ja maar dan in je penis ipv kontquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
vraagje he. Je kunt alcohol heel snel opnemen door een in alcohol gedrenkte tampon in je anus te stoppen. Werkt zoiets ook met cocaïne?
Klopt.. Het was m`n eerste keer echt lazerus, en had zoiets van, m`n hond was net overleden, hoop gezeik thuis, ik ga er voorquote:Op zondag 1 mei 2016 02:32 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Het meest negatieven wat ik gedaan heb terwijl ik dronken was, was schreeuwen richting een vriend vanwege z'n disloyaliteit richting z'n beste vriend.
Zomaar vijandig handelen moet in je zitten, alcohol is een verdovend middel, niets meer dan dat, je consumeert het sowieso bewust dus als je weet dat je achterlijk gedrag gaat vertonen en anderen erdoor gaat schaden en jezelf absoluut niet meer in bedwang hebt, dan hoor je zoiets niet te consumeren.
gaat sneller als je het gewoon door je neus jaagtquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
vraagje he. Je kunt alcohol heel snel opnemen door een in alcohol gedrenkte tampon in je anus te stoppen. Werkt zoiets ook met cocaïne?
Wat maakt het uit, je krijgt een kick en je hebt nog wat in je reet ookquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik poste het omdat het in het rijtje paste, omdat die meid óók vega is. Niks meer niks minder.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is wel wat het is idd.
[..]
Hoe bedoelde je het dan? Je post dat verhaaltje op het moment dat het op een negatieve manier over vega's gaat.
[..]
Srs wie hou je voor de gek?
RIP Fritsquote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt.. Het was m`n eerste keer echt lazerus, en had zoiets van, m`n hond was net overleden, hoop gezeik thuis, ik ga er voorEn daar kwam helaas dit van.
Daarvoor hield ik het altijd bij een paar shotjes en 2-3 biertjes, maar ik heb die avond zeker 10-12 bier achterover getikt en een shotje goldstrike..
Na die actie heb ik ook gezworen niet meer zo achterlijk veel te zuipen, en hou het sindsdien ook bij maximaal 2 biertjes. Áls ik al uitga.
Ik heb nog wat biertjes liggenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En rem, aangezien we toch dronkemansavonturen aan het delen zijn, heb je ook nog wat?
Oké man.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik poste het omdat het in het rijtje paste, omdat die meid óók vega is. Niks meer niks minder.
ayy als je aan de goldstrike gaaat beginnen weet je al welke kant het op gaatquote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt.. Het was m`n eerste keer echt lazerus, en had zoiets van, m`n hond was net overleden, hoop gezeik thuis, ik ga er voorEn daar kwam helaas dit van.
Daarvoor hield ik het altijd bij een paar shotjes en 2-3 biertjes, maar ik heb die avond zeker 10-12 bier achterover getikt en een shotje goldstrike..
Na die actie heb ik ook gezworen niet meer zo achterlijk veel te zuipen, en hou het sindsdien ook bij maximaal 2 biertjes. Áls ik al uitga.
Dit is toch ook gewoon mijn personality hier?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef FreshHead het volgende:
Gewoon een verveelde oerhollandse skinnyboi achter z'n scherm.
je zoekt gewoon excuses, drank is altijd een excuus dat om de een of andere vage reden geaccepteerd wordt ook.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nog een beetje uit te houden daar?quote:
dat is hij ook, lolquote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef FreshHead het volgende:
Wat als DP zijn hele personality faket?
Gewoon een verveelde oerhollandse skinnyboi achter z'n scherm.
aight nu ben je tattaquote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon mijn personality hier?
Nee, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ayy als je aan de goldstrike gaaat beginnen weet je al welke kant het op gaat
Dat smerige kaneelspul toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik dus niet
Ik dacht goldstrike? Wat is dat? Oh, doe maar een shotje
ik verkondig hier al sinds registratie de superioriteit van de brabanders weenie hoorquote:
Voor iemand die daarvoor echt amper dronk en het bij een paar biertjes hield verdeeld over de avond, is 10-12 bier in een tijdsbestek van 2 uur toch bést wel veelquote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zoekt gewoon excuses, drank is altijd een excuus dat om de een of andere vage reden geaccepteerd wordt ook.
10-12 bier op een avond valt wel wat mee trouwens
Ja maar om nou een beetje poeder in je anus te janken, daar wordt je ook niet heel geil van denk ikquote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je krijgt een kick en je hebt nog wat in je reet ook
het weer is wel oprecht diep en diep triestquote:
Ze speelt wel hard to get, dat welquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga een kloon aanmaken en gelijk aanpappen met d'r
Je hebt een Excel bestandje openstaan 24/7quote:Op zondag 1 mei 2016 02:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik, ik weet alles over jou
ik doe dat met drenthe, maar het enige wat er gebeurt is is dat ik mijn mede drent chevy heb zien vertrekken, goddommequote:Op zondag 1 mei 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verkondig hier al sinds registratie de superioriteit van de brabanders weenie hoor
daar ben ik ook tevreden mee :squote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Je boi heeft alleen kilo's jwz
[youtube]https://media.giphy.com/media/jod81KTDvAapq/giphy.gif[/youtube]
goed geheugen en zoquote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je hebt een Excel bestandje openstaan 24/7
lul niet je bent mocroquote:Op zondag 1 mei 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verkondig hier al sinds registratie de superioriteit van de brabanders weenie hoor
Ik denk dat Lissabon toch een betere keuze wasquote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het weer is wel oprecht diep en diep triestverder wel oke. Denk dat het weinig uitmaakt waar ik zit, echt gelukkig maakt het me niet of zo
quote:
quote:
Als ik het zo'n beetje moet inschatten... Wel, ik denk dat madelieff doet wat ze wil en jullie beiden makkelijk aan kan.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe dat met drenthe, maar het enige wat er gebeurt is is dat ik mijn mede drent chevy heb zien vertrekken, goddomme
Dat is een ander woord voor wanhopigquote:Op zondag 1 mei 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben easy to get dus dat heft elkaar wel op
dan had ik inmiddels in het ziekenhuis gelegenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat Lissabon toch een betere keuze was
geloof d'r niks vanquote:Op zondag 1 mei 2016 02:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Als ik het zo'n beetje moet inschatten... Wel, ik denk dat madelieff doet wat ze wil en jullie beiden makkelijk aan kan.
hoezo is dat een ander woord voor wanhopig? "ik ben dat" is echt niet zelfde als "ik ben wanhopig"quote:
ah nou ja, het lijkt me nogal wat zover van familie/vrienden enzo. Dat is denk ik het enige wat me er van zou weerhouden om in het buitenland te werkenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het weer is wel oprecht diep en diep triestverder wel oke. Denk dat het weinig uitmaakt waar ik zit, echt gelukkig maakt het me niet of zo
Ik zou liever voor Ierland kiezen dan Engelandquote:
ja preciesquote:
Engelandquote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou liever voor Ierland kiezen dan Engeland
nja das niet zo'n punt, heb wel skype/WA en ga over 3 weken een week naar NLquote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah nou ja, het lijkt me nogal wat zover van familie/vrienden enzo. Dat is denk ik het enige wat me er van zou weerhouden om in het buitenland te werken
Dat denk ik welquote:
mwah, gewoon erg UK-achtigquote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja preciesen verder is het volgens mij ook een redelijk grauwe bende qua architectuur en zo
Het was gewoon te makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo is dat een ander woord voor wanhopig? "ik ben dat" is echt niet zelfde als "ik ben wanhopig"
op internet heeft iedereen een grote bekquote:Op zondag 1 mei 2016 02:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Het is volgens mij een heel lief meisje, maar alles gaat wel haar zinnetje denk ik. Ik vermoed dat jij daar geen enkele zeggenschap over hebt, al ben je nog zo'n rokkenjager.
werkenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is toch ergens in ierland een grote pot goud die je gaat zoeken?
oh ja, zo ontzettend ver weg ben je natuurlijk ook niet. Is het een beetje makkelijk om vrienden te maken?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nja das niet zo'n punt, heb wel skype/WA en ga over 3 weken een week naar NL
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op internet heeft iedereen een grote bek
Ik ben nooit in Engeland of Ierland geweest, als ik die kant op wil gaan zijn het de Schotse hooglanden of Ierland, Engeland zelf boeit me niet zo.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Engeland1x geweest maar
2002. Maar heeft een goede indruk achtergelaten
mwah, kan op zich wel met collega's opschieten, maar verder ontmoet ik niet veel of zoquote:Op zondag 1 mei 2016 02:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ja, zo ontzettend ver weg ben je natuurlijk ook niet. Is het een beetje makkelijk om vrienden te maken?
mijn muscles zijn bedekt met vetquote:Op zondag 1 mei 2016 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al die wulpse ierse dames die geilen op je muscles toch
Op het internet ja, maar het lijkt me geen type dat je zomaar het hart kan veroveren je je vriendin kan noemen. Ik denk dat van heel goed huize moet komen om madlieff het hof te maken en te houden.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op internet heeft iedereen een grote bek
Ah je zat daar met allemaal andere Nederlanders toch of niet? Lijkt me wel een beetje eenzaam zoquote:Op zondag 1 mei 2016 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mwah, kan op zich wel met collega's opschieten, maar verder ontmoet ik niet veel of zo
pareltje hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef FreshHead het volgende:
GC / Welke pedovereniging heeft meer kinderen verkracht
Sterk topic aangemaakt
sterk gereageerdquote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef FreshHead het volgende:
GC / Welke pedovereniging heeft meer kinderen verkracht
Sterk topic aangemaakt
ja op de werkvloer, en met noren denen en zwedenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah je zat daar met allemaal andere Nederlanders toch of niet? Lijkt me wel een beetje eenzaam zo
och jij denkt zoveelquote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op het internet ja, maar het lijkt me geen type dat je zomaar het hart kan veroveren je je vriendin kan noemen. Ik denk dat van heel goed huize moet komen om madlieff het hof te maken en te houden.
dit als eerste lezen als je stront bezopen fok op gaat hahaquote:Op zondag 1 mei 2016 02:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb nog nooit alcohol op dus die vlieger gaat niet op
hoe kun je dan vet zijn? ;squote:Op zondag 1 mei 2016 02:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb nog nooit alcohol op dus die vlieger gaat niet op
xDquote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dit als eerste lezen als je stront bezopen fok op gaat haha
treurig hequote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
whehehequote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kurovski gespotquote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:
ik heb lekker fles hennesey hier ja tochhhhquote:
Dat is waar, denken is een dingen. Het beste wat je kunt doen in het leven is weten.quote:
misschien hou je vocht vastquote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
slechte genen
nee geen idee, maar zit wel rond 16-17% gok ik
Fijnproever gespotquote:Op zondag 1 mei 2016 02:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
ik heb lekker fles hennesey hier ja tochhhh
Ze lijkt me heel erg kieskeurig en ook niet de makkelijkste in omgang als je haar beter kent.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op het internet ja, maar het lijkt me geen type dat je zomaar het hart kan veroveren je je vriendin kan noemen. Ik denk dat van heel goed huize moet komen om madlieff het hof te maken en te houden.
owh, gewoon 3 week niet meer eten en je hebt sixpack allesquote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
slechte genen
nee geen idee, maar zit wel rond 16-17% gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |