Meerdere malen gezien, ze woont ook bij me in de buurtquote:
Ach man, ik was zo kneiterdronken die avond dat ik niet eens meer doorhad WAT ik deed. Hoorde het pas de dag erna, wat ik ookal tegen Frank zei.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten.
Gelukkig ben ik dan wel weer zo dat vrienden van mij zich geen zorgen hoeven te maken dat ze het doelwit van kankertrieste pesterijtjes worden. Nog even los van het feit dat ik mijn dronk niet de schuld ga geven van dit soort shit.
Valt me echt vies van je tegen brad.
wil je een lijntje van mij af doenquote:
dat zegt me niksquote:Op zondag 1 mei 2016 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meerdere malen gezien, ze woont ook bij me in de buurt
Maar je brengt het net wel alsof je er trots op bent.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ach man, ik was zo kneiterdronken die avond dat ik niet eens meer doorhad WAT ik deed. Hoorde het pas de dag erna, wat ik ookal tegen Frank zei.
Tuurlijk is mijn actie achterlijk geweest, maar ik had het op dat moment niet in de hand. Zo impulsief als ik ben als ik nuchter ben, tel daar nog maar even x10000 bij op...
:$ ja hoorquote:
Als je het vertrouwen wint stuurt ze je vanzelf wel foto'squote:
klopt, en toen kwam hij erachter dat wij hem sukkel vinden en nu probeert hij goed te pratenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je brengt het net wel alsof je er trots op bent.
Oh maar zo bedoel ik het totaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je brengt het net wel alsof je er trots op bent.
Haha, ja dat punt is allang gepasseerd hèquote:Op zondag 1 mei 2016 02:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je het vertrouwen wint stuurt ze je vanzelf wel foto's
Het meest negatieven wat ik gedaan heb terwijl ik dronken was, was schreeuwen richting een vriend vanwege z'n disloyaliteit richting z'n beste vriend.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ach man, ik was zo kneiterdronken die avond dat ik niet eens meer doorhad WAT ik deed. Hoorde het pas de dag erna, wat ik ookal tegen Frank zei.
Tuurlijk is mijn actie achterlijk geweest, maar ik had het op dat moment niet in de hand. Zo impulsief als ik ben als ik nuchter ben, tel daar nog maar even x10000 bij op...
lolquote:Op zondag 1 mei 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, en toen kwam hij erachter dat wij hem sukkel vinden en nu probeert hij goed te praten
ik ben er bekend met dit fenomeen dus herkende het gelijk
drank versterkt toch ook je diepste emotiesquote:Op zondag 1 mei 2016 02:32 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Het meest negatieven wat ik gedaan heb terwijl ik dronken was, was schreeuwen richting een vriend vanwege z'n disloyaliteit richting z'n beste vriend.
Zomaar vijandig handelen moet in je zitten, alcohol is een verdovend middel, niets meer dan dat, je consumeert het sowieso bewust dus als je weet dat je achterlijk gedrag gaat vertonen en anderen erdoor gaat schaden en jezelf absoluut niet meer in bedwang hebt, dan hoor je zoiets niet te consumeren.
Gemiste kans manquote:Op zondag 1 mei 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, ja dat punt is allang gepasseerd hè
Dit is wel wat het is idd.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, en toen kwam hij erachter dat wij hem sukkel vinden en nu probeert hij goed te praten
Hoe bedoelde je het dan? Je post dat verhaaltje op het moment dat het op een negatieve manier over vega's gaat.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoel ik het totaal niet.
Trots erop? Zeer zeker niet man. Maar als ik er op terug kijk (En dat ook af en toe nog doe met die vrienden van mij) Dan kunnen we er om lachen.
Srs wie hou je voor de gek?quote:Bij het uitgaan toen we aan de doner zaten en kapsalon bleef ze maar zeiken, toen hebben we allemaal een hand doner gepakt en in d`r kraag gemieterd. Sindsdien hield ze haar bek erover.
En rem, aangezien we toch dronkemansavonturen aan het delen zijn, heb je ook nog wat?quote:
dat is meer bij wiet en assiequote:Op zondag 1 mei 2016 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drank versterkt toch ook je diepste emoties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |