geloof d'r niks vanquote:Op zondag 1 mei 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, madeliefff laat hij lopen, terwijl zij een van de knapste dames van KLB is
Oh nee dan is het goed.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat "meiske" is ook een vriendin van ons, echt al meerdere jaren.
Dieptriest.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:20 schreef MrBradge het volgende:
waarna wij zoiets hadden van, laten we maar mee doen.
Welnee. Ik zou alleen proberen - het is heel stoer om op andere af te geven natuurlijk - dat ook niet te doen. Over meisjes praten die je wel even vol gooit. Want ik durf namelijk te wedden dat jij zo helemaal niet in elkaar steekt. Maar door zo te praten jaag je wel mensen in het harnas. Je moet gewoon braddo zijn de toetsenist waar misschien Lonnie Smith ooit jaloers op wordt.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar het punt is meer, ik denk niet dat jij voor iedereen spreekt eigenlijkMeeste zien mij liever gaan durf ik te wedden. NIet dat ik heel vele care maar toch.
Die drang zal ik proberen te onderdrukken.
hehequote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Drug het volgende:
Ik ben principieel wel vegetariër, maar praktisch imnivoor.
Vind het altijd maar lastig. In je gedachten is elke chimeid hier de nieuwe Emma Watson, maar in de praktijk zal de helft een vent zijn en de andere helft een dikke troll.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:23 schreef FreshHead het volgende:
RockNijntje is de spangste chimeid van FOK #truestory
ja maar heb geen pep en veel bier dus wss lig ik over een uur passed out te zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Ashqelon het volgende:
fuc net nu ash weer moet werken zijn frank en prez er blijf even tot na vier G.
Maar natuurlijk doe jij als je dronken bent nooit rare dingen.quote:
Noh man eerlijk in mijn hoofd is iedere chimeid hier zo'n twilight kijkende chubby no-make up nerd.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind het altijd maar lastig. In je gedachten is elke chimeid hier de nieuwe Emma Watson, maar in de praktijk zal de helft een vent zijn en de andere helft een dikke troll.
klopt.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind het altijd maar lastig. In je gedachten is elke chimeid hier de nieuwe Emma Watson, maar in de praktijk zal de helft een vent zijn en de andere helft een dikke troll.
Zo steek ik ook absoluut niet in elkaar, maar ik was toen voor het eerst in m`n leven echt flink dronken, en dan doe je gewoon domme dingen. Was er ook absoluut niet trots op toen ik de volgende ochtend hoorde wat er gebeurd was, maar het is gebeurd.. En we hebben het er daarna niet meer over gehad (Behalve op verjaardagen en toen konden we er hard om lachen)quote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee. Ik zou alleen proberen - het is heel stoer om op andere af te geven natuurlijk - dat ook niet te doen. Over meisjes praten die je wel even vol gooit. Want ik durf namelijk te wedden dat jij zo helemaal niet in elkaar steekt. Maar door zo te praten jaag je wel mensen in het harnas. Je moet gewoon braddo zijn de toetsenist waar misschien Lonnie Smith ooit jaloers op wordt.
Haha, je moest eens weten.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:25 schreef MrBradge het volgende:
Maar natuurlijk doe jij als je dronken bent nooit rare dingen.
En ben jij met alles onschuldig.
Dit iddquote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dronken dingen en achterlijke dingen, kijk, daar kunnen de mensen die op dit uur nog posten over mee praten. Maar je moet nooit alles vertellen hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo steek ik ook absoluut niet in elkaar, maar ik was toen voor het eerst in m`n leven echt flink dronken, en dan doe je gewoon domme dingen. Was er ook absoluut niet trots op toen ik de volgende ochtend hoorde wat er gebeurd was, maar het is gebeurd.. En we hebben het er daarna niet meer over gehad (Behalve op verjaardagen en toen konden we er hard om lachen)
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:20 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Ik heb iemand levend zien verbranden in een auto, dat houdt niet in dat ik diegene heb vermoord, hetzelfde geldt voor het dier.Het is confronterend, het maakt mij geen moordenaar maar wel een consument die dat toe laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zet aan het denken, maar waar liggen de prioriteiten, ik ga mijn dieet er niet op aanpassen.
Wel vind ik wel dat men bewuster moet worden, en dat gebeurt gelukkig ook wel, legbatterijen zijn aan banden gelegd, supermarkten die geen plofkippen verkopen,... het is een begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
alsof jij vrienden hebtquote:Op zondag 1 mei 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten.
Gelukkig ben ik dan wel weer zo dat vrienden van mij zich geen zorgen hoeven te maken dat ze het doelwit van kankertrieste pesterijtjes worden. Nog even los van het feit dat ik mijn dronk niet de schuld ga geven van dit soort shit.
Valt me echt vies van je tegen brad.
misschien is dat een betere manier om het te bekijken. dan kan het hooguit nog eens meevallenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:25 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Noh man eerlijk in mijn hoofd is iedere chimeid hier zo'n twilight kijkende chubby no-make up nerd.
JA ZIE JE NOU WELquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |