quote:Op zondag 1 mei 2016 02:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Verhaal van die Christelijke meid waarmee ik aan't daten was meegekregen?
Ga er niet meer echt woorden aan vuil maken dus samenvatting.
- 2 Dates gehad.
- Geneukt.
- Ouders kwamen erachter.
- Ze moest uit huis (Hadden haar ouders gekocht voor haar, nu woont ze weer thuis dus)
- Ik moest een SOAtest laten doen.
- Zij moest een SOAtest laten doen.
- Zij moest een zwangerschapstest laten doen.
- Ze mag een jaar lang geen contact met jongens.
- Ouders en andere familieleden mogen mij niet omdat ik haar geneukt heb.
rtquote:
Preciesquote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in, ik ben heel open. Heb verder niet zoveel te verliezen, en ik vind het ook wel fijn om gewoon open te zijn, wil me niet anders voordoen dan hoe ik ben.
Maar het er niet op ingaan is het grote probleem juist, die drang is te groot..
Wat zit je nou dom te lullen? Je jankt hier continu dat mensen jou onkies behandelen, maar vervolgens roep je hier trots dat je met je vriendjes een bak eten in de kraag van een meiske gooide.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
jajajajaja
pep pep.
Vrachtautochauffeur en zo.
DAT ER EEN DIKKERD OP JE LIGTquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef RockNijntje het volgende:
Wat betekent you've held your own against me :s :s
zou dat niet kunnen denk ikquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zou geen struggle hebben om mn eigen vlees te slachten. Lijkt me best wel een interessante ervaring
Ach, ik heb in China een koe voor m'n neus schoongemaakt zien worden in een plas bloed, heb ergens nog een foto van liggen.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:12 schreef FreshHead het volgende:
Ik heb geen probleem met mensen die toegeven egoistisch te zijn en dieren te haten en dan vlees eten, maar ik heb een probleem met hypocrieten die zelf nooit een dier zouden slachten maar wel stukjes vlees van de AH halen en het iedere dag vreten omdat ze het "lekker" vinden.
je ging niet af als een gieterquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef RockNijntje het volgende:
Wat betekent you've held your own against me :s :s
Hee trouwens, rokkenjager, jij bent ook met iedere dame aan flirten he.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je ging niet af als een gieter
heel hard allahu akbar roepen en dan tsjakaa. Maar nee, heb wel eens een hertje in stukken gesneden. Als ie eenmaal dood is heb ik er eigenlijk geen moeite meer meequote:
helemaal niet. smaad en laster.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee trouwens, rokkenjager, jij bent ook met iedere dame aan flirten he.
Ach, madeliefff laat hij lopen, terwijl zij een van de knapste dames van KLB isquote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee trouwens, rokkenjager, jij bent ook met iedere dame aan flirten he.
Ik ben wat dat betreft echt een stadsjongen. Ik weet wel hoe het er allemaal aan toe gaat en ik waardeer mijn stuk vlees, maar als het te dichtbij komt kan ik het wat lastig hendelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heel hard allahu akbar roepen en dan tsjakaa. Maar nee, heb wel eens een hertje in stukken gesneden. Als ie eenmaal dood is heb ik er eigen geen moeite mee
weet ik veeel zoek het opquote:
Ik heb iemand levend zien verbranden in een auto, dat houdt niet in dat ik diegene heb vermoord, hetzelfde geldt voor het dier.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, ik heb in China een koe voor m'n neus schoongemaakt zien worden in een plas bloed, heb ergens nog een foto van liggen.
Terwijl ik diezelfde koe die dag ervoor zag grazen in het weilandje voor het hotel.
Het zet even aan het denken, het was nogal een confrontatie, want normaal zie je nooit een slachtpartij, hier gebeurt het in slachthuizen waar niemand komt, in een Chinees dorpje gewoon op straat.
Echter, ik heb er geen biefstukje minder om gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat "meiske" is ook een vriendin van ons, echt al meerdere jaren. En "vriendjes" We waren toen uit met een groep van 5 meiden en 3 gasten, en die meiden begonnen met het doner in d`r kraag gooien waarna wij zoiets hadden van, laten we maar mee doen. Die meid moest er ook hard om lachen (Totdat ze de volgende ochtend wakker werd..)quote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zit je nou dom te lullen? Je jankt hier continu dat mensen jou onkies behandelen, maar vervolgens roep je hier trots dat je met je vriendjes een bak eten in de kraag van een meiske gooide.
Dat je jezelf gebleven bent tegenover hem.quote:
Dat is wel waar. Maar het punt is meer, ik denk niet dat jij voor iedereen spreekt eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
PreciesEn die drang, wel, die moet je onderdrukken.
Voorbeeldje, kijk nu eens, Je kunt - mijn Canadese vrouw zou het 'one hell of a polka noemen - van alles spelen, je bent lekker aan het karren in je wagen. Je hoeft geen flikker te bewijzen want ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat braddo bij KLB hoort en blijft.
Madeliefff lijkt me inderdaad een dame die je niet zomaar laten lopen nee.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, madeliefff laat hij lopen, terwijl zij een van de knapste dames van KLB is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |