die vegaburgers zijn ook gewoon aids man bah.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het heus niet erg om een vegaburger te eten, maar die preken die je over je hoofd krijgt hoe slecht het is om vlees te eten. Srs, daar word ik puur carnivoor van
Je hebt geen reet te bewijzen, aan niemand niet. Je moet natuurlijk niet vergeten dat je heel open bent met alles - wat ik trouwens heel fijn vind, want die polka op het toetsenbord vind ik echt een geweldige cover, helaas duurt ie maar 2 minuten - en dat is heel makkelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het dus.
Ik geloof best dat Chloro in het echt een aardige meid is hoor, wil ik van iedereen hier wel geloven.
Maar als je op het internet al zo op iemand loopt te sarren.. Dan vind ik het ook moeilijk om diegene te negeren, op een gegeven moment barst er gewoon iets.
niks mis met een beetje biquote:
Verhaal van die Christelijke meid waarmee ik aan't daten was meegekregen?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja religieuze chicks zou ik ook mee oppassen. Maar ik heb nog noooit een veganist ontmoet die niet gewoon een steekje los had.
Er is een reden voor die preken.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het heus niet erg om een vegaburger te eten, maar die preken die je over je hoofd krijgt hoe slecht het is om vlees te eten. Srs, daar word ik puur carnivoor van
Dat heb ik een keer meegemaakt, zo`n vriendin van mij besloot van de een op de andere dag dat ze geen vlees meer at wánt dat vond ze zo zielig voor de diertjes..quote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
sws zijn die hokjes onzinquote:
kennissenkring, hoe oud ben jij?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
maar ik herken die shit met vegetariërs en veganisten niet echt eigenlijk buiten FOK!, terwijl toch een aanzienlijk deel van mijn kennissenkring vega is
Heb je zeker gelijk in, ik ben heel open. Heb verder niet zoveel te verliezen, en ik vind het ook wel fijn om gewoon open te zijn, wil me niet anders voordoen dan hoe ik ben.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt geen reet te bewijzen, aan niemand niet. Je moet natuurlijk niet vergeten dat je heel open bent met alles - wat ik trouwens heel fijn vind, want die polka op het toetsenbord vind ik echt een geweldige cover, helaas duurt ie maar 2 minuten - en dat is heel makkelijk.
Maar goed, dan sarren ze je? Laat ze lekker lullen joh. Ik bedoel je bent een hartstikke leuke kerel. Lekker laten lullen, als je niet op in gaat is het zo klaar.
Stoer manquote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bij het uitgaan toen we aan de doner zaten en kapsalon bleef ze maar zeiken, toen hebben we allemaal een hand doner gepakt en in d`r kraag gemieterd. Sindsdien hield ze haar bek erover.
zesseveetugquote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kennissenkring, hoe oud ben jij?
Kankertriest.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
Bij het uitgaan toen we aan de doner zaten en kapsalon bleef ze maar zeiken, toen hebben we allemaal een hand doner gepakt en in d`r kraag gemieterd. Sindsdien hield ze haar bek erover.
Liever een plastic burger van de Mac, maar ik wil best uit solidariteit best een vegaburger mee eten.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die vegaburgers zijn ook gewoon aids man bah.
ja ik kan ook wel vrienden zeggen maar dat is beetje ongeloofwaardig ;squote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kennissenkring, hoe oud ben jij?
Nee, maar wel effectief.quote:
ik geloof je toch wel manquote:Op zondag 1 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik kan ook wel vrienden zeggen maar dat is beetje ongeloofwaardig ;s
nou nou nou nou nou nou gozer.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kankertriest.
Ja, kanker inderdaad.
Godse downie.
weetiktoch vriendquote:
droeftoeterquote:
jajajajajaquote:
niks mis meequote:Op zondag 1 mei 2016 02:12 schreef FreshHead het volgende:
Ik heb geen probleem met mensen die toegeven egoistisch te zijn en dieren te haten en dan vlees eten, maar ik heb een probleem met hypocrieten die zelf nooit een dier zouden slachten maar wel stukjes vlees van de AH halen en het iedere dag vreten omdat ze het "lekker" vinden.
Als iemand ooit eten op mij gooit stoot ik diegene op z'n bek.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar wel effectief.
Nadat ze echt moeilijk kwaad op ons was geworden natuurlijk.
Paar weken later kon ze er hard om lachen en ze had zoiets van, ik ga jullie mijn levensstijl niet voorschotelen.
No offense maar jij bent de grootste hypocriet van FOK lol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |