quote:
Weet even niet hoe, maar ik zou iets verzinnen om het aan te moedigen. Zoals remmie weet gluur ik namelijk graag mee door het sleutelgat.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf niet met dp te stoeien ;s
chicks zouden jou ook nooit daten en dat heeft niet eens iets met principes te makenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zou echt nooit een veganistische chick daten. Uit principe
Zou best een veganistische/vegetarische chick daten, zolang ze mij er maar niet mee opzadelt.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zou echt nooit een veganistische chick daten. Uit principe
Ook aan het nachtbraken vandaag, braddo? Welkom bij de nachtclub.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jammer dat ze Vegan is. Kan ze niet van mijn braadworst genieten
nee dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat hebben mensen toch ook met mij? Of met Chloro bijv. Maar je weet niet hoe iemand is buiten FOK
Ja, kan niet slapenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook aan het nachtbraken vandaag, braddo? Welkom bij de nachtclub.
Been there, done that, never againquote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zou best een veganistische/vegetarische chick daten, zolang ze mij er maar niet mee opzadelt.
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
chicks zouden jou ook nooit daten en dat heeft niet eens iets met principes te maken
Nee, veganistische vrouwen zijn gewoon niet goed in hun hoofd.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zou best een veganistische/vegetarische chick daten, zolang ze mij er maar niet mee opzadelt.
ik mag niemand van fokquote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat hebben mensen toch ook met mij? Of met Chloro bijv. Maar je weet niet hoe iemand is buiten FOK
Het is eerder andersom.quote:
oh, okequote:
Zelfde als tegen chloro zei, jullie moet elkaar lekker met rust laten. Jullie zijn allebei geen vreselijk mensen, dus waarom elkaars lol vergallen. Elkaar lekker negeren.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, veganistische vrouwen zijn gewoon niet goed in hun hoofd.
behalve SideEffectquote:
Je zit wel altijd tussen een zoals ze dat noemen, sausage fest 's nachts hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, kan niet slapen![]()
Dus ik zit maar ff aan een appeltje te knagen
danku
Ja weenie hoor maar jij bent degene die constant over haar loopt te miepen terwijl ze niet eens online is.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is eerder andersom.
Met d`r braddie-obsessie.
Alles wat ik doe moet ze wel of een sneer naar mij maken, of een "" Posten, puur om te laten zien dat ze er is. Of ze stookt Chai of een andere willekeurige user die ze aardig vind op tegen mij en dan gaan ze mij samen lopen fucken.
Ja, maar dat is het dus.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfde als tegen chloro zei, jullie moet elkaar lekker met rust laten. Jullie zijn allebei geen vreselijk mensen, dus waarom elkaars lol vergallen. Elkaar lekker negeren.
ja religieuze chicks zou ik ook mee oppassen. Maar ik heb nog noooit een veganist ontmoet die niet gewoon een steekje los had.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Wel met Christelijke, oppassen geblazen.
Ach, een goed stuk vlees is altijd goedquote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zit wel altijd tussen een zoals ze dat noemen, sausage fest 's nachts hoor.
Heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weenie hoor maar jij bent degene die constant over haar loopt te miepen terwijl ze niet eens online is.
Ik vind het heus niet erg om een vegaburger te eten, maar die preken die je over je hoofd krijgt hoe slecht het is om vlees te eten. Srs, daar word ik puur carnivoor vanquote:
deze gaat in de archievenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik zou nog liever een cute twink daten dan een veganistische griet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |