quote:
Sinds we die kale daar hebben toegelaten gaat het verhoren - al zijn er een groeiend aantal gevangen die vragen om een donutkussen - een stuk gemakkelijker.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
Guantanamo Bay helemaal, voorheen gingen ze naar Fort Banstille
Ik geloof datquote:Op zondag 1 mei 2016 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds we die kale daar hebben toegelaten gaat het verhoren - al zijn er een groeiend aantal gevangen die vragen om een donutkussen - een stuk gemakkelijker.
Ik moet lachen om die paint, vooral om WCH in zijn blote billen. So suf dat het leuk wordtquote:
En Aber's deegroller natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die paint, vooral om WCH in zijn blote billen. So suf dat het leuk wordt
op dit uur?quote:
Ik vind die aber trouwens ook goed gelukt jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En Aber's deegroller natuurlijk.
Daar zijn variaties op geweest waar een dildo op geplakt werd![]()
![]()
Uit het verwende eendennestquote:Op zondag 1 mei 2016 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind die aber trouwens ook goed gelukt ja. Pretentieuze parelketting incluis
Precies ja. Dat vind ik altijd zo leuk aan jouw paints. Er ligt geen enkele nadruk op iets, maar desondanks zie je meteen wat er bedoeld wordt.quote:
Mensen zeggen weleens, je bent ofwel subtiel ofwel lomp. Jij brengt die twee altijd samen in je paints. Subtiel genoeg om in een vluchtige blik op te vallen, lomp genoeg om als je echt een paint leest meteen op te vallen. En het bovendien nog vermakelijk ook.quote:
Het is wel een poos terug dat ik wat met paint gedaan hebquote:Op zondag 1 mei 2016 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. Dat vind ik altijd zo leuk aan jouw paints. Er ligt geen enkele nadruk op iets, maar desondanks zie je meteen wat er bedoeld wordt.
ongemakkelijk stijfje gekregenquote:
ik zie het beeldmateriaal graag in mijn dm verschijnenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik net weg weten te werken
doe normaal dit is een beschaafde scquote:
frankgodquote:
ik wou immer later weten dat ik er benquote:
Dat vind ik het lastige, maar ook het leuke om te doen. Een punt aansnijden, zonder er te veel druk op te leggen, zelfs m'n paint na Charlie Hebdo kon links en rechts bekorenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen zeggen weleens, je bent ofwel subtiel ofwel lomp. Jij brengt die twee altijd samen in je paints. Subtiel genoeg om in een vluchtige blik op te vallen, lomp genoeg om als je echt een paint leest meteen op te vallen. En het bovendien nog vermakelijk ook.
Ik vind ze echt geweldig die paints. Van de Galliërs tot de blote reet van WCH aan toe.
ja dat doe je maar op een manier waarop onze zieltjes niet gekwetst wordenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik wou immer later weten dat ik er ben
ewa prezz0rquote:
Niet de familie van mijn moeder dan want die heb ik nooit zien painten.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is wel een poos terug dat ik wat met paint gedaan heb
Heb wel familie uit Australië over de vloer gehad, ik heb ze wel wat kunstjes laten zien
ah, ik dacht eeen vochtige meem die hier wel bekend is zal het ijs wel breken. Maar helaas, niks was minder waar.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat doe je maar op een manier waarop onze zieltjes niet gekwetst worden
ewa paintgodquote:
Kijk rem, dit zoiets, waar je (al dan niet 18+) een paint over kan maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
hzaw ik miste je gisternacht het was helemaal stil hier waar was je
gwn je bek houden zemmeltjequote:Op zondag 1 mei 2016 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, ik dacht eeen vochtige meem die hier wel bekend is zal het ijs wel breken. Maar helaas, niks was minder waar.
slapenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
hzaw ik miste je gisternacht het was helemaal stil hier waar was je
18+ is nie voldoende om mensen te beschermen tegen de nachtelijke escapades van hzaw en mij :$quote:Op zondag 1 mei 2016 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk rem, dit zoiets, waar je (al dan niet 18+) een paint over kan maken.
Ik heb wel een mental image, die kan ik beter niet uitbeelden in Paintquote:Op zondag 1 mei 2016 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk rem, dit zoiets, waar je (al dan niet 18+) een paint over kan maken.
hoe durf jequote:
fa2 toch lobiquote:
Dat weet ik. Je kunt zelfs duizend jaar op deze aardkloot rondlopen en zelfs dan ben je onvoldoende voorbereid.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
18+ is nie voldoende om mensen te beschermen tegen de nachtelijke escapades van hzaw en mij :$
Je hebt op z'n minst kogelvrije kledij nodigquote:Op zondag 1 mei 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
18+ is nie voldoende om mensen te beschermen tegen de nachtelijke escapades van hzaw en mij :$
ja niks, je hebt me gekwetstquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt op z'n minst kogelvrije kledij nodig
ja dat vond ik dus ook gister vieze hommelquote:
Ik spreek haar af en toe nog. Die zal niet meer terugkomen schat ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:40 schreef Remqo het volgende:
En toch he, waar is mapima?
Haar topics zijn een verademing vergeleken met die shit van Salazar of een MageMelvin
kut moest glimlachenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt op z'n minst kogelvrije kledij nodig
haha echtquote:
haha, overloper!quote:Op zondag 1 mei 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook gister vieze hommel
moest helemaal uitwijken naar grtd
eyyquote:
is leuke scquote:
Trouwens - ik ga er zomaar vanuit dat jij meestal bovenop ligt - doe je wel voorzichtig met prezje? Het is namelijk een heel gevoelige jongen.quote:
Ik kan in vrede sterven nuquote:
hzaw en ik zijn versatilequote:Op zondag 1 mei 2016 02:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens - ik ga er zomaar vanuit dat jij meestal bovenop ligt - doe je wel voorzichtig met prezje? Het is namelijk een heel gevoelige jongen.
Ik vind d`r best wel aardig eigenlijkquote:
bah, enge kutquote:
ik durf niet met dp te stoeien ;squote:Op zondag 1 mei 2016 02:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens - ik ga er zomaar vanuit dat jij meestal bovenop ligt - doe je wel voorzichtig met prezje? Het is namelijk een heel gevoelige jongen.
Jammer dat ze Vegan is. Kan ze niet van mijn braadworst genietenquote:
oh, geen idee verder ook hoor, maar kan me gezien haar FOK! shit niet echt voorstellen dat het een chill mens isquote:Op zondag 1 mei 2016 02:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind d`r best wel aardig eigenlijk
Het is niet dat ik dagelijks de stelling van Pythagoras met haar ontrafel
Maar ik spreek d`r af en toe, ook bezig met d`r rijbewijs.
Dat hebben mensen toch ook met mij? Of met Chloro bijv. Maar je weet niet hoe iemand is buiten FOKquote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, geen idee verder ook hoor, maar kan me gezien haar FOK! shit niet echt voorstellen dat het een chill mens is
quote:
Weet even niet hoe, maar ik zou iets verzinnen om het aan te moedigen. Zoals remmie weet gluur ik namelijk graag mee door het sleutelgat.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik durf niet met dp te stoeien ;s
chicks zouden jou ook nooit daten en dat heeft niet eens iets met principes te makenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zou echt nooit een veganistische chick daten. Uit principe
Zou best een veganistische/vegetarische chick daten, zolang ze mij er maar niet mee opzadelt.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zou echt nooit een veganistische chick daten. Uit principe
Ook aan het nachtbraken vandaag, braddo? Welkom bij de nachtclub.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jammer dat ze Vegan is. Kan ze niet van mijn braadworst genieten
nee dat is waarquote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat hebben mensen toch ook met mij? Of met Chloro bijv. Maar je weet niet hoe iemand is buiten FOK
Ja, kan niet slapenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook aan het nachtbraken vandaag, braddo? Welkom bij de nachtclub.
Been there, done that, never againquote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zou best een veganistische/vegetarische chick daten, zolang ze mij er maar niet mee opzadelt.
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
chicks zouden jou ook nooit daten en dat heeft niet eens iets met principes te maken
Nee, veganistische vrouwen zijn gewoon niet goed in hun hoofd.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zou best een veganistische/vegetarische chick daten, zolang ze mij er maar niet mee opzadelt.
ik mag niemand van fokquote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat hebben mensen toch ook met mij? Of met Chloro bijv. Maar je weet niet hoe iemand is buiten FOK
Het is eerder andersom.quote:
oh, okequote:
Zelfde als tegen chloro zei, jullie moet elkaar lekker met rust laten. Jullie zijn allebei geen vreselijk mensen, dus waarom elkaars lol vergallen. Elkaar lekker negeren.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, veganistische vrouwen zijn gewoon niet goed in hun hoofd.
behalve SideEffectquote:
Je zit wel altijd tussen een zoals ze dat noemen, sausage fest 's nachts hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, kan niet slapen![]()
Dus ik zit maar ff aan een appeltje te knagen
danku
Ja weenie hoor maar jij bent degene die constant over haar loopt te miepen terwijl ze niet eens online is.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is eerder andersom.
Met d`r braddie-obsessie.
Alles wat ik doe moet ze wel of een sneer naar mij maken, of een "" Posten, puur om te laten zien dat ze er is. Of ze stookt Chai of een andere willekeurige user die ze aardig vind op tegen mij en dan gaan ze mij samen lopen fucken.
Ja, maar dat is het dus.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfde als tegen chloro zei, jullie moet elkaar lekker met rust laten. Jullie zijn allebei geen vreselijk mensen, dus waarom elkaars lol vergallen. Elkaar lekker negeren.
ja religieuze chicks zou ik ook mee oppassen. Maar ik heb nog noooit een veganist ontmoet die niet gewoon een steekje los had.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:04 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Wel met Christelijke, oppassen geblazen.
Ach, een goed stuk vlees is altijd goedquote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zit wel altijd tussen een zoals ze dat noemen, sausage fest 's nachts hoor.
Heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weenie hoor maar jij bent degene die constant over haar loopt te miepen terwijl ze niet eens online is.
Ik vind het heus niet erg om een vegaburger te eten, maar die preken die je over je hoofd krijgt hoe slecht het is om vlees te eten. Srs, daar word ik puur carnivoor vanquote:
deze gaat in de archievenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik zou nog liever een cute twink daten dan een veganistische griet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |