quote:
Sinds we die kale daar hebben toegelaten gaat het verhoren - al zijn er een groeiend aantal gevangen die vragen om een donutkussen - een stuk gemakkelijker.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:26 schreef Remqo het volgende:
Guantanamo Bay helemaal, voorheen gingen ze naar Fort Banstille
Ik geloof datquote:Op zondag 1 mei 2016 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds we die kale daar hebben toegelaten gaat het verhoren - al zijn er een groeiend aantal gevangen die vragen om een donutkussen - een stuk gemakkelijker.
Ik moet lachen om die paint, vooral om WCH in zijn blote billen. So suf dat het leuk wordtquote:
En Aber's deegroller natuurlijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die paint, vooral om WCH in zijn blote billen. So suf dat het leuk wordt
op dit uur?quote:
Ik vind die aber trouwens ook goed gelukt jaquote:Op zondag 1 mei 2016 01:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En Aber's deegroller natuurlijk.
Daar zijn variaties op geweest waar een dildo op geplakt werd![]()
![]()
Uit het verwende eendennestquote:Op zondag 1 mei 2016 01:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind die aber trouwens ook goed gelukt ja. Pretentieuze parelketting incluis
Precies ja. Dat vind ik altijd zo leuk aan jouw paints. Er ligt geen enkele nadruk op iets, maar desondanks zie je meteen wat er bedoeld wordt.quote:
Mensen zeggen weleens, je bent ofwel subtiel ofwel lomp. Jij brengt die twee altijd samen in je paints. Subtiel genoeg om in een vluchtige blik op te vallen, lomp genoeg om als je echt een paint leest meteen op te vallen. En het bovendien nog vermakelijk ook.quote:
Het is wel een poos terug dat ik wat met paint gedaan hebquote:Op zondag 1 mei 2016 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. Dat vind ik altijd zo leuk aan jouw paints. Er ligt geen enkele nadruk op iets, maar desondanks zie je meteen wat er bedoeld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |