ongemakkelijk stijfje gekregenquote:
ik zie het beeldmateriaal graag in mijn dm verschijnenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik net weg weten te werken
doe normaal dit is een beschaafde scquote:
frankgodquote:
ik wou immer later weten dat ik er benquote:
Dat vind ik het lastige, maar ook het leuke om te doen. Een punt aansnijden, zonder er te veel druk op te leggen, zelfs m'n paint na Charlie Hebdo kon links en rechts bekorenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mensen zeggen weleens, je bent ofwel subtiel ofwel lomp. Jij brengt die twee altijd samen in je paints. Subtiel genoeg om in een vluchtige blik op te vallen, lomp genoeg om als je echt een paint leest meteen op te vallen. En het bovendien nog vermakelijk ook.
Ik vind ze echt geweldig die paints. Van de Galliėrs tot de blote reet van WCH aan toe.
ja dat doe je maar op een manier waarop onze zieltjes niet gekwetst wordenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik wou immer later weten dat ik er ben
ewa prezz0rquote:
Niet de familie van mijn moeder dan want die heb ik nooit zien painten.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is wel een poos terug dat ik wat met paint gedaan heb
Heb wel familie uit Australiė over de vloer gehad, ik heb ze wel wat kunstjes laten zien
ah, ik dacht eeen vochtige meem die hier wel bekend is zal het ijs wel breken. Maar helaas, niks was minder waar.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat doe je maar op een manier waarop onze zieltjes niet gekwetst worden
ewa paintgodquote:
Kijk rem, dit zoiets, waar je (al dan niet 18+) een paint over kan maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
hzaw ik miste je gisternacht het was helemaal stil hier waar was je
gwn je bek houden zemmeltjequote:Op zondag 1 mei 2016 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, ik dacht eeen vochtige meem die hier wel bekend is zal het ijs wel breken. Maar helaas, niks was minder waar.
slapenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:54 schreef deadprez het volgende:
hzaw ik miste je gisternacht het was helemaal stil hier waar was je
18+ is nie voldoende om mensen te beschermen tegen de nachtelijke escapades van hzaw en mij :$quote:Op zondag 1 mei 2016 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk rem, dit zoiets, waar je (al dan niet 18+) een paint over kan maken.
Ik heb wel een mental image, die kan ik beter niet uitbeelden in Paintquote:Op zondag 1 mei 2016 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk rem, dit zoiets, waar je (al dan niet 18+) een paint over kan maken.
hoe durf jequote:
fa2 toch lobiquote:
Dat weet ik. Je kunt zelfs duizend jaar op deze aardkloot rondlopen en zelfs dan ben je onvoldoende voorbereid.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
18+ is nie voldoende om mensen te beschermen tegen de nachtelijke escapades van hzaw en mij :$
Je hebt op z'n minst kogelvrije kledij nodigquote:Op zondag 1 mei 2016 01:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
18+ is nie voldoende om mensen te beschermen tegen de nachtelijke escapades van hzaw en mij :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |