ja niks, je hebt me gekwetstquote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 01:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt op z'n minst kogelvrije kledij nodig
ja dat vond ik dus ook gister vieze hommelquote:
Ik spreek haar af en toe nog. Die zal niet meer terugkomen schat ik.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:40 schreef Remqo het volgende:
En toch he, waar is mapima?
Haar topics zijn een verademing vergeleken met die shit van Salazar of een MageMelvin
kut moest glimlachenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt op z'n minst kogelvrije kledij nodig
haha echtquote:
haha, overloper!quote:Op zondag 1 mei 2016 01:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook gister vieze hommel
moest helemaal uitwijken naar grtd
eyyquote:
is leuke scquote:
Trouwens - ik ga er zomaar vanuit dat jij meestal bovenop ligt - doe je wel voorzichtig met prezje? Het is namelijk een heel gevoelige jongen.quote:
Ik kan in vrede sterven nuquote:
hzaw en ik zijn versatilequote:Op zondag 1 mei 2016 02:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens - ik ga er zomaar vanuit dat jij meestal bovenop ligt - doe je wel voorzichtig met prezje? Het is namelijk een heel gevoelige jongen.
Ik vind d`r best wel aardig eigenlijkquote:
bah, enge kutquote:
ik durf niet met dp te stoeien ;squote:Op zondag 1 mei 2016 02:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens - ik ga er zomaar vanuit dat jij meestal bovenop ligt - doe je wel voorzichtig met prezje? Het is namelijk een heel gevoelige jongen.
Jammer dat ze Vegan is. Kan ze niet van mijn braadworst genietenquote:
oh, geen idee verder ook hoor, maar kan me gezien haar FOK! shit niet echt voorstellen dat het een chill mens isquote:Op zondag 1 mei 2016 02:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik vind d`r best wel aardig eigenlijk
Het is niet dat ik dagelijks de stelling van Pythagoras met haar ontrafel
Maar ik spreek d`r af en toe, ook bezig met d`r rijbewijs.
Dat hebben mensen toch ook met mij? Of met Chloro bijv. Maar je weet niet hoe iemand is buiten FOKquote:Op zondag 1 mei 2016 02:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh, geen idee verder ook hoor, maar kan me gezien haar FOK! shit niet echt voorstellen dat het een chill mens is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |