die vegaburgers zijn ook gewoon aids man bah.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het heus niet erg om een vegaburger te eten, maar die preken die je over je hoofd krijgt hoe slecht het is om vlees te eten. Srs, daar word ik puur carnivoor van
Je hebt geen reet te bewijzen, aan niemand niet. Je moet natuurlijk niet vergeten dat je heel open bent met alles - wat ik trouwens heel fijn vind, want die polka op het toetsenbord vind ik echt een geweldige cover, helaas duurt ie maar 2 minuten - en dat is heel makkelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het dus.
Ik geloof best dat Chloro in het echt een aardige meid is hoor, wil ik van iedereen hier wel geloven.
Maar als je op het internet al zo op iemand loopt te sarren.. Dan vind ik het ook moeilijk om diegene te negeren, op een gegeven moment barst er gewoon iets.
niks mis met een beetje biquote:
Verhaal van die Christelijke meid waarmee ik aan't daten was meegekregen?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ja religieuze chicks zou ik ook mee oppassen. Maar ik heb nog noooit een veganist ontmoet die niet gewoon een steekje los had.
Er is een reden voor die preken.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het heus niet erg om een vegaburger te eten, maar die preken die je over je hoofd krijgt hoe slecht het is om vlees te eten. Srs, daar word ik puur carnivoor van
Dat heb ik een keer meegemaakt, zo`n vriendin van mij besloot van de een op de andere dag dat ze geen vlees meer at wánt dat vond ze zo zielig voor de diertjes..quote:Op zondag 1 mei 2016 02:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
sws zijn die hokjes onzinquote:
kennissenkring, hoe oud ben jij?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:07 schreef deadprez het volgende:
maar ik herken die shit met vegetariërs en veganisten niet echt eigenlijk buiten FOK!, terwijl toch een aanzienlijk deel van mijn kennissenkring vega is
Heb je zeker gelijk in, ik ben heel open. Heb verder niet zoveel te verliezen, en ik vind het ook wel fijn om gewoon open te zijn, wil me niet anders voordoen dan hoe ik ben.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt geen reet te bewijzen, aan niemand niet. Je moet natuurlijk niet vergeten dat je heel open bent met alles - wat ik trouwens heel fijn vind, want die polka op het toetsenbord vind ik echt een geweldige cover, helaas duurt ie maar 2 minuten - en dat is heel makkelijk.
Maar goed, dan sarren ze je? Laat ze lekker lullen joh. Ik bedoel je bent een hartstikke leuke kerel. Lekker laten lullen, als je niet op in gaat is het zo klaar.
Stoer manquote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Bij het uitgaan toen we aan de doner zaten en kapsalon bleef ze maar zeiken, toen hebben we allemaal een hand doner gepakt en in d`r kraag gemieterd. Sindsdien hield ze haar bek erover.
zesseveetugquote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kennissenkring, hoe oud ben jij?
Kankertriest.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
Bij het uitgaan toen we aan de doner zaten en kapsalon bleef ze maar zeiken, toen hebben we allemaal een hand doner gepakt en in d`r kraag gemieterd. Sindsdien hield ze haar bek erover.
Liever een plastic burger van de Mac, maar ik wil best uit solidariteit best een vegaburger mee eten.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die vegaburgers zijn ook gewoon aids man bah.
ja ik kan ook wel vrienden zeggen maar dat is beetje ongeloofwaardig ;squote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kennissenkring, hoe oud ben jij?
Nee, maar wel effectief.quote:
ik geloof je toch wel manquote:Op zondag 1 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik kan ook wel vrienden zeggen maar dat is beetje ongeloofwaardig ;s
nou nou nou nou nou nou gozer.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kankertriest.
Ja, kanker inderdaad.
Godse downie.
weetiktoch vriendquote:
droeftoeterquote:
jajajajajaquote:
niks mis meequote:Op zondag 1 mei 2016 02:12 schreef FreshHead het volgende:
Ik heb geen probleem met mensen die toegeven egoistisch te zijn en dieren te haten en dan vlees eten, maar ik heb een probleem met hypocrieten die zelf nooit een dier zouden slachten maar wel stukjes vlees van de AH halen en het iedere dag vreten omdat ze het "lekker" vinden.
Als iemand ooit eten op mij gooit stoot ik diegene op z'n bek.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, maar wel effectief.
Nadat ze echt moeilijk kwaad op ons was geworden natuurlijk.
Paar weken later kon ze er hard om lachen en ze had zoiets van, ik ga jullie mijn levensstijl niet voorschotelen.
No offense maar jij bent de grootste hypocriet van FOK lol.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Verhaal van die Christelijke meid waarmee ik aan't daten was meegekregen?
Ga er niet meer echt woorden aan vuil maken dus samenvatting.
- 2 Dates gehad.
- Geneukt.
- Ouders kwamen erachter.
- Ze moest uit huis (Hadden haar ouders gekocht voor haar, nu woont ze weer thuis dus)
- Ik moest een SOAtest laten doen.
- Zij moest een SOAtest laten doen.
- Zij moest een zwangerschapstest laten doen.
- Ze mag een jaar lang geen contact met jongens.
- Ouders en andere familieleden mogen mij niet omdat ik haar geneukt heb.
rtquote:
Preciesquote:Op zondag 1 mei 2016 02:10 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in, ik ben heel open. Heb verder niet zoveel te verliezen, en ik vind het ook wel fijn om gewoon open te zijn, wil me niet anders voordoen dan hoe ik ben.
Maar het er niet op ingaan is het grote probleem juist, die drang is te groot..
Wat zit je nou dom te lullen? Je jankt hier continu dat mensen jou onkies behandelen, maar vervolgens roep je hier trots dat je met je vriendjes een bak eten in de kraag van een meiske gooide.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
jajajajaja
pep pep.
Vrachtautochauffeur en zo.
DAT ER EEN DIKKERD OP JE LIGTquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef RockNijntje het volgende:
Wat betekent you've held your own against me :s :s
zou dat niet kunnen denk ikquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik zou geen struggle hebben om mn eigen vlees te slachten. Lijkt me best wel een interessante ervaring
Ach, ik heb in China een koe voor m'n neus schoongemaakt zien worden in een plas bloed, heb ergens nog een foto van liggen.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:12 schreef FreshHead het volgende:
Ik heb geen probleem met mensen die toegeven egoistisch te zijn en dieren te haten en dan vlees eten, maar ik heb een probleem met hypocrieten die zelf nooit een dier zouden slachten maar wel stukjes vlees van de AH halen en het iedere dag vreten omdat ze het "lekker" vinden.
je ging niet af als een gieterquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef RockNijntje het volgende:
Wat betekent you've held your own against me :s :s
Hee trouwens, rokkenjager, jij bent ook met iedere dame aan flirten he.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je ging niet af als een gieter
heel hard allahu akbar roepen en dan tsjakaa. Maar nee, heb wel eens een hertje in stukken gesneden. Als ie eenmaal dood is heb ik er eigenlijk geen moeite meer meequote:
helemaal niet. smaad en laster.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee trouwens, rokkenjager, jij bent ook met iedere dame aan flirten he.
Ach, madeliefff laat hij lopen, terwijl zij een van de knapste dames van KLB isquote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee trouwens, rokkenjager, jij bent ook met iedere dame aan flirten he.
Ik ben wat dat betreft echt een stadsjongen. Ik weet wel hoe het er allemaal aan toe gaat en ik waardeer mijn stuk vlees, maar als het te dichtbij komt kan ik het wat lastig hendelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heel hard allahu akbar roepen en dan tsjakaa. Maar nee, heb wel eens een hertje in stukken gesneden. Als ie eenmaal dood is heb ik er eigen geen moeite mee
weet ik veeel zoek het opquote:
Ik heb iemand levend zien verbranden in een auto, dat houdt niet in dat ik diegene heb vermoord, hetzelfde geldt voor het dier.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, ik heb in China een koe voor m'n neus schoongemaakt zien worden in een plas bloed, heb ergens nog een foto van liggen.
Terwijl ik diezelfde koe die dag ervoor zag grazen in het weilandje voor het hotel.
Het zet even aan het denken, het was nogal een confrontatie, want normaal zie je nooit een slachtpartij, hier gebeurt het in slachthuizen waar niemand komt, in een Chinees dorpje gewoon op straat.
Echter, ik heb er geen biefstukje minder om gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat "meiske" is ook een vriendin van ons, echt al meerdere jaren. En "vriendjes" We waren toen uit met een groep van 5 meiden en 3 gasten, en die meiden begonnen met het doner in d`r kraag gooien waarna wij zoiets hadden van, laten we maar mee doen. Die meid moest er ook hard om lachen (Totdat ze de volgende ochtend wakker werd..)quote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zit je nou dom te lullen? Je jankt hier continu dat mensen jou onkies behandelen, maar vervolgens roep je hier trots dat je met je vriendjes een bak eten in de kraag van een meiske gooide.
Dat je jezelf gebleven bent tegenover hem.quote:
Dat is wel waar. Maar het punt is meer, ik denk niet dat jij voor iedereen spreekt eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2016 02:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
PreciesEn die drang, wel, die moet je onderdrukken.
Voorbeeldje, kijk nu eens, Je kunt - mijn Canadese vrouw zou het 'one hell of a polka noemen - van alles spelen, je bent lekker aan het karren in je wagen. Je hoeft geen flikker te bewijzen want ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat braddo bij KLB hoort en blijft.
Madeliefff lijkt me inderdaad een dame die je niet zomaar laten lopen nee.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, madeliefff laat hij lopen, terwijl zij een van de knapste dames van KLB is
Ja dan krijg je dingen over haten en schuld gevenquote:
geloof d'r niks vanquote:Op zondag 1 mei 2016 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, madeliefff laat hij lopen, terwijl zij een van de knapste dames van KLB is
Oh nee dan is het goed.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat "meiske" is ook een vriendin van ons, echt al meerdere jaren.
Dieptriest.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:20 schreef MrBradge het volgende:
waarna wij zoiets hadden van, laten we maar mee doen.
Welnee. Ik zou alleen proberen - het is heel stoer om op andere af te geven natuurlijk - dat ook niet te doen. Over meisjes praten die je wel even vol gooit. Want ik durf namelijk te wedden dat jij zo helemaal niet in elkaar steekt. Maar door zo te praten jaag je wel mensen in het harnas. Je moet gewoon braddo zijn de toetsenist waar misschien Lonnie Smith ooit jaloers op wordt.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar het punt is meer, ik denk niet dat jij voor iedereen spreekt eigenlijkMeeste zien mij liever gaan durf ik te wedden. NIet dat ik heel vele care maar toch.
Die drang zal ik proberen te onderdrukken.
hehequote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Drug het volgende:
Ik ben principieel wel vegetariër, maar praktisch imnivoor.
Vind het altijd maar lastig. In je gedachten is elke chimeid hier de nieuwe Emma Watson, maar in de praktijk zal de helft een vent zijn en de andere helft een dikke troll.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:23 schreef FreshHead het volgende:
RockNijntje is de spangste chimeid van FOK #truestory
ja maar heb geen pep en veel bier dus wss lig ik over een uur passed out te zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Ashqelon het volgende:
fuc net nu ash weer moet werken zijn frank en prez er blijf even tot na vier G.
Maar natuurlijk doe jij als je dronken bent nooit rare dingen.quote:
Noh man eerlijk in mijn hoofd is iedere chimeid hier zo'n twilight kijkende chubby no-make up nerd.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind het altijd maar lastig. In je gedachten is elke chimeid hier de nieuwe Emma Watson, maar in de praktijk zal de helft een vent zijn en de andere helft een dikke troll.
klopt.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vind het altijd maar lastig. In je gedachten is elke chimeid hier de nieuwe Emma Watson, maar in de praktijk zal de helft een vent zijn en de andere helft een dikke troll.
Zo steek ik ook absoluut niet in elkaar, maar ik was toen voor het eerst in m`n leven echt flink dronken, en dan doe je gewoon domme dingen. Was er ook absoluut niet trots op toen ik de volgende ochtend hoorde wat er gebeurd was, maar het is gebeurd.. En we hebben het er daarna niet meer over gehad (Behalve op verjaardagen en toen konden we er hard om lachen)quote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee. Ik zou alleen proberen - het is heel stoer om op andere af te geven natuurlijk - dat ook niet te doen. Over meisjes praten die je wel even vol gooit. Want ik durf namelijk te wedden dat jij zo helemaal niet in elkaar steekt. Maar door zo te praten jaag je wel mensen in het harnas. Je moet gewoon braddo zijn de toetsenist waar misschien Lonnie Smith ooit jaloers op wordt.
Haha, je moest eens weten.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:25 schreef MrBradge het volgende:
Maar natuurlijk doe jij als je dronken bent nooit rare dingen.
En ben jij met alles onschuldig.
Dit iddquote:Op zondag 1 mei 2016 02:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dronken dingen en achterlijke dingen, kijk, daar kunnen de mensen die op dit uur nog posten over mee praten. Maar je moet nooit alles vertellen hoor.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo steek ik ook absoluut niet in elkaar, maar ik was toen voor het eerst in m`n leven echt flink dronken, en dan doe je gewoon domme dingen. Was er ook absoluut niet trots op toen ik de volgende ochtend hoorde wat er gebeurd was, maar het is gebeurd.. En we hebben het er daarna niet meer over gehad (Behalve op verjaardagen en toen konden we er hard om lachen)
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:20 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Ik heb iemand levend zien verbranden in een auto, dat houdt niet in dat ik diegene heb vermoord, hetzelfde geldt voor het dier.Het is confronterend, het maakt mij geen moordenaar maar wel een consument die dat toe laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zet aan het denken, maar waar liggen de prioriteiten, ik ga mijn dieet er niet op aanpassen.
Wel vind ik wel dat men bewuster moet worden, en dat gebeurt gelukkig ook wel, legbatterijen zijn aan banden gelegd, supermarkten die geen plofkippen verkopen,... het is een begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
alsof jij vrienden hebtquote:Op zondag 1 mei 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten.
Gelukkig ben ik dan wel weer zo dat vrienden van mij zich geen zorgen hoeven te maken dat ze het doelwit van kankertrieste pesterijtjes worden. Nog even los van het feit dat ik mijn dronk niet de schuld ga geven van dit soort shit.
Valt me echt vies van je tegen brad.
misschien is dat een betere manier om het te bekijken. dan kan het hooguit nog eens meevallenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:25 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Noh man eerlijk in mijn hoofd is iedere chimeid hier zo'n twilight kijkende chubby no-make up nerd.
JA ZIE JE NOU WELquote:
Meerdere malen gezien, ze woont ook bij me in de buurtquote:
Ach man, ik was zo kneiterdronken die avond dat ik niet eens meer doorhad WAT ik deed. Hoorde het pas de dag erna, wat ik ookal tegen Frank zei.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten.
Gelukkig ben ik dan wel weer zo dat vrienden van mij zich geen zorgen hoeven te maken dat ze het doelwit van kankertrieste pesterijtjes worden. Nog even los van het feit dat ik mijn dronk niet de schuld ga geven van dit soort shit.
Valt me echt vies van je tegen brad.
wil je een lijntje van mij af doenquote:
dat zegt me niksquote:Op zondag 1 mei 2016 02:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meerdere malen gezien, ze woont ook bij me in de buurt
Maar je brengt het net wel alsof je er trots op bent.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ach man, ik was zo kneiterdronken die avond dat ik niet eens meer doorhad WAT ik deed. Hoorde het pas de dag erna, wat ik ookal tegen Frank zei.
Tuurlijk is mijn actie achterlijk geweest, maar ik had het op dat moment niet in de hand. Zo impulsief als ik ben als ik nuchter ben, tel daar nog maar even x10000 bij op...
:$ ja hoorquote:
Als je het vertrouwen wint stuurt ze je vanzelf wel foto'squote:
klopt, en toen kwam hij erachter dat wij hem sukkel vinden en nu probeert hij goed te pratenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je brengt het net wel alsof je er trots op bent.
Oh maar zo bedoel ik het totaal niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar je brengt het net wel alsof je er trots op bent.
Haha, ja dat punt is allang gepasseerd hèquote:Op zondag 1 mei 2016 02:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je het vertrouwen wint stuurt ze je vanzelf wel foto's
Het meest negatieven wat ik gedaan heb terwijl ik dronken was, was schreeuwen richting een vriend vanwege z'n disloyaliteit richting z'n beste vriend.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ach man, ik was zo kneiterdronken die avond dat ik niet eens meer doorhad WAT ik deed. Hoorde het pas de dag erna, wat ik ookal tegen Frank zei.
Tuurlijk is mijn actie achterlijk geweest, maar ik had het op dat moment niet in de hand. Zo impulsief als ik ben als ik nuchter ben, tel daar nog maar even x10000 bij op...
lolquote:Op zondag 1 mei 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, en toen kwam hij erachter dat wij hem sukkel vinden en nu probeert hij goed te praten
ik ben er bekend met dit fenomeen dus herkende het gelijk
drank versterkt toch ook je diepste emotiesquote:Op zondag 1 mei 2016 02:32 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Het meest negatieven wat ik gedaan heb terwijl ik dronken was, was schreeuwen richting een vriend vanwege z'n disloyaliteit richting z'n beste vriend.
Zomaar vijandig handelen moet in je zitten, alcohol is een verdovend middel, niets meer dan dat, je consumeert het sowieso bewust dus als je weet dat je achterlijk gedrag gaat vertonen en anderen erdoor gaat schaden en jezelf absoluut niet meer in bedwang hebt, dan hoor je zoiets niet te consumeren.
Gemiste kans manquote:Op zondag 1 mei 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, ja dat punt is allang gepasseerd hè
Dit is wel wat het is idd.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klopt, en toen kwam hij erachter dat wij hem sukkel vinden en nu probeert hij goed te praten
Hoe bedoelde je het dan? Je post dat verhaaltje op het moment dat het op een negatieve manier over vega's gaat.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoel ik het totaal niet.
Trots erop? Zeer zeker niet man. Maar als ik er op terug kijk (En dat ook af en toe nog doe met die vrienden van mij) Dan kunnen we er om lachen.
Srs wie hou je voor de gek?quote:Bij het uitgaan toen we aan de doner zaten en kapsalon bleef ze maar zeiken, toen hebben we allemaal een hand doner gepakt en in d`r kraag gemieterd. Sindsdien hield ze haar bek erover.
En rem, aangezien we toch dronkemansavonturen aan het delen zijn, heb je ook nog wat?quote:
dat is meer bij wiet en assiequote:Op zondag 1 mei 2016 02:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
drank versterkt toch ook je diepste emoties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |