ja maar dan in je penis ipv kontquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
vraagje he. Je kunt alcohol heel snel opnemen door een in alcohol gedrenkte tampon in je anus te stoppen. Werkt zoiets ook met cocaïne?
Klopt.. Het was m`n eerste keer echt lazerus, en had zoiets van, m`n hond was net overleden, hoop gezeik thuis, ik ga er voorquote:Op zondag 1 mei 2016 02:32 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Het meest negatieven wat ik gedaan heb terwijl ik dronken was, was schreeuwen richting een vriend vanwege z'n disloyaliteit richting z'n beste vriend.
Zomaar vijandig handelen moet in je zitten, alcohol is een verdovend middel, niets meer dan dat, je consumeert het sowieso bewust dus als je weet dat je achterlijk gedrag gaat vertonen en anderen erdoor gaat schaden en jezelf absoluut niet meer in bedwang hebt, dan hoor je zoiets niet te consumeren.
gaat sneller als je het gewoon door je neus jaagtquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
vraagje he. Je kunt alcohol heel snel opnemen door een in alcohol gedrenkte tampon in je anus te stoppen. Werkt zoiets ook met cocaïne?
Wat maakt het uit, je krijgt een kick en je hebt nog wat in je reet ookquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik poste het omdat het in het rijtje paste, omdat die meid óók vega is. Niks meer niks minder.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is wel wat het is idd.
[..]
Hoe bedoelde je het dan? Je post dat verhaaltje op het moment dat het op een negatieve manier over vega's gaat.
[..]
Srs wie hou je voor de gek?
RIP Fritsquote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt.. Het was m`n eerste keer echt lazerus, en had zoiets van, m`n hond was net overleden, hoop gezeik thuis, ik ga er voorEn daar kwam helaas dit van.
Daarvoor hield ik het altijd bij een paar shotjes en 2-3 biertjes, maar ik heb die avond zeker 10-12 bier achterover getikt en een shotje goldstrike..
Na die actie heb ik ook gezworen niet meer zo achterlijk veel te zuipen, en hou het sindsdien ook bij maximaal 2 biertjes. Áls ik al uitga.
Ik heb nog wat biertjes liggenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En rem, aangezien we toch dronkemansavonturen aan het delen zijn, heb je ook nog wat?
Oké man.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik poste het omdat het in het rijtje paste, omdat die meid óók vega is. Niks meer niks minder.
ayy als je aan de goldstrike gaaat beginnen weet je al welke kant het op gaatquote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Klopt.. Het was m`n eerste keer echt lazerus, en had zoiets van, m`n hond was net overleden, hoop gezeik thuis, ik ga er voorEn daar kwam helaas dit van.
Daarvoor hield ik het altijd bij een paar shotjes en 2-3 biertjes, maar ik heb die avond zeker 10-12 bier achterover getikt en een shotje goldstrike..
Na die actie heb ik ook gezworen niet meer zo achterlijk veel te zuipen, en hou het sindsdien ook bij maximaal 2 biertjes. Áls ik al uitga.
Dit is toch ook gewoon mijn personality hier?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef FreshHead het volgende:
Gewoon een verveelde oerhollandse skinnyboi achter z'n scherm.
je zoekt gewoon excuses, drank is altijd een excuus dat om de een of andere vage reden geaccepteerd wordt ook.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
nog een beetje uit te houden daar?quote:
dat is hij ook, lolquote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef FreshHead het volgende:
Wat als DP zijn hele personality faket?
Gewoon een verveelde oerhollandse skinnyboi achter z'n scherm.
aight nu ben je tattaquote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon mijn personality hier?
Nee, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ayy als je aan de goldstrike gaaat beginnen weet je al welke kant het op gaat
Dat smerige kaneelspul toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik dus niet
Ik dacht goldstrike? Wat is dat? Oh, doe maar een shotje
ik verkondig hier al sinds registratie de superioriteit van de brabanders weenie hoorquote:
Voor iemand die daarvoor echt amper dronk en het bij een paar biertjes hield verdeeld over de avond, is 10-12 bier in een tijdsbestek van 2 uur toch bést wel veelquote:Op zondag 1 mei 2016 02:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zoekt gewoon excuses, drank is altijd een excuus dat om de een of andere vage reden geaccepteerd wordt ook.
10-12 bier op een avond valt wel wat mee trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |