Ja maar om nou een beetje poeder in je anus te janken, daar wordt je ook niet heel geil van denk ikquote:Op zondag 1 mei 2016 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, je krijgt een kick en je hebt nog wat in je reet ook
het weer is wel oprecht diep en diep triestquote:
Ze speelt wel hard to get, dat welquote:Op zondag 1 mei 2016 02:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga een kloon aanmaken en gelijk aanpappen met d'r
Je hebt een Excel bestandje openstaan 24/7quote:Op zondag 1 mei 2016 02:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik, ik weet alles over jou
ik doe dat met drenthe, maar het enige wat er gebeurt is is dat ik mijn mede drent chevy heb zien vertrekken, goddommequote:Op zondag 1 mei 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verkondig hier al sinds registratie de superioriteit van de brabanders weenie hoor
daar ben ik ook tevreden mee :squote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Je boi heeft alleen kilo's jwz
[youtube]https://media.giphy.com/media/jod81KTDvAapq/giphy.gif[/youtube]
goed geheugen en zoquote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je hebt een Excel bestandje openstaan 24/7
lul niet je bent mocroquote:Op zondag 1 mei 2016 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik verkondig hier al sinds registratie de superioriteit van de brabanders weenie hoor
Ik denk dat Lissabon toch een betere keuze wasquote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het weer is wel oprecht diep en diep triestverder wel oke. Denk dat het weinig uitmaakt waar ik zit, echt gelukkig maakt het me niet of zo
quote:
quote:
Als ik het zo'n beetje moet inschatten... Wel, ik denk dat madelieff doet wat ze wil en jullie beiden makkelijk aan kan.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe dat met drenthe, maar het enige wat er gebeurt is is dat ik mijn mede drent chevy heb zien vertrekken, goddomme
Dat is een ander woord voor wanhopigquote:Op zondag 1 mei 2016 02:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben easy to get dus dat heft elkaar wel op
dan had ik inmiddels in het ziekenhuis gelegenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat Lissabon toch een betere keuze was
geloof d'r niks vanquote:Op zondag 1 mei 2016 02:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Als ik het zo'n beetje moet inschatten... Wel, ik denk dat madelieff doet wat ze wil en jullie beiden makkelijk aan kan.
hoezo is dat een ander woord voor wanhopig? "ik ben dat" is echt niet zelfde als "ik ben wanhopig"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |