Daar ben ik nu wel een beetje klaar mee inderdaad. Even m'n oom opzoeken. TIJD OM DE ROLLEN OM TE DRAAIEN!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2016 03:42 schreef possetje het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat , grootste deel van misbruik word door broer of vader of oom gedaan,.,,,
Je vergeet tantes, moeders en zussen.quote:Op zondag 1 mei 2016 03:42 schreef possetje het volgende:
[..]
ja daar zeg je wat , grootste deel van misbruik word door broer of vader of oom gedaan,.,,,
Overgrote meerderheid is mannelijk toch?quote:Op zondag 1 mei 2016 09:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je vergeet tantes, moeders en zussen.
Maar daar wil onze samenleving het nog niet over hebben dus ga maar weer slapen.
Zoals ik al zei. Ga maar weer slapen dan kan je over 10 a 20 jaar weer doen alsof je het je niet eens voor kon stellen.quote:
Beetje vreemde reactie.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ga maar weer slapen dan kan je over 10 a 20 jaar weer doen alsof je het je niet eens voor kon stellen.
Gegeven het feit dat vrouwen (veel VEEL) meer supervisieloze uren maken (zowel moeders als juffen) met kinderen en dat we maatschappelijk gezien vrouwen de pussypass geven voor een hoop gedrag draagt inderdaad bij aan een verkeerde rapportering van de problemen.quote:Op zondag 1 mei 2016 09:51 schreef Drug het volgende:
[..]
Beetje vreemde reactie.
Ik heb hier in het verleden wel wat onderzoek naar gedaan en de cijfers die ik toen tegenkwam waren vrij overtuigend. Heb jij bronnen die wat anders beweren?
Nou ja, voorlopig wijst alles erop dat mannen de oververtegenwoordigd zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 12:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Gegeven het feit dat vrouwen (veel VEEL) meer supervisieloze uren maken (zowel moeders als juffen) met kinderen en dat we maatschappelijk gezien vrouwen de pussypass geven voor een hoop gedrag draagt inderdaad bij aan een verkeerde rapportering van de problemen.
Wat de cijfers en verhoudingen precies zijn weet ik niet maar reken er maar op dat er wat blinde vlekken zijn waar we nog versteld van zullen staan.
Welke Kerk is dat dan precies?quote:
betekendquote:Op maandag 2 mei 2016 16:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Welke Kerk is dat dan precies?
Verder kan een vereniging geen kinderen verkrachten. Leden van een vereniging kunnen dat daarentegen wel, wat niet automatisch betekend dat de betreffende vereniging dat goedkeurt.
Elke stichting die misbruik onderzocht heeft? Elk onderzoek dat de afgelopen 20 jaar naar buiten is gebracht?quote:Op zondag 1 mei 2016 09:51 schreef Drug het volgende:
[..]
Beetje vreemde reactie.
Ik heb hier in het verleden wel wat onderzoek naar gedaan en de cijfers die ik toen tegenkwam waren vrij overtuigend. Heb jij bronnen die wat anders beweren?
Niet waar ik destijds op uitkwam. En nu ook schetst Google een ander plaatje.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Elke stichting die misbruik onderzocht heeft? Elk onderzoek dat de afgelopen 20 jaar naar buiten is gebracht?
Precies. Zoals ik al zei.. lekker weer slaapjes doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:00 schreef Drug het volgende:
[..]
Nou ja, voorlopig wijst alles erop dat mannen de oververtegenwoordigd zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |