abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2016 @ 02:44:58 #1
453862 FreshHead
Killuminati
pi_161839955
Martijn of de Nederlandse Kerk?
pi_161839961
Het Vaticaan.
  zondag 1 mei 2016 @ 02:46:19 #3
346637 Ahmad1nejad
Droeftoeter
pi_161839967
TS
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zondag 1 mei 2016 @ 02:47:02 #4
433309 Impressme
Very funny
pi_161839974
Wil je erover praten? :*
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_161840004
Islam
pi_161840023
Het gezinsleven.
pi_161840264
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 02:50 schreef Drug het volgende:
Het gezinsleven.
ja daar zeg je wat , grootste deel van misbruik word door broer of vader of oom gedaan,.,,,
  zondag 1 mei 2016 @ 08:08:12 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_161840629
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 03:42 schreef possetje het volgende:

[..]

ja daar zeg je wat , grootste deel van misbruik word door broer of vader of oom gedaan,.,,,
Daar ben ik nu wel een beetje klaar mee inderdaad. Even m'n oom opzoeken. TIJD OM DE ROLLEN OM TE DRAAIEN!!!!!!!!!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 1 mei 2016 @ 09:22:55 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_161840925
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 03:42 schreef possetje het volgende:

[..]

Je vergeet tantes, moeders en zussen.

Maar daar wil onze samenleving het nog niet over hebben dus ga maar weer slapen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_161840935
Gewoon van beide lid worden
pi_161840976
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Maar daar wil onze samenleving het nog niet over hebben dus ga maar weer slapen.
Overgrote meerderheid is mannelijk toch?
  zondag 1 mei 2016 @ 09:33:18 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_161841015
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:27 schreef Drug het volgende:

[..]

Overgrote meerderheid is mannelijk toch?
Zoals ik al zei. Ga maar weer slapen dan kan je over 10 a 20 jaar weer doen alsof je het je niet eens voor kon stellen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 1 mei 2016 @ 09:46:09 #13
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_161841110
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Het Vaticaan.
Ook in moeilijke tijden.
pi_161841159
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Ga maar weer slapen dan kan je over 10 a 20 jaar weer doen alsof je het je niet eens voor kon stellen.
Beetje vreemde reactie.

Ik heb hier in het verleden wel wat onderzoek naar gedaan en de cijfers die ik toen tegenkwam waren vrij overtuigend. Heb jij bronnen die wat anders beweren?
  zondag 1 mei 2016 @ 12:17:27 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_161843013
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:51 schreef Drug het volgende:

[..]

Beetje vreemde reactie.

Ik heb hier in het verleden wel wat onderzoek naar gedaan en de cijfers die ik toen tegenkwam waren vrij overtuigend. Heb jij bronnen die wat anders beweren?
Gegeven het feit dat vrouwen (veel VEEL) meer supervisieloze uren maken (zowel moeders als juffen) met kinderen en dat we maatschappelijk gezien vrouwen de pussypass geven voor een hoop gedrag draagt inderdaad bij aan een verkeerde rapportering van de problemen.

Wat de cijfers en verhoudingen precies zijn weet ik niet maar reken er maar op dat er wat blinde vlekken zijn waar we nog versteld van zullen staan.

pi_161862981
Ik ben tegen pedofielen!
pi_161873619
'De Nederlandse kerk' :') Alsof dat iets is.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 2 mei 2016 @ 15:54:02 #18
456319 Nouri
Exceptioneel talent
pi_161873630
Feyenoord
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
pi_161873740
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2016 12:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gegeven het feit dat vrouwen (veel VEEL) meer supervisieloze uren maken (zowel moeders als juffen) met kinderen en dat we maatschappelijk gezien vrouwen de pussypass geven voor een hoop gedrag draagt inderdaad bij aan een verkeerde rapportering van de problemen.

Wat de cijfers en verhoudingen precies zijn weet ik niet maar reken er maar op dat er wat blinde vlekken zijn waar we nog versteld van zullen staan.

Nou ja, voorlopig wijst alles erop dat mannen de oververtegenwoordigd zijn.
pi_161873796
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 02:44 schreef FreshHead het volgende:
de Nederlandse Kerk?
Welke Kerk is dat dan precies?

Verder kan een vereniging geen kinderen verkrachten. Leden van een vereniging kunnen dat daarentegen wel, wat niet automatisch betekend dat de betreffende vereniging dat goedkeurt.
pi_161873975
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:03 schreef vaduz het volgende:

[..]

Welke Kerk is dat dan precies?

Verder kan een vereniging geen kinderen verkrachten. Leden van een vereniging kunnen dat daarentegen wel, wat niet automatisch betekend dat de betreffende vereniging dat goedkeurt.
betekend :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_161873998
de joden
  maandag 2 mei 2016 @ 16:30:59 #23
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_161874325
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:51 schreef Drug het volgende:

[..]

Beetje vreemde reactie.

Elke stichting die misbruik onderzocht heeft? Elk onderzoek dat de afgelopen 20 jaar naar buiten is gebracht?
pi_161874471
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:30 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Elke stichting die misbruik onderzocht heeft? Elk onderzoek dat de afgelopen 20 jaar naar buiten is gebracht?
Niet waar ik destijds op uitkwam. En nu ook schetst Google een ander plaatje.
  maandag 2 mei 2016 @ 19:11:38 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_161878232
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 16:00 schreef Drug het volgende:

[..]

Nou ja, voorlopig wijst alles erop dat mannen de oververtegenwoordigd zijn.
Precies. Zoals ik al zei.. lekker weer slaapjes doen.
pi_161878273
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 09:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

meestal zijn het mannen.
pi_161881170
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 19:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Precies. Zoals ik al zei.. lekker weer slaapjes doen.
Maar gast kijk hoe jij mij wil overtuigen:

quote:
Gegeven het feit dat vrouwen (veel VEEL) meer supervisieloze uren maken (zowel moeders als juffen) met kinderen
Waarom is dat van belang? Kindermisbruik ontstaat in een fucked up mind, niet omdat je meer tijd met kinderen spendeert. Dat vrouwen meer in de gelegenheid zijn zal de cijfers beïnvloeden, maar hoe groot verwacht je die?

quote:
en dat we maatschappelijk gezien vrouwen de pussypass geven voor een hoop gedrag draagt inderdaad bij aan een verkeerde rapportering van de problemen.
Ik weet niet welke voordelen die pussypass oplevert, vertel me meer.
  maandag 2 mei 2016 @ 21:39:26 #28
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_161883133
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 20:45 schreef Drug het volgende:

[..]

Maar gast kijk hoe jij mij wil overtuigen:

[..]

Waarom is dat van belang? Kindermisbruik ontstaat in een fucked up mind, niet omdat je meer tijd met kinderen spendeert. Dat vrouwen meer in de gelegenheid zijn zal de cijfers beïnvloeden, maar hoe groot verwacht je die?
Vrouwen hebben echt onevenredig veel meer ongecontroleerde toegang tot kinderen dan mannen.
Denk aan wellicht wel een factor 10 in uren per jaar. Ik heb het over zonder supervisie, he.

quote:
[..]

Ik weet niet welke voordelen die pussypass oplevert, vertel me meer.
Meetbaar is de sentencing gap. Maar dat is eigenlijk al te ver in het systeem. Veel misbruik haalt niet eens de rechtszaal omdat mensen dit gedrag bij vrouwen niet als verkrachting classificeren. Wat jij en ik bij een man "grooming" zouden noemen is bij een vrouw gewoon "liefkozend gedrag richting haar kind(eren)".

Dat verstoort de meldingen en daarmee de cijfers.
pi_161883467
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Vrouwen hebben echt onevenredig veel meer ongecontroleerde toegang tot kinderen dan mannen.
Denk aan wellicht wel een factor 10 in uren per jaar. Ik heb het over zonder supervisie, he.

[..]

Meetbaar is de sentencing gap. Maar dat is eigenlijk al te ver in het systeem. Veel misbruik haalt niet eens de rechtszaal omdat mensen dit gedrag bij vrouwen niet als verkrachting classificeren. Wat jij en ik bij een man "grooming" zouden noemen is bij een vrouw gewoon "liefkozend gedrag richting haar kind(eren)".

Dat verstoort de meldingen en daarmee de cijfers.
Sentencing gap zegt niets over verhouding man/vrouw in dadercijfers. Misbruik dat de rechtszaal niet haalt komt natuurlijk voor, vast ook om de reden die jij noemt. Maar waarom denk je dat dat bij vrouwelijke daders meer voorkomt dan bij mannelijke? Allemaal omdat ze meer tijd met kinderen doorbrengen? Nogmaals, je wordt niet ineens kindermisbruiker als je meer dan 40u per week met kinderen doorbrengt ofzo.
  maandag 2 mei 2016 @ 22:01:49 #30
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_161884198
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:46 schreef Drug het volgende:

[..]

Sentencing gap zegt niets over verhouding man/vrouw in dadercijfers.
Klopt maar het is een indicatie van ongelijkheid in het systeem. En heeft ook op zijn beurt weer invloed op maatschappelijke perceptie van in ieder geval de ernst van de daad. Dat vrouwen soms gewoon met kroost naar huis worden gestuurd geeft het signaal af "als vrouwen het doen is het niet zo erg".

quote:
Misbruik dat de rechtszaal niet haalt komt natuurlijk voor, vast ook om de reden die jij noemt. Maar waarom denk je dat dat bij vrouwelijke daders meer voorkomt dan bij mannelijke?
Omdat vrouwen meer kans (in supervisieloze-uren) en meer maatschappelijk begrip krijgen om weg te komen met misbruik.

quote:
Allemaal omdat ze meer tijd met kinderen doorbrengen? Nogmaals, je wordt niet ineens kindermisbruiker als je meer dan 40u per week met kinderen doorbrengt ofzo.
Nee maar er is weinig reden om aan te nemen dat behoefte aan misbruik een mannelijk trekje zou moeten zijn. Wellicht zijn er gender-specifieke factoren die er voor zorgen dat predatoriale gevoelens bij vrouwen beter te onderdrukken zijn oid maar zoals veel dingen in het leven valt dat op bell-curve.

Het feit dat daarbij mannen met argusogen in de gaten worden gehouden en vrouwen volledig vrij spel krijgen zal wel degelijk onevenredige uitkomsten veroorzaken.

Het zal mij niks verbazen als straks blijkt dat mannelijke misbruikers en vrouwelijke misbruikers een gelijksoortig percentage van de respectievelijke gender groepen beslaan en dat vrouwen er gewoon 10x vaker mee weg komen dan de mannen.
pi_161886174
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:01 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt maar het is een indicatie van ongelijkheid in het systeem. En heeft ook op zijn beurt weer invloed op maatschappelijke perceptie van in ieder geval de ernst van de daad. Dat vrouwen soms gewoon met kroost naar huis worden gestuurd geeft het signaal af "als vrouwen het doen is het niet zo erg".

Op basis hiervan ga ik niet aannemen dat vrouwen dan maar veel hoger moeten scoren in die cijfers. Ik snap niet dat jij hier zo stellig over bent.

quote:
[..]

Omdat vrouwen meer kans (in supervisieloze-uren) en meer maatschappelijk begrip krijgen om weg te komen met misbruik.

Maar dan kan ik voor mannen ook wel wat onmeetbare invloeden opnoemen waardoor hun zaken niet voor de rechter verschijnen.

quote:
[..]

Nee maar er is weinig reden om aan te nemen dat behoefte aan misbruik een mannelijk trekje zou moeten zijn. Wellicht zijn er gender-specifieke factoren die er voor zorgen dat predatoriale gevoelens bij vrouwen beter te onderdrukken zijn oid maar zoals veel dingen in het leven valt dat op bell-curve.

Het feit dat daarbij mannen met argusogen in de gaten worden gehouden en vrouwen volledig vrij spel krijgen zal wel degelijk onevenredige uitkomsten veroorzaken.

Het zal mij niks verbazen als straks blijkt dat mannelijke misbruikers en vrouwelijke misbruikers een gelijksoortig percentage van de respectievelijke gender groepen beslaan en dat vrouwen er gewoon 10x vaker mee weg komen dan de mannen.
Naast hun statistische oververtegenwoordiging in seksuele misdrijven, zijn er aanwijzingen dat het mannelijk brein seksuele lust en agressie linkt, maar dat is nu nog speculeren.
  maandag 2 mei 2016 @ 22:58:55 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_161886440
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:52 schreef Drug het volgende:

[..]

Op basis hiervan ga ik niet aannemen dat vrouwen dan maar veel hoger moeten scoren in die cijfers. Ik snap niet dat jij hier zo stellig over bent.

[..]

Maar dan kan ik voor mannen ook wel wat onmeetbare invloeden opnoemen waardoor hun zaken niet voor de rechter verschijnen.
Ja? Invloeden die even prevalent zijn als de hiervoorgenoemde pussypass? Want ik kan er geen een bedenken.

quote:
[..]

Naast hun statistische oververtegenwoordiging in seksuele misdrijven, zijn er aanwijzingen dat het mannelijk brein seksuele lust en agressie linkt, maar dat is nu nog speculeren.
Die statistische oververtegenwoordiging hoeft dus weinig te betekenen. 10 jaar geleden als je het ging meten waren mannen ook statistisch oververtegenwoordigd mbt huiselijk geweld. Tegenwoordig weten we wel beter. Namelijk dat vrouwen 40% van het geweld in huis op zich mogen nemen.

Dat was de eerste horde die we moeten nemen om vrouwen eens in een ander daglicht te gaan zien. Het is een kwestie van tijd voordat ook dit doek [mbt misbruik] gaat vallen.

Wat betreft jouw link van lust naar agressie... ik zie even niet wat dat per se met kindermisbruik te maken heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')