sterk gereageerdquote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef FreshHead het volgende:
GC / Welke pedovereniging heeft meer kinderen verkracht
Sterk topic aangemaakt
ja op de werkvloer, en met noren denen en zwedenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah je zat daar met allemaal andere Nederlanders toch of niet? Lijkt me wel een beetje eenzaam zo
och jij denkt zoveelquote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op het internet ja, maar het lijkt me geen type dat je zomaar het hart kan veroveren je je vriendin kan noemen. Ik denk dat van heel goed huize moet komen om madlieff het hof te maken en te houden.
dit als eerste lezen als je stront bezopen fok op gaat hahaquote:Op zondag 1 mei 2016 02:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb nog nooit alcohol op dus die vlieger gaat niet op
hoe kun je dan vet zijn? ;squote:Op zondag 1 mei 2016 02:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb nog nooit alcohol op dus die vlieger gaat niet op
xDquote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dit als eerste lezen als je stront bezopen fok op gaat haha
treurig hequote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
whehehequote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kurovski gespotquote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:
ik heb lekker fles hennesey hier ja tochhhhquote:
Dat is waar, denken is een dingen. Het beste wat je kunt doen in het leven is weten.quote:
misschien hou je vocht vastquote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
slechte genen
nee geen idee, maar zit wel rond 16-17% gok ik
Fijnproever gespotquote:Op zondag 1 mei 2016 02:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
ik heb lekker fles hennesey hier ja tochhhh
Ze lijkt me heel erg kieskeurig en ook niet de makkelijkste in omgang als je haar beter kent.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op het internet ja, maar het lijkt me geen type dat je zomaar het hart kan veroveren je je vriendin kan noemen. Ik denk dat van heel goed huize moet komen om madlieff het hof te maken en te houden.
owh, gewoon 3 week niet meer eten en je hebt sixpack allesquote:Op zondag 1 mei 2016 02:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
slechte genen
nee geen idee, maar zit wel rond 16-17% gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |