ah nou ja, het lijkt me nogal wat zover van familie/vrienden enzo. Dat is denk ik het enige wat me er van zou weerhouden om in het buitenland te werkenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het weer is wel oprecht diep en diep triestverder wel oke. Denk dat het weinig uitmaakt waar ik zit, echt gelukkig maakt het me niet of zo
Ik zou liever voor Ierland kiezen dan Engelandquote:
ja preciesquote:
Engelandquote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou liever voor Ierland kiezen dan Engeland
nja das niet zo'n punt, heb wel skype/WA en ga over 3 weken een week naar NLquote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah nou ja, het lijkt me nogal wat zover van familie/vrienden enzo. Dat is denk ik het enige wat me er van zou weerhouden om in het buitenland te werken
Dat denk ik welquote:
mwah, gewoon erg UK-achtigquote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja preciesen verder is het volgens mij ook een redelijk grauwe bende qua architectuur en zo
Het was gewoon te makkelijkquote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo is dat een ander woord voor wanhopig? "ik ben dat" is echt niet zelfde als "ik ben wanhopig"
op internet heeft iedereen een grote bekquote:Op zondag 1 mei 2016 02:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Het is volgens mij een heel lief meisje, maar alles gaat wel haar zinnetje denk ik. Ik vermoed dat jij daar geen enkele zeggenschap over hebt, al ben je nog zo'n rokkenjager.
werkenquote:Op zondag 1 mei 2016 02:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is toch ergens in ierland een grote pot goud die je gaat zoeken?
oh ja, zo ontzettend ver weg ben je natuurlijk ook niet. Is het een beetje makkelijk om vrienden te maken?quote:Op zondag 1 mei 2016 02:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nja das niet zo'n punt, heb wel skype/WA en ga over 3 weken een week naar NL
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op internet heeft iedereen een grote bek
Ik ben nooit in Engeland of Ierland geweest, als ik die kant op wil gaan zijn het de Schotse hooglanden of Ierland, Engeland zelf boeit me niet zo.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Engeland1x geweest maar
2002. Maar heeft een goede indruk achtergelaten
mwah, kan op zich wel met collega's opschieten, maar verder ontmoet ik niet veel of zoquote:Op zondag 1 mei 2016 02:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh ja, zo ontzettend ver weg ben je natuurlijk ook niet. Is het een beetje makkelijk om vrienden te maken?
mijn muscles zijn bedekt met vetquote:Op zondag 1 mei 2016 02:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al die wulpse ierse dames die geilen op je muscles toch
Op het internet ja, maar het lijkt me geen type dat je zomaar het hart kan veroveren je je vriendin kan noemen. Ik denk dat van heel goed huize moet komen om madlieff het hof te maken en te houden.quote:Op zondag 1 mei 2016 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op internet heeft iedereen een grote bek
Ah je zat daar met allemaal andere Nederlanders toch of niet? Lijkt me wel een beetje eenzaam zoquote:Op zondag 1 mei 2016 02:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mwah, kan op zich wel met collega's opschieten, maar verder ontmoet ik niet veel of zo
pareltje hoorquote:Op zondag 1 mei 2016 02:45 schreef FreshHead het volgende:
GC / Welke pedovereniging heeft meer kinderen verkracht
Sterk topic aangemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |