Denk dat ik weer eens gebakken aardappeltjes ga maken, van die gekruidequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een foto online durft te zetten met buttplug dan durf je ook iemand te verkrachten, staat gelijk aan elkaar he.
[..]
okeeee, wat ga je kopen
Oehhh lekkerrrrquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik weer eens gebakken aardappeltjes ga maken, van die gekruideal lang niet meer op. Kip met appelmoes erbij nomnom
Dat heb ik ook met sommige lichamen, maar niet met deze :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat lichaam van die zanger zo tyfus interessant dat ik het zo mega opwindend vind, kan ook gewoon niet stoppen met kijken.
beetje jammer weerquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
had al gezegd maar ze ging er niet op in :$
Dat is altijd zondequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn rijst net te lang laten staan, of te hoog vuur.
Zonde. Want het is bijna perfect nu.
jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige lichamen, maar niet met deze :$
hoe oud?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je iemand aantrekkelijk vindt die gewoon echt oud is?
Nee niet echt eigenlijkquote:
Had dat eerder gezegd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Potverdikkeme, het ruikt hier lekker.
Ik zou willen dat ik iemand het zou kunnen voorschotelen.
Ik snap je nietquote:
Sorry.quote:
Rijst met bonenstoofje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap je niet
[..]
Sorry.
Het is niet veel anders dan dat we normaal eten.
wat is vroeger?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger zei ik altijd dat ik een tattoo wilde.
Laat dan maarquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap je niet
[..]
Sorry.
Het is niet veel anders dan dat we normaal eten.
oh lol wat is het danquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
enkel, 2 cm doorsnede oid dus verwaarloosbaar
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik echtechtechtecht klein was, toen zag ik ooit meneer onder de tattoos en toen zei ik tegen mijn ouders dat die veel kauwgom had gegeten. Hhahahaha, hier was ik echt klein. Weet hier niks meer van, zal wel 2 geweest zijn ofzo denk ik.
en onafgemaakt puzzle stukje omdat ik toen ik 15 was ook een tattoo wilde en besloot dat dus maar zelf te doen maar het was te klein dus moest stoppen.quote:
Lol hoe had je dat zelf gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en onafgemaakt puzzle stukje omdat ik toen ik 15 was ook een tattoo wilde en besloot dat dus maar zelf te doen maar het was te klein dus moest stoppen.
Dit is rechts, of linker enkel. Heb op de andere enkel een zwart puntje, dat was testen of het zou blijven zitten. Nouja, ja dus![]()
![]()
ja 'pen' of weet ik veel hoe dat ding heet wat je voor school had die je moest dopen in je potje Indische inkt en dan op papier. Papier = voet, TADAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Waar is je haar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
oh ah toma toma vem vem vem vem
oranje?! hahahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef Divje het volgende:
huehuehue
maarr, dat lijkt oranje. méér blond sowieso doen ja
Hmm, je ogen en wenkbrauwen vallen daar wel een stuk minder op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
Haartjes zijn wel mooier.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
doe jij eyeliner onder je ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
ik vind de lengte hier wel nice, maar niet per se de kleurOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik vind het wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
Your beauty never ever scared me.
optisch bedrog denkquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:50 schreef Divje het volgende:
[..]
zal 't licht wel zijn
wat een JOEKEL van een hand trouwens.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, je ogen en wenkbrauwen vallen daar wel een stuk minder op.
Haartjes zijn wel mooier.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
doe jij eyeliner onder je ogen?
ik vind de lengte hier wel nice, maar niet per se de kleur
Maar mooier dan wat donkerder of?quote:
Kan je niet kastanjebruin doen ofzo? Ik vind dat donkere wat je nu hebt best hard staan, maar blond maakt je weer heel bleek.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
optisch bedrog denk
[..]
[..]
[..]
Maar mooier dan wat donkerder of?
En ook kort leuk denk je? Of beter wachten tot het dan weer wat langer is?
En ja sof
Hmm. Ik denk dat ik blond leuker vind.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
optisch bedrog denk
[..]
[..]
[..]
Maar mooier dan wat donkerder of?
En ook kort leuk denk je? Of beter wachten tot het dan weer wat langer is?
En ja sof
zonder ziet er niet uitquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je niet kastanjebruin doen ofzo? Ik vind dat donkere wat je nu hebt best hard staan, maar blond maakt je weer heel bleek.
Waarom doe je dat onder je ogenben benieuwd hoe het er zonder uit ziet haha
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Ja geen idee. Ik vind donker je ook wel mooi staanEn ik vind deze lengte ook mooier dan dat hele korte...
Verdomme, oke.. ik denk dat ik sowieso iets langer doe dan nu. Tot oren oid denk ik maar dan wel tot oren 'lang' haar als je snapt wat ik bedoel? En kleur, ja fuckquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat ik blond leuker vind.
beetje te blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
Ahh okequote:Op zaterdag 30 april 2016 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zonder ziet er niet uitdan mist er echt iets. Maar had hier volgens mij enkel onder en dat ziet er dan indd gek uit. Maar heb altijd onder
en normaal viel je het ook niet echt op, toch?
[..]
[..]
Verdomme, oke.. ik denk dat ik sowieso iets langer doe dan nu. Tot oren oid denk ik maar dan wel tot oren 'lang' haar als je snapt wat ik bedoel? En kleur, ja fuck![]()
dat vind ik nog meest lastig van allemaal ahhhhh
ja, maar bleken is wel heel heavy voor je haarquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, donkerder heb je er zo weer overheen geverfd als je het toch niet leuk vindt.
Ja of daar was het gewoon te dik of te ver eronder, ik weet niet.. maar als je het op andere foto's volgende keer opvalt ofzo dan hoor ik het graagquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh oke
ik doe nooit onder, ook geen mascara
had het voorheen niet echt door nee, in ieder geval, toen viel het niet op
haha ja is goedquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja of daar was het gewoon te dik of te ver eronder, ik weet niet.. maar als je het op andere foto's volgende keer opvalt ofzo dan hoor ik het graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik echt 14maar geeft niet
. Kapsel vond ik echt leuk en nu nog, hopelijk foto duidelijk genoeg voor kapper. Al kan ik mn haar zo nog niet knippen maar komt goed
Shit, dit klinkt goddelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
Net een shake met halve mango, banaan en blauwe bessen en frambozen
Ja onwijsquote:
waarom niet wat spinazie of boerenkool toevoegen? Gewoon zo'n diepvriespak halenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
Net een shake met halve mango, banaan en blauwe bessen en frambozen
Die zitzakken?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Kennen jullie dat nog, die tijd van de fatboys?! En zo ja, wie had er eentje![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat ik dit kapsel weer wil:Zit er een blauwe tint in, of ligt het aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik echt 14maar geeft niet
. Kapsel vond ik echt leuk en nu nog, hopelijk foto duidelijk genoeg voor kapper. Al kan ik mn haar zo nog niet knippen maar komt goed
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat ik dit kapsel weer wil:Dit is leuk ja!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik echt 14maar geeft niet
Ja wij hebben een oranje thuisquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Kennen jullie dat nog, die tijd van de fatboys?! En zo ja, wie had er eentje
Het was ook echt HEERLIJKquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit, dit klinkt goddelijk.
[..]
Ja onwijs.
Lekker, ik twijfel nog tussen tosti of asperges.. Kijk wel waar ik zin in hebHeb ik gisteren al gedaan. Had even zin in wat zoetsquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom niet wat spinazie of boerenkool toevoegen? Gewoon zo'n diepvriespak halen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik vond het wel een leuk grapjequote:
ik denk het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er een blauwe tint in, of ligt het aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit is leuk ja!!
[..]
Ja wij hebben een oranje thuis
[..]
Het was ook echt HEERLIJK
[..]
Heb ik gisteren al gedaan. Had even zin in wat zoets![]()
oke
![]()
Zit je daar wel eens op?! Want zo ver ik weet zaten die dingen niet echt lekker, dat standaard fomaat zeg maar.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel wel eens of ik mijn haar weer rood zal verven.Dit is geen goede foto om te laten zien of je het wel of niet stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb jij die vlogs van braddie al eens gezien?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja haar kort geknipt van dit kapsel denk ik
Als je weer blauw gaat doen, zou ik wel voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
dat kloptquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij vindt mij dan ook zeer grappig
[..]
ahhhh
Ik heb maar 2 foto'squote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is geen goede foto om te laten zien of je het wel of niet stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee joh, ik niet. Ik was prinicipieel weigeraar van het kopen van nieuwe kleding tot mijn 17e ofzo.quote:
pak een scheermesje en haal die schade inquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik toch een fase in mijn leven gemist.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja haar kort geknipt van dit kapsel denk ik
Nee de at lag er wel eens op, nu staat ie op zolderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
oke
![]()
Zit je daar wel eens op?! Want zo ver ik weet zaten die dingen niet echt lekker, dat standaard fomaat zeg maar.
Oh en mijn broertjes zaten erop tijdens het gamenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
nee dankjewelquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pak een scheermesje en haal die schade in
Nee, niet echtquote:
Ja. Naja wel regelmatig. En London vooral voor de Vans sneakers. Maar London was op laatst echt een kakwinkelquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef Divje het volgende:
Gingen jullie ook allemaal naar de London of Station One voor kleding ?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 foto'sDie andere is een wazigere foto en is de kleur niet goed. Kleur is zoals de foto hierboven.
Ik vind deze foto beter en hier staat het je ook leuk namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere foto zegt me echt niet zo veel
Oh, jij was hippiequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ik niet. Ik was prinicipieel weigeraar van het kopen van nieuwe kleding tot mijn 17e ofzo.![]()
Ja volgens mij ging dat bij iedereen wel zo, met gamen kan ik me nog wel voorstellen dat het chill isquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee de at lag er wel eens op, nu staat ie op zolder
Oh en mijn broertjes zaten erop tijdens het gamenLarge tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef Divje het volgende:
Gingen jullie ook allemaal naar de London of Station One voor kleding ?en little britain oid
kocht daar wat ik toen een FUCKING VETTE broek vond, had mn moeder 'm ingekortquote:
Why?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kocht daar wat ik toen een FUCKING VETTE broek vond, had mn moeder 'm ingekort![]()
![]()
![]()
Was tyfus duur, weetje echt zo'n cyberding hahahaha met duizend kettingen en shit, mega trots op. Echtnooit ana gehad
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 foto'sDie andere is een wazigere foto en is de kleur niet goed. Kleur is zoals de foto hierboven.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was het wel echt een toffe winkel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Naja wel regelmatig. En London vooral voor de Vans sneakers. Maar London was op laatst echt een kakwinkelZe waren het beste toen ze in het voormalige Zwetserpand zaten.
Largequote:
Daarna gingen ze naast de Six winkel. Toen was het al een beetje matig aan het worden maar ze hadden nog wel alternatieve kleding enz. Toen gingen ze bij de Bruna zitten en toen verkochten ze ineens bijna alleen maar mode kleding. Whut?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
Toen was het wel echt een toffe winkel ja Wel erg lang geleden dat
Waarom uitgemaakt? Ze hebben er best mooie dingenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
Ik had ooit een vriendinnetje die ging kleding shoppen bij 'De Oude Liefde'. Ama weet wel denk ik.
Direct uitgemaakt.
Ze droeg eerst Gsus enzo.. Die fase waar ze toen in ging vond ik niet echt heel erg tof ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom uitgemaakt? Ze hebben er best mooie dingenDe eigenaar (net als van de Station One, dat is zijn zoon) is super aardig!
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
ik vind dat soort kleding helemaal niks
hoi flipquote:
Ik vond dat geweldigquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
ik vind dat soort kleding helemaal niks
Hey sofquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi flip
had ik het nou goed meegekregen dat je een boyfriend hebt overgehouden aan je reis![]()
karl kanker kani'squote:Op zaterdag 30 april 2016 18:21 schreef Divje het volgende:
Vroegah. Toen je nog Karl Kani & FUBU droegen draken-overhemden.
Werd er niet beter op toen Gsus Industries kwam overigens. Wat een boutzooi
oooh, ik dacht dat je verliefd was op een jongen die je had ontmoet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey sof
Nee ik ben goed in het vinden van mannen die vrienden willen zijn.Ik heb dus een vriend overgehouden.
zelfde hier, ja wat net voorbij kwam wel een beetje maar dat waren winkels.quote:
Ja ik ben ook verliefd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh, ik dacht dat je verliefd was op een jongen die je had ontmoet.
ahhquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verliefd.![]()
Maar ehh dat maakt iemand nog geen boyfriend. Facebookstatus zou dit het beste omschrijven: het is ingewikkeld
Is het een Nederlander?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ehh dat maakt iemand nog geen boyfriend. Facebookstatus zou dit het beste omschrijven: het is ingewikkeld
Wij hadden zo'n figuur op school die er precies uit zag als Eminemquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n figuur op school die er precies uit zag als Eminem
Aahh wat rotquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahahaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahaha![]()
Your beauty never ever scared me.
[..]heheheheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahahaBaby darling doll face honey
Ja best wel tbh. Ik zie hem binnen een maand of zo. Dus euhm ik wacht wel af hoe of wat dan.quote:
Over een maandquote:
Geen idee wat werkt of niet werkt. Ligt geheel aan de persoon denk ik zo maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat werkt toch niet. Ik zou m'n duitse chica ook nog gaan zien maar ach zo ver weg
Kende hem nog niet, en ik vind die versie dan wel erg erg leuk.quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahaha![]()
Eens, en Duitsland.. dat geeft al veel meer mogelijkheden dan bijvoorbeeld Amerikaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best wel tbh. Ik zie hem binnen een maand of zo. Dus euhm ik wacht wel af hoe of wat dan.
[..]
Over een maand
[..]
Geen idee wat werkt of niet werkt. Ligt geheel aan de persoon denk ik zo maar.
Vriend van me gaat binnenkort samenwonen met een Amerikaanse waar hij al een tijdje een relatie mee heeft en enkel in de zomervakanties zag. Niets is onmogelijk. En of iets werkt of niet daar kom je maar op 1 manier achter.
ach misschien ook welquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee wat werkt of niet werkt. Ligt geheel aan de persoon denk ik zo maar.
Vriend van me gaat binnenkort samenwonen met een Amerikaanse waar hij al een tijdje een relatie mee heeft en enkel in de zomervakanties zag. Niets is onmogelijk. En of iets werkt of niet daar kom je maar op 1 manier achter.
GROEPSKNUFFEL.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Flips, ik wil anders wel met je knuffelen.
Ja, nog beter. Allemaal in bedje GoT kijken onder 'n dekentje. Hahaha lijkt me met allemaal meiden trouwens oprecht gezellig, maar kan ook komen omdat ik dit bijna nooit heb gedaan. Bedoel, veel meiden bij elkaar en dan meidenlolletje.quote:
GRTD meiden meet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nog beter. Allemaal in bedje GoT kijken onder 'n dekentje. Hahaha lijkt me met allemaal meiden trouwens oprecht gezellig, maar kan ook komen omdat ik dit bijna nooit heb gedaan. Bedoel, veel meiden bij elkaar en dan meidenlolletje.
Even geen dirty mind nu please
Ja Duitsland kan in sommige gevallen dichterbij zijn dan limburg, oid.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel nice zijn als je er met een uurtje rijden over de grens al bent.
dat is ook best leuk, met alleen maar meidenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nog beter. Allemaal in bedje GoT kijken onder 'n dekentje. Hahaha lijkt me met allemaal meiden trouwens oprecht gezellig, maar kan ook komen omdat ik dit bijna nooit heb gedaan. Bedoel, veel meiden bij elkaar en dan meidenlolletje.
Kijk je wel GoT?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is ook best leuk, met alleen maar meiden
Dat dus ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Ach Duitsland is niet het einde van de wereld ofzo.
Stuk makkelijker wel, maar goed. Eerst hem weer eens hier zien en dan kijken we wel verder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, en Duitsland.. dat geeft al veel meer mogelijkheden dan bijvoorbeeld Amerika
Ja mortiquote:
Uurtje of 5/6 met de treinquote:
Awww thanksquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Flips, ik wil anders wel met je knuffelen.
Dat is leuk Crackiequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nee ik had het meer over gewoon het samen zijn met alleen maar meidenquote:
Ik weet ook niet of GoT dan zo'n goed idee was hoor, dat was maar gewoon even wat noemen. Dan is meiden ding leuker denk ik ookquote:
je wil niet weten hoe vaak ik hier ben met alleen maar mannenquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik had het meer over gewoon het samen zijn met alleen maar meiden
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of GoT dan zo'n goed idee was hoor, dat was maar gewoon even wat noemen. Dan is meiden ding leuker denk ik ook
Ach als ik naar Snowbells wil ben ik ook bijna 3 uur bezigquote:
Oke oke. Zal jullie dit moment even gunnen dan..quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe vaak ik hier ben met alleen maar mannen
ahhh nee je hoeft niet weg hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke oke. Zal jullie dit moment even gunnen dan..
Blijf gewoon joh. Heb je bijna alle GRTD vrouwen om je heen ga je weg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke oke. Zal jullie dit moment even gunnen dan..
Ja maar ik kan niet meepratenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijf gewoon joh. Heb je bijna alle GRTD vrouwen om je heen ga je weg.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is ook best leuk, met alleen maar meiden
Ja weet niet of jullie soms nog mee hadden gekregne dat ik hier wel eens kon zeggen dat ik het jammer vond dat ik weinig vrienden had in Den Haag en dat ik het jammer vond dat ik niet een groepje heb, dat het bij mij allemaal losse vrienden zijn die samen niet super klikken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus ook.
[..]
Stuk makkelijker wel, maar goed. Eerst hem weer eens hier zien en dan kijken we wel verder.
[..]
Ja morti
[..]
Uurtje of 5/6 met de trein
[..]
Awww thanks
Soms vraag ik me stiekem beetje af of ik niet gedoemd ben om altijd maar iemand leuk te vinden waar het gewoon niet mee lukt
[..]
Dat is leuk Crackie
Samen in bedquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laten we ''mannen''avond organiseren
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laten we ''mannen''avond organiseren
In.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
vriendin waarmee ik zou afspreken zegt WEER af.
Dat heb ik ook hoor Crackie. Allemaal losse vrienden, maar ik ben er aan gewend geraakt. Het blijft natuurlijk vervelend omdat het soort van awkward kan zijn om ze allemaal tegelijk uit te nodigen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja weet niet of jullie soms nog mee hadden gekregne dat ik hier wel eens kon zeggen dat ik het jammer vond dat ik weinig vrienden had in Den Haag en dat ik het jammer vond dat ik niet een groepje heb, dat het bij mij allemaal losse vrienden zijn die samen niet super klikken.
Ik ben mensen aan het verzamelen![]()
. Ik merk voornamleijk dat 1 a 2 oude vrienden, echt van de middelbare, dat we echt uit elkaar gegroeid zijn en totaal andere kant op en ja, werkt niet meer eigenlijk maar vind ik nog steeds kut
En tjsa, weet niet of jij geloofd in toeval maar ik niet echt. Zou me dan eerder afvragen of je stiekem op mannen zou vallen waarvan je van te voren al kan merken dat ze niet op jou gaan vallen, of dat ze al iets laten weten oid. Het kan natuurlijk oprecht toeval zijn, maar lijkt me sterker dat er iets is wat je deze mensen aantrekt of ja, weet niet goed hoe i khet moet uitleggen maar snap je wat ik bedoel?
kut is dat hequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
Dat is altijd beetje jammerquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
Ja zij komt ook vaak te laat, en dan nu ook vaak afzeggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
kut is dat hevandaag ook al met een vriend gebeurd. 5de x al.
Dan heb je toch zoiets van, laat maar helemaal zitten
gewoon laten doodbloedenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zij komt ook vaak te laat, en dan nu ook vaak afzeggen
Ben een keer ook echt boos geworden op haar. Ben er nu ook al wel een beetje klaar mee. Maar ik ken haar al zolang dat ik niet echt kan zeggen dat ik hoor nooit meer wil zien.
Gewoon niets meer proberen af te spreken, en geen moeite meer in steken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben een keer ook echt boos geworden op haar. Ben er nu ook al wel een beetje klaar mee. Maar ik ken haar al zolang dat ik niet echt kan zeggen dat ik hoor nooit meer wil zien.
Pff da's echt vervelend jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Als er wat goede speciaalbiertjes zijn vast welquote:
laten we iwanius ook vragenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als er wat goede speciaalbiertjes zijn vast wel
Misschien kan hij dan nasi maken?
Dit klinkt als een van mijn dromen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als er wat goede speciaalbiertjes zijn vast wel
Misschien kan hij dan nasi maken?
Ze zoekt wel telkens contact ja, maar afspreken gaat erg moeilijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff da's echt vervelend ja
Nu hoef je dat natuurlijk niet meteen dood te laten bloedenmaar wat zou er gebeuren als je het contact zeg maar helemaal van haar af laat hangen?
ik heb geen zomer drankje eigenlijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat is jullie favoriete zomerdrankje(s)?
wat voor show?quote:
Bah, irritant.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zoekt wel telkens contact ja, maar afspreken gaat erg moeilijk
kornuit bier op dit momentquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Uhh. Tonicquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
ohquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
nu hoop ik dat mijn huisgenoten allemaal weg zijn vanavond en ik de muziek hard kan zetten en lekker kan schoonmaken ofzo
quote:
nee man, heerlijkquote:
je mag hier wel schoonmakenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man, heerlijk
alles weer schoon
is goedquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man, heerlijk
alles weer schoon
alleen als ik m'n broek uit doequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
wordt het bij jullie ook zo snel stoffig? echt irri
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
ja heel irritantquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
wowquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaVandaag bureau helemaal schoongemaakt. Weet zeker dat er morgen weer stof op ligt.
dacht al dat het aan mij lag ofzoquote:
En ik heb 2 bakken met kattenvoer. En die kan ik ook elke dag wel schoonmakenquote:
Ja op mijn zwarte tv ook heel duidelijk zichtbaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ook een zwart tafeltje hahahahah nooit weer.
Leek wel alsof het er meteen weer op lagquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja op mijn zwarte tv ook heel duidelijk zichtbaar
Stof ziet er niet vies uit vind ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut als het er vies uit ziet.
Zijn vooral huidschilfers enzo en die adem je ook in enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stof ziet er niet vies uit vind ik.
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn vooral huidschilfers enzo en die adem je ook in enzo![]()
Jij tekent er zeker in?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.
Je wil niet weten hoe stoffig het hier isquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.
Dorstquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is ineens koud geworden, brrr.
Wow, dat is lang geleden.quote:
nee, ik heb zin in ijs en ijskoude AA drinkquote:
ja, hier ook echt meeega lang geleden. Sowieso >5 jaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, dat is lang geleden.
Dat kreeg ik wel eens na de zwemles.
Aan ijs kan ik je helpen. AA nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, ik heb zin in ijs en ijskoude AA drink
[..]
ja, hier ook echt meeega lang geleden. Sowieso >5 jaar.
En kreeg t wel eens na dansenhhaah wel na sport beide, heel goed
. Ik ga halen, fuckkie
Dan maar ranjaquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Per 100 ml 59 kcal, oké dan.... laat maar hoor.
Liefmansquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Hebben we nog zoiets lekkers wat ijskoud mega lekker is?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Hebben we nog zoiets lekkers wat ijskoud mega lekker is?
2,50 ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat is die 10euro fles van jou zeker
ja nee, cola kost 75ctquote:
hazelnootquote:
ja, op dit moment heb ik wel zin in mierzoetquote:
Ik kwam een beetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja nee, cola kost 75ct
Als het in aanbieding is koop ik het wel, want wil wel proberen.
[..]
hazelnoot![]()
![]()
Ik maak zelf ook echt tering luxe koffie's thuis. Met opgeschuimde melk en hazelnootsiroop en verschillende soorten koffiepoeder voor op schuim enzo oh oh oh oh goddelijk
fakerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje![]()
![]()
Ik drink altijd standaard senseoVind die aparte smaakjes wel lekker, maar is zo'n gedoe
Ik ook niet, maar zag 'm net op de site van ahquote:
senseo vind ik echt niet lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje![]()
![]()
Ik drink altijd standaard senseoVind die aparte smaakjes wel lekker, maar is zo'n gedoe
Mja warme melk erbij maakt alle koffie lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag 'm net op de site van ah
[..]
senseo vind ik echt niet lekkerik heb gewoon oploskoffie hoor.. dus mn koffie zelf is bagger maar is te duur
![]()
Maar maakt ook niet echt uit als je 50% melk doet denk ik![]()
![]()
Enkel op werk espresso![]()
eckte koffie
Die ga ik maar eens checken binnenkortquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag 'm net op de site van ah
[..]
senseo vind ik echt niet lekkerik heb gewoon oploskoffie hoor.. dus mn koffie zelf is bagger maar is te duur
![]()
Maar maakt ook niet echt uit als je 50% melk doet denk ik![]()
![]()
Enkel op werk espresso![]()
eckte koffie
true true :d heb je gehoord dat kaneel en lokje Rodin tot leukste kat hebben vernoemd?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja warme melk erbij maakt alle koffie lekker
KUT, ik wil ook maar te lui om nog te gaan en straks hebben ze hem hier niet wehhhhquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Die ga ik maar eens checken binnenkort
Hoop nu dat er zo'n bubblicious kauwgom smaakje aan zit
ja maar jij bent een gekkiequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog steeds niet geleerd koffie lekker te vinden.
Hmmm, 't is cranberry met andere berries smaak lees ik nuquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true true :d heb je gehoord dat kaneel en lokje Rodin tot leukste kat hebben vernoemd?![]()
![]()
[..]
KUT, ik wil ook maar te lui om nog te gaan en straks hebben ze hem hier niet wehhhh
[..]
ja maar jij bent een gekkie
Gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nee kan niet meer, doe ik wel eens omdat gratis pick up en boodschappen kost giga veel tijd. Heb dat nu 3 of 4 keer gedaan.. maar ga donderdag tot maandag kamperenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm, 't is cranberry met andere berries smaak lees ik nu
Bestel 'm online!
Zoiets zullen ze toch wel bij de Aldi ofzo hebben?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
maar niemand weet een goedkope versie van de AA drink nee?!!?!?!
ik ook niet en ik ben daar heel blij meequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
ja?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets zullen ze toch wel bij de Aldi ofzo hebben?
's Ochtends altijd zoveel mensen die koffie 'moeten' drinken, zo bijzonder vind ik dat. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook niet en ik ben daar heel blij mee
Hoezo wil je dat danquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
maar niemand weet een goedkope versie van de AA drink nee?!!?!?!
Is van River volgens mij. Waren eerder altijd blauwe flesjes dacht ik. Maar 't smaakt niet als AAquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Vraag me alleen niet naar het merkje.
Watjes hequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
's Ochtends altijd zoveel mensen die koffie 'moeten' drinken, zo bijzonder vind ik dat. :$
Nee was echt net AAquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Is van River volgens mij. Waren eerder altijd blauwe flesjes dacht ik. Maar 't smaakt niet als AA
Wellicht Belgie jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat goedkoper?
[..]
van de aldi? In Nederland? Niet Belgie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |