alleen als ik m'n broek uit doequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
wordt het bij jullie ook zo snel stoffig? echt irri
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
ja heel irritantquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
wowquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaVandaag bureau helemaal schoongemaakt. Weet zeker dat er morgen weer stof op ligt.
dacht al dat het aan mij lag ofzoquote:
En ik heb 2 bakken met kattenvoer. En die kan ik ook elke dag wel schoonmakenquote:
Ja op mijn zwarte tv ook heel duidelijk zichtbaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ook een zwart tafeltje hahahahah nooit weer.
Leek wel alsof het er meteen weer op lagquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja op mijn zwarte tv ook heel duidelijk zichtbaar
Stof ziet er niet vies uit vind ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut als het er vies uit ziet.
Zijn vooral huidschilfers enzo en die adem je ook in enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stof ziet er niet vies uit vind ik.
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn vooral huidschilfers enzo en die adem je ook in enzo![]()
Jij tekent er zeker in?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.
Je wil niet weten hoe stoffig het hier isquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.
Dorstquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is ineens koud geworden, brrr.
Wow, dat is lang geleden.quote:
nee, ik heb zin in ijs en ijskoude AA drinkquote:
ja, hier ook echt meeega lang geleden. Sowieso >5 jaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, dat is lang geleden.
Dat kreeg ik wel eens na de zwemles.
Aan ijs kan ik je helpen. AA nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, ik heb zin in ijs en ijskoude AA drink
[..]
ja, hier ook echt meeega lang geleden. Sowieso >5 jaar.
En kreeg t wel eens na dansenhhaah wel na sport beide, heel goed
. Ik ga halen, fuckkie
Dan maar ranjaquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Per 100 ml 59 kcal, oké dan.... laat maar hoor.
Liefmansquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Hebben we nog zoiets lekkers wat ijskoud mega lekker is?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Hebben we nog zoiets lekkers wat ijskoud mega lekker is?
2,50 ofzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat is die 10euro fles van jou zeker
ja nee, cola kost 75ctquote:
hazelnootquote:
ja, op dit moment heb ik wel zin in mierzoetquote:
Ik kwam een beetjequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja nee, cola kost 75ct
Als het in aanbieding is koop ik het wel, want wil wel proberen.
[..]
hazelnoot![]()
![]()
Ik maak zelf ook echt tering luxe koffie's thuis. Met opgeschuimde melk en hazelnootsiroop en verschillende soorten koffiepoeder voor op schuim enzo oh oh oh oh goddelijk
fakerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje![]()
![]()
Ik drink altijd standaard senseoVind die aparte smaakjes wel lekker, maar is zo'n gedoe
Ik ook niet, maar zag 'm net op de site van ahquote:
senseo vind ik echt niet lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje![]()
![]()
Ik drink altijd standaard senseoVind die aparte smaakjes wel lekker, maar is zo'n gedoe
Mja warme melk erbij maakt alle koffie lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag 'm net op de site van ah
[..]
senseo vind ik echt niet lekkerik heb gewoon oploskoffie hoor.. dus mn koffie zelf is bagger maar is te duur
![]()
Maar maakt ook niet echt uit als je 50% melk doet denk ik![]()
![]()
Enkel op werk espresso![]()
eckte koffie
Die ga ik maar eens checken binnenkortquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zag 'm net op de site van ah
[..]
senseo vind ik echt niet lekkerik heb gewoon oploskoffie hoor.. dus mn koffie zelf is bagger maar is te duur
![]()
Maar maakt ook niet echt uit als je 50% melk doet denk ik![]()
![]()
Enkel op werk espresso![]()
eckte koffie
true true :d heb je gehoord dat kaneel en lokje Rodin tot leukste kat hebben vernoemd?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja warme melk erbij maakt alle koffie lekker
KUT, ik wil ook maar te lui om nog te gaan en straks hebben ze hem hier niet wehhhhquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Die ga ik maar eens checken binnenkort
Hoop nu dat er zo'n bubblicious kauwgom smaakje aan zit
ja maar jij bent een gekkiequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Heb nog steeds niet geleerd koffie lekker te vinden.
Hmmm, 't is cranberry met andere berries smaak lees ik nuquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true true :d heb je gehoord dat kaneel en lokje Rodin tot leukste kat hebben vernoemd?![]()
![]()
[..]
KUT, ik wil ook maar te lui om nog te gaan en straks hebben ze hem hier niet wehhhh
[..]
ja maar jij bent een gekkie
Gekquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Nee kan niet meer, doe ik wel eens omdat gratis pick up en boodschappen kost giga veel tijd. Heb dat nu 3 of 4 keer gedaan.. maar ga donderdag tot maandag kamperenquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm, 't is cranberry met andere berries smaak lees ik nu
Bestel 'm online!
Zoiets zullen ze toch wel bij de Aldi ofzo hebben?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
maar niemand weet een goedkope versie van de AA drink nee?!!?!?!
ik ook niet en ik ben daar heel blij meequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
ja?quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets zullen ze toch wel bij de Aldi ofzo hebben?
's Ochtends altijd zoveel mensen die koffie 'moeten' drinken, zo bijzonder vind ik dat. :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook niet en ik ben daar heel blij mee
Hoezo wil je dat danquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
maar niemand weet een goedkope versie van de AA drink nee?!!?!?!
Is van River volgens mij. Waren eerder altijd blauwe flesjes dacht ik. Maar 't smaakt niet als AAquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Vraag me alleen niet naar het merkje.
Watjes hequote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
's Ochtends altijd zoveel mensen die koffie 'moeten' drinken, zo bijzonder vind ik dat. :$
Nee was echt net AAquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Is van River volgens mij. Waren eerder altijd blauwe flesjes dacht ik. Maar 't smaakt niet als AA
Wellicht Belgie jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat goedkoper?
[..]
van de aldi? In Nederland? Niet Belgie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |