alleen als ik m'n broek uit doequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
wordt het bij jullie ook zo snel stoffig? echt irri
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
ja heel irritantquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
wowquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaVandaag bureau helemaal schoongemaakt. Weet zeker dat er morgen weer stof op ligt.
dacht al dat het aan mij lag ofzoquote:
En ik heb 2 bakken met kattenvoer. En die kan ik ook elke dag wel schoonmakenquote:
Ja op mijn zwarte tv ook heel duidelijk zichtbaarquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ook een zwart tafeltje hahahahah nooit weer.
Leek wel alsof het er meteen weer op lagquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja op mijn zwarte tv ook heel duidelijk zichtbaar
Stof ziet er niet vies uit vind ik.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut als het er vies uit ziet.
Zijn vooral huidschilfers enzo en die adem je ook in enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stof ziet er niet vies uit vind ik.
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn vooral huidschilfers enzo en die adem je ook in enzo![]()
Jij tekent er zeker in?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.
Je wil niet weten hoe stoffig het hier isquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, je likte eerst nog graag de zure sloot van een ander uit en nu ben je ineens vies van een paar dode huidcellen.
Dorstquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is ineens koud geworden, brrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |