Gewoon niets meer proberen af te spreken, en geen moeite meer in steken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zij komt ook vaak te laat, en dan nu ook vaak afzeggen
Ben een keer ook echt boos geworden op haar. Ben er nu ook al wel een beetje klaar mee. Maar ik ken haar al zolang dat ik niet echt kan zeggen dat ik hoor nooit meer wil zien.
Pff da's echt vervelend jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zij komt ook vaak te laat, en dan nu ook vaak afzeggen
Ben een keer ook echt boos geworden op haar. Ben er nu ook al wel een beetje klaar mee. Maar ik ken haar al zolang dat ik niet echt kan zeggen dat ik hoor nooit meer wil zien.
Als er wat goede speciaalbiertjes zijn vast welquote:
laten we iwanius ook vragenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als er wat goede speciaalbiertjes zijn vast wel
Misschien kan hij dan nasi maken?
Dit klinkt als een van mijn dromen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als er wat goede speciaalbiertjes zijn vast wel
Misschien kan hij dan nasi maken?
Ze zoekt wel telkens contact ja, maar afspreken gaat erg moeilijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Pff da's echt vervelend ja
Nu hoef je dat natuurlijk niet meteen dood te laten bloedenmaar wat zou er gebeuren als je het contact zeg maar helemaal van haar af laat hangen?
ik heb geen zomer drankje eigenlijkquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat is jullie favoriete zomerdrankje(s)?
wat voor show?quote:
Bah, irritant.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze zoekt wel telkens contact ja, maar afspreken gaat erg moeilijk
kornuit bier op dit momentquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Uhh. Tonicquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
ohquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:44 schreef supersof het volgende:
nu hoop ik dat mijn huisgenoten allemaal weg zijn vanavond en ik de muziek hard kan zetten en lekker kan schoonmaken ofzo
quote:
nee man, heerlijkquote:
je mag hier wel schoonmakenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man, heerlijk
alles weer schoon
is goedquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee man, heerlijk
alles weer schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |