Denk dat ik weer eens gebakken aardappeltjes ga maken, van die gekruidequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een foto online durft te zetten met buttplug dan durf je ook iemand te verkrachten, staat gelijk aan elkaar he.
[..]
okeeee, wat ga je kopen
Oehhh lekkerrrrquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik weer eens gebakken aardappeltjes ga maken, van die gekruideal lang niet meer op. Kip met appelmoes erbij nomnom
Dat heb ik ook met sommige lichamen, maar niet met deze :$quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat lichaam van die zanger zo tyfus interessant dat ik het zo mega opwindend vind, kan ook gewoon niet stoppen met kijken.
beetje jammer weerquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
had al gezegd maar ze ging er niet op in :$
Dat is altijd zondequote:Op zaterdag 30 april 2016 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn rijst net te lang laten staan, of te hoog vuur.
Zonde. Want het is bijna perfect nu.
jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige lichamen, maar niet met deze :$
hoe oud?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:05 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je iemand aantrekkelijk vindt die gewoon echt oud is?
Nee niet echt eigenlijkquote:
Had dat eerder gezegd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Potverdikkeme, het ruikt hier lekker.
Ik zou willen dat ik iemand het zou kunnen voorschotelen.
Ik snap je nietquote:
Sorry.quote:
Rijst met bonenstoofje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap je niet
[..]
Sorry.
Het is niet veel anders dan dat we normaal eten.
wat is vroeger?quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger zei ik altijd dat ik een tattoo wilde.
Laat dan maarquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap je niet
[..]
Sorry.
Het is niet veel anders dan dat we normaal eten.
oh lol wat is het danquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
enkel, 2 cm doorsnede oid dus verwaarloosbaar
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik echtechtechtecht klein was, toen zag ik ooit meneer onder de tattoos en toen zei ik tegen mijn ouders dat die veel kauwgom had gegeten. Hhahahaha, hier was ik echt klein. Weet hier niks meer van, zal wel 2 geweest zijn ofzo denk ik.
en onafgemaakt puzzle stukje omdat ik toen ik 15 was ook een tattoo wilde en besloot dat dus maar zelf te doen maar het was te klein dus moest stoppen.quote:
Lol hoe had je dat zelf gedaanquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en onafgemaakt puzzle stukje omdat ik toen ik 15 was ook een tattoo wilde en besloot dat dus maar zelf te doen maar het was te klein dus moest stoppen.
Dit is rechts, of linker enkel. Heb op de andere enkel een zwart puntje, dat was testen of het zou blijven zitten. Nouja, ja dus![]()
![]()
ja 'pen' of weet ik veel hoe dat ding heet wat je voor school had die je moest dopen in je potje Indische inkt en dan op papier. Papier = voet, TADAAAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Waar is je haar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
oh ah toma toma vem vem vem vem
oranje?! hahahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:49 schreef Divje het volgende:
huehuehue
maarr, dat lijkt oranje. méér blond sowieso doen ja
Hmm, je ogen en wenkbrauwen vallen daar wel een stuk minder op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
Haartjes zijn wel mooier.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
doe jij eyeliner onder je ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
ik vind de lengte hier wel nice, maar niet per se de kleurOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik vind het wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
Your beauty never ever scared me.
optisch bedrog denkquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:50 schreef Divje het volgende:
[..]
zal 't licht wel zijn
wat een JOEKEL van een hand trouwens.![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, je ogen en wenkbrauwen vallen daar wel een stuk minder op.
Haartjes zijn wel mooier.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
doe jij eyeliner onder je ogen?
ik vind de lengte hier wel nice, maar niet per se de kleur
Maar mooier dan wat donkerder of?quote:
Kan je niet kastanjebruin doen ofzo? Ik vind dat donkere wat je nu hebt best hard staan, maar blond maakt je weer heel bleek.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
optisch bedrog denk
[..]
[..]
[..]
Maar mooier dan wat donkerder of?
En ook kort leuk denk je? Of beter wachten tot het dan weer wat langer is?
En ja sof
Hmm. Ik denk dat ik blond leuker vind.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
optisch bedrog denk
[..]
[..]
[..]
Maar mooier dan wat donkerder of?
En ook kort leuk denk je? Of beter wachten tot het dan weer wat langer is?
En ja sof
zonder ziet er niet uitquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je niet kastanjebruin doen ofzo? Ik vind dat donkere wat je nu hebt best hard staan, maar blond maakt je weer heel bleek.
Waarom doe je dat onder je ogenben benieuwd hoe het er zonder uit ziet haha
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:55 schreef Amarantha het volgende:
Ja geen idee. Ik vind donker je ook wel mooi staanEn ik vind deze lengte ook mooier dan dat hele korte...
Verdomme, oke.. ik denk dat ik sowieso iets langer doe dan nu. Tot oren oid denk ik maar dan wel tot oren 'lang' haar als je snapt wat ik bedoel? En kleur, ja fuckquote:Op zaterdag 30 april 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat ik blond leuker vind.
beetje te blondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik weer zo blond doen?ja maar lijkt alsof ik geen haar heb
Ahh okequote:Op zaterdag 30 april 2016 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zonder ziet er niet uitdan mist er echt iets. Maar had hier volgens mij enkel onder en dat ziet er dan indd gek uit. Maar heb altijd onder
en normaal viel je het ook niet echt op, toch?
[..]
[..]
Verdomme, oke.. ik denk dat ik sowieso iets langer doe dan nu. Tot oren oid denk ik maar dan wel tot oren 'lang' haar als je snapt wat ik bedoel? En kleur, ja fuck![]()
dat vind ik nog meest lastig van allemaal ahhhhh
ja, maar bleken is wel heel heavy voor je haarquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ja, donkerder heb je er zo weer overheen geverfd als je het toch niet leuk vindt.
Ja of daar was het gewoon te dik of te ver eronder, ik weet niet.. maar als je het op andere foto's volgende keer opvalt ofzo dan hoor ik het graagquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh oke
ik doe nooit onder, ook geen mascara
had het voorheen niet echt door nee, in ieder geval, toen viel het niet op
haha ja is goedquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja of daar was het gewoon te dik of te ver eronder, ik weet niet.. maar als je het op andere foto's volgende keer opvalt ofzo dan hoor ik het graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik echt 14maar geeft niet
. Kapsel vond ik echt leuk en nu nog, hopelijk foto duidelijk genoeg voor kapper. Al kan ik mn haar zo nog niet knippen maar komt goed
Baby darling doll face honey
Shit, dit klinkt goddelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
Net een shake met halve mango, banaan en blauwe bessen en frambozen
Ja onwijsquote:
waarom niet wat spinazie of boerenkool toevoegen? Gewoon zo'n diepvriespak halenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef supersof het volgende:
Net een shake met halve mango, banaan en blauwe bessen en frambozen
Die zitzakken?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Kennen jullie dat nog, die tijd van de fatboys?! En zo ja, wie had er eentje![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat ik dit kapsel weer wil:Zit er een blauwe tint in, of ligt het aan mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik echt 14maar geeft niet
. Kapsel vond ik echt leuk en nu nog, hopelijk foto duidelijk genoeg voor kapper. Al kan ik mn haar zo nog niet knippen maar komt goed
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat ik dit kapsel weer wil:Dit is leuk ja!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was ik echt 14maar geeft niet
Ja wij hebben een oranje thuisquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Kennen jullie dat nog, die tijd van de fatboys?! En zo ja, wie had er eentje
Het was ook echt HEERLIJKquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit, dit klinkt goddelijk.
[..]
Ja onwijs.
Lekker, ik twijfel nog tussen tosti of asperges.. Kijk wel waar ik zin in hebHeb ik gisteren al gedaan. Had even zin in wat zoetsquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom niet wat spinazie of boerenkool toevoegen? Gewoon zo'n diepvriespak halen
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik vond het wel een leuk grapjequote:
ik denk het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er een blauwe tint in, of ligt het aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit is leuk ja!!
[..]
Ja wij hebben een oranje thuis
[..]
Het was ook echt HEERLIJK
[..]
Heb ik gisteren al gedaan. Had even zin in wat zoets![]()
oke
![]()
Zit je daar wel eens op?! Want zo ver ik weet zaten die dingen niet echt lekker, dat standaard fomaat zeg maar.Baby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel wel eens of ik mijn haar weer rood zal verven.Dit is geen goede foto om te laten zien of je het wel of niet stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb jij die vlogs van braddie al eens gezien?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja haar kort geknipt van dit kapsel denk ik
Als je weer blauw gaat doen, zou ik wel voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
dat kloptquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij vindt mij dan ook zeer grappig
[..]
ahhhh
Ik heb maar 2 foto'squote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is geen goede foto om te laten zien of je het wel of niet stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee joh, ik niet. Ik was prinicipieel weigeraar van het kopen van nieuwe kleding tot mijn 17e ofzo.quote:
pak een scheermesje en haal die schade inquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik toch een fase in mijn leven gemist.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja haar kort geknipt van dit kapsel denk ik
Nee de at lag er wel eens op, nu staat ie op zolderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
oke
![]()
Zit je daar wel eens op?! Want zo ver ik weet zaten die dingen niet echt lekker, dat standaard fomaat zeg maar.
Oh en mijn broertjes zaten erop tijdens het gamenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |