quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nee ik had het meer over gewoon het samen zijn met alleen maar meiden
Ik ben voor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of GoT dan zo'n goed idee was hoor, dat was maar gewoon even wat noemen. Dan is meiden ding leuker denk ik ook
Ach als ik naar Snowbells wil ben ik ook bijna 3 uur bezigquote:
Oke oke. Zal jullie dit moment even gunnen dan..quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe vaak ik hier ben met alleen maar mannen
ahhh nee je hoeft niet weg hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke oke. Zal jullie dit moment even gunnen dan..
Blijf gewoon joh. Heb je bijna alle GRTD vrouwen om je heen ga je weg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke oke. Zal jullie dit moment even gunnen dan..
Ja maar ik kan niet meepratenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijf gewoon joh. Heb je bijna alle GRTD vrouwen om je heen ga je weg.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is ook best leuk, met alleen maar meiden
Ja weet niet of jullie soms nog mee hadden gekregne dat ik hier wel eens kon zeggen dat ik het jammer vond dat ik weinig vrienden had in Den Haag en dat ik het jammer vond dat ik niet een groepje heb, dat het bij mij allemaal losse vrienden zijn die samen niet super klikken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dus ook.
[..]
Stuk makkelijker wel, maar goed. Eerst hem weer eens hier zien en dan kijken we wel verder.
[..]
Ja morti
[..]
Uurtje of 5/6 met de trein
[..]
Awww thanks
Soms vraag ik me stiekem beetje af of ik niet gedoemd ben om altijd maar iemand leuk te vinden waar het gewoon niet mee lukt
[..]
Dat is leuk Crackie
Samen in bedquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laten we ''mannen''avond organiseren
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laten we ''mannen''avond organiseren
In.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
vriendin waarmee ik zou afspreken zegt WEER af.
Dat heb ik ook hoor Crackie. Allemaal losse vrienden, maar ik ben er aan gewend geraakt. Het blijft natuurlijk vervelend omdat het soort van awkward kan zijn om ze allemaal tegelijk uit te nodigen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja weet niet of jullie soms nog mee hadden gekregne dat ik hier wel eens kon zeggen dat ik het jammer vond dat ik weinig vrienden had in Den Haag en dat ik het jammer vond dat ik niet een groepje heb, dat het bij mij allemaal losse vrienden zijn die samen niet super klikken.
Ik ben mensen aan het verzamelen![]()
. Ik merk voornamleijk dat 1 a 2 oude vrienden, echt van de middelbare, dat we echt uit elkaar gegroeid zijn en totaal andere kant op en ja, werkt niet meer eigenlijk maar vind ik nog steeds kut
En tjsa, weet niet of jij geloofd in toeval maar ik niet echt. Zou me dan eerder afvragen of je stiekem op mannen zou vallen waarvan je van te voren al kan merken dat ze niet op jou gaan vallen, of dat ze al iets laten weten oid. Het kan natuurlijk oprecht toeval zijn, maar lijkt me sterker dat er iets is wat je deze mensen aantrekt of ja, weet niet goed hoe i khet moet uitleggen maar snap je wat ik bedoel?
kut is dat hequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
Dat is altijd beetje jammerquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
Ja zij komt ook vaak te laat, en dan nu ook vaak afzeggenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
kut is dat hevandaag ook al met een vriend gebeurd. 5de x al.
Dan heb je toch zoiets van, laat maar helemaal zitten
gewoon laten doodbloedenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja zij komt ook vaak te laat, en dan nu ook vaak afzeggen
Ben een keer ook echt boos geworden op haar. Ben er nu ook al wel een beetje klaar mee. Maar ik ken haar al zolang dat ik niet echt kan zeggen dat ik hoor nooit meer wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |