Kende hem nog niet, en ik vind die versie dan wel erg erg leuk.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahaha![]()
Eens, en Duitsland.. dat geeft al veel meer mogelijkheden dan bijvoorbeeld Amerikaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best wel tbh. Ik zie hem binnen een maand of zo. Dus euhm ik wacht wel af hoe of wat dan.
[..]
Over een maand
[..]
Geen idee wat werkt of niet werkt. Ligt geheel aan de persoon denk ik zo maar.
Vriend van me gaat binnenkort samenwonen met een Amerikaanse waar hij al een tijdje een relatie mee heeft en enkel in de zomervakanties zag. Niets is onmogelijk. En of iets werkt of niet daar kom je maar op 1 manier achter.
ach misschien ook welquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef Flippiee het volgende:
Geen idee wat werkt of niet werkt. Ligt geheel aan de persoon denk ik zo maar.
Vriend van me gaat binnenkort samenwonen met een Amerikaanse waar hij al een tijdje een relatie mee heeft en enkel in de zomervakanties zag. Niets is onmogelijk. En of iets werkt of niet daar kom je maar op 1 manier achter.
GROEPSKNUFFEL.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Flips, ik wil anders wel met je knuffelen.
Ja, nog beter. Allemaal in bedje GoT kijken onder 'n dekentje. Hahaha lijkt me met allemaal meiden trouwens oprecht gezellig, maar kan ook komen omdat ik dit bijna nooit heb gedaan. Bedoel, veel meiden bij elkaar en dan meidenlolletje.quote:
GRTD meiden meet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nog beter. Allemaal in bedje GoT kijken onder 'n dekentje. Hahaha lijkt me met allemaal meiden trouwens oprecht gezellig, maar kan ook komen omdat ik dit bijna nooit heb gedaan. Bedoel, veel meiden bij elkaar en dan meidenlolletje.
Even geen dirty mind nu please
Ja Duitsland kan in sommige gevallen dichterbij zijn dan limburg, oid.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel nice zijn als je er met een uurtje rijden over de grens al bent.
dat is ook best leuk, met alleen maar meidenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nog beter. Allemaal in bedje GoT kijken onder 'n dekentje. Hahaha lijkt me met allemaal meiden trouwens oprecht gezellig, maar kan ook komen omdat ik dit bijna nooit heb gedaan. Bedoel, veel meiden bij elkaar en dan meidenlolletje.
Kijk je wel GoT?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is ook best leuk, met alleen maar meiden
Dat dus ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Ach Duitsland is niet het einde van de wereld ofzo.
Stuk makkelijker wel, maar goed. Eerst hem weer eens hier zien en dan kijken we wel verder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, en Duitsland.. dat geeft al veel meer mogelijkheden dan bijvoorbeeld Amerika
Ja mortiquote:
Uurtje of 5/6 met de treinquote:
Awww thanksquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:29 schreef Crack_ het volgende:
Flips, ik wil anders wel met je knuffelen.
Dat is leuk Crackiequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nee ik had het meer over gewoon het samen zijn met alleen maar meidenquote:
Ik weet ook niet of GoT dan zo'n goed idee was hoor, dat was maar gewoon even wat noemen. Dan is meiden ding leuker denk ik ookquote:
je wil niet weten hoe vaak ik hier ben met alleen maar mannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |