nee dankjewelquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pak een scheermesje en haal die schade in
Nee, niet echtquote:
Ja. Naja wel regelmatig. En London vooral voor de Vans sneakers. Maar London was op laatst echt een kakwinkelquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef Divje het volgende:
Gingen jullie ook allemaal naar de London of Station One voor kleding ?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 foto'sDie andere is een wazigere foto en is de kleur niet goed. Kleur is zoals de foto hierboven.
Ik vind deze foto beter en hier staat het je ook leuk namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere foto zegt me echt niet zo veel
Oh, jij was hippiequote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, ik niet. Ik was prinicipieel weigeraar van het kopen van nieuwe kleding tot mijn 17e ofzo.![]()
Ja volgens mij ging dat bij iedereen wel zo, met gamen kan ik me nog wel voorstellen dat het chill isquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee de at lag er wel eens op, nu staat ie op zolder
Oh en mijn broertjes zaten erop tijdens het gamenLarge tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:12 schreef Divje het volgende:
Gingen jullie ook allemaal naar de London of Station One voor kleding ?en little britain oid
Baby darling doll face honey
kocht daar wat ik toen een FUCKING VETTE broek vond, had mn moeder 'm ingekortquote:
Why?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kocht daar wat ik toen een FUCKING VETTE broek vond, had mn moeder 'm ingekort![]()
![]()
![]()
Was tyfus duur, weetje echt zo'n cyberding hahahaha met duizend kettingen en shit, mega trots op. Echtnooit ana gehad
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 foto'sDie andere is een wazigere foto en is de kleur niet goed. Kleur is zoals de foto hierboven.
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was het wel echt een toffe winkel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Naja wel regelmatig. En London vooral voor de Vans sneakers. Maar London was op laatst echt een kakwinkelZe waren het beste toen ze in het voormalige Zwetserpand zaten.
Largequote:
Daarna gingen ze naast de Six winkel. Toen was het al een beetje matig aan het worden maar ze hadden nog wel alternatieve kleding enz. Toen gingen ze bij de Bruna zitten en toen verkochten ze ineens bijna alleen maar mode kleding. Whut?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:15 schreef Divje het volgende:
Toen was het wel echt een toffe winkel ja Wel erg lang geleden dat
Waarom uitgemaakt? Ze hebben er best mooie dingenquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:16 schreef Divje het volgende:
Ik had ooit een vriendinnetje die ging kleding shoppen bij 'De Oude Liefde'. Ama weet wel denk ik.
Direct uitgemaakt.
Ze droeg eerst Gsus enzo.. Die fase waar ze toen in ging vond ik niet echt heel erg tof ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom uitgemaakt? Ze hebben er best mooie dingenDe eigenaar (net als van de Station One, dat is zijn zoon) is super aardig!
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
ik vind dat soort kleding helemaal niks
hoi flipquote:
Ik vond dat geweldigquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
ik vind dat soort kleding helemaal niks
Hey sofquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi flip
had ik het nou goed meegekregen dat je een boyfriend hebt overgehouden aan je reis![]()
karl kanker kani'squote:Op zaterdag 30 april 2016 18:21 schreef Divje het volgende:
Vroegah. Toen je nog Karl Kani & FUBU droegen draken-overhemden.
Werd er niet beter op toen Gsus Industries kwam overigens. Wat een boutzooi
oooh, ik dacht dat je verliefd was op een jongen die je had ontmoet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey sof
Nee ik ben goed in het vinden van mannen die vrienden willen zijn.Ik heb dus een vriend overgehouden.
zelfde hier, ja wat net voorbij kwam wel een beetje maar dat waren winkels.quote:
Ja ik ben ook verliefd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh, ik dacht dat je verliefd was op een jongen die je had ontmoet.
ahhquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ben ook verliefd.![]()
Maar ehh dat maakt iemand nog geen boyfriend. Facebookstatus zou dit het beste omschrijven: het is ingewikkeld
Is het een Nederlander?quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ehh dat maakt iemand nog geen boyfriend. Facebookstatus zou dit het beste omschrijven: het is ingewikkeld
Wij hadden zo'n figuur op school die er precies uit zag als Eminemquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Wij hadden zo'n figuur op school die er precies uit zag als Eminem
Aahh wat rotquote:Op zaterdag 30 april 2016 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahahaOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahaha![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]heheheheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahahaBaby darling doll face honey
Ja best wel tbh. Ik zie hem binnen een maand of zo. Dus euhm ik wacht wel af hoe of wat dan.quote:
Over een maandquote:
Geen idee wat werkt of niet werkt. Ligt geheel aan de persoon denk ik zo maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat werkt toch niet. Ik zou m'n duitse chica ook nog gaan zien maar ach zo ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |