Dat kan, maar dit is nog te oude en heb het vorige topic praktisch niet echt gevolgd, geen idee wat volledig data is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:46 schreef Hexagon het volgende:
Gereekst
Kun je zelf de OP niet vervangen?
Oke.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:57 schreef eriksd het volgende:
En een lijstje met mensen die komen / misschien komen.
Uit je dak gaan met een kopje koffie en een plak cake.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Familiedag op de Veluwe. Dat klinkt meteen heel dubieus.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uit je dak gaan met een kopje koffie en een plak cake.
Daarna met een Solex de omgeving verkennen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uit je dak gaan met een kopje koffie en een plak cake.
Tegen een uur of vier begint het meestal.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:06 schreef W00fer het volgende:
Zet mij maar bij de misschiens.
Wat is de begintijd?
Wat is de verdeling M/V tot nu toe?
quote:
Laf gedoe.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh, en zet mij maar op misschien, even kijken wat het wordt.
Koos heeft personeelsfeest in Arnhem.quote:
Ben je van de verkeerde kant? In dat geval zit je goed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:06 schreef W00fer het volgende:
Zet mij maar bij de misschiens.
Wat is de begintijd?
Wat is de verdeling M/V tot nu toe?
Hij is 16 uur per dag diamanten aan het slijpen om zijn studieschuld af te betalen, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdje niet meer zien posten.
Hilarisch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is 16 uur per dag diamanten aan het slijpen om zijn studieschuld af te betalen, heb ik begrepen.
Accepteert DUO ook diamanten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is 16 uur per dag diamanten aan het slijpen om zijn studieschuld af te betalen, heb ik begrepen.
Het zit u dwars, zo te lezen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zal zo nog wel een grapje over Brussel achteraan komen.
Vond 'm ook wel matig eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef eriksd het volgende:
Kowloon vindt het wel grappig Reya. I rest my case.
Nee ik hoop niet op een sausage festquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je van de verkeerde kant? In dat geval zit je goed.
Leandra komt misschien, das een lekker wijf.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee ik hoop niet op een sausage fest
Het wordt een sausagefest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee ik hoop niet op een sausage fest
Ik zal Kaas- alvast inlichten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:45 schreef Gutmensch het volgende:
Ik beperk me tot een eventuele Bratwurst.
Oeh. Interesting.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leandra komt misschien, das een lekker wijf.
Gaat ze weer met zo'n Gooise R ratelen na twee laffe wijntjes.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou denk ik. Zo'n zeldzame vrouw die dat gemopper van jou uit kan staan.
Oh ja, dat was ik vergeten. Niks voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat ze weer met zo'n Gooise R ratelen na twee laffe wijntjes.
Dan hoop ik dat er bitterballen zijn, anders wordt het een droevige middagquote:
Wat een droeftoeters.... en nee, dat ze na de aandacht op Dumpert wel zijn komen betalen verandert daar niets aan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:37 schreef Kowloon het volgende:
POL-meet taferelen:
http://www.dumpert.nl/med(...)elen_in_utrecht.html
Als remlof er nou bij was geweest, had hij voor hen kunnen betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:37 schreef Kowloon het volgende:
POL-meet taferelen:
http://www.dumpert.nl/med(...)elen_in_utrecht.html
Deze keer is het uw beurt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 06:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Als remlof er nou bij was geweest, had hij voor hen kunnen betalen.
Maarja, jij houdt van bananen.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weihenstephaner op de tap, die is toch lekkerder.
Ik bega juist de omgekeerde weg. Steeds minder resistentie.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:44 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft bij Prrrrrroef Amerrrrsfoorrrrt alvast even wat rrrrresistentie opgebouwd
Valt mee/tegenquote:
Maar jij komt ook de 21ste even een biertje drinken?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee/tegen
Echtgenoot en kleuterzoon waren er bij, dus niet dat ik als een balletje aan de tuintafel zit te typen nu
Jammer.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee/tegen
Echtgenoot en kleuterzoon waren er bij, dus niet dat ik als een balletje aan de tuintafel zit te typen nu
Ik heb 3½ jaar helemaal geen alcohol gehad hè, dan moet je lichaam echt wel weer wennen, 2 jaar geleden was ik na 3 biertjes al als een balletjequote:Op zondag 8 mei 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bega juist de omgekeerde weg. Steeds minder resistentie.
Leuk.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel mijn bedoeling idd, als het allemaal een beetje meezit.
Streetview geeft daar de AH en de Gall & Gall... zal die laatste wel zijn danquote:Op zondag 8 mei 2016 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dit in Utrecht hebben ze verzonnen.
http://cafelijn4.nl/
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:56 schreef W00fer het volgende:
Sta ik nou nog niet bij de misschien deelnemerslijst
Je bent natuurlijk gewoon bang voor klappen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik haak trouwens af. Heb dat weekend wat urgentere verplichtingen. Urgenter dan bier zuipen met autisten van het internet, is dat wel mogelijk? Blijkbaar.
Jammer.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik haak trouwens af. Heb dat weekend wat urgentere verplichtingen. Urgenter dan bier zuipen met autisten van het internet, is dat wel mogelijk? Blijkbaar.
Bier zuipen met autisten van je studie zekerquote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Sjaak afhaak.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Lul!quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Kaas weet daar wel raad mee.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, is er straks zo'n zonderling figuur bij waar niemand op zit te wachten.
Voorlopig meer uitgedeeld dan geïncasseerd, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk gewoon bang voor klappen.
Is het alleen voor incrowd dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, is er straks zo'n zonderling figuur bij waar niemand op zit te wachten.
Het is een meet van de stamgasten van het POLcafé, dus het is wellicht handig als je jezelf daar eerst introduceert.quote:
Ik zie niemand zich voorstellen daarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is een meet van de stamgasten van het POLcafé, dus het is wellicht handig als je jezelf daar eerst introduceert.
POL / [POLcafe #6437] Ronde afdronk met een licht bittertje
En voorstellen is ook wat overdreven, maar als je daar een beetje meelult weet je in ieder geval wat voor types je allemaal tegen gaat komen op de meet.quote:
Dat zie ik daar wel. Sowieso (en ik heb 80+ Fok Meets gedaan) is de werkelijkheid toch altijd anders dan online.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En voorstellen is ook wat overdreven, maar als je daar een beetje meelult weet je in ieder geval wat voor types je allemaal tegen gaat komen op de meet.
Maar wat is er leuk aan een meet als het gewoon een club random mensen is? Voor mij wordt het pas interessant om internetmensen offline te ontmoeten als je er online een beetje een band mee hebt opgebouwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zie ik daar wel. Sowieso (en ik heb 80+ Fok Meets gedaan) is de werkelijkheid toch altijd anders dan online.
Maar waarom wil je op en meet komen met alleen maar mensen die je niet kent? En die jou niet kennen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zie ik daar wel. Sowieso (en ik heb 80+ Fok Meets gedaan) is de werkelijkheid toch altijd anders dan online.
Ik weet niet hoor, maar ooit is iemand ergens nieuw. Of je nou naar een nieuwe school gaat of een nieuwe werkgever hebt. Kom van die zolderkamer af en ontmoet nieuwe mensenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom wil je op en meet komen met alleen maar mensen die je niet kent? En die jou niet kennen?
Smaken verschillen, maar je zult nooit nieuwe mensen ontmoeten als je alleen maar met bekenden om blijft gaan. Bovendien kan iemand online 100% meevallen, en offline 100% tegen, of vice versa.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan een meet als het gewoon een club random mensen is? Voor mij wordt het pas interessant om internetmensen offline te ontmoeten als je er online een beetje een band mee hebt opgebouwd.
Natuurlijk prima als anderen daar anders, in staan. Ben gewoon benieuwd.
Ja maar op een internetforum is het juist zo handig dat je iemand eerst online kan leren kennen. Als je dat niet doet is het imho een beetje raar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:12 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ooit is iemand ergens nieuw. Of je nou naar een nieuwe school gaat of een nieuwe werkgever hebt. Kom van die zolderkamer af en ontmoet nieuwe mensen
Dus jij wil alleen meeten met mensen die je kent. Lekker veilig enzo...
Het zal allemaal wel loslopen man. Hoe goed "ken" je nou iemand van een internetsite....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja maar op een internetforum is het juist zo handig dat je iemand eerst online kan leren kennen. Als je dat niet doet is het imho een beetje raar.
Nu ken ik je straks als ik je op die meet tegenkom alleen als die weirdo uit het meettopic. Nou ja, dat is tenminste een begin
Gutmensch is degene die blikbier drinkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen man. Hoe goed "ken" je nou iemand van een internetsite....
Wie weet zien anderen jou ook wel als een weirdo uit dit topic.
Nou ja, in het POLcafé-topic lullen we al jaren met elkaar, dan krijg je toch wel een aardig beeld van iemand. En we hebben ondertussen ook al tig keer gemeet natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen man. Hoe goed "ken" je nou iemand van een internetsite....
Dat bedoel ik. Van die nutteloze feitjes. Wie weet is het wel een vijftiger met een voorliefde voor elfjes.quote:
Dat zegt niks, net alsof je een beeld hebt van Tong80 omdat je hem/haar/hen vaak ziet postenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nou ja, in het POLcafé-topic lullen we al jaren met elkaar, dan krijg je toch wel een aardig beeld van iemand. En we hebben ondertussen ook al tig keer gemeet natuurlijk.
Nee, dat is Tem.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Van die nutteloze feitjes. Wie weet is het wel een vijftiger met een voorliefde voor elfjes.
Wie zegt dat het doel van deze meet nieuwe mensen ontmoeten is?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:13 schreef W00fer het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar je zult nooit nieuwe mensen ontmoeten als je alleen maar met bekenden om blijft gaan. Bovendien kan iemand online 100% meevallen, en offline 100% tegen, of vice versa.
Wie zegt dat het niet zo isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie zegt dat het doel van deze meet nieuwe mensen ontmoeten is?
Nou laat ik het zo zeggen, verreweg de meesten zullen niet komen om nieuwe mensen te ontmoeten.quote:
Ik, het hoofddoel is niet om nieuwe mensen te ontmoeten. Mensen mogen aansluiten als ze willen en zijn welkom maar het is vooral een meet van users die elkaar al jaren kennen en al meerdere malen hebben gemeet.quote:
Okquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik, het hoofddoel is niet om nieuwe mensen te ontmoeten. Mensen mogen aansluiten als ze willen en zijn welkom maar het is vooral een meet van users die elkaar al jaren kennen en al meerdere malen hebben gemeet.
De laatste zonderlinge figuur op een meet heb ik in zijn gezicht lelijk genoemd. Goede tijden.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Bedankt nog, hè.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
De laatste zonderlinge figuur op een meet heb ik in zijn gezicht lelijk genoemd. Goede tijden.
Gelukkig was php toen al zo dronken dat ie zich dat niet meer kan herinneren.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
De laatste zonderlinge figuur op een meet heb ik in zijn gezicht lelijk genoemd. Goede tijden.
Ben je toevallig een beetje een lekker mannetje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat heb je al een keer gevraagd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je toevallig een beetje een lekker mannetje?
Dan is W00fer vast een beetje voorbereid op de aandacht die ie misschien van Kaas- gaat krijgen.quote:
Douwe Bob lijkt me in de tussentijd wel een goed doelwit voor u.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:42 schreef Kaas- het volgende:
Het antwoord is niet blijven hangen. Zal wel niet dan.
Mij ook wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Douwe Bob lijkt me in de tussentijd wel een goed doelwit voor u.
Heb je ook glitterschoenen en een nektasje?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan is W00fer vast een beetje voorbereid op de aandacht die ie misschien van Kaas- gaat krijgen.
Glitterschoenen? Remlof?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heb je ook glitterschoenen en een nektasje?
Dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen, verreweg de meesten zullen niet komen om nieuwe mensen te ontmoeten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Een willekeurige meet boeit me niks, ik kom juist om de mensen te zien die ik in het topic altijd zie.
35+quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben je toevallig een beetje een lekker mannetje?
GSbrdr heeft een man purse.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Heb je ook glitterschoenen en een nektasje?
Meerdere zelfs. Maar die zul je niet te zien krijgen, want ik ben er niet.quote:
Een verrassing voor me dat ik ook tot die 'top 50' behoor dan.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik dm ff de top-50 posters in POL of ze komen of niet. Direct een duidelijk overzicht.
Ik heb al eens een meet alleen samen met freako gehad. Was alleraardigst, maar freako is ook wel een interessante verteller.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Straks blijven jij en ik als enigen over.... kunnen we net zo goed een terrasje pakken op de Hof
Die van volgend jaar pak ik mee. Moet zaterdag helaas werken.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik dm ff de top-50 posters in POL of ze komen of niet. Direct een duidelijk overzicht.
Ik post hier later nog wel een overzicht van de users die komen.
Oh ja, sorry nog voor de afhaakquote:Op dinsdag 17 mei 2016 01:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
AEX / [AEXmeet] Zaterdag 30 oktober te Utrecht!
Dan scoor je zaterdag toch gewoon een kater, en doe je zondag niets?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:50 schreef Drugshond het volgende:
Weet nog niet. Zaterdag is voor mij by default een moeilijke dag om te plannen. Hangt er maar net vanaf wat ik vrijdagavond ga doen. Met een dikke kater doe ik op zaterdag al weinig tot niks.
Ik moet de dag erna werken, dus voor mij wordt het een soort zondagmiddagborrel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan scoor je zaterdag toch gewoon een kater, en doe je zondag niets?
Doordat gisteren een verkapte zondag was en deze dinsdag dus een maandag lijkt komt dat qua weekplanning ook extrabijzonder goed uit
Misschien dat je dan niet fronken in de trein naar huis zitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik moet de dag erna werken, dus voor mij wordt het een soort zondagmiddagborrel.
Kleine kans.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien dat je dan niet fronken in de trein naar huis zit
Er hangt nu wel veel van af Reya; als je niet komt is het de eerste POL-meet zonder een POL-mod en dat kan niet he...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:43 schreef Reya het volgende:
Het is mogelijk, maar organisatorisch enigszins lastig. Ik laat het dus nog weten.
En die is ook nog eens moeder.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, volstaat de aanwezigheid van Leandra.
Als in? Dat ze gewend is met opstandige kleuters (en pubers) om te gaan?quote:
Niemand wist wie je was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik verdween als mod was er geen mededeling omdat ze te boos op me waren hehe.
Waren ze jou niet gewoon vergeten? Samen met heel AEX overigensquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik verdween als mod was er geen mededeling omdat ze te boos op me waren hehe.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
Van de lui die tot nu toe via dm gereageerd hebben:
Aanwezig:
Boze_Appel
Euribob
Friek_
Gutmensch
Kaas-
Kowloon
Leandra
Paper_Tiger
Tem
xpompompomx
Misschien:
99.999
Drugshond
martijnde3e
Reya
robin007bond
Ryon
Sowieso nu al een minimum van 10 personen. Prima.![]()
Ik ook van jou, Robin.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:29 schreef robin007bond het volgende:
Lijkt me zo leuk om Ryon eens te ontmoeten. Waarschijnlijk kan ik veel van hem leren.
Kaas heb ik ook nooit ontmoet en lijkt me baas. Met zijn Street Fighter.![]()
Ons berenbaasje xpompomx ook nog niet en de nieuwe dame Leandra ook niet.
Ah gossiepossie tochquote:
Ik kom ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossiepossie toch
Je staat ook helemaal niet in de aanwezig-lijst, zelfs niet in de misschien-lijst![]()
Natuurlijk wel. Ik ben heel leuk om op een meet te zien, dat mag best benoemd worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hoeft Robin ook geen redenen te bedenken waarom het leuk zou zijn jou op de meet te zien
Om zijn leed alleen maar te vergroten met je afwezigheid.... fraai is datquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik ben heel leuk om op een meet te zien, dat mag best benoemd worden.
Nouja, lijkt me gepast als men een paar minute stilte houdt om even te bedenken hoe vanzelfsprekend mijn aanwezigheid op het forum maar wordt geacht. Dat terwijl als men een dag zonder mij moet, de wanhoop weldra toeslaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om zijn leed alleen maar te vergroten met je afwezigheid.... fraai is dat
Veldwerk : Verhip je bent nog iets ouder dan mij en Remlof (dat is al bijzonder knap). Nog meer verknipt... ik dacht het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan scoor je zaterdag toch gewoon een kater, en doe je zondag niets?
Doordat gisteren een verkapte zondag was en deze dinsdag dus een maandag lijkt komt dat qua weekplanning ook extrabijzonder goed uit
Het was gewoon zeer goed doordachtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Veldwerk : Verhip je bent nog iets ouder dan mij en Remlof (dat is al bijzonder knap). Nog meer verknipt... ik dacht het niet.
Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Kan helaas niet aanwezig zijn.
Vanaf een uurtje of 15:00 en verder? Alle tijd voor een drankje en dan kunnen we er ook eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
Van de lui die tot nu toe via dm gereageerd hebben:
Aanwezig:
Boze_Appel
Euribob
Friek_
Gutmensch
Kaas-
Kowloon
Leandra
Paper_Tiger
Tem
xpompompomx
Misschien:
99.999
Drugshond
martijnde3e
Perrin
Reya
robin007bond
Ryon
Sowieso nu al een minimum van 10 personen. Prima.![]()
Geniet ervan, want op de meet zelf houdt dat gauw op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb al een upgrade naar de eerste klas.Deze zaterdag kom ik eindelijk eens met mijn soort mensen naar de meet.
Die bierkaart is prima voor zo'n evenement.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb even met Cafe Lijn 4 gebeld. Ze hebben geen terras, terwijl het zaterdag 23 graden met een half zonnetje wordt.
Misschien is het beter als we het naar die tent verplaatsen waar we de vorige keer in Utrecht ook zaten. Dat was Eetcafe De Poort, http://www.eetcafedepoort.nl/ , en dat is nagenoeg op dezelfde plek en had in mijn herinnering prima eten. De bierkaart is wel iets minder, maar er is wel meer verkrijgbaar dan alleen het standaardpils (oa. Paulaner 0,5 liter).
Dat lijkt mij ook. Laten we het maar bij Eetcafe De Poort doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die bierkaart is prima voor zo'n evenement.
Blijf je lekker thuis.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:12 schreef Friek_ het volgende:
Nee, nee, neehee!Het moet Lijn 4 blijven, daar had ik me juist op ingesteld. Nu moeten we allemaal ineens naar een ander café. Dit kan toch niet!
Slim van je om even te bellen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:34 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb even met Cafe Lijn 4 gebeld. Ze hebben geen terras, terwijl het zaterdag 23 graden met een half zonnetje wordt.
Misschien is het beter als we het naar die tent verplaatsen waar we de vorige keer in Utrecht ook zaten. Dat was Eetcafe De Poort, http://www.eetcafedepoort.nl/ , en dat is nagenoeg op dezelfde plek en had in mijn herinnering prima eten. De bierkaart is wel iets minder, maar er is wel meer verkrijgbaar dan alleen het standaardpils (oa. Paulaner 0,5 liter).
Wel erg jammer dat het een Heinekenbar is met bijbehorende bedroevende bierkaart.quote:
Ach, jij bent toch zo'n homo die enkel pils en Duitse weizeners lust. Ander etiketje op hetzelfde en je proeft ineens heel wat anders.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wel erg jammer dat het een Heinekenbar is met bijbehorende bedroevende bierkaart.
Heineken van de tap is wel heel erg matig, juist voor een pilsliefhebber als ik.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, jij bent toch zo'n homo die enkel pils en Duitse weizeners lust. Ander etiketje op hetzelfde en je proeft ineens heel wat anders.
Zal ik anders een lekker lauw blik Schultenbrau meenemen, zodat jij het ook naar je zin hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Heineken van de tap is wel heel erg matig, juist voor een pilsliefhebber als ik.
Ok, doe maarquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zal ik anders een lekker lauw blik Schultenbrau meenemen, zodat jij het ook naar je zin hebt?
Mijn man reist standaard eerste klas, maar die komt niet op de meetquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:25 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb al een upgrade naar de eerste klas.Deze zaterdag kom ik eindelijk eens met mijn soort mensen naar de meet.
Die laat zich wijselijk niet in met omhooggevallen types.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn man reist standaard eerste klas, maar die komt niet op de meet
Wanneer komt de volgende wijziging?quote:
Is dat nodig dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wanneer komt de volgende wijziging?
Dan zou hij gewoon 2de klas reizen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die laat zich wijselijk niet in met omhooggevallen types.
Er moet ook iemand bij onze zoon zijn natuurlijk, afgezien van het feit dat hij geen POL poster isquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die laat zich wijselijk niet in met omhooggevallen types.
Ze hebben wel jouw favoriete weizen toch?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wel erg jammer dat het een Heinekenbar is met bijbehorende bedroevende bierkaart.
Dat is Maisel's. Erdinger vind ik ook erg lekker. Paulaner is niet slecht maar zeker niet mijn favoriet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze hebben wel jouw favoriete weizen toch?
Gewoon direct bij aankomst 5 van die units adten en daarna vind je ze wel lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is Maisel's. Erdinger vind ik ook erg lekker. Paulaner is niet slecht maar zeker niet mijn favoriet.
Ik drink zelden meer dan twee vazen weisse achter elkaar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon direct bij aankomst 5 van die units adten en daarna vind je ze wel lekker.
Na 15 minuten ben je alweer vergeten dat je ze gedronken hebt en begint het feest van voren af aan.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik drink zelden meer dan twee vazen weisse achter elkaar.
Dat meen je niet!!!!!quote:
Eén jongentje met gladgekamde haartjes tussen een meute soap-dodgers.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:33 schreef Friek_ het volgende:
Nou. Komt dat omhooggevallen belastingadviseurtje misschien ook.
Geef een rondje van 400 euro en dan ben je nog beter uit dan niet komen en die cursus moeten doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:11 schreef Drugshond het volgende:
Zonder opgelegde huftercursus (van 800 euro) van de rechtbank zijn mijn kansen iets of wat gestegen.
Wie ben je ook alweer ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geef een rondje van 400 euro en dan ben je nog beter uit dan niet komen en die cursus moeten doen.
De Ranjakabouter!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie ben je ook alweer ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ranja Kabouter
Autistisch op alfabetische volgordequote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:08 schreef Kaas- het volgende:
Wie: Boze_Appel , eriksd, Euribob, Friek_, Gutmensch, Kaas-, Kowloon, Leandra, Paper_Tiger, Reya, Tem, xpompompomx -
Leuk dat je ook komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Zet mij maar op het aanwezig lijstje, ben wel benieuwd wie er allemaal schuil gaan achter deze accounts
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Zet mij maar op het aanwezig lijstje, ben wel benieuwd wie er allemaal schuil gaan achter deze accounts
Jij bent iig autistisch genoeg om dat te zienquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En Kaas altijd maar wijzen naar mij. Er ontvouwt zich steeds meer een patroon.
Ik eerder oplopend op het aantal tekens waaruit de username bestaat. En bij gelijke aantallen alfabetisch.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent iig autistisch genoeg om dat te zien![]()
Ik zou het ook alfabetisch gedaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal zo eerst even kijken hoe het met de treinen morgen zit. Moet weer terug naar Enschede dus zal niet tot het laatst blijvenquote:![]()
Ik heb al pics gezien. Best wel een lekker wijf.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:57 schreef Drugshond het volgende:
Ben wel een beetje grijs/kalend ook... maar ik wil wel weten hoe geitje Leandra eruit ziet. Kinder Überraschung ist nicht die frage.
Ha, wat goed man.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Bij donker zijn alle katjes grijs.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb al pics gezien. Best wel een lekker wijf.
Wat jij wil, Omtzigt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je staat erbij.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Je kunt nog tot best laat naar Enschede vanuit Utrecht. Dacht tot na 00:00 zelfs.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Zal zo eerst even kijken hoe het met de treinen morgen zit. Moet weer terug naar Enschede dus zal niet tot het laatst blijven
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben helemaal van slag om de wijze waarop.
Ik vind dat ook maar lafjes, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fobo hoor, nou is die foto niet heel recent, maar het is ook niet zo dat ik er totaal anders uitzie.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:57 schreef Drugshond het volgende:
Ben wel een beetje grijs/kalend ook... maar ik wil wel weten hoe geitje Leandra eruit ziet. Kinder Überraschung ist nicht die frage.
En terecht. Altijd de FA's voor het tekort op laten draaien. Ze declareren het maar bij Danny.quote:
Ik ga het deze keer houden bij een beknopte puntsgewijze samenvatting.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Als er maar mooie verslagen worden getikt voor de thuisblijvers.
Mooi, ik neem wel een stok kaarten mee, zodat we kunnen toepen op je reet. Is er ook plek voor een asbak ?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een fobo hoor, nou is die foto niet heel recent, maar het is ook niet zo dat ik er totaal anders uitzie.
Hoogstens in totaal anders dan je op basis van die foto verwacht, maar dat komt omdat je m'n dikke kont op die foto niet ziet, en in het echt wel
Edit: ik zie dat je m'n fobo ook al gecheckt had![]()
Er zal genotuleerd worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Als er maar mooie verslagen worden getikt voor de thuisblijvers.
Met gemak, maar het is een rookvrije zone, dus die asbak kun je vergeten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mooi, ik neem wel een stok kaarten mee, zodat we kunnen toepen op je reet. Is er ook plek voor een asbak ?
Mongool.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 04:21 schreef Kaas- het volgende:
Godverdonnr wordt niis morgen zit nu in taxi naa huis en moet er om 7 uur uit voor on kut open dag die ik voor de meet heb
Nee joh, we willen alles tot in de details horen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ga het deze keer houden bij een beknopte puntsgewijze samenvatting.
Jankbal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:51 schreef Reya het volgende:
Feestje gisteren liep iets uit, dus ik ga er niet zijn; geen zin om met mijn brakke kop in de trein te zitten.
Jankbal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:08 schreef robin007bond het volgende:
Helaas gaat het bij mij niet lukken.Ik heb het druk en de reistijd laat mij niet toe om even langs te komen.
Huiliequote:Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer in die hele meetik krijg ook werkelijk niks mee van waar ik deze ochtend zijn moet terwijl het belangrijk is. Misselijk en moe, wat een intense kutochtend.
Hierna maar even een bankje vinden om een par uur op te slapen. En misschien kan ik dan wat fruit binnenhouden.
Jankbal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:40 schreef 99.999 het volgende:
Ik doe ook een jankballetje. Totaal niet brak maar teveel andere leuke activiteiten dit weekend
ETA 16:30 eerst een recovery douche.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:43 schreef Leandra het volgende:
Darn, en dan heb ik gisteren geen tickets geboekt om vandaag naar Parijs te gaan omdat ik toegezegd had te komen.
We komen er nu eigenlijk nog wel?quote:
Het waren op Kaas na toch allemaal mensen van de misschienlijst? En Kaas komt heus wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:58 schreef Tem het volgende:
De aanjager haakt lekker af omdat hij gisteren teveel heeft gezopen.[ afbeelding ]
Te veel afhakers voor mij om nog naar Utrecht af te reizen. Hoeft mijn vriendin zich ook niet te haasten van haar werk.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 12:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
We komen er nu eigenlijk nog wel?
B_A geen idee eigenlijkquote:Boze_Appel ,
eriksd,
Euribob,
Friek_,
Gutmensch,
Kaas-,
Kowloon,
Leandra,
Paper_Tiger,
Reya,
Tem,
xpompompomx,
PolitiekGeaard -
Plus wellicht de misschieners:
99.999,
Drugshond,
martijnde3e,
Perrin,
robin007bond,
Ryon -
aansluiten zonder aankondiging kan ook
Ik was eigenlijk ook een misschiener aangezien het sowieso een drukke dag is. Erik ook trouwens maar die zie ik ook niet komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het waren op Kaas na toch allemaal mensen van de misschienlijst? En Kaas komt heus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |