Dat kan, maar dit is nog te oude en heb het vorige topic praktisch niet echt gevolgd, geen idee wat volledig data is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:46 schreef Hexagon het volgende:
Gereekst
Kun je zelf de OP niet vervangen?
Oke.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:57 schreef eriksd het volgende:
En een lijstje met mensen die komen / misschien komen.
Uit je dak gaan met een kopje koffie en een plak cake.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Familiedag op de Veluwe. Dat klinkt meteen heel dubieus.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uit je dak gaan met een kopje koffie en een plak cake.
Daarna met een Solex de omgeving verkennen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uit je dak gaan met een kopje koffie en een plak cake.
Tegen een uur of vier begint het meestal.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:06 schreef W00fer het volgende:
Zet mij maar bij de misschiens.
Wat is de begintijd?
Wat is de verdeling M/V tot nu toe?
quote:
Laf gedoe.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Oh, en zet mij maar op misschien, even kijken wat het wordt.
Koos heeft personeelsfeest in Arnhem.quote:
Ben je van de verkeerde kant? In dat geval zit je goed.quote:Op zaterdag 30 april 2016 01:06 schreef W00fer het volgende:
Zet mij maar bij de misschiens.
Wat is de begintijd?
Wat is de verdeling M/V tot nu toe?
Hij is 16 uur per dag diamanten aan het slijpen om zijn studieschuld af te betalen, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdje niet meer zien posten.
Hilarisch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is 16 uur per dag diamanten aan het slijpen om zijn studieschuld af te betalen, heb ik begrepen.
Accepteert DUO ook diamanten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is 16 uur per dag diamanten aan het slijpen om zijn studieschuld af te betalen, heb ik begrepen.
Het zit u dwars, zo te lezen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zal zo nog wel een grapje over Brussel achteraan komen.
Vond 'm ook wel matig eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef eriksd het volgende:
Kowloon vindt het wel grappig Reya. I rest my case.
Nee ik hoop niet op een sausage festquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Ben je van de verkeerde kant? In dat geval zit je goed.
Leandra komt misschien, das een lekker wijf.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee ik hoop niet op een sausage fest
Het wordt een sausagefest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:27 schreef W00fer het volgende:
[..]
Nee ik hoop niet op een sausage fest
Ik zal Kaas- alvast inlichten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 21:45 schreef Gutmensch het volgende:
Ik beperk me tot een eventuele Bratwurst.
Oeh. Interesting.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Leandra komt misschien, das een lekker wijf.
Gaat ze weer met zo'n Gooise R ratelen na twee laffe wijntjes.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is wel wat voor jou denk ik. Zo'n zeldzame vrouw die dat gemopper van jou uit kan staan.
Oh ja, dat was ik vergeten. Niks voor jou.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat ze weer met zo'n Gooise R ratelen na twee laffe wijntjes.
Dan hoop ik dat er bitterballen zijn, anders wordt het een droevige middagquote:
Wat een droeftoeters.... en nee, dat ze na de aandacht op Dumpert wel zijn komen betalen verandert daar niets aan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:37 schreef Kowloon het volgende:
POL-meet taferelen:
http://www.dumpert.nl/med(...)elen_in_utrecht.html
Als remlof er nou bij was geweest, had hij voor hen kunnen betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:37 schreef Kowloon het volgende:
POL-meet taferelen:
http://www.dumpert.nl/med(...)elen_in_utrecht.html
Deze keer is het uw beurt.quote:Op donderdag 5 mei 2016 06:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Als remlof er nou bij was geweest, had hij voor hen kunnen betalen.
Maarja, jij houdt van bananen.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weihenstephaner op de tap, die is toch lekkerder.
Ik bega juist de omgekeerde weg. Steeds minder resistentie.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:44 schreef Leandra het volgende:
* Leandra heeft bij Prrrrrroef Amerrrrsfoorrrrt alvast even wat rrrrresistentie opgebouwd
Valt mee/tegenquote:
Maar jij komt ook de 21ste even een biertje drinken?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee/tegen
Echtgenoot en kleuterzoon waren er bij, dus niet dat ik als een balletje aan de tuintafel zit te typen nu
Jammer.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee/tegen
Echtgenoot en kleuterzoon waren er bij, dus niet dat ik als een balletje aan de tuintafel zit te typen nu
Ik heb 3½ jaar helemaal geen alcohol gehad hè, dan moet je lichaam echt wel weer wennen, 2 jaar geleden was ik na 3 biertjes al als een balletjequote:Op zondag 8 mei 2016 20:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bega juist de omgekeerde weg. Steeds minder resistentie.
Leuk.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wel mijn bedoeling idd, als het allemaal een beetje meezit.
Streetview geeft daar de AH en de Gall & Gall... zal die laatste wel zijn danquote:Op zondag 8 mei 2016 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dit in Utrecht hebben ze verzonnen.
http://cafelijn4.nl/
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:56 schreef W00fer het volgende:
Sta ik nou nog niet bij de misschien deelnemerslijst
Je bent natuurlijk gewoon bang voor klappen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik haak trouwens af. Heb dat weekend wat urgentere verplichtingen. Urgenter dan bier zuipen met autisten van het internet, is dat wel mogelijk? Blijkbaar.
Jammer.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik haak trouwens af. Heb dat weekend wat urgentere verplichtingen. Urgenter dan bier zuipen met autisten van het internet, is dat wel mogelijk? Blijkbaar.
Bier zuipen met autisten van je studie zekerquote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Sjaak afhaak.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Lul!quote:Op maandag 9 mei 2016 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Kaas weet daar wel raad mee.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, is er straks zo'n zonderling figuur bij waar niemand op zit te wachten.
Voorlopig meer uitgedeeld dan geïncasseerd, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk gewoon bang voor klappen.
Is het alleen voor incrowd dan?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, is er straks zo'n zonderling figuur bij waar niemand op zit te wachten.
Het is een meet van de stamgasten van het POLcafé, dus het is wellicht handig als je jezelf daar eerst introduceert.quote:
Ik zie niemand zich voorstellen daarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het is een meet van de stamgasten van het POLcafé, dus het is wellicht handig als je jezelf daar eerst introduceert.
POL / [POLcafe #6437] Ronde afdronk met een licht bittertje
En voorstellen is ook wat overdreven, maar als je daar een beetje meelult weet je in ieder geval wat voor types je allemaal tegen gaat komen op de meet.quote:
Dat zie ik daar wel. Sowieso (en ik heb 80+ Fok Meets gedaan) is de werkelijkheid toch altijd anders dan online.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En voorstellen is ook wat overdreven, maar als je daar een beetje meelult weet je in ieder geval wat voor types je allemaal tegen gaat komen op de meet.
Maar wat is er leuk aan een meet als het gewoon een club random mensen is? Voor mij wordt het pas interessant om internetmensen offline te ontmoeten als je er online een beetje een band mee hebt opgebouwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zie ik daar wel. Sowieso (en ik heb 80+ Fok Meets gedaan) is de werkelijkheid toch altijd anders dan online.
Maar waarom wil je op en meet komen met alleen maar mensen die je niet kent? En die jou niet kennen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zie ik daar wel. Sowieso (en ik heb 80+ Fok Meets gedaan) is de werkelijkheid toch altijd anders dan online.
Ik weet niet hoor, maar ooit is iemand ergens nieuw. Of je nou naar een nieuwe school gaat of een nieuwe werkgever hebt. Kom van die zolderkamer af en ontmoet nieuwe mensenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom wil je op en meet komen met alleen maar mensen die je niet kent? En die jou niet kennen?
Smaken verschillen, maar je zult nooit nieuwe mensen ontmoeten als je alleen maar met bekenden om blijft gaan. Bovendien kan iemand online 100% meevallen, en offline 100% tegen, of vice versa.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan een meet als het gewoon een club random mensen is? Voor mij wordt het pas interessant om internetmensen offline te ontmoeten als je er online een beetje een band mee hebt opgebouwd.
Natuurlijk prima als anderen daar anders, in staan. Ben gewoon benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |