Waar baseer je die cijfers op? Het grootste gedeelte van de samenleving bestaat uit de lage klasse, voor ons zal het wel beter zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een revolutie zou niet alleen slecht zijn voor mij, maar ook voor 99% van mijn "medemensen".
Dat laatste schijn jij niet te beseffen. Jij denkt dat de meerderheid er beter van wordt. Dat is gewoon niet waar want verreweg de meeste mensen hebben hun zaken prima voor elkaar.
En daarom zal ook deze mei rustig verlopen.
Jij denkt dat iedereen in de lage klasse na een revolutie opeens beter af is? Ook dan blijft de lage klasse de lage klasse, met enkele uitzonderingen.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:46 schreef D1990 het volgende:
[..]
Waar baseer je die cijfers op? Het grootste gedeelte van de samenleving bestaat uit de lage klasse, voor ons zal het wel beter zijn.
Jij denkt schijnbaar dat de midden en hoge klasse het grootste gedeelte van de samenleving uitmaken. Of denk je dat wij als lage-onderklasse onszelf onderdanig moeten maken aan onze nobele meesters van de midden-hoge klasse?
Je hebt ook mensen die iets over anarchie roepen maar geen idee hebben wat het is.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Doet me denken aan bleke zoldernerds die roepen om anarchie terwijl zij er bij echte anarchie als een van de eerste aan gaan.
Ik zie dat hooguit 30% zich compleet gedraagt als tokkie en ook eventueel PVV zal stemmen. Dat zijn de echt kanslozen. Maar dat is nog steeds een behoorlijke minderheid.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:46 schreef D1990 het volgende:
[..]
Waar baseer je die cijfers op? Het grootste gedeelte van de samenleving bestaat uit de lage klasse, voor ons zal het wel beter zijn.
Jij denkt schijnbaar dat de midden en hoge klasse het grootste gedeelte van de samenleving uitmaken. Of denk je dat wij als lage-onderklasse onszelf onderdanig moeten maken aan onze nobele meesters van de midden-hoge klasse?
Leuke generalisatie heb jij. Dus iedereen uit de lage klasse die een revolutie wilt is een tokkie en PVV stemmer?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie dat hooguit 30% zich compleet gedraagt als tokkie en ook eventueel PVV zal stemmen. Dat zijn de echt kanslozen. Maar dat is nog steeds een behoorlijke minderheid.
Het aantal mensen dat daadwerkelijk een revolutie wil in Nederland ligt zelfs nog veel en veel lager dan 30%, dat zal niet boven de 3% uitkomen.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:55 schreef D1990 het volgende:
[..]
Leuke generalisatie heb jij. Dus iedereen uit de lage klasse die een revolutie wilt is een tokkie en PVV stemmer?
Daarom ga ik de discussie ook niet aan met jou, aangezien jij jouw hoofd ver in je eigen anus hebt.
Jij denkt dat revoluties worden uitgevochten enkel als ze 90% van de bevolking achter zich hebben?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het aantal mensen dat daadwerkelijk een revolutie wil in Nederland ligt zelfs nog veel en veel lager dan 30%, dat zal niet boven de 3% uitkomen.
Als je cijfers hebt die het tegendeel aantonen zie ik ze graag tegemoet.
Dat is een hele kromme zin en nee, maar een behoorlijke meerderheid vergroot de kans op succes natuurlijk wel aanzienlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:03 schreef D1990 het volgende:
[..]
Jij denkt dat revoluties uitgevochten enkel als ze 90% van de bevolking achter zich hebben?
Dus getallen zijn dus niet zo belangrijk voor een revolutie? Kijk eens aan, dus die 90% is niet echt boeiend als geen van die 90% bereid is om te sterven om hun privileges te behouden.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is een hele kromme zin en nee, maar een behoorlijke meerderheid vergroot de kans op succes natuurlijk wel aanzienlijk.
99% van de Nederlandse bevolking wil helemaal nergens voor vechten als ze er niet voor betaald krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:08 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dus getallen zijn dus niet zo belangrijk voor een revolutie? Kijk eens aan, dus die 90% is niet echt boeiend als geen van die 90% bereid is om te sterven om hun privileges te behouden.
Dus die 3% kan dus met gemak die 90%/97 omver lopen, aangezien die laatste groep niet bereid is om te vechten. Of denk jij een revolutie te stoppen door reacties te plaatsen op een internet forum?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
99% van de Nederlandse bevolking wil helemaal nergens voor vechten als ze er niet voor betaald krijgen.
Nee, jij denkt er een te kunnen ontketenen door op een internetforum te posten kennelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 13:17 schreef D1990 het volgende:
[..]
Dus die 3% kan dus met gemak die 90%/97 omver lopen, aangezien die laatste groep niet bereid is om te vechten. Of denk jij een revolutie te stoppen door reacties te plaatsen op een internet forum?
Heb ik dat gezegd? Je hebt een hele minderwaardige manier van discussiėren. Vol met zelf verzonnen cijfers en vooroordelen. En ook puur egoļstisch, aangezien jij een revolutie van het gepeupel omdat jou leven zo goed is. Oftewel, de lage/onderklasse moet hun smoel houden en jou gehoorzamen.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, jij denkt er een te kunnen ontketenen door op een internetforum te posten kennelijk
Maar er zijn geen 3% imbecielen onder de Nederlandse bevolking die willen vechten voor een revolutie.
En die paar die het wel willen en doen kunnen we makkelijk aan en zitten zo achter de tralies.
Waarom ben jij zo tegen een revolutie? Denk je dat het allemaal prima gaat?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, jij denkt er een te kunnen ontketenen door op een internetforum te posten kennelijk
Maar er zijn geen 3% imbecielen onder de Nederlandse bevolking die willen vechten voor een revolutie.
En die paar die het wel willen en doen kunnen we makkelijk aan en zitten zo achter de tralies.
Waarom zijn sommige hier lyrisch over een revolutie en wilt men niet toegeven dat gutmensch rake vragen stelt waarop men geen concrete antwoorden kan geven.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen een revolutie? Denk je dat het allemaal prima gaat?
Het overgrote gedeelte van de Nederlandse onderklasse heeft het veel te goed om een revolutie te ontketenen, laat me niet lachen manquote:Op maandag 2 mei 2016 13:25 schreef D1990 het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Je hebt een hele minderwaardige manier van discussiėren. Vol met zelf verzonnen cijfers en vooroordelen. En ook puur egoļstisch, aangezien jij een revolutie van het gepeupel omdat jou leven zo goed is. Oftewel, de lage/onderklasse moet hun smoel houden en jou gehoorzamen.
Dat is nou exact het arrogante gedrag dat opstanden en revoluties heeft ontketend.
Ja, het gaat allemaal prima in Nederland. Totaal niet slecht genoeg voor een revolutie in ieder geval.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen een revolutie? Denk je dat het allemaal prima gaat?
Mijn guillotine werkt nog niet optimaal.quote:
Allemaal klasseverraders.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik stond gisteren op een plein met een bord, maar er kwam niemand. Iedereen zat op het terras.
Fuck, ik was van plan om vrijdag bier te gaan drinken op de Neude in Utrecht...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:53 schreef Ludachrist het volgende:
Dag 3 van de revolutie. Ik geef het nog een paar dagen voor de policors op het dorpsplein verhangen worden!
Gewoon iets politiek incorrects roepen bij de borrel. Zeggen dat je alleen bediend wil worden door een onderdanige neger ofzo, 'zoals het heurt', dan zit je wel veilig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Fuck, ik was van plan om vrijdag bier te gaan drinken op de Neude in Utrecht...
Maar alvast beginnen, dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Fuck, ik was van plan om vrijdag bier te gaan drinken op de Neude in Utrecht...
zoals het heurt klinkt wel erg elitair, dus ik weet niet of ik dan veilig ben...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon iets politiek incorrects roepen bij de borrel. Zeggen dat je alleen bediend wil worden door een onderdanige neger ofzo, 'zoals het heurt', dan zit je wel veilig.
Ik ben in ieder geval al mijn posts met een (s)linkse tint een beetje aan het editten momenteel. Je weet maar nooit.
Ik lees net dat onze F16's vanwege verouderde (communicatie)apparatuur niet (meer) worden ingezet boven Syriė, maar wellicht dat ze hier nog wel kunnen functioneren.quote:
Dan doorzie je niet precies wat er allemaal gebeurt en hoe het systeem in elkaar steekt imo. We leven in een schijndemocratie waarin politici loopjongens zijn voor multinationals. Als TTIP er binnenkort doorkomt kunnen multinationals overheden voor de rechter slepen als een overheid beleid maakt wat een multinational niet zint. Denk even over die consequenties na. Referenda worden gewoon aan de kant geschoven door politici en ze doen alsnog wat ze van plan waren. Private bedrijven creeeren geld uit het niets waar burgers dan krom voor mogen liggen om de tonnen aan rente te mogen betalen. De kloof tussen rijk en arm word steeds groter. Westerse bedrijven die wapens verkopen aan elke rebel die genoeg op tafel legt en westerse banken die dat allemaal providen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, het gaat allemaal prima in Nederland. Totaal niet slecht genoeg voor een revolutie in ieder geval.
waarom woon je dan nog hier?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan doorzie je niet precies wat er allemaal gebeurt en hoe het systeem in elkaar steekt imo. We leven in een schijndemocratie waarin politici loopjongens zijn voor multinationals. Als TTIP er binnenkort doorkomt kunnen multinationals overheden voor de rechter slepen als een overheid beleid maakt wat een multinational niet zint. Denk even over die consequenties na. Referenda worden gewoon aan de kant geschoven door politici en ze doen alsnog wat ze van plan waren. Private bedrijven creeeren geld uit het niets waar burgers dan krom voor mogen liggen om de tonnen aan rente te mogen betalen. De kloof tussen rijk en arm word steeds groter. Westerse bedrijven die wapens verkopen aan elke rebel die genoeg op tafel legt en westerse banken die dat allemaal providen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het systeem waar wij in leven is totaal maar dan ook totaal corrupt.
Omdat je er hier zo lekker over kunt klagen op internet.quote:
Ik heb het niet alleen over Nederland. Het financiele systeem geld voor de hele wereld. Ken jij een planeet waar het er anders aan toe gaat? Dan ben ik zo weg hoor.quote:
En met zulke achterlijke mongolen als jou zal er helaas nooit wat veranderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met zulke luie flikkers hoeven we echt niet bang te zijn voor een revolutie.
Ik wil ook helemaal niets veranderen want ik heb een prima leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En met zulke achterlijke mongolen als jou zal er helaas nooit wat veranderen.
In veel uithoeken kun je prima leven zonder last te hebben van het financiėle systeem.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over Nederland. Het financiele systeem geld voor de hele wereld. Ken jij een planeet waar het er anders aan toe gaat? Dan ben ik zo weg hoor.
Mijn persoonlijke leven kan niet beter. Alleen heb ik het vermogen om verder te kijken dan dat en de problemen in de wereld te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niets veranderen want ik heb een prima leven.
Jij niet kennelijk.
Je blijft vast zitten aan het wereldwijde financiele systeem. Je zult je toch eerst financieel onafhankelijk moeten werken om uberhaupt naar zo'n eiland te gaan. En ook zal zou het uiteindelijk voor mij lukken, blijft de rest van de wereld nog in de ellende zitten door dat piramidespel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
In veel uithoeken kun je prima leven zonder last te hebben van het financiėle systeem.
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_(eiland)
elke planeet. Maar geniet van je gratis geld johquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over Nederland. Het financiele systeem geld voor de hele wereld. Ken jij een planeet waar het er anders aan toe gaat? Dan ben ik zo weg hoor.
Welk gratis geld?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
elke planeet. Maar geniet van je gratis geld joh
😬quote:
En jij denkt de problemen in de wereld te verhelpen door een revolutie in Nederland?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke leven kan niet beter. Alleen heb ik het vermogen om verder te kijken dan dat en de problemen in de wereld te zien.
Jij niet blijkbaar.
Nu moet je niet de dingen om gaan draaien. Jij ziet de problemen niet eens. Daar begint het mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En jij denkt de problemen in de wereld te verhelpen door een revolutie in Nederland?
Volgens mij vergroot je de problemen van de wereld daar alleen maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |