Gewoon iets politiek incorrects roepen bij de borrel. Zeggen dat je alleen bediend wil worden door een onderdanige neger ofzo, 'zoals het heurt', dan zit je wel veilig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Fuck, ik was van plan om vrijdag bier te gaan drinken op de Neude in Utrecht...
Maar alvast beginnen, dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Fuck, ik was van plan om vrijdag bier te gaan drinken op de Neude in Utrecht...
zoals het heurt klinkt wel erg elitair, dus ik weet niet of ik dan veilig ben...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gewoon iets politiek incorrects roepen bij de borrel. Zeggen dat je alleen bediend wil worden door een onderdanige neger ofzo, 'zoals het heurt', dan zit je wel veilig.
Ik ben in ieder geval al mijn posts met een (s)linkse tint een beetje aan het editten momenteel. Je weet maar nooit.
Ik lees net dat onze F16's vanwege verouderde (communicatie)apparatuur niet (meer) worden ingezet boven Syriė, maar wellicht dat ze hier nog wel kunnen functioneren.quote:
Dan doorzie je niet precies wat er allemaal gebeurt en hoe het systeem in elkaar steekt imo. We leven in een schijndemocratie waarin politici loopjongens zijn voor multinationals. Als TTIP er binnenkort doorkomt kunnen multinationals overheden voor de rechter slepen als een overheid beleid maakt wat een multinational niet zint. Denk even over die consequenties na. Referenda worden gewoon aan de kant geschoven door politici en ze doen alsnog wat ze van plan waren. Private bedrijven creeeren geld uit het niets waar burgers dan krom voor mogen liggen om de tonnen aan rente te mogen betalen. De kloof tussen rijk en arm word steeds groter. Westerse bedrijven die wapens verkopen aan elke rebel die genoeg op tafel legt en westerse banken die dat allemaal providen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, het gaat allemaal prima in Nederland. Totaal niet slecht genoeg voor een revolutie in ieder geval.
waarom woon je dan nog hier?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dan doorzie je niet precies wat er allemaal gebeurt en hoe het systeem in elkaar steekt imo. We leven in een schijndemocratie waarin politici loopjongens zijn voor multinationals. Als TTIP er binnenkort doorkomt kunnen multinationals overheden voor de rechter slepen als een overheid beleid maakt wat een multinational niet zint. Denk even over die consequenties na. Referenda worden gewoon aan de kant geschoven door politici en ze doen alsnog wat ze van plan waren. Private bedrijven creeeren geld uit het niets waar burgers dan krom voor mogen liggen om de tonnen aan rente te mogen betalen. De kloof tussen rijk en arm word steeds groter. Westerse bedrijven die wapens verkopen aan elke rebel die genoeg op tafel legt en westerse banken die dat allemaal providen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het systeem waar wij in leven is totaal maar dan ook totaal corrupt.
Omdat je er hier zo lekker over kunt klagen op internet.quote:
Ik heb het niet alleen over Nederland. Het financiele systeem geld voor de hele wereld. Ken jij een planeet waar het er anders aan toe gaat? Dan ben ik zo weg hoor.quote:
En met zulke achterlijke mongolen als jou zal er helaas nooit wat veranderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Met zulke luie flikkers hoeven we echt niet bang te zijn voor een revolutie.
Ik wil ook helemaal niets veranderen want ik heb een prima leven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En met zulke achterlijke mongolen als jou zal er helaas nooit wat veranderen.
In veel uithoeken kun je prima leven zonder last te hebben van het financiėle systeem.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over Nederland. Het financiele systeem geld voor de hele wereld. Ken jij een planeet waar het er anders aan toe gaat? Dan ben ik zo weg hoor.
Mijn persoonlijke leven kan niet beter. Alleen heb ik het vermogen om verder te kijken dan dat en de problemen in de wereld te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niets veranderen want ik heb een prima leven.
Jij niet kennelijk.
Je blijft vast zitten aan het wereldwijde financiele systeem. Je zult je toch eerst financieel onafhankelijk moeten werken om uberhaupt naar zo'n eiland te gaan. En ook zal zou het uiteindelijk voor mij lukken, blijft de rest van de wereld nog in de ellende zitten door dat piramidespel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
In veel uithoeken kun je prima leven zonder last te hebben van het financiėle systeem.
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairn_(eiland)
elke planeet. Maar geniet van je gratis geld johquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over Nederland. Het financiele systeem geld voor de hele wereld. Ken jij een planeet waar het er anders aan toe gaat? Dan ben ik zo weg hoor.
Welk gratis geld?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
elke planeet. Maar geniet van je gratis geld joh
😬quote:
En jij denkt de problemen in de wereld te verhelpen door een revolutie in Nederland?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke leven kan niet beter. Alleen heb ik het vermogen om verder te kijken dan dat en de problemen in de wereld te zien.
Jij niet blijkbaar.
Nu moet je niet de dingen om gaan draaien. Jij ziet de problemen niet eens. Daar begint het mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En jij denkt de problemen in de wereld te verhelpen door een revolutie in Nederland?
Volgens mij vergroot je de problemen van de wereld daar alleen maar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |