Groeten aan de reptilians!quote:Op zondag 1 mei 2016 14:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet prima, zoals wel te zien aan je reacties. Maar je hebt jezelf zo al wel genoeg belachelijk gemaakt. Later!
Mij ook, al lijkt me een vonkje op de goede plaats voldoende?quote:Op zondag 1 mei 2016 15:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Pas in juni kunnen we een gedegen conclusie trekken, maar aan de hand van de huidige stand van zaken lijkt me de kans vrij minimaal
quote:
Is een vonkje toevallig een eufemisme voor een atoombom?quote:Op zondag 1 mei 2016 17:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mij ook, al lijkt me een vonkje op de goede plaats voldoende?
http://www.thelocal.de/20160501/germanys-right-wing-afd-adopts-anti-islam-manifestoquote:"Islam is not part of Germany" ran a headline in the AfD policy paper agreed in a vote by some 2,400 members at the party congress in the western city of Stuttgart.
The paper demanded bans on minarets on mosques, the call to prayer, full-face veils for women and female headscarves in schools.
A proposal for a more nuanced formulation -- to "stop Islamism but seek dialogue with Islam" -- was rejected with boos in the mostly-male gathering, which was held in a hall decorated with banners that read "Courage. Truth. Germany."
Hoe jij dat invult mag jezelf weten, ik denk er anders over!quote:Op zondag 1 mei 2016 17:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Is een vonkje toevallig een eufemisme voor een atoombom?
we... een partij met het fenomenale aantal van wel 0 zetels in de Duitse Bondsdag en in de peilingen nog altijd kleiner is dan de maffe hippies van De Groenenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:09 schreef Nintex het volgende:
De tijdlijn is iets vertraagd, maar we gaan gestaag door. Duitse AFD is vanaf nu officieel een anti Islam partij
[..]
http://www.thelocal.de/20160501/germanys-right-wing-afd-adopts-anti-islam-manifesto
Die hebben de complete migratiestroom in hun eentje lam gelegd? Geloof je het zelf?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:00 schreef Childofthe90s het volgende:
Volgens mij was een van de voorwaarden wel dat de migrantenstroom zou aanhouden en toenemen, daar is door Macedonië wat aan gedaan (ook al claimt de EU die eer).
Een revolutie zou niet alleen slecht zijn voor mij, maar ook voor 99% van mijn "medemensen".quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:00 schreef D1990 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat is de reden dat jij een reactionair bent. Omdat het slecht is voor jou toekomst. Dat maakt discussiëren zinloos. Aangezien jij enkel denkt in termen wat goed is voor jou zelf. Wat voor negatieve het gevolgen het heeft voor je medemens boeit jou geen enkele flikker.
Hey hey hey maak het nou niet te ingewikkeld voor de schreeuwers.quote:Op maandag 2 mei 2016 09:54 schreef Ludachrist het volgende:
Macedonië. Hoeders van onze cultuur, zolang ze met hun poten van onze banen afblijven.
Doet me denken aan bleke zoldernerds die roepen om anarchie terwijl zij er bij echte anarchie als een van de eerste aan gaan.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Een revolutie zou niet alleen slecht zijn voor mij, maar ook voor 99% van mijn "medemensen".
Dat laatste schijn jij niet te beseffen. Jij denkt dat de meerderheid er beter van wordt. Dat is gewoon niet waar want verreweg de meeste mensen hebben hun zaken prima voor elkaar.
En daarom zal ook deze mei rustig verlopen.
Dat gevoel roept D1990 continu bij me opquote:Op maandag 2 mei 2016 10:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Doet me denken aan bleke zoldernerds die roepen om anarchie terwijl zij er bij echte anarchie als een van de eerste aan gaan.
Voor een biertje op het terras bedoel je?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor een biertje op het terras bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |