abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161799146
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, vooral economen.
pi_161799152
quote:
De enige mensen die ik ken die uiteindelijk zijn geworden wat ze op hun veertiende of vijftiende wilden worden, zijn banketbakker of vrachtwagenchauffeur.
pi_161799163
Kaas- neemt nog eens zijn modellen door.

pi_161799170
Ik had bijna de titel gemaakt: Kaas- heeft een neger!
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:08:07 #5
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_161799192
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:06 schreef Tem het volgende:
Ik had bijna de titel gemaakt: Kaas- heeft een neger!
Is het een neger?!?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_161799204
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:08 schreef Euribob het volgende:

[..]

Is het een neger?!?
Is het een neger, wie ben je dan!?!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 14:08:55 ]
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:13:44 #7
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_161799317
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Is het een neger, wie ben je dan!?!
Ik sla je de ty-fus!!
pi_161799355
quote:
8s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:08 schreef Euribob het volgende:

[..]

Is het een neger?!?
Als het geen jager is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:20:41 #9
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_161799458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als het geen jager is.
Het is de slager van Schipluiden, mensen!
pi_161799513
http://www.groene.nl/artikel/ik-wil-niet-ordinary-zijn

Is het een hype ofzo, jezelf al helemaal politiek en cultureel ontplooien midden in je puberteit? Sowieso kun je met snobistisch gedrag niet vroeg genoeg beginnen lijkt me :P
quote:
Eerst dacht ik over de Bijlmer: daar wil je niet dood gevonden worden. Elke pauze stond ik bij meisjes die alleen over make-up konden praten en over jongens die ze niet kenden. Ik wilde over festivals praten, reizen, kunst, daar konden zij gewoon niets over zeggen. Als je in je tuinbroek naar school kwam, werd je vreemd aangekeken. Maar ik ben nu wel blij dat ik naar osb ben gegaan, anders was ik nog steeds een heel naïef meisje geweest.
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:29:03 #11
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161799602
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Is het een hype ofzo, jezelf al helemaal politiek en cultureel ontplooien midden in je puberteit? Sowieso kun je met snobistisch gedrag niet vroeg genoeg beginnen lijkt me
Dat heet fatsoenlijk onderwijs volgen en welopgevoed zijn. In de betere kringen in Amsterdam geen hype maar al eeuwenlang de norm.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:29:36 #12
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_161799615
Hoi, mag ik wat foto's (Met mijn Note 1 :') ) maken zodat ik wat in Photoshop kan oefenen.
Sure. Zolang ik maar een kopie krijg.

Ben nog aan het uitzoeken hoe die refine werkt in Photoshop. De orginele foto is (net te) licht blurry.
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:29:37 #13
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_161799616
quote:
http://www.groene.nl/artikel/ik-wil-niet-ordinary-zijn

Is het een hype ofzo, jezelf al helemaal politiek en cultureel ontplooien midden in je puberteit? Sowieso kun je met snobistisch gedrag niet vroeg genoeg beginnen lijkt me :P

[..]

Ja eh, hoi.
pi_161799639
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:29 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dat heet fatsoenlijk onderwijs volgen en welopgevoed zijn. In de betere kringen in Amsterdam geen hype maar al eeuwenlang de norm.
Je bent immers een sneeuwvlokje.
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:38:15 #15
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161799834
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:30 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Integendeel. Daarom juist al zo vroeg mogelijk conformeren aan de normen die de samenleving en met name Amsterdam-Zuid aan je oplegt.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_161799895
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:29 schreef Ryon het volgende:

[..]

Het zal de calvinistische insteek van mijn opvoeding wel geweest zijn dat ik dat soort uitspraken echt niet uit kan staan :P

Het lijkt mij dan ook prima om gewoon over al die culturele zaken te kunnen praten, maar dit schiet in een soort arrogantie en complete vervreemding van de rest. Blijkbaar zijn al die onderwerpen waar de rest mee bezig is niet meer waardig voor een gesprek. Die personen zijn dan naïef, niet-wetend, schapen van de massa. Ze wilde zelf niet 'ordinary' zijn.

Persoonlijk vind ik dat soort mensen nooit echt prettig in de omgang, daarnaast vind ik het kunnen communiceren in verschillende lagen van de maatschappij zonder je continu te ergeren aan al die paupers wel een gezonde eigenschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 14:45:07 ]
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:46:25 #17
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161800032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:40 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Het zal de calvinistische insteek van mijn opvoeding wel geweest zijn dat ik dat soort uitspraken niet echt uit kan staan :P

Het lijkt mij dan ook prima om gewoon over al die culturele zaken te kunnen praten, maar dit schiet in een soort arrogantie en complete vervreemding van de rest. Blijkbaar zijn al die onderwerpen waar de rest mee bezig is niet meer waardig voor een gesprek. Die personen zijn dan naïef, niet-wetend, schapen van de massa. Ze wilde zelf niet 'ordinary' zijn.

Persoonlijk vind ik dat soort mensen nooit echt prettig in de omgang, daarnaast vind ik het kunnen communiceren in verschillende lagen van de maatschappij zonder je continu te ergeren om al te paupers wel een gezonde eigenschap.
Is het arrogantie of is het gewoon - zoals alle pubers doen - op zoek gaan naar de mensen in wie jijzelf herkent? Als je uit een culturele omgeving komt vind je die mensen niet op een arbeiders- of zwarte school. Dat is huis-tuin-en-keuken sociologie. Niets mis mee.
--
  vrijdag 29 april 2016 @ 14:58:49 #18
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161800332
De Vinse School is trouwens ook wel een heerlijke GroenLinks grachtengordel cliché school. Gewoon geen schaamte en lekker de extremen op zoeken.

Heerlijk. Precies de reden waarom vrijheid van onderwijs zo'n groot goed is.
--
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:01:47 #19
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_161800415
quote:
Is het een hype ofzo,
Nou, in mijn klassen niet hoor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_161800673
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:46 schreef Ryon het volgende:

[..]

Is het arrogantie of is het gewoon - zoals alle pubers doen - op zoek gaan naar de mensen in wie jijzelf herkent? Als je uit een culturele omgeving komt vind je die mensen niet op een arbeiders- of zwarte school. Dat is huis-tuin-en-keuken sociologie. Niets mis mee.
Ik denk een combinatie van beiden. Naar mijn ervaring is dat in dat soort kringen er nog wel eens neergekeken wordt op mensen die zij niet even cultureel ontwikkelt achten.

Ik ben van mening dat een beetje menging qua opzichten en ideeën nooit zo slecht is. Als iedereen op zo'n school zo hard bezig is om een beetje divers en niet-ordinary voor de dag te komen dan begint het uiteindelijk toch op zo'n uniforme clique te lijken. Ik heb zelf een groot deel van mijn leven in een vrij christelijke omgeving gewoond, ik heb vrij weinig met hun ideeën en opvattingen maar ik kan wel op een normale en gezonde manier met ze omgaan. Dat heb ik bij dat Groene Amsterdammer verhaaltje er nog niet echt uit kunnen halen.
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:19:01 #21
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161800849
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ik denk een combinatie van beiden. Naar mijn ervaring is dat in dat soort kringen er nog wel eens neergekeken wordt op mensen die zij niet even cultureel ontwikkelt achten.

Ik ben van mening dat een beetje menging qua opzichten en ideeën nooit zo slecht is. Als iedereen op zo'n school zo hard bezig is om een beetje divers en niet-ordinary voor de dag te komen dan begint het uiteindelijk toch op zo'n uniforme clique te lijken. Ik heb zelf een groot deel van mijn leven in een vrij christelijke omgeving gewoond, ik heb vrij weinig met hun ideeën en opvattingen maar ik kan wel op een normale en gezonde manier met ze omgaan. Dat heb ik bij dat Groene Amsterdammer verhaaltje er nog niet echt uit kunnen halen.
Met een vrij christelijke omgeving bedoel je waarschijnlijk "provinciaalse, blanke mensen uit de middenklasse". De tegenstellingen in Amsterdam zijn wel iets heftiger. Iets wat je meteen merkt als je het Vossius gymnasium vergelijkt met de OSB. Dat gaat verder dan wel of niet naar de kerk gaan en of je meer een kakker of een skater bent.

Er zitten grote levensbeschouwelijke, culturele en sociaal-economische verschillen. Daarbinnen in heb je weer verschillende stedelijke subculturen die veelal wel naast elkaar kunnen bestaan (want de diversiteit van de grote stad) maar totaal niet matchen. Ik trek een heleboel groepen ook niet goed en dat is prima en allemaal oké binnen de stad. Ieder zeug zijn meug.
--
pi_161800975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:12 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ontwikkeld.
pi_161801100
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:30 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

pi_161801300
Wat wel een hype is, is willekeurige processen en dingen als "hype" bestempelen ongeacht ouderdom of populariteit.
pi_161801305
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 14:38 schreef Ryon het volgende:

[..]

Integendeel. Daarom juist al zo vroeg mogelijk conformeren aan de normen die de samenleving en met name Amsterdam-Zuid aan je oplegt.
Waarom dan op je 14e gaan soul-seeken in Patagonië en je identificeren met de werken van Ilya Repin?
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:40:57 #26
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161801319
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:40 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Waarom dan op je 14e gaan soul-seeken in Patagonië en je identificeren met de werken van Ilya Repin?
Omdat iedereen dat doet. Duh.
--
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:45:37 #27
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161801430
Oh, er zit ook een kerel van 17 op het Vossius:

quote:
‘Net zoals veel klasgenoten weet ik nog niet wat ik wil gaan doen. Een toekomstdroom heb ik nog niet. Ik ben een echte alfa. Op school wordt nog wel eens lacherig over het cultuur maatschappij-profiel gedaan, het wordt wel het cultuur minimumloon-profiel genoemd. Met een natuur techniek-profiel zijn je kansen op de arbeidsmarkt veel groter. Ik volg alle talen “verzwaard”: Cambridge-Engels, Delf-Frans en Goethe-Duits. Een aantal klasgenoten weet al welke richting of studie ze willen gaan doen, daar ben ik soms wel licht jaloers op. Maar de meerderheid van mijn klasgenoten twijfelt enorm.
Lekker C&M'ers bashen. Zo ken ik de school weer.
--
pi_161801462
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:40 schreef Ryon het volgende:

[..]

Omdat iedereen dat doet. Duh.
Wat een verwende kutkinderen. Als gezonde Achterhoekse jongeman was het hoogtepunt van mijn week op die leeftijd als we met wat vrienden met een afgetrapte MT5 over wat braakliggende akkers gingen crossen, en bestond de enige culturele verrijking uit bier drinken bij een optreden van de Motorband.
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:48:02 #29
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161801491
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:46 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Wat een verwende kutkinderen. Als gezonde Achterhoekse jongeman was het hoogtepunt van mijn week op die leeftijd als we met wat vrienden met een afgetrapte MT5 over wat braakliggende akkers gingen crossen, en bestond de enige culturele verrijking uit bier drinken bij een optreden van de Motorband.
Precies om die reden mocht ik van mijn moeder nooit met mensen praten van buiten de ring buiten Amsterdam.

Niet dat ik die lui anders wel verstaan had, maar toch.
--
pi_161801577
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:48 schreef Ryon het volgende:

[..]

Precies om die reden mocht ik van mijn moeder nooit met mensen praten van buiten de ring buiten Amsterdam.

Niet dat ik die lui anders wel verstaan had, maar toch.
Dan maar lekker een beetje met je gymnasiummaatjes miepen over micro-agressions en safe-spaces op je rubberen-tegel schoolpleintje.

Daarom ook geen medelijden met het feit dat men daar opgescheept zit met Aprillarijdend nektasjestuig. Die worden daar gezien als "gangster" en "eng". Hier worden die gewoon uitgemaakt voor "homo". Want echte kerels rijden op crossbrommers.
pi_161801684
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:52 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dan maar lekker een beetje met je gymnasiummaatjes miepen over micro-agressions en safe-spaces op je rubberen-tegel schoolpleintje.

Daarom ook geen medelijden met het feit dat men daar opgescheept zit met Aprillarijdend nektasjestuig. Die worden daar gezien als "gangster" en "eng". Hier worden die gewoon uitgemaakt voor "homo". Want echte kerels rijden op crossbrommers.
Hehe, klopt wel. Als die gevallen hier voorbij rijden denk ik onbewust ook nog wel 'dat het er best wel nichterig uitziet' :P
pi_161801717
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:57 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Hehe, klopt wel. Als die gevallen hier voorbij rijden denk ik onbewust ook nog wel 'dat het er best wel nichterig uitziet' :P
Wat voor homo's ken je dan vraag ik me af.
pi_161801727
quote:

[..]

Hoho. GS heeft ook gevoelens.
pi_161801731
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:57 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Je kan de kerel wel uit het platteland halen, maar het platteland niet uit de kerel. Zelfde met potenrammen. Daar wordt in de steden ook nog wel eens op neergekeken, terwijl het toch goed is voor de sociale cohesie. Lekker met de hele buurt achter zo'n poot aanjagen. In de Randstad weet men vaak niet eens wie de buren zijn.
pi_161801747
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kaas en Voorschrift rijden scooters omdat zo'n fietszadel er gewoon in verdwijnt. Die hebben het extra oppervlak van zo'n scooterzetel echt nodig.
pi_161801760
Plattelands tjappies op (opgevoerde) crossbrommers zijn anders maar schraal volk :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_161801860
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Je kan de kerel wel uit het platteland halen, maar het platteland niet uit de kerel. Zelfde met potenrammen. Daar wordt in de steden ook nog wel eens op neergekeken, terwijl het toch goed is voor de sociale cohesie. Lekker met de hele buurt achter zo'n poot aanjagen. In de Randstad weet men vaak niet eens wie de buren zijn.
Met dat soort achterlijke Achterhoekse praktijken ben ik dan weer niet bekend. Hier wordt in zwaar christelijke kringen homoseksualiteit nog gewoon doodgezwegen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Merendeel ziet er mannelijker uit dan zo'n figuur met een buideltje en een Vespa scootertje.
pi_161801900
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Met dat soort achterlijke Achterhoekse praktijken ben ik dan weer niet bekend. Hier wordt in zwaar christelijke kringen homoseksualiteit nog gewoon doodgezwegen.
Doodzwijgen duurt zo lang.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:09:59 #39
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161801940
quote:

[..]

Hear hear.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:11:36 #40
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_161801968
Goed topic trouwens: KLB / Uit de NAVO!!
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_161801976
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:06 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Merendeel ziet er mannelijker uit dan zo'n figuur met een buideltje en een Vespa scootertje.
Flikkers die er niet uitzien als nichten passen natuurlijk ook niet in je plaatje?
pi_161801997
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:08 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

9/10
pi_161802002
quote:

[..]

Hehehe.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:15:33 #44
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161802045
quote:

[..]

_O_
--
pi_161802089
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:00 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Kaas en Voorschrift rijden scooters omdat zo'n fietszadel er gewoon in verdwijnt. Die hebben het extra oppervlak van zo'n scooterzetel echt nodig.
Ik reed een Tomos-brommer.
pi_161802100
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik reed een Tomos-brommer.
Die zijn mooi. :D
pi_161802128
Ik ben zeker weer de enige die nog nooit op een een brommer heeft gezeten.
pi_161802130
http://www.at5.nl/artikel(...)oeristen-op-30-april

Een feestje voor toeristen die op 30 april in Amsterdam komen opdagen, lief _O-
pi_161802137
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Ik een paar keer achterop. Wel een keer een boete gehad, mijn succesratio is niet zo hoog :')
pi_161802151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik een paar keer achterop.
Zelfs dat heb ik nog nooit gedaan.
pi_161802152
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die zijn mooi. :D
Was echt een schitterend ding. Beetje gepimpt en zo ook.
pi_161802156
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik een paar keer achterop. Wel een keer een boete gehad, mijn succesratio is niet zo hoog :')
Terwijl je achterop zat?
pi_161802174
Ook erg weinig brommer gereden. Paar keer een solextochtje gedaan en samen met een vriend een paar weken een tandem-Spartamet gehad :+
pi_161802180
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:19 schreef xpompompomx het volgende:
Dat verklaart de nijd jegens brommerrijders.

quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
Plattelands tjappies op (opgevoerde) crossbrommers zijn anders maar schraal volk :')
pi_161802208
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Terwijl je achterop zat?
Ja _O- Geen helm. Gesnapt door politie in burger op een boerenzandweggetje honderd meter van waar we vertrokken waren. :')
pi_161802219
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja _O- Geen helm. Gesnapt door politie in burger op een boerenzandweggetje honderd meter van waar we vertrokken waren. :')
:')
pi_161802221
Ik heb gewerkt als snackbezorger :D. Mooi werk. Beetje op brommertjes door het platteland knappen. We hadden een paar Tomosjes, en zo'n Kymco scootertje. Tomos > alles. Kun je tenminste nog een beetje met goed fatsoen stoeprandjes opknallen en zandpaadjes over.
pi_161802228
Ik heb ook nog nooit op een brommer gereden. Zoiets had ik nooit nodig in mijn veilige vinexbuitenwijkje.
pi_161802236
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:21 schreef 99.999 het volgende:
Ook erg weinig brommer gereden. Paar keer een solextochtje gedaan en samen met een vriend een paar weken een tandem-Spartamet gehad :+
Spartametjes :'). Al schijn je die wel leuk op te kunnen voeren.
pi_161802248
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:22 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Dat verklaart de nijd jegens brommerrijders.

[..]

Wel een keer hard moeten lachen toen ik op een 80km weg reed met de auto en op het naastgelegen fietspad werd ingehaald door een plattelandstjappie op een brommer. Helaas voor de tjappie stonden de platte petten eens tukje verderop brommers te controleren.
pi_161802255
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:24 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Spartametjes :'). Al schijn je die wel leuk op te kunnen voeren.
In de tandem-variant met een paar biertjes op was het best spannend in de bochten :+
pi_161802256
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Flikkers die er niet uitzien als nichten passen natuurlijk ook niet in je plaatje?
Ik stel juist net het tegenovergestelde. Dat de meeste homo's die ik ken niet in het stereotype plaatje passen. Dan mag ik nog wel dingen 'nichterig' of 'verwijfd' vinden. Zelfde had ik laatst tijdens zo'n stukje van The Passion, waar Jezus en Judas vrij sensueel het nummer 'Mag ik dan bij jou' gingen zingen. Vond ik wel leuk, vooral omdat het op de EO uitgezonden werd.
pi_161802259
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wel een keer hard moeten lachen toen ik op een 80km weg reed met de auto en op het naastgelegen fietspad werd ingehaald door een plattelandstjappie op een brommer. Helaas voor de tjappie stonden de platte petten eens tukje verderop brommers te controleren.
Krijg je hem terug in ongeveer 35cm³.
pi_161802273
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:25 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Krijg je hem terug in ongeveer 35cm³.
Terecht.
pi_161802287
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

In de tandem-variant met een paar biertjes op was het best spannend in de bochten :+
Ik heb wel eens een verjaardagsfeestje gehad waar we een hele dag met tandems aan het fietsen waren :'). Als je een beetje doortrapt ga je daar wel lekker vlot mee. Allemaal volk opgehaald, en uiteindelijk met vier man per tandem terug moeten fietsen. En dan zo'n zatlap aan het stuur die het grappig vond om vol tegen een muur aan te sturen. Scheelt dat hij de eerste klap opving, maar dat vond hij het waard.
pi_161802293
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:25 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ik stel juist net het tegenovergestelde. Dat de meeste homo's die ik ken niet in het stereotype plaatje passen. Dan mag ik nog wel dingen 'nichterig' of 'verwijfd' vinden. Zelfde had ik laatst tijdens zo'n stukje van The Passion, waar Jezus en Judas vrij sensueel het nummer 'Mag ik dan bij jou' gingen zingen. Vond ik wel leuk, vooral omdat het op de EO uitgezonden werd.
De bijbel is niet vies van mannenliefde natuurlijk. Hoe de apostelen over Christus praten soms, je ziet Señor Chang al voor je.
pi_161802316
Overigens was ik een atheneum knulletje uit een bible belt vinexwijkje dus heb ik ook nooit op een scooter gereden.
pi_161802337
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:28 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Overigens was ik een atheneum knulletje uit een bible belt vinexwijkje dus heb ik ook nooit op een scooter gereden.
Oei, welk dorp? Van die "eckte eckte" zwartekousen en alles?
pi_161802346
Mijn wijk is net iets ouder dan Vinex, gelukkig zeg.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:31:51 #70
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161802373
Ik woon in een Vinexwijk _O_
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161802388
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:31 schreef eriksd het volgende:
Welnee.
pi_161802394
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:31 schreef eriksd het volgende:
Grachtengordel (of wat er voor door moet gaan) hier _O_
pi_161802411
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

De bijbel is niet vies van mannenliefde natuurlijk. Hoe de apostelen over Christus praten soms, je ziet Señor Chang al voor je.
Die hebben vast wel een paar vrij ranzige orgies gehad in één of andere hooischuur. Maar daar hoor je dan weer niets over tijdens de preek.

quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Oei, welk dorp? Van die "eckte eckte" zwartekousen en alles?

Ja, maar daar ging je dan ook vrijwel niet mee om. Die zuil is nog nooit omgegaan.
pi_161802418
Oei, Geenemùùd'n is wel heel erg inderdaad.
pi_161802431
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, maar daar ging je dan ook vrijwel niet mee om. Die zuil is nog nooit omgegaan.
Progressieve ouders in een zwartekousendorp van 10K inwoners? Overal met de nek aangekeken worden, natuurlijk?
pi_161802554
quote:
En je blijft een arrogante kwal met een hautaine houding.
Onze Mono is niet overal even geliefd.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:44:15 #77
346939 Janneke141
pi_161802567
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Triest gedoe daar.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:44:25 #78
346939 Janneke141
pi_161802572
quote:
Alleenstaanden die een nieuwe kat in huis halen, moeten langer betaald verlof kunnen krijgen. Daarvoor pleit D66 in de Tweede Kamer. De partij wil mensen op die manier de kans geven om in de belangrijke eerste maanden een band met hun huisdier op te bouwen.
pi_161802574
quote:

[..]

Die post is van toepassing op iedereen in deze reeks, behalve Disana.
pi_161802581
quote:

[..]

Mono is een schat. O+
pi_161802587
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:44 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Die post is van toepassing op iedereen in deze reeks, behalve Disana.
Tr00.
  vrijdag 29 april 2016 @ 16:48:54 #82
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_161802650
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die denken dat dit bericht van De Speld afkomt, maar iedereen die D66 echt goed kent weet wel beter.
--
pi_161802656
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:35 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Progressieve ouders in een zwartekousendorp van 10K inwoners? Overal met de nek aangekeken worden, natuurlijk?
Nee valt wel mee, ze gaan zelf ook nog wel naar de kerk enzo.

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 19:11:38 (Even vergeten dat SC's ook gewoon googlebaar zijn.) ]
pi_161802693
Die monstertruckbestuurder gaat in hoger beroep omdat hij 15 maanden een te hoge straf vindt. Dom dom dom :{ .
pi_161802757
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:48 schreef Ryon het volgende:

[..]

Er zijn mensen die denken dat dit bericht van De Speld afkomt, maar iedereen die D66 echt goed kent weet wel beter.
Zou ook wel in het plaatje van de D66 kiezer passen. Wat heeft een D66'er aan zwangerschapsverlof zolang een endeldarm geen baarmoeder is?
pi_161802771
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
Die monstertruckbestuurder gaat in hoger beroep omdat hij 15 maanden een te hoge straf vindt. Dom dom dom :{ .
Wat verwacht je dan dat hij krijgt?
pi_161802854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Mono is een schat. O+
Bek dicht.
pi_161802888
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:55 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan dat hij krijgt?
Nou ja, ter zitting bleef hij aanvoeren dat er van alles mis was met zijn monstertruck terwijl dat uit uitgebreide tests niet naar voren kwam.

Ik denk dat hij er met 15 maanden relatief "goed" vanaf is gekomen en dat een andere rechter best tot een zwaardere straf kan komen. Als je het vonnis leest laat dat ook best ruimte open voor méér straf.
pi_161802893
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bek dicht.
Ik heb het over Monopoly.
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:02:12 #90
346939 Janneke141
pi_161802903
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Bek dicht.
Ik heb overigens bewondering voor je doorzettingsvermogen.
pi_161802915
quote:
Peter R. de Vries: 'Peter R. de Vries is groter geworden dan ikzelf'
http://www.nu.nl/weekend/(...)rden-dan-ikzelf.html
Man man man :')
pi_161802928
quote:
hahahaha :')

edit:

quote:
Een bijbehorende petitie, die ervoor moet zorgen dat providers de NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats) van internetpesters op verzoek aan slachtoffers overhandigen, is donderdag meer dan 92.000 keer ondertekend.
:{
pi_161802936
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb overigens bewondering voor je doorzettingsvermogen.
Ik ben gewoon m'n tijd aan het uitzitten op m'n werk, maar het is zo ongeveer weekend, dus de onnozelaars zoeken het verder maar uit. :P
pi_161803045
Zo. Is er nog iets veranderd?
Allah Al Watan Al Malik
pi_161803109
quote:

[..]

Hehe. Waar? Klopkoek?
  vrijdag 29 april 2016 @ 17:10:52 #96
165633 eriksd
The grand facade...
pi_161803116
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 16:50 schreef Tchock het volgende:
Vind het ook best een forse straf voor een ongeluk.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_161803129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

hahahaha :')

edit:

[..]

:{
Vanochtend ook weer een artikel over het geheim ongericht tappen, in de VK geloof ik. Moet ik straks nog even terug lezen. Maar het is niet een beste dag voor de digitale rechten ;(
pi_161803143
15 maanden is echt niets. Die vent moeten ze gewoon minimaal 5 jaar opsluiten. Leert 'ie het wel af!!
pi_161803148
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
Zo. Is er nog iets veranderd?
Rotterdam is elke dag een stukje mooier, voor de rest niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')