Mooi.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Allemaal inhaken in meedeinen jongens!
We hebben nu al jaren dat land in de NAVO
maar is dat wel zo'n goede zaak?
"nee, wij plegen geen ocide"
maar mooi dat het geschiedde
het was er dan ook wel goed raak
Met hun dubbele agenda
komen ze geen afspraak na
Journalisten verdwijnen in de bajes
Het paleis van Snorremans is groter dan die van Caucescu
Wat is dat daar nou toch voor gajes
Refrein:
Uit de NAVO
met dat halve gare land
Uit de NAVO
jongens waar zit jullie verstand
Uit de NAVO
dit raakt toch wal noch kant
Uit de NAVO, uit de NAVO
Uit de NAVO,
met dat achterlijk gedoe
Uit de NAVO
ik word nu wel een beetje moe
Uit de NAVO
het is daar toch net Timboektoe
Uit de NAVO, uit de NAVO
---------------------------------------------------------------
Klacht: land dat niets op heeft met Noord-Atlantische waarden moet uit de NAVO geknikkerd.
Godver het lijkt hier wel maroc.nlquote:
Slechts door de geografische ligging, niet doordat ze ook maar iets gemeen hebben met de rest van de landen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:10 schreef Gutmensch het volgende:
Turkije is van grote strategische waarde voor de NAVO, daarom zijn ze ook al zo lang lid.
dat topic van jou had je beter.....................quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Godver het lijkt hier wel maroc.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat topic van jou had je beter.....................op NWS kunnen zetten inplaats van KLB.
De spionnen van ome Erdo zitten overal, zo blijkt maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
ik snap het topic niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
De spionnen van ome Erdo zitten overal, zo blijkt maar weer.
Turkije is geografisch van groot strategische waarde.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:10 schreef Gutmensch het volgende:
Turkije is van grote strategische waarde voor de NAVO, daarom zijn ze ook al zo lang lid.
Kunnen we dat land niet afsteken zodat die waarde wat minder wordt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Turkije is geografisch van groot strategische waarde.
Lijkt me beter om het gewoon te verdelen onder de Russen, Grieken en Koerden.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Kunnen we dat land niet afsteken zodat die waarde wat minder wordt?
ja hoor! denk je dat nou echt HPLC? ik ben gewoon moe van het lezen van TS zn verhaal. die grijze cellen van mij weten niet om te gaan met zoveel info.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:29 schreef HPLC het volgende:
Volgens mij wil matthias graag een lang voorwerp in zijn mond
Ik las grijze wolven ipv cellenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:33 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja hoor! denk je dat nou echt HPLC? ik ben gewoon moe van het lezen van TS zn verhaal. die grijze cellen van mij weten niet om te gaan met zoveel info.
nee man. ik bedoelde echt grijze cellen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik las grijze wolven ipv cellen
Maak daar maar Midden Oosten, Rusland en Europa van.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:54 schreef Hexagon het volgende:
Turkije zit erbij om macht te hebben over de Bosporus en om als stootkussen te dienen tussen het Midden Oosten en Europa
Je bedoelt grijze cel in enkelvoudquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee man. ik bedoelde echt grijze cellen.
En wat helemaal belachelijk is is die Noord-Cyprus kwestie natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maak daar maar Midden Oosten, Rusland en Europa van.
Hoe dan ook, het is als Griekenland bij de EU hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |