quote:Op donderdag 28 april 2016 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Laat even je nieuwe tattoo zien Douwe.
[ afbeelding ]
Vandaar dus die stropdasquote:Op donderdag 28 april 2016 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tokkiequote:Op donderdag 28 april 2016 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Alles voor deze goede vriend:quote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 17:45 schreef Specularium het volgende:
Nu is er wel ruimte om van de TT 'Sylvana is een greppelheks' te maken.
Echt he, ik snap niks van wat hij zegt.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Is die Douwe wel 100?
Wat een wartaal komt daar uit, zeg.
z'n pupillen... Hij is onder invloedquote:Op donderdag 28 april 2016 19:43 schreef Karina het volgende:
Wat praat die jongen warrig zeg. Snap er geen reet van.
quote:Op donderdag 28 april 2016 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben blij dat je de TT leuk vindt.
Net zoals Jett Rebel.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Is die Douwe wel 100?
Wat een wartaal komt daar uit, zeg.
Voor ESF begrippen is dit een prima liedje maatquote:Op donderdag 28 april 2016 19:44 schreef Bolasie het volgende:
wat een kutmuziek
we staan weer voor schut verdomme
maar wel een leuke gozer. Dat scheelt weer.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Hier win je niks mee, hier kunnen homo's niet op hossen.
artiestenquote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen invloed op zijn stem, hij zingt best goed.
Blijft Mani eindelijk rustig.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef DrDentz het volgende:
waarheidquote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Nee? Ik vind het een prima nummer.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat een 15e plaats er niet in zit, hoor.
Dat dachten ze van de Common Linnets toch ook?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef DrDentz het volgende:
tjaptjoepgodquote:
Redelijk, maar niet hip of gay genoeg denk ik.quote:
Als je valt op foute types die drugs op hebben en onder de tattoos zitten wel.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
maar wel een leuke gozer. Dat scheelt weer.
Die wonnen toch ook niks :squote:Op donderdag 28 april 2016 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat dachten ze van de Common Linnets toch ook?
Nou ja Anouk en Common Linnets toch ook niet?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Redelijk, maar niet hip of gay genoeg denk ik.
Dentz, mijn held en grote vriend, deze zou dik winnen!quote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik niet nee, maar homo's misschien wel. Die tattoos zijn wel erg ja, nog erger dan die gasten bij Bellatorquote:Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je valt op foute types die drugs op hebben en onder de tattoos zitten wel.
Maar vorig jaar won een vrouw met een baard, daar vallen homo's toch niet op :squote:Op donderdag 28 april 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik niet nee, maar homo's misschien wel. Die tattoos zijn wel erg ja, nog erger dan die gasten bij Bellator
hier ook dramatische kwaliteit jaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:49 schreef Tagliano het volgende:
De beeldkwaliteit is wel om te janken, of ligt dat aan mijn signaal?
SD hé.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:49 schreef Tagliano het volgende:
dat moetquote:Op donderdag 28 april 2016 19:49 schreef Tagliano het volgende:
Dit was vrij inspiratieloosquote:Op donderdag 28 april 2016 19:50 schreef Karina het volgende:
Mijn verwachtingspatroon betreffende Koningsdagluckies is te hoog denk ik.
Geef je zelf maar een note voor straf dan.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:50 schreef Karina het volgende:
Oh moet dat nou, ik heb er al 13 en dat is een mooi getalquote:Op donderdag 28 april 2016 19:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geef je zelf maar een note voor straf dan.
je eet wel vlees toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op iets over die 'koffertjes' bijvoorbeeld van de security.
Gelukkig overtrof Jari zelfs de hoogste verwachtingen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:50 schreef Karina het volgende:
Jari moet vaste tafelheer worden jaquote:Op donderdag 28 april 2016 19:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gelukkig overtrof Jari zelfs de hoogste verwachtingen.
Hij is leuker dan Frans Bauer.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jari moet vaste tafelheer worden ja
Nee, maar die hebben ook niet gewonnen.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja Anouk en Common Linnets toch ook niet?
Ik vrees ook van niet dat ie in de finale komt.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:43 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb het al gezien, dit wordt helemaal niks met deze vent
Nou nee hoor ik vind het niksquote:Op donderdag 28 april 2016 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor ESF begrippen is dit een prima liedje maat
Mediamaand bedoel je !quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:53 schreef Zipportal het volgende:
Terugblik op het mediajaar met:
* Legendarische natuurdocumentairemaker
David Attenborough wordt dit jaar 90.
Aan tafel:Freek Vonk.
* Johan Cruijff is niet meer.Jan Mulder
blikt terug op mythische voetballer.
* Iedereen was in de ban van Ellie Lust
door haar deelname aan Wie is de Mol?
* Muzikaal commentaar van onze huisband
Lucas Hamming.
Dat denk ik niet!!! Die viezeriken van DWDD gaan straks met vakantie.quote:
quote:Het is vanavond de laatste media-uitzending van dit seizoen, dus kijken we terug op het afgelopen media-jaar
Matthijsgodquote:Meerdere presentatoren BNN-VARA verdienden boven Balkenendenorm
In totaal zeven presentatoren van de omroep BNN-VARA verdienden in 2015 meer dan de Balkenendenorm van 178.000 euro per jaar.
Onder anderen Matthijs van Nieuwkerk (580.000 euro) en Giel Beelen (440.410 euro) kwamen boven de norm. Dat blijkt vrijdag uit jaarcijfers van de omroep.
Het is niet duidelijk welke andere presentatoren boven de ministernorm verdienden. Vermoedelijk behoren Paul de Leeuw, Paul Witteman en Jeroen Pauw tot de lijst. Wel is duidelijk dat Beelen een salarisverlaging heeft gekregen van ongeveer 100.000 euro.
Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, de twee dj's die in de zomer hun dienstverband bij BNN-VARA verruilden voor een avontuur bij 538, verdienden in een half jaar tijd respectievelijk 121.582 en 119.495 euro.
Matthijs van Nieuwkerk
DWDD-presentator Van Nieuwkerk kreeg een relatief kleine salarisverhoging van 10.000 euro. Eerder was ophef ontstaan over zijn oude salaris van 570.000 euro. D66-Kamerlid Kees Verhoeven noemde het bedrag "schandalig hoog", een mening die ook door VVD-Kamerlid Arno Rutte werd gedeeld.
Die politieke reacties doen Van Nieuwkerk zelf "niets meer", zo zei hij in een uitzending van Wat gaat er nu door je heen? tegen Wilfred Genee. "Het is natuurlijk raar dat je salaris in de krant staat. Over het algemeen is dat iets wat je voor jezelf mag houden, als je daar behoefte aan hebt."
"Mijn salaris wordt semipubliek betaald, dus ik vind het helemaal terecht dat daar openheid van zaken over wordt gegeven. Ik ben de best betaalde bij de Publieke Omroep."
Op de vraag of Van Nieuwkerk de hoogte van zijn salaris terecht vindt, antwoordde hij: "Ik vind het niet gek."
In de praktijk valt dat vies tegen. Er zijn genoeg shows geflopt omdat de presentator het net niet had.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Met een andere presentator kan het programma prima verder.
4 maanden vakantie jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
De seizoenen bij DWDD worden steeds korter lijkt het
Dat weten we nu wel.quote:- Johan Cruijff is niet meer. Jan Mulder blikt nog één keer terug op de mythische voetballer.
wie?quote:- Ellie Lust is te gast, heel Nederland was in de ban van haar deelname aan Wie is de Mol.
De Nederlandse Howard Stern. Zal wel veel luisteraars binnenhalen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Giel 440k voor een paar uur praten/play drukken
Ellie Lust geen spruitjes.quote:
Fokje Modder.quote:
Hier idem. Overslaan dus.quote:
Als de chef voetbal zegt dat Torres voor de goals moet zorgen bij Atletico weet ik genoeg over de afdeling voetbal bij de NOSquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS noemde net bij het sportjournaal Liverpool EL favoriet
Gelukkig wordt dit opgevolgd door het veel betere DWDD.
Da's hip toch?quote:
Matthijs 'Alright' Nieuwkerk wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:06 schreef superniger het volgende:
Ellie Lust was strontvervelend in WidM.
Wel mooi dat dan precies daar 9000 valtquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was echt legendarisch.
Lekker in de duurste woningen van Nederland
Donder zelf op.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:10 schreef Zipportal het volgende:
We hebben Jan nog niet over Johan gehoord. Donder op. Er zijn wel meer programma's dan DWDD, Mathijs.
Mooi gedaan inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Dit filmpje is niet slecht in elkaar gezet
Zou Ellie zelf een erectie kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:27 schreef Monolith het volgende:
Zonder Ellie Lust is het krijgen van een erectie in ieder geval een stuk eenvoudiger.
Laatste mediauitzending van het seizoenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:30 schreef Joezi het volgende:
rare uitzending, zal wel de laatste van de maand zijn ofzo
Trap hier nou niet in.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste mediauitzending van het seizoen
Van het seizoen alweerquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste mediauitzending van het seizoen
Was ook mijn gedachte jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:36 schreef Postbus100 het volgende:
Marc-Marie en Ellie Lust, wat een gouden combinatie![]()
"Maar je vindt het toch ook als je tegen de klok in zoekt?"
Werd er maar eens wat gerookt op de redactie van DWDDquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vraag me ook vaak af wat er gerookt wordt op de redactie van DWDD.
In ieder geval geen ongemakkelijke kringverjaardagstiltesquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zult zo'n oom bij een familieverjaardag hebben
Wauwquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:43 schreef Badr_Harry het volgende:
Mevrouw achter Freek ziet wat roodjes
Godverquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:43 schreef Badr_Harry het volgende:
Lijkt alsof ze op wintersport is geweest, maar zich is vergeten in te smerenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:43 schreef Badr_Harry het volgende:
Wil je nu zeggen dat hij een tong80 doet?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:44 schreef Joezi het volgende:
Freek heeft heeft de wiki uit zn hoofd geleerd, zelfs met jaartallen en al/
Nou, wat een verschrikkelijke fout zeg, eigenlijk zou hem de toegang tot de samenleving ontzegd moeten worden en z'n hele familie zou moeten worden verbannen. Schande.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Dinsdag 4 mei?Wat een mongool. Het is woensdag pas 4 mei. Wat een mafkees.
Wat ben jij voor een rare autist joh?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Dinsdag 4 mei?Wat een mongool. Het is woensdag pas 4 mei. Wat een mafkees.
#WerkenBijLuckyTVquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een rare autist joh?Iemand maakt een vergissing en jij windt je hier op alsof er iemand dood gaat.
Doe toch eens normaal joh.
Ellie is van de vrouwenliefde.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:29 schreef Tagliano het volgende:
Zou Ellie zelf een erectie kunnen krijgen?
Toen Hansie gisteren dat kookboek aan wilde prijzen was Kees zo gevat te stellen dat zijn show geen DWDD was.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:51 schreef Tagliano het volgende:
Kees Jansma aan tafel, ik zit er klaar voor
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Toen Hansie gisteren dat kookboek aan wilde prijzen was Kees zo gevat te stellen dat zijn show geen DWDD was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |