abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161765145
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:04 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dit. Er zijn vast wel een paar studenten te vinden die gebedsruimte met boom willen zodat zij kunnen bidden tot de Godin. Of een paar studenten die graag een stil plekje willen om hun kip aan Satan te offeren. Iemand die door meditatie dichter bij Nirvana wil komen. Etc. etc.
School is daar niet de plek voor - veel te weinig ruimte.
School? Universiteit.
pi_161767094
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef marsan het volgende:

[..]

Het gaat om t principe dat geloof niet op een onderwijsinstituut hoort.
Niet met publiekelijk geld bekostigd hoort te worden. En al helemaal niet in een sector waar steeds minder geld naartoe gaat.
Maar dat is het gewoon. Het kost allemaal weer tijd en geld. Men mag zelf een school beginnen....
pi_161767329
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

School? Universiteit.
Beiden. Maar ook op het werk niet.
  donderdag 28 april 2016 @ 00:32:50 #204
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_161767738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Beiden. Maar ook op het werk niet.
Ik krijg anders perfect de gelegenheid van mijn werkgever om in een aparte ruimte mijn gebed te verrichten. Gaat keigoed man. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_161768064
quote:
15s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik krijg anders perfect de gelegenheid van mijn werkgever om in een aparte ruimte mijn gebed te verrichten. Gaat keigoed man. :{

:{²
Dat zal best werken voor jou. Het is niet normaal dat een werkgever je dat gunt.
pi_161768082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zal best werken voor jou. Het is niet normaal dat een werkgever je dat gunt.
Nuja, als een werkgever werknemers wil binden dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. Dat is aan anderen, tenminste dat vind ik ;)
pi_161768100
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:59 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Nuja, als een werkgever werknemers wil binden dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. Dat is aan anderen, tenminste dat vind ik ;)
Het kan in de meeste bedrijven gewoon niet. Fijn voor jou. Leuk dat een werkgever meedenkt op die manier.
pi_161768169
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 01:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het kan in de meeste bedrijven gewoon niet. Fijn voor jou. Leuk dat een werkgever meedenkt op die manier.
Tja, vrijheid ofzo.

X

Wjnmk
pi_161768333
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 01:08 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Tja, vrijheid ofzo.

X

Wjnmk
Het gaat niet over vrijheid. Dit is iets extra's. Ik zou het als werkgever niet doen.
pi_161768337
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 01:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het gaat niet over vrijheid. Dit is iets extra's. Ik zou het als werkgever niet doen.
Ach anderen doen het dan weer wel. Proost trouwens :)
pi_161768384
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 01:31 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Ach anderen doen het dan weer wel. Proost trouwens :)
Je moet het niet als iets normaals zien. Dat bedoel ik.

Ik ben nu wel over de kater heen;)
pi_161768400
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 01:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je moet het niet als iets normaals zien. Dat bedoel ik.

Ik ben nu wel over de kater heen;)
Oh zo, nee dat zie ik ook niet als normaal. Uitzonderingspositie en speciaal plekje zie ik nooit als normaal.

Ik ben de kater gelukkig nog niet tegengekomen, wel een giftige hoeveelheid alcohol tegengekomen :)
pi_161768424
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 01:52 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Oh zo, nee dat zie ik ook niet als normaal. Uitzonderingspositie en speciaal plekje zie ik nooit als normaal.

Ik ben de kater gelukkig nog niet tegengekomen, wel een giftige hoeveelheid alcohol tegengekomen :)
Maar je drinkt wel alcohol als moslim? Geen oordeel.
pi_161768436
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je drinkt wel alcohol als moslim? Geen oordeel.
Ik moslim? Ik zie mezelf als binair androgyn onzijdig in de geloofstabellen.

Met een lichtelijke voorkeur tot het christelijk geloof.
pi_161768450
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:11 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Ik moslim? Ik zie mezelf als binair androgyn onzijdig in de geloofstabellen.

Met een lichtelijke voorkeur tot het christelijk geloof.
Dan had ik je verkeerd begrepen. Ik haal je door de war met iemand anders. Geloof. Het is moeilijk. Ik geloof niet. Ik heb dan ook geen voorkeur. Maar ik begrijp het idee soms wel. Het geeft sommige mensen steun. Dat kan mooi zijn om te zien.
pi_161768470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan had ik je verkeerd begrepen. Ik haal je door de war met iemand anders. Geloof. Het is moeilijk. Ik geloof niet. Ik heb dan ook geen voorkeur. Maar ik begrijp het idee soms wel. Het geeft sommige mensen steun. Dat kan mooi zijn om te zien.
Ah okee, wij waren degenen die vanmiddag teveel wilden typen over een bepaald onderwerp.
Ik geloof in een God, en ik denk dan de God van de Bijbel. Maar ik ben wel van mening dat ieder persoon die een levensovertuiging heeft in dezelfde God/Jaweh/Allah gelooft. Maar goed dat is weer een hele theorie.

Ja het is zeker mooi om te zien, nu wil ik weer m'n vingers pijnigen maar daar heb ik geen zin :P Maar ik vind het voor mezelf te makkelijk om te zeggen: er is geen God. Dat is dus mijn beweegreden om er niet zomaar 'vanaf' te stappen.
pi_161768477
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:31 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Ah okee, wij waren degenen die vanmiddag teveel wilden typen over een bepaald onderwerp.
Ik geloof in een God, en ik denk dan de God van de Bijbel. Maar ik ben wel van mening dat ieder persoon die een levensovertuiging heeft in dezelfde God/Jaweh/Allah gelooft. Maar goed dat is weer een hele theorie.

Ja het is zeker mooi om te zien, nu wil ik weer m'n vingers pijnigen maar daar heb ik geen zin :P Maar ik vind het voor mezelf te makkelijk om te zeggen: er is geen God. Dat is dus mijn beweegreden om er niet zomaar 'vanaf' te stappen.
Okay. Dan plaats ik je weer.

Hoe plaats je zo'n God dan in je hoofd in zo'n wereld?

Ik geloof echt niet. Ik laat wel de ruimte vrij voor een evt. God. Wat raar is dat ik goede vrienden heb verloren die hetzelfde dachten als ik.......die toch vlak voor de dood gaan twijfelen.
pi_161768494
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik geloof echt niet. Ik laat wel de ruimte vrij voor een evt. God. Wat raar is dat ik goede vrienden heb verloren die hetzelfde dachten als ik.......die toch vlak voor de dood gaan twijfelen.
Mensen zoeken verdoving, zo hoeven ze niet te denken aan moeilijke zaken. Als ik nu stellig zeg: er is geen god. Dan denk ik; oja er is geen god en nu hoef ik daar niet meer over na te denken. Ik wil voor alles open staan. Dat maakt mij af en toe wel gek, in de goede zin dan.

En jammergenoeg draait het bij kerken en moskeeën om zieltjes winnen en religie uitdragen en niet om het blind geloof te vernietigen. Dat is ook verdoving. Dat is het funeste voor religie.

En in zo'n wereld, was de tijd in de jaren voor christus dan zoveel beter of erna? Als ik lees dat studenten werden geslagen om een bepaalde leer of filosofie beter tot zich te kunnen nemen en dat mensen echt als beesten werden behandeld.... Dan vind ik dit nu een veel betere wereld. We zien jammergenoeg teveel leed. Maar het leed van toen zien we niet.

En God is niet te plaatsen, ik denk dat hij door mensen werkt. Ik kan dan ook nooit zeggen: he! Dat is god! Maar ik kan wel misschien Gods hand zien. Of beter gezegd een glimp ervan.
Ik verwacht dan ook niks van God, ik verwacht enkel dat hij mij laat zien.

En ieder mens kan geluk vinden op zijn of haar manier, god is dan ook niet per definitie een noodzaak of verplicht whatever.

Daarom ben ik zo blij dat wij van oorsprong een christelijk land zijn, dat heeft het land gemaakt tot wat het nu is. Iedereen kan zijn geloof belijden en iedereen kan zijn ding doen en zoeken.

En nog zijn mensen ongelukkig....
En nog zijn mensen aan het klagen en mopperen en racisme! En kijk hun dan! Oneerlijk!

Ik kots op zulke mensen, ontevreden varkens zonder enig historisch besef.

Daarom denk ik juist dat er een God is. Maar de meesten denken net als atheïsten te makkelijk. Welnu ik geloof want het staat geschreven...
Atheïsten hoeven enkel te zeggen: wetenschap.
.
Ik heb het globaal omschreven, afbranden kan makkelijk ik weet maar het gaat om het punt ;)

Trusten

X
pi_161768498
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Welnu, niet om op m'n borst te kloppen maar in zo'n verkankerde wereld hoef ik niet te leven.

Kom maar met die dood, ik ben dan beter af. Zwart gezegd dan ;)
pi_161768515
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:53 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Mensen zoeken verdoving, zo hoeven ze niet te denken aan moeilijke zaken. Als ik nu stellig zeg: er is geen god. Dan denk ik; oja er is geen god en nu hoef ik daar niet meer over na te denken. Ik wil voor alles open staan. Dat maakt mij af en toe wel gek, in de goede zin dan.

En jammergenoeg draait het bij kerken en moskeeën om zieltjes winnen en religie uitdragen en niet om het blind geloof te vernietigen. Dat is ook verdoving. Dat is het funeste voor religie.

En in zo'n wereld, was de tijd in de jaren voor christus dan zoveel beter of erna? Als ik lees dat studenten werden geslagen om een bepaalde leer of filosofie beter tot zich te kunnen nemen en dat mensen echt als beesten werden behandeld.... Dan vind ik dit nu een veel betere wereld. We zien jammergenoeg teveel leed. Maar het leed van toen zien we niet.

En God is niet te plaatsen, ik denk dat hij door mensen werkt. Ik kan dan ook nooit zeggen: he! Dat is god! Maar ik kan wel misschien Gods hand zien. Of beter gezegd een glimp ervan.
Ik verwacht dan ook niks van God, ik verwacht enkel dat hij mij laat zien.

En ieder mens kan geluk vinden op zijn of haar manier, god is dan ook niet per definitie een noodzaak of verplicht whatever.

Daarom ben ik zo blij dat wij van oorsprong een christelijk land zijn, dat heeft het land gemaakt tot wat het nu is. Iedereen kan zijn geloof belijden en iedereen kan zijn ding doen en zoeken.

En nog zijn mensen ongelukkig....
En nog zijn mensen aan het klagen en mopperen en racisme! En kijk hun dan! Oneerlijk!

Ik kots op zulke mensen, ontevreden varkens zonder enig historisch besef.

Daarom denk ik juist dat er een God is. Maar de meesten denken net als atheïsten te makkelijk. Welnu ik geloof want het staat geschreven...
.
Ik heb het globaal omschreven, afbranden kan makkelijk ik weet maar het gaat om het punt ;)

Trusten

X
Je punt is duidelijk. Ik heb er weinig aan toe te voegen. Historisch besef is idd van groot belang. De middeleeuwen waren bijv. echt niet leuk. De hand van God? Ik zie het niet echt. Ik ben niet heel negatief maar ik kan erg geraakt worden door naarheid. Dan is het restje hoop of geloof ook weg. Zeker in het buitenland maar soms ook in dit land.
pi_161768516
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:56 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Welnu, niet om op m'n borst te kloppen maar in zo'n verkankerde wereld hoef ik niet te leven.

Kom maar met die dood, ik ben dan beter af. Zwart gezegd dan ;)
Ik zie het toch wat positiever dan. ;)
pi_161768520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 03:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je punt is duidelijk. Ik heb er weinig aan toe te voegen. Historisch besef is idd van groot belang. De middeleeuwen waren bijv. echt niet leuk. De hand van God? Ik zie het niet echt. Ik ben niet heel negatief maar ik kan erg geraakt worden door naarheid. Dan is het restje hoop of geloof ook weg. Zeker in het buitenland maar soms ook in dit land.
Naarheid is waarheid en is ook nooit te omzeilen. Hoeveel we ook verdoven, dan denk ik waarom god? Dood mij maar. Maar wachten duurt voor mij lang, dus ik ga m'n 'eigen' weg. Ik ga toch niet m'n kop erbij laten hangen? Omdat anderen mij pijn hebben gedaan? Fuck de rest, ik kom eraan en ik ben niet bang. De tering kan iedereen krijgen. Evenals de dood. Figuurlijk gesproken, want ik ga niet zomaar dood en ik ben wel bang. Een beetje dan :P

Maar mensen behandel ik altijd respectvol, want zo wil ik ook behandelt worden. Maar als mensen idioot gaan doen en op mijn gevoel gaan spelen, dan kunnen ze de tering krijgen. Dat zijn verkankerde mensen. Die mensen geven niks maar willen alleen nemen.

En ik denk dus ik ben.

Sapere Aude!

Nu ga ik echt slapen :P

Trusten
pi_161768522
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 03:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik zie het toch wat positiever dan. ;)
:D ik ben ook positief, alleen mijn denken is soms behoorlijk donker gestemd. Maar dat denken moet geen invloed krijgen op mijn doen, dan gaat er iets mis ;)
pi_161768554
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 03:27 schreef Faz3D het volgende:

[..]

:D ik ben ook positief, alleen mijn denken is soms behoorlijk donker gestemd. Maar dat denken moet geen invloed krijgen op mijn doen, dan gaat er iets mis ;)
Dat herken ik wel. Ik heb trouwens ook dat ik mij snel irriteer aan zaken. Zoals bijv. mensen die babbelen in de AH en de laan zo blokkeren.
pi_161768816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 05:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. Ik heb trouwens ook dat ik mij snel irriteer aan zaken. Zoals bijv. mensen die babbelen in de AH en de laan zo blokkeren.
Of aan mensen die niet weten wat een contaminatie is. :P
pi_161769437
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 07:45 schreef Kaas- het volgende:

[..]

*zoekt snel op Google :P

Goed leesvoer trouwens :)
pi_161770251
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En als Sjaan nou inspiratie krijgt door tijdens haar werk elk uur 10 minuten naar Goede Tijden Slechte Tijden te kijken. Heeft ze daar dan ook recht op?
dat is tussen sjaan en haar werkgever... genoeg mensen die elk uur even 10 minuten gaan roken... dat vinden we ook allemaal maar prima.
pi_161770338
Half Nederland is 60 minuten per uur niet productief op het werk, dus ach.
pi_161773526
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 01:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een zeikerd :')

Het meeste werk is niet zo dringend als hartchirugie.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161773837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Boeiend, als het werkt is er weinig om op tegen te hebben lijkt me.
pi_161773985
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 02:53 schreef Faz3D het volgende:

En laat het daar op een universiteit nu net om gaan. Gelovigen hebben er eigenlijk al weinig te zoeken, maar dat moeten ze zelf weten. Het geloof zelf is echter iets dat universiteiten moeten bestrijden en zeker niet faciliteren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161774024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En laat het daar op een universiteit nu net om gaan. Gelovigen hebben er eigenlijk al weinig te zoeken, maar dat moeten ze zelf weten. Het geloof zelf is echter iets dat universiteiten moeten bestrijden en zeker niet faciliteren.
Juist, we moeten als mens in het algemeen denken voor ons menszijn en niet in 1 richting. Om vooruitstreven te zijn laat ik maar zeggen. Maar we moeten wel strikt zijn als we algemeen denken. Dan moeten we iedereen gelijke waarden en normen geven. En dat gebeurt gelukkig nog steeds in zo'n vrij land als Nederland.
pi_161774105
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat mag die werkgever uitmaken. Dat is pas boeiend!
pi_161774117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:27 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Dat mag die werkgever uitmaken. Dat is pas boeiend!
Nee joh, echt waar?! Goh, dat is nieuw! Sinds wanneer ben je daarvan op de hoogte?
pi_161774185
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:23 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Juist, we moeten als mens in het algemeen denken voor ons menszijn en niet in 1 richting. Om vooruitstreven te zijn laat ik maar zeggen. Maar we moeten wel strikt zijn als we algemeen denken. Dan moeten we iedereen gelijke waarden en normen geven. En dat gebeurt gelukkig nog steeds in zo'n vrij land als Nederland.
Ik ben ook niet tegen een gebedsruimte in een moskee of kerk of zo. Maar ieder zijn plek hoort ook bij de vrijheid van denken en de vrijheid om juist niet na te denken. Ik ga ook niet zeuren om een ruimte voor de wetenschap in kerken of gebouwen van religieuze organisaties.
pi_161774203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben ook niet tegen een gebedsruimte in een moskee of kerk of zo. Maar ieder zijn plek hoort ook bij de vrijheid van denken en de vrijheid om juist niet na te denken. Ik ga ook niet zeuren om een ruimte voor de wetenschap in kerken of gebouwen van religieuze organisaties.
Klopt en er is al een bestaande plek (voor andersdenkenden of hoe je dat wil noemen) en zo hoort het in het openbaar onderwijs.
  donderdag 28 april 2016 @ 13:34:42 #237
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_161774264
Wat is eigenlijk de reden dat moslims zo veel moeten bidden?

(ik kijk echt uit naar het verhaaltje achter deze regel)
pi_161774267
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 07:45 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Kan.
pi_161774288
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:55 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een zeikerd :')

Het meeste werk is niet zo dringend als hartchirugie.
Ik ben een zeikerd omdat ik bidden en een ruimte daarvoor op het werk niet als normaal zie?
pi_161774294
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als het werkt.......prima.
pi_161774312
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je kan ook een taal studeren bijv.
pi_161774338
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kan ook een taal studeren bijv.
Ja, en?
pi_161774354
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, en?
Dan kan je dus gewoon gelovig zijn......en heb je er iets te zoeken.
pi_161774365
quote:
10s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee joh, echt waar?! Goh, dat is nieuw! Sinds wanneer ben je daarvan op de hoogte?
Langer dan jij kennelijk, want het maakt geen ene ruk uit wat jij boeiend vindt. Dat maakt jou hele reactie een onnodige mindfart.
pi_161774425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:38 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Langer dan jij kennelijk
Als jij blij wordt van die illusie..
pi_161774512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan kan je dus gewoon gelovig zijn......en heb je er iets te zoeken.
Ik ben ook niet voor een verbod op studeren voor gelovigen. Die zoeken zelf maar uit hoe ze schakelen tussen de rede en de onzin. Feit is dat ook een taalstudie om en op de rede draait.

Of een gelovige daar wat mee doet in zijn priveleven moet hij zelf weten, de universtiteit hoeft er in ieder geval niets mee. Die moet de vijand van de wetenschap niet faciliteren.
pi_161774576
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben ook niet voor een verbod op studeren voor gelovigen. Die zoeken zelf maar uit hoe ze schakelen tussen de rede en de onzin. Feit is dat ook een taalstudie om en op de rede draait.

Of een gelovige daar wat mee doet in zijn priveleven moet hij zelf weten, de universtiteit hoeft er in ieder geval niets mee. Die moet de vijand van de wetenschap niet faciliteren.
Dan ben je dus heel erg onliberaal kennelijk.
I´m back.
  donderdag 28 april 2016 @ 13:49:47 #248
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161774591
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:34 schreef begaaierd het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat moslims zo veel moeten bidden?

(ik kijk echt uit naar het verhaaltje achter deze regel)
Onderdrukking en vierkante meters bezetten. Want "je kan toch niet de hele dag thuis blijven, dat begrijpt toch iedereen wel".
pi_161774661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan ben je dus heel erg onliberaal kennelijk.
Hoezo? Ik ga toch ruimtes voor rede en contemplatie in kerken en zweefcursuscentra propageren. Ieder zijn voorkeur, maar je moet een ander niet opzadelen met je eigen onvermogen om een keuze te maken.
pi_161774706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ga toch ruimtes voor rede en contemplatie in kerken en zweefcursuscentra propageren. Ieder zijn voorkeur, maar je moet een ander niet opzadelen met je eigen onvermogen om een keuze te maken.
Volgens deze logica horen een kantine, printshop en tennisveldjes wel in een kerk thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')