abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161756320
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Met welke motivatie dan?
quote:
Amerikaanse artsen staan achter circumcisie

De American Academy of Pediatrics (AAP) verkondigde in 2012 dat de voordelen van circumcisie zwaarder wegen dan de risico's. Dat past in een lange traditie van Amerikaanse artsen die circumcisie promoten. Eerst als middel tegen masturbatie, later als gezondheidsmaatregel. Deze ideeën zijn in de 19de eeuw overgewaaid uit Engeland. Maar in Engeland is circumcisie na de Tweede Wereldoorlog drastisch afgenomen, omdat het land overstapte op een verzekeringssysteem dat circumcisie niet meer vergoedt. In Amerika is besnijdenis nog diep in de cultuur geworteld. De meeste jongens worden besneden om de simpele reden dat hun vader dat ook is. 'Ik hoor van Amerikaanse ouders dat ze vooral bang zijn dat hun zoontje er anders niet bij hoort', zegt Dekkers. Hij is verbaasd dat Amerikaanse artsen er nog steeds zo heilig in geloven. Earp vindt het ook wonderlijk dat Amerikaanse en Europese artsen, die toegang hebben tot dezelfde informatie, tot zulke andere conclusies komen. Niet snel na het statement van de AAP gingen 38 Europese artsen in de tegenaanval en betichtten de Amerikanen van 'cultural bias'. Van Balken wil daarbij benadrukken dat het Amerikaanse statement komt van kinderartsen. 'De urologen die ik spreek, hebben meestal een andere mening, ook al verdienen ze aardig wat geld met de ingreep. Ook zie je dat de weerstand in zijn algemeen toeneemt.' Het percentage besnijdenissen onder pasgeboren is nu zo'n 58 procent, tegen 64,5 procent eind jaren zeventig. Minder, maar nog altijd de meerderheid.
http://www.volkskrant.nl/(...)esnijdenis~a3673147/
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 27 april 2016 @ 17:32:20 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161756347
quote:
In dit geval is het culturele motivatie gebaseerd op religieuze motivatie. Vind ik niet zoveel verschillen eigenlijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161756354
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:27 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Haatzaaien, oproepen tot geweld en discriminatie zijn allen bij wet verboden. Maar als een haatbaard in zijn preek stelt dat LGBT-ers van een hoge flat gegooid moeten worden, danwel op een andere gruwelijke/dodelijke straf getrakteerd moeten, dan is dat opeens wél geoorloofd want: religie.
Zover ik weet is dat exact even strafbaar.
pi_161756369
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Zover ik weet is dat exact even strafbaar.
_O- Theorie versus praktijk!
pi_161756370
quote:
11s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

In dit geval is het culturele motivatie gebaseerd op religieuze motivatie. Vind ik niet zoveel verschillen eigenlijk.
Waar haal jij vandaan dat die culturele motivatie in de VS religieus van aard is? Dat haal ik daar ieg niet uit.
pi_161756377
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:33 schreef stopnaald het volgende:

[..]

_O- Theorie versus praktijk!
Die verschillen inderdaad. Maar dat betekent nog niet dat de vrijheid van religie betekent dat dat geoorloofd is. Dat betekent het eenvoudig niet. ;) Dat heeft ieg niets te maken met wetgeving.
  woensdag 27 april 2016 @ 17:35:14 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161756386
quote:

[..]

Waar haal jij vandaan dat die culturele motivatie in de VS religieus van aard is? Dat haal ik daar ieg niet uit.
Waar komt besnijdenis vandaan? Alleen van religie. Dat die religie in de cultuur vastgeroest is doet er voor het onderscheid niet zo veel toe.
pi_161756398
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waar komt besnijdenis vandaan? Alleen van religie. Dat die religie in de cultuur vastgeroest is doet er voor het onderscheid niet zo veel toe.
Waar baseer je je nu op als het gaat over de situatie in de VS?
pi_161756425
quote:

[..]

Nou, genitale mutilatie om masturbatie tegen te gaan klinkt mij best christelijk in de oren.

Terzijde: Aardig artikeltje uit Trouw nog over dit onderwerp.
  woensdag 27 april 2016 @ 17:40:14 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161756472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waar baseer je je nu op als het gaat over de situatie in de VS?
Feiten. Besnijdenis is een puur religieuze bezigheid, dat weet jij ook wel.
pi_161756793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:02 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is de vrijheid van godsdienst hier totaal irrelevant, dat was mijn punt.

[..]

Ja, dat mag. Als je het wel zelf betaalt natuurlijk.
Wordt het sowieso al niet zelf betaald dan?
  woensdag 27 april 2016 @ 17:59:50 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161756838
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:58 schreef Copa het volgende:

[..]

Wordt het sowieso al niet zelf betaald dan?
Neen.
pi_161756842
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, genitale mutilatie om masturbatie tegen te gaan klinkt mij best christelijk in de oren.

Terzijde: Aardig artikeltje uit Trouw nog over dit onderwerp.
Dat is inderdaad vreemd. Het besnijden van jongens.
pi_161756942
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:59 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Neen.
Door wie dan?
pi_161756958
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Braindead is al opgeflikkerd uit Rotterdam. Hij heeft de rest laten winnen.
De rest? :?
  woensdag 27 april 2016 @ 18:05:30 #66
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161756978
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:04 schreef Copa het volgende:

[..]

Door wie dan?
Oh wacht, andere quote. Nee een kerk moet je zelf betalen inderdaad.
pi_161756995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vreemd. Het besnijden van jongens.
Huh? In die stilteruimtes?
I´m back.
pi_161757027
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Oh wacht, andere quote. Nee een kerk moet je zelf betalen inderdaad.
Maar dan zie ik het probleem sowieso niet. Het kost de belastingbetaler niets.
  woensdag 27 april 2016 @ 18:09:55 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161757055
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:08 schreef Copa het volgende:

[..]

Maar dan zie ik het probleem sowieso niet. Het kost de belastingbetaler niets.
Dat klopt, dus de wet over vrijheid van godsdienst heeft daar niets mee te maken. Dat was jouw bezwaar. Als die afgeschaft wordt mag men nog steeds kerken bouwen.
pi_161757066
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 17:05 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Een dag duurt 24 uur. Hoeveel uur wordt er les gegeven op een universiteit op een dag? 3-4 uur? Is de mogelijkheid om in 20 uur eigen tijd te bidden te weinig? Zullen we dan ook gelijk maar in treinen, supermarkten, metro's, vliegtuigen, trams, gemeentehuizen gebedsruimtes inrichten voor het publiek? Want stel je voor, je zou zo maar eens in een situatie terechtkomen waar je 2 uur lang je woestijngod niet kan aanbidden. :o
Heb je last van een gebedsruimte? Moslims moeten geloof ik zes keer per dag bidden, ik weet niet of dat op bepaalde tijdstippen is maar als dat wel zo is dan is een gebedsruimte gewoon noodzakelijk.
pi_161757083
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt, dus de wet over vrijheid van godsdienst heeft daar niets mee te maken. Dat was jouw bezwaar. Als die afgeschaft wordt mag men nog steeds kerken bouwen.
Maar wat maakt het uit dat die wet er is dan? Als ik het goed begrijp wil jij die wet schrappen (toch?), maar wat heeft dat voor nut als er in de praktijk toch niets verandert?
pi_161757103
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:11 schreef Copa het volgende:

[..]

Maar wat maakt het uit dat die wet er is dan? Als ik het goed begrijp wil jij die wet schrappen (toch?), maar wat heeft dat voor nut als er in de praktijk toch niets verandert?
Wetten die geen enkele functie dienen kun je beter afschaffen. Dat voorkomt misverstanden en onnodig papierwerk, en maakt het overzichtelijker.
pi_161757121
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:12 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wetten die geen enkele functie dienen kun je beter afschaffen. Dat voorkomt misverstanden en onnodig papierwerk, en maakt het overzichtelijker.
Hmm, dat is wel zo inderdaad. Maar dan er zal er vast een goede rede voor zijn dat de wet niet geschrapt wordt.
pi_161757130
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:10 schreef Copa het volgende:

[..]

Heb je last van een gebedsruimte? Moslims moeten geloof ik zes keer per dag bidden, ik weet niet of dat op bepaalde tijdstippen is maar als dat wel zo is dan is een gebedsruimte gewoon noodzakelijk.
Niet op bepaalde tijden en als het onder omstandigheden niet lukt hoeft het ook niet 5x.
Daarom is dat hallalzwemmen à la 2 uur inclusief gebedsruimte ook zo lachwekkend.
Maar ja, mensen zijn te onnozel om zich dat te beseffen of bang om voor ouwe nazi c.q. racist uitgemaakt te worden. En dat laatste is sws al lachwekkend, want moslims zijn geen ras natuurlijk.
I´m back.
pi_161757159
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:13 schreef Copa het volgende:

[..]

Hmm, dat is wel zo inderdaad. Maar dan er zal er vast een goede rede voor zijn dat de wet niet geschrapt wordt.
Om de illusie in stand te houden dat religie speciale wetsbescherming geniet. (Een onwenselijke illusie wat mij betreft, maar veel mensen denken daar anders over.)
pi_161757183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet op bepaalde tijden en als het onder omstandigheden niet lukt hoeft het ook niet 5x.
Daarom is dat hallalzwemmen à la 2 uur inclusief gebedsruimte ook zo lachwekkend.
Maar ja, mensen zijn te onnozel om zich dat te beseffen of bang om voor ouwe nazi c.q. racist uitgemaakt te worden. En dat laatste is sws al lachwekkend, want moslims zijn geen ras natuurlijk.
Ach, ik vind het vooral een hele heisa om niets. Misschien is zo'n gebedsruimte inderdaad overbodig of onnodig, maar ik kan me er niet om druk om maken of last van hebben. Als moslims zo'n ruimte willen gebruiken mag het van mij.
pi_161757194
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:10 schreef Copa het volgende:

[..]

Is het dan niet beter om ze het vroeg af te leren? Denk je dat het later gaat werken als gewone werknemers de hele dag hard moeten werken en ze zien hun leidinggevende er 5 keer tussen uitglippen om te bidden? Of als een baan 8 uur lang toewijding en alertheid vereist en Achmed gaat 5 keer per dag bidden.
pi_161757200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:16 schreef Molurus het volgende:

[..]

Om de illusie in stand te houden dat religie speciale wetsbescherming geniet. (Een onwenselijke illusie wat mij betreft, maar veel mensen denken daar anders over.)
De westerse cultuur is nou eenmaal veelal gebouwd op het christendom, dus zo gek vindt ik dat nog niet.
pi_161757217
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:18 schreef Copa het volgende:

[..]

De westerse cultuur is nou eenmaal veelal gebouwd op het christendom, dus zo gek vindt ik dat nog niet.
Oh, het is wel verklaarbaar en ik begrijp prima hoe deze situatie is ontstaan. Maar ik probeer ook vooruit te kijken: zulke wetgeving is echt niet meer van deze tijd.
pi_161757242
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:17 schreef Copa het volgende:

[..]

Ach, ik vind het vooral een hele heisa om niets. Misschien is zo'n gebedsruimte inderdaad overbodig of onnodig, maar ik kan me er niet om druk om maken of last van hebben. Als moslims zo'n ruimte willen gebruiken mag het van mij.
Nou ja dat is tot daar aan toe, echter het is geen gebedsruimte, maar een stilteruimte, ze richten hem echter in als moskee. Dus komt er toevallig een mafklapper christenfundamentalist aan die wil bidden, dan heeft-ie geen ruimte.
Maar goed, ik denk dat je onderwijs dus echt laïcistisch moet benaderen. Ook artikel 23 afschaffen wmb.
I´m back.
pi_161757251
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:17 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Is het dan niet beter om ze het vroeg af te leren? Denk je dat het later gaat werken als gewone werknemers de hele dag hard moeten werken en ze zien hun leidinggevende er 5 keer tussen uitglippen om te bidden? Of als een baan 8 uur lang toewijding en alertheid vereist en Achmed gaat 5 keer per dag bidden.
Afleren? Het is hun geloof, hun religie, iets waar ze hun inspiratie, verdriet, woede of wat dan ook uit kunnen halen. Beetje kort door de bocht om dat weg te zetten als 'er tussen uit glippen', waarmee je insinueert dat moslims alleen bidden om aan hun verplichtingen te ontkomen, wat uiteraard onjuist is.
pi_161757291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja dat is tot daar aan toe, echter het is geen gebedsruimte, maar een stilteruimte, ze richten hem echter in als moskee. Dus komt er toevallig een mafklapper christenfundamentalist aan die wil bidden, dan heeft-ie geen ruimte.
Maar goed, ik denk dat je onderwijs dus echt laïcistisch moet benaderen. Ook artikel 23 afschaffen wmb.
Christenen bidden dan volgens mij ook niet zomaar zonder reden. Volgens mij alleen voor het eten en op zondag in de kerk, dus ik snap sowieso niet wat een christen in een gebedsruimte of een stilteruimte op een universiteit te zoeken heeft.
pi_161757314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:17 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ja, en er dan tussenuit knijpen als het spannend wordt of er gewerkt moet worden hè. :D.
I´m back.
pi_161757324
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:20 schreef Copa het volgende:

[..]

Afleren? Het is hun geloof, hun religie, iets waar ze hun inspiratie, verdriet, woede of wat dan ook uit kunnen halen. Beetje kort door de bocht om dat weg te zetten als 'er tussen uit glippen', waarmee je insinueert dat moslims alleen bidden om aan hun verplichtingen te ontkomen, wat uiteraard onjuist is.
En als Sjaan nou inspiratie krijgt door tijdens haar werk elk uur 10 minuten naar Goede Tijden Slechte Tijden te kijken. Heeft ze daar dan ook recht op?
pi_161757331
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:22 schreef Copa het volgende:

[..]

Christenen bidden dan volgens mij ook niet zomaar zonder reden. Volgens mij alleen voor het eten en op zondag in de kerk, dus ik snap sowieso niet wat een christen in een gebedsruimte of een stilteruimte op een universiteit te zoeken heeft.
Prima. Noem het dan gewoon moskee hè, en dan kijken wat het effect is. De facto zijn het geen stilteruimtes, geen gebedsruimtes, maar moskeeën.
En stel ook een imam uit Turkije aan. Lol.
I´m back.
  woensdag 27 april 2016 @ 18:27:08 #86
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161757388
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:13 schreef Copa het volgende:

[..]

De christelijke partijen werken uiteraard enigzins tegen.
pi_161757412
quote:

[..]

Dus eigenlijk is een devoot moslim een labiel primitief persoon die elk uur van de dag gevoed moet worden met religie zodat hij niet in elkaar stort? Prima hoor, maar denk je dat een universitaire studie en carrière dan wel geschikt voor zo'n persoon is?
pi_161757415
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

De christelijke partijen werken uiteraard enigzins tegen.
Ja, ze hebben veel christen-helpers. Maar wel een beetje naïef van die christenen, dat kun je in het Midden-Oosten zien.
I´m back.
  woensdag 27 april 2016 @ 18:28:30 #89
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161757420
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:18 schreef Copa het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd, de westerse cultuur is voornamelijk gebouwd op het afzetten tegen christendom. Het creëren van een seculiere staat heeft lang geduurd.
pi_161757434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En als Sjaan nou inspiratie krijgt door tijdens haar werk elk uur 10 minuten naar Goede Tijden Slechte Tijden te kijken. Heeft ze daar dan ook recht op?
Als haar baas daar toestemming voor geeft, waarom niet?
pi_161757438
quote:

[..]

Ja, en toch is afleren wel een juist woord imho. Religie is toch een soort massa-hysterie. Toch?
I´m back.
pi_161757454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:28 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is een devoot moslim een labiel primitief persoon die elk uur van de dag gevoed moet worden met religie zodat hij niet in elkaar stort? Prima hoor, maar denk je dat een universitaire studie en carrière dan wel geschikt voor zo'n persoon is?
Nee, dat is slechts een effect dat bidden oplevert. Maar dat lijkt me niet de reden dát ze bidden.
pi_161757471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en toch is afleren wel een juist woord imho. Religie is toch een soort massa-hysterie. Toch?
Nee, hoezo? Sommige mensen geloven in een God en hangen een bepaalde religie aan. Prima toch? Ik heb er geen last van.
pi_161757483
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Prima. Noem het dan gewoon moskee hè, en dan kijken wat het effect is. De facto zijn het geen stilteruimtes, geen gebedsruimtes, maar moskeeën.
En stel ook een imam uit Turkije aan. Lol.
Het is die hoofddoek al over again. Eerst voorzichtig, in relatief kleine aantallen ermee komen aanzetten. Natúúrlijk vooral benadrukken dat het van het geloof moet (en heel erg hard ontkennen dat het in feite een PR/dawa-tool is bedoelt om een politiek doel te bereiken). Volgende stap is de minder fanatiekelingen dwingen om ook die hoofddoek te dragen (natúúrlijk glashard ontkennen dat die druk bestaat). En vervolgens eisen dat die hoofddoek nergens meer geweigerd mag worden, al dan niet dmv allerlei rechtzaken.

En dat zie je nu dus weer. Een paar lui vragen om een stilteruimte (zogenaamd voor alle gezindten, maar dat is slechts het breekijzer). Als het eenmaal gerealiseerd is, langzaam maar zeker alle niet-moslims wegpesten (passief-aggressief, maar als dat niet snel genoeg gaat, actief). En voilà, weer een stukje geïslamiseerd.

Maar hé, als je stelt dat Nederland steeds verder geïslamiseerd wordt, dan wordt de discriminatiekaart getrokken. Maar het is gewoon een feit dat die moderne 3e en 4e generatie moslims (vnml Marokkanen en Turken), gewoon hele enge en ongelofelijk ondankbare religekkies zijn, die in feite een bloedeloze oorlog aan het voeren zijn, waarbij onze rechtsstaat, vrijheden en wetten tegen ons worden ingezet, om maar zsm de islam op zoveel mogelijk fronten dominant te maken. Deze religekken zijn nog erger dan nazi's (want fanatieker) en hun ideologie is minstens net zo schadelijk.

Betekent dit dat elke moslim een gevaar is? Nee. Er zijn genoeg moslims in Nederland (en daarbuiten) die wel degelijk hun geloof kunnen relativeren en die snappen dat religie zijn plaats moet kennen (in de privésfeer). Maar die 5e colonne is er, geen twijfel over mogelijk.
pi_161757526
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:30 schreef Copa het volgende:

[..]

Nee, hoezo? Sommige mensen geloven in een God en hangen een bepaalde religie aan. Prima toch? Ik heb er geen last van.
Ja, als je er geen last van hebt, heb je er geen last van, maar dat neemt niet weg dat je er commentaar op kunt of mag leveren. Of zijn we daar ineens ook te bang voor?
I´m back.
pi_161757558
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, als je er geen last van hebt, heb je er geen last van, maar dat neemt niet weg dat je er commentaar op kunt of mag leveren. Of zijn we daar ineens ook te bang voor?
Je mag in dit land overal commentaar of kritiek op hebben, dus ook op religie. Echter, ik begrijp niet waarom iemand het geloof in een God zou moeten 'afleren'.
pi_161757569
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:31 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Het is die hoofddoek al over again. Eerst voorzichtig, in relatief kleine aantallen ermee komen aanzetten. Natúúrlijk vooral benadrukken dat het van het geloof moet (en heel erg hard ontkennen dat het in feite een PR/dawa-tool is bedoelt om een politiek doel te bereiken). Volgende stap is de minder fanatiekelingen dwingen om ook die hoofddoek te dragen (natúúrlijk glashard ontkennen dat die druk bestaat). En vervolgens eisen dat die hoofddoek nergens meer geweigerd mag worden, al dan niet dmv allerlei rechtzaken.

En dat zie je nu dus weer. Een paar lui vragen om een stilteruimte (zogenaamd voor alle gezindten, maar dat is slechts het breekijzer). Als het eenmaal gerealiseerd is, langzaam maar zeker alle niet-moslims wegpesten (passief-aggressief, maar als dat niet snel genoeg gaat, actief). En voilà, weer een stukje geïslamiseerd.

Maar hé, als je stelt dat Nederland steeds verder geïslamiseerd wordt, dan wordt de discriminatiekaart getrokken. Maar het is gewoon een feit dat die moderne 3e en 4e generatie moslims (vnml Marokkanen en Turken), gewoon hele enge en ongelofelijk ondankbare religekkies zijn, die in feite een bloedeloze oorlog aan het voeren zijn, waarbij onze rechtsstaat, vrijheden en wetten tegen ons worden ingezet, om maar zsm de islam op zoveel mogelijk fronten dominant te maken. Deze religekken zijn nog erger dan nazi's (want fanatieker) en hun ideologie is minstens net zo schadelijk.

Betekent dit dat elke moslim een gevaar is? Nee. Er zijn genoeg moslims in Nederland (en daarbuiten) die wel degelijk hun geloof kunnen relativeren en die snappen dat religie zijn plaats moet kennen (in de privésfeer). Maar die 5e colonne is er, geen twijfel over mogelijk.
Ik weet niet wat de bedoeling is? Maar je hebt wrs wel gelijk idd.
I´m back.
pi_161757575
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:17 schreef Copa het volgende:

[..]

Als ze het nodig vinden, huren ze een ruimte.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_161757585
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:34 schreef Copa het volgende:

[..]

Je mag in dit land overal commentaar of kritiek op hebben, dus ook op religie. Echter, ik begrijp niet waarom iemand het geloof in een God zou moeten 'afleren'.
Omdat het totaal kierewiet is? Of mag je dat niet zeggen, omdat je hen dan misschien beledigt?
I´m back.
pi_161757590
quote:
99s.gif Op woensdag 27 april 2016 18:30 schreef Copa het volgende:

[..]

Punt is dat je er echt voor moet waken dat dat invloed heeft op mensen die daar niet op zitten te wachten. Komt nog eens bij: de scheiding tussen mannen en vrouwen en de impliciete religieuze dwang die zo'n gebedsmogelijkheid biedt. Moslims gaan er elkaar op aanspreken. Gegarandeerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2016 18:38:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')