*zoekt snel op Googlequote:Op donderdag 28 april 2016 07:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of aan mensen die niet weten wat een contaminatie is.
dat is tussen sjaan en haar werkgever... genoeg mensen die elk uur even 10 minuten gaan roken... dat vinden we ook allemaal maar prima.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En als Sjaan nou inspiratie krijgt door tijdens haar werk elk uur 10 minuten naar Goede Tijden Slechte Tijden te kijken. Heeft ze daar dan ook recht op?
Wat ben jij toch een zeikerdquote:Op donderdag 28 april 2016 01:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het kan in de meeste bedrijven gewoon niet. Fijn voor jou. Leuk dat een werkgever meedenkt op die manier.
Boeiend, als het werkt is er weinig om op tegen te hebben lijkt me.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zal best werken voor jou. Het is niet normaal dat een werkgever je dat gunt.
En laat het daar op een universiteit nu net om gaan. Gelovigen hebben er eigenlijk al weinig te zoeken, maar dat moeten ze zelf weten. Het geloof zelf is echter iets dat universiteiten moeten bestrijden en zeker niet faciliteren.quote:Op donderdag 28 april 2016 02:53 schreef Faz3D het volgende:
Daarom denk ik juist dat er een God is. Maar de meesten denken net als atheïsten te makkelijk. Welnu ik geloof want het staat geschreven...
Atheïsten hoeven enkel te zeggen: wetenschap.
Juist, we moeten als mens in het algemeen denken voor ons menszijn en niet in 1 richting. Om vooruitstreven te zijn laat ik maar zeggen. Maar we moeten wel strikt zijn als we algemeen denken. Dan moeten we iedereen gelijke waarden en normen geven. En dat gebeurt gelukkig nog steeds in zo'n vrij land als Nederland.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En laat het daar op een universiteit nu net om gaan. Gelovigen hebben er eigenlijk al weinig te zoeken, maar dat moeten ze zelf weten. Het geloof zelf is echter iets dat universiteiten moeten bestrijden en zeker niet faciliteren.
Dat mag die werkgever uitmaken. Dat is pas boeiend!quote:Op donderdag 28 april 2016 13:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Boeiend, als het werkt is er weinig om op tegen te hebben lijkt me.
Nee joh, echt waar?! Goh, dat is nieuw! Sinds wanneer ben je daarvan op de hoogte?quote:Op donderdag 28 april 2016 13:27 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Dat mag die werkgever uitmaken. Dat is pas boeiend!
Ik ben ook niet tegen een gebedsruimte in een moskee of kerk of zo. Maar ieder zijn plek hoort ook bij de vrijheid van denken en de vrijheid om juist niet na te denken. Ik ga ook niet zeuren om een ruimte voor de wetenschap in kerken of gebouwen van religieuze organisaties.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:23 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Juist, we moeten als mens in het algemeen denken voor ons menszijn en niet in 1 richting. Om vooruitstreven te zijn laat ik maar zeggen. Maar we moeten wel strikt zijn als we algemeen denken. Dan moeten we iedereen gelijke waarden en normen geven. En dat gebeurt gelukkig nog steeds in zo'n vrij land als Nederland.
Klopt en er is al een bestaande plek (voor andersdenkenden of hoe je dat wil noemen) en zo hoort het in het openbaar onderwijs.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen een gebedsruimte in een moskee of kerk of zo. Maar ieder zijn plek hoort ook bij de vrijheid van denken en de vrijheid om juist niet na te denken. Ik ga ook niet zeuren om een ruimte voor de wetenschap in kerken of gebouwen van religieuze organisaties.
Kan.quote:Op donderdag 28 april 2016 07:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of aan mensen die niet weten wat een contaminatie is.
Ik ben een zeikerd omdat ik bidden en een ruimte daarvoor op het werk niet als normaal zie?quote:Op donderdag 28 april 2016 12:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zeikerd
Het meeste werk is niet zo dringend als hartchirugie.
Als het werkt.......prima.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Boeiend, als het werkt is er weinig om op tegen te hebben lijkt me.
Je kan ook een taal studeren bijv.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En laat het daar op een universiteit nu net om gaan. Gelovigen hebben er eigenlijk al weinig te zoeken, maar dat moeten ze zelf weten. Het geloof zelf is echter iets dat universiteiten moeten bestrijden en zeker niet faciliteren.
Langer dan jij kennelijk, want het maakt geen ene ruk uit wat jij boeiend vindt. Dat maakt jou hele reactie een onnodige mindfart.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee joh, echt waar?! Goh, dat is nieuw! Sinds wanneer ben je daarvan op de hoogte?
Ik ben ook niet voor een verbod op studeren voor gelovigen. Die zoeken zelf maar uit hoe ze schakelen tussen de rede en de onzin. Feit is dat ook een taalstudie om en op de rede draait.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan kan je dus gewoon gelovig zijn......en heb je er iets te zoeken.
Dan ben je dus heel erg onliberaal kennelijk.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor een verbod op studeren voor gelovigen. Die zoeken zelf maar uit hoe ze schakelen tussen de rede en de onzin. Feit is dat ook een taalstudie om en op de rede draait.
Of een gelovige daar wat mee doet in zijn priveleven moet hij zelf weten, de universtiteit hoeft er in ieder geval niets mee. Die moet de vijand van de wetenschap niet faciliteren.
Onderdrukking en vierkante meters bezetten. Want "je kan toch niet de hele dag thuis blijven, dat begrijpt toch iedereen wel".quote:Op donderdag 28 april 2016 13:34 schreef begaaierd het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat moslims zo veel moeten bidden?
(ik kijk echt uit naar het verhaaltje achter deze regel)
Hoezo? Ik ga toch ruimtes voor rede en contemplatie in kerken en zweefcursuscentra propageren. Ieder zijn voorkeur, maar je moet een ander niet opzadelen met je eigen onvermogen om een keuze te maken.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan ben je dus heel erg onliberaal kennelijk.
Volgens deze logica horen een kantine, printshop en tennisveldjes wel in een kerk thuis.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ga toch ruimtes voor rede en contemplatie in kerken en zweefcursuscentra propageren. Ieder zijn voorkeur, maar je moet een ander niet opzadelen met je eigen onvermogen om een keuze te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |