Op zijn minst een iets betere foto bitte. Overigens meldde ze gisteren nog dat ze totaal geen angst hadquote:
Is dit een doodsbedreigingquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geniet er maar nog een jaartje van, daarna zien we hem gelukkig niet meer terug.
Wordt hij dan een wachtgeldgod?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geniet er maar nog een jaartje van, daarna zien we hem gelukkig niet meer terug.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:11 schreef Joezi het volgende:
Typisch doorsnee Nederlandse familie, wees maar trots op jullie soort.
Zulke lui een podium geven en vooral in nieuwsuurquote:
Nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:11 schreef Joezi het volgende:
Typisch doorsnee Nederlandse familie, wees maar trots op jullie soort.
Doen jullie ras ook altijd met mijn ras, ik noem een sylvanaquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de jouwe.
Ik zie een verdrietige familie. Waarom zo afbranden op hun uiterlijk?
Wij branden Sylvana af om haar achterlijk gedrag. Niet om haar ras.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doen jullie ras ook altijd met mijn ras, ik noem een sylvana
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Dat ik Sylvana een verschrikking vind heeft niets met ras maar met haar gedoe te maken. Miss dramaqueen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel logische vragen toch? Hij vraagt wat iedereen denkt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel harde vragen van Pauw. Praat ze lekker een schuldgevoel aan.
owwww ik dacht om de dikke lippen enzoquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wij branden Sylvana af om haar achterlijk gedrag. Niet om haar ras.
Klopt, toch heeft het wel iets ongemakkelijks...ik zou zoiets niet snel durven te vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wel logische vragen toch? Hij vraagt wat iedereen denkt.
Is kinky moet kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:17 schreef bombmannl het volgende:
Wat een triest verhaal
Dat die broer overal in meedeed, echt ziek.
quote:
Dat die tv-programma's haar een podium gevenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Dat ik Sylvana een verschrikking vind heeft niets met ras maar met haar gedoe te maken. Miss dramaqueen.
Z'n zaad was dan ook op haar gevonden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]![]()
Als ik het zo hoor lijkt hij wel schuldig uiteraard
Nephooligansquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Het is maar dat de rest van de VI hoolies er niet zijn
Het is nieuws.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:19 schreef svann het volgende:
Zeer tragisch, maar wat doet dit bij Pauw?
Gepaste UI heb je bij zo een post.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:22 schreef wuuht het volgende:
Flikkers hebben ALTIJD zon gigantische pijpbek
Ik wil niet het bed in met de Amerikaanse Patricia Paayquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:30 schreef svann het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Madonna:_Truth_or_Dare
Je hoeft voor ons je liefde voor ballet niet te verbergen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Had toch liever een Tsjernobyl onderwerp gehad, i.p.v. deze aids.
Ik ook. Dan had ik ontucht gepleegd met de wasbak.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:33 schreef Specularium het volgende:
Paxcon baalt nu dat hij aan het tandenpoetsen was.
Mag gewoon hier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:35 schreef PSVCL het volgende:
Homo propaganda draait op volle toeren bahbah
Je schijnt enige vrijheden te hebben in Nederlandquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:35 schreef PSVCL het volgende:
Ja had toch ook eens met een jongen gezoend vertelde je laatst op de chat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:35 schreef PSVCL het volgende:
De tegenstanders zijn vissenvoer krijgt ineens een totaal andere ladingquote:
Als ik voor het zeggen had , 100%quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom helaas? Zou jij het willen verbieden?
DM's mag je hier niet postenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja had toch ook eens met een jongen gezoend vertelde je laatst op de chat?
Gelukkig hebben over het algemeen mensen met een IQ van lager dan 60 het niet voor het zeggenquote:
Niet van deze leeftijd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er lopen toch wel meer vrouwen rond op Fok?
Dat schijnt een hoax te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er lopen toch wel meer vrouwen rond op Fok?
Hier kan ik over meepraten, drie hoogquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik heb geen lift hierbloedirritant als je kratjes bier naar boven moet brengen.
Ik heb er geen last van , geef gewoon mijn mening.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Dan zijn er vast andere landen waar je je meer thuisvoelt.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
Jeroen gaat vanavond voor vintage op de boot.
Het is wel wrang dat je van je gespaarde centjes dit soort dingen zelf moet betalen, terwijl anderen hun hele leven op kosten van de Staat hebben geleefd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:46 schreef Joezi het volgende:
Vaak zijn ze ook wel te gierig om zorg in te kopen
Dan worden de kinderen boos.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Als je dood bent heb je ook niks meer aan dat gespaarde geld, opmaken die handel.
Schulden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kinderen van minima erven ook niks. :s
Jouw kinderen gaan niets erven?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Als je dood bent heb je ook niks meer aan dat gespaarde geld, opmaken die handel.
Eigenlijk ben ik tegen erven. Ik ben voor het geld wat overblijft na overlijden opnemen in een fonds en daarvan andere ouderen thuiszorg bieden. Erven, daar heb je niks voor gedaan, waarom zou je daar recht op hebben.quote:
Lekker voor al die Nederlanders, dat de feestvreugde maar flink verziekt mag wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb de leuter van God besteld. Die plast morgen alles onder.
5 mei weer een kans.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker voor al die Nederlanders, dat de feestvreugde maar flink verziekt mag worden
Communistisch wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk ben ik tegen erven. Ik ben voor het geld wat overblijft na overlijden opnemen in een fonds en daarvan andere ouderen thuiszorg bieden. Erven, daar heb je niks voor gedaan, waarom zou je daar recht op hebben.
FB / Alles oranje?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:06 schreef Joezi het volgende:
op naar de FB, protest!!!
Oranjes, bloed aan de handen!
quote:Is het Wilhelmus nog wel van deze tijd? Gedateerd en ouderwets: zo noemt onze dichter des vaderlands ons volkslied. Anne Vegter pleit voor een nieuwe versie, want ‘wij zijn al lang niet meer overheerst door Spanje.’ En wanneer beter dan Koningsdag om een nieuw volkslied te introduceren!
Vanavond gaat dus het Wilhelmus op de schop: Roos Schlikker, Tahmina Akefi en Pieter Derks presenteren hun nieuwe versie. Wat voor muziek past daarbij? Jack Poels, Anousha Nzume, Marco Roelofs en Ad Visser verzorgen de muzikale invulling. En dan de bonusvraag: moeten sporters verplicht het Wilhelmus meezingen? Maarten van der Weijden onthult.
Kijk dus vanavond naar Pauw voor het Wilhelmus anno 2016!
Waarom doen die gekken nog moeitequote:
quote:
Ik vond het wel mooiquote:Op woensdag 27 april 2016 20:39 schreef luxerobots het volgende:
Een nieuw volkslied? Dat vorige koningsliedje faalde behoorlijk.
Dat rappen was ook vandaag weer tenenkrommend. Nederlandse rappers met hun zogenaamde zware strugglesquote:Op woensdag 27 april 2016 20:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi
Op dat rappen na.
ZelfreflectieGenot.quote:Op woensdag 27 april 2016 20:41 schreef tralalala het volgende:
Edit: Nou, nou, nou..
Nu vond ik mijzelf zelfs te ver gaan.
Vertel eens jongenquote:
Wim Daniëls krijgt de rillingen van deze postquote:Op woensdag 27 april 2016 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Het Koningslied dan volkslied maken.
Daarrrr sta je dan... de dag die je wist dat zou komen is eindelijk hierrrr....
Gewoon geen tekst.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:09 schreef tralalala het volgende:
Ik blijf van mening dat er een anti-republiek tekst in het volkslied moet staan.
Ik had toch minstens Peter verwacht.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Wat een matige tafel is dit. Geen pursonelities.
Of Johanquote:Op woensdag 27 april 2016 23:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik had toch minstens Peter verwacht.
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit
Fuck Martijn Koning... die's gewoon niet grappig.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fiscaal is aids
doe staats- en bestuurs of straf
Forum Opties | |