Het is wel wrang dat je van je gespaarde centjes dit soort dingen zelf moet betalen, terwijl anderen hun hele leven op kosten van de Staat hebben geleefd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:46 schreef Joezi het volgende:
Vaak zijn ze ook wel te gierig om zorg in te kopen
Dan worden de kinderen boos.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Als je dood bent heb je ook niks meer aan dat gespaarde geld, opmaken die handel.
Schulden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kinderen van minima erven ook niks. :s
Jouw kinderen gaan niets erven?quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Als je dood bent heb je ook niks meer aan dat gespaarde geld, opmaken die handel.
Eigenlijk ben ik tegen erven. Ik ben voor het geld wat overblijft na overlijden opnemen in een fonds en daarvan andere ouderen thuiszorg bieden. Erven, daar heb je niks voor gedaan, waarom zou je daar recht op hebben.quote:
Lekker voor al die Nederlanders, dat de feestvreugde maar flink verziekt mag wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb de leuter van God besteld. Die plast morgen alles onder.
5 mei weer een kans.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker voor al die Nederlanders, dat de feestvreugde maar flink verziekt mag worden
Communistisch wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk ben ik tegen erven. Ik ben voor het geld wat overblijft na overlijden opnemen in een fonds en daarvan andere ouderen thuiszorg bieden. Erven, daar heb je niks voor gedaan, waarom zou je daar recht op hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |