Doen jullie ras ook altijd met mijn ras, ik noem een sylvanaquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de jouwe.
Ik zie een verdrietige familie. Waarom zo afbranden op hun uiterlijk?
Wij branden Sylvana af om haar achterlijk gedrag. Niet om haar ras.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doen jullie ras ook altijd met mijn ras, ik noem een sylvana
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Dat ik Sylvana een verschrikking vind heeft niets met ras maar met haar gedoe te maken. Miss dramaqueen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wel logische vragen toch? Hij vraagt wat iedereen denkt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel harde vragen van Pauw. Praat ze lekker een schuldgevoel aan.
owwww ik dacht om de dikke lippen enzoquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wij branden Sylvana af om haar achterlijk gedrag. Niet om haar ras.
Klopt, toch heeft het wel iets ongemakkelijks...ik zou zoiets niet snel durven te vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wel logische vragen toch? Hij vraagt wat iedereen denkt.
Is kinky moet kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:17 schreef bombmannl het volgende:
Wat een triest verhaal
Dat die broer overal in meedeed, echt ziek.
quote:
Dat die tv-programma's haar een podium gevenquote:Op dinsdag 26 april 2016 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Dat ik Sylvana een verschrikking vind heeft niets met ras maar met haar gedoe te maken. Miss dramaqueen.
Z'n zaad was dan ook op haar gevonden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]![]()
Als ik het zo hoor lijkt hij wel schuldig uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |