Zo klinkt ze altijd.quote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze klinkt als een ontzettend kut wijf
Nogal ja.quote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze is niet voor niets opgepaktquote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is die vrijgevochten Turkse spirit.quote:Op maandag 25 april 2016 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik pik dit even mee.
Wat bijdehand is ze zeg. Geef gewoon normaal antwoord.
ze maakte toen blijkbaar al geen indrukquote:Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kenden jullie Umar hiervoor niet of zo? Heeft nog wel eens bij onze goden Knevel en vd Brink gezeten
Ze was het neukertje van van Gogh geloof ik, iets met prikkeldraad om zn lul.quote:Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kenden jullie Umar hiervoor niet of zo? Heeft nog wel eens bij onze goden Knevel en vd Brink gezeten
Ze is columinst voor de Metro, opvolgen van Theo van Gogh.quote:Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat weet ik, bedankt.quote:Op maandag 25 april 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze is columinst voor de Metro, opvolgen van Theo van Gogh.
Dat komt omdat KvdB altijd zoveel indruk maakten, dat de rest van de mensen totaal niet opvielenquote:Op maandag 25 april 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze maakte toen blijkbaar al geen indruk
Daar probeerde ze hem na te doen en toen ging het mis.quote:Op maandag 25 april 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze is columinst voor de Metro, opvolgen van Theo van Gogh.
Wij missen ze ookquote:Op maandag 25 april 2016 23:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat komt omdat KvdB altijd zoveel indruk maakten, dat de rest van de mensen totaal niet opvielen
quote:Op maandag 25 april 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als je als vrouw in de gulag niet luisterde naar de bewakers (aka makkelijk verkracht werd) smeerde ze je kut vol honing en bonden ze je aan een boom zodat mieren je konden uiteten.
[ afbeelding ]
Ze schrijft soms best goede columns maar de AKP gekkies hier kunnen er niet zo goed mee overweg.quote:Op maandag 25 april 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar probeerde ze hem na te doen en toen ging het mis.
Wat mij betreft had hij er ook mogen zitten, topshow van de bovenste plankquote:Op maandag 25 april 2016 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook anti-Nederland dus komt op hetzelfde neer.
Die fotograafquote:Op maandag 25 april 2016 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meer keus in Rusland.
[ afbeelding ]
doen doen doen doen doen doen doenquote:Op maandag 25 april 2016 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meer keus in Rusland.
[ afbeelding ]
Hou eens op met je Rusland, vieze slinksche communist dat je er bent.quote:Op maandag 25 april 2016 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meer keus in Rusland.
[ afbeelding ]
Leuk allen.quote:Op maandag 25 april 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hou eens op met je Rusland, vieze slinksche communist dat je er bent.
Hoe poept deze Siamese tweeling eigenlijkquote:
Ben maar een neutrale berggeit.quote:Op maandag 25 april 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hou eens op met je Rusland, vieze slinksche communist dat je er bent.
Degene die het hardst perst hoeft z'n tanden niet te poetsen na het poepen.quote:Op maandag 25 april 2016 23:30 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hoe poept deze Siamese tweeling eigenlijk
Dat is een vraag voor Haags_Kwartiertje.quote:Op maandag 25 april 2016 23:30 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hoe poept deze Siamese tweeling eigenlijk
Ja...... interessante casusquote:Op maandag 25 april 2016 23:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is een vraag voor Haags_Kwartiertje.
boskamp doet het luisterboekquote:Op maandag 25 april 2016 23:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoelang doe je erover om dat stripverhaaltje uit te lezen ? halfuurtje ?
Dat geeft het begrip je lul delen met een ander wel een andere invullingquote:Op maandag 25 april 2016 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze hebben benen, vast ook een lul en aars.
[ afbeelding ]
Waar kan ik die broek krijgen?quote:Op maandag 25 april 2016 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze hebben benen, vast ook een lul en aars.
[ afbeelding ]
Dat was matten gewordenquote:Op maandag 25 april 2016 23:34 schreef Coco98 het volgende:
Stel je voor dat Tom Egbers dit gesprek moest leiden.
Sooow koekoek!quote:Op maandag 25 april 2016 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
Turken zijn beter in Armeniërs uitmoorden dan discussiëren
ik denk dat Tegen de herdenking aan het waren protesterenquote:Op maandag 25 april 2016 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen die turken niet de Armeense genocide niet gaan herdenken in Turkije?
als je een gratis hotel wil kan dan.quote:Op maandag 25 april 2016 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen die turken niet de Armeense genocide niet gaan herdenken in Turkije?
Best lekker die vrijheids van meningsuiting he?quote:Op maandag 25 april 2016 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat Tegen de herdenking aan het waren protesteren
fixedquote:Op maandag 25 april 2016 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen die turken niet de Armeense genocide niet gaan herdenkenontkennen in Turkije?
quote:Op maandag 25 april 2016 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
Turken zijn beter in Armeniërs uitmoorden dan discussiëren
Medelander.quote:Op maandag 25 april 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe heet die Turkse dame? Ik mag haar wel.
Pauw wil ze allemaal op de boot hebben straks.quote:
Karabulutquote:Op maandag 25 april 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Koerdisch. Sadet Karabulut.quote:Op maandag 25 april 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Mehmetquote:Op maandag 25 april 2016 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij viel toch altijd in slaapquote:Op maandag 25 april 2016 23:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar was de witteman altijd zo goed in
D'r zit een dikke in hun bilnaadquote:Op maandag 25 april 2016 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik mis toch wel een snor bij de dames
Doe maar snel een gewapend conflict, dan kunnen ze Christ Klep weer uitnodigenquote:
Dat waren tijdenquote:Op maandag 25 april 2016 23:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Doe maar snel een gewapend conflict, dan kunnen ze Christ Klep weer uitnodigen
Het is nog niet helemaal duidelijk welk filmpje je bedoeltquote:Op maandag 25 april 2016 23:42 schreef Joezi het volgende:
Prachtige beelden uit het wonderlijke dierenrijk
Vrijheden van uiting tochquote:Op maandag 25 april 2016 23:46 schreef gosschalks het volgende:
Laat Mehmet hierover maar niet aan het woord, dan zullen we Holocaustontkenning krijgen
Volgens mij is Holocaustontkenning wettelijk verbodenquote:
Turkije VS Rusland vind ik wel interessant, ik vind Erdogan en Putin wel aan elkaar gewaagdquote:Op maandag 25 april 2016 23:50 schreef svann het volgende:
Zijn er niet genoeg nieuwe oorlogen om het over te hebben?
Samen met Youri Mulderquote:
Hij lult door zijn neus.quote:Op maandag 25 april 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
Hij heeft een stem die ze gebruiken bij interviews om anoniem te blijven.
Misschien spreekt hij dat wel in iedere keer.quote:Op maandag 25 april 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
Hij heeft een stem die ze gebruiken bij interviews om anoniem te blijven.
Dat dacht Erdogan ook tot Poetin de toeristen thuis hield.quote:Op maandag 25 april 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Turkije VS Rusland vind ik wel interessant, ik vind Erdogan en Putin wel aan elkaar gewaagd
De broek aanhouden bij worstelenquote:
Poetin vindt toeristen weer prima in Turkijequote:Op maandag 25 april 2016 23:53 schreef svann het volgende:
[..]
Dat dacht Erdogan ook tot Poetin de toeristen thuis hield.
Is dat zo?quote:Op maandag 25 april 2016 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Poetin vindt toeristen weer prima in Turkije
Precies, kijk naar darts.quote:Op maandag 25 april 2016 23:56 schreef Djoetma het volgende:
Dat een sport Olympisch moet zijn om een echte sport te zijn is natuurlijk onzin.
Nederland mag zich op 4 mei schamen. In Nederland werden de meeste Joden gedeporteerd van heel Europa. Toen was Nederland al haantje de voorste.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Op 4 mei vieren we dat de verzetsstrijders Nederland bevrijd hebben
Nederland had gewoon als enige de administratie goed op ordequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland mag zich op 4 mei schamen. In Nederland werden de meeste Joden gedeporteerd van heel Europa. Toen was Nederland al haantje de voorste.
Wiking voor ze . Met de groeten van SS Bernard en Videla Maximaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland mag zich op 4 mei schamen. In Nederland werden de meeste Joden gedeporteerd van heel Europa. Toen was Nederland al haantje de voorste.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wiking voor ze . Met de groeten van SS Bernard en Videla Maxima
Na afloop kreeg Canada al die viezeriken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overwinnaars he . En joden waren al niet geliefd bij iedereen in Europa
Amerikanen de raketgeleerdenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na afloop kreeg Canada al die viezeriken.
De Joodse Raad regelt het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Amerikanen de raketgeleerden
Eerlijk wel
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik denk dat ik lekker ga slapen
Liever niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Kan deze vrouw van het beeld geweerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |