Vrijheden van uiting tochquote:Op maandag 25 april 2016 23:46 schreef gosschalks het volgende:
Laat Mehmet hierover maar niet aan het woord, dan zullen we Holocaustontkenning krijgen
Volgens mij is Holocaustontkenning wettelijk verbodenquote:
Turkije VS Rusland vind ik wel interessant, ik vind Erdogan en Putin wel aan elkaar gewaagdquote:Op maandag 25 april 2016 23:50 schreef svann het volgende:
Zijn er niet genoeg nieuwe oorlogen om het over te hebben?
Samen met Youri Mulderquote:
Hij lult door zijn neus.quote:Op maandag 25 april 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
Hij heeft een stem die ze gebruiken bij interviews om anoniem te blijven.
Misschien spreekt hij dat wel in iedere keer.quote:Op maandag 25 april 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
Hij heeft een stem die ze gebruiken bij interviews om anoniem te blijven.
Dat dacht Erdogan ook tot Poetin de toeristen thuis hield.quote:Op maandag 25 april 2016 23:51 schreef gosschalks het volgende:
Turkije VS Rusland vind ik wel interessant, ik vind Erdogan en Putin wel aan elkaar gewaagd
De broek aanhouden bij worstelenquote:
Poetin vindt toeristen weer prima in Turkijequote:Op maandag 25 april 2016 23:53 schreef svann het volgende:
[..]
Dat dacht Erdogan ook tot Poetin de toeristen thuis hield.
Is dat zo?quote:Op maandag 25 april 2016 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Poetin vindt toeristen weer prima in Turkije
Precies, kijk naar darts.quote:Op maandag 25 april 2016 23:56 schreef Djoetma het volgende:
Dat een sport Olympisch moet zijn om een echte sport te zijn is natuurlijk onzin.
Nederland mag zich op 4 mei schamen. In Nederland werden de meeste Joden gedeporteerd van heel Europa. Toen was Nederland al haantje de voorste.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Op 4 mei vieren we dat de verzetsstrijders Nederland bevrijd hebben
Nederland had gewoon als enige de administratie goed op ordequote:Op dinsdag 26 april 2016 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland mag zich op 4 mei schamen. In Nederland werden de meeste Joden gedeporteerd van heel Europa. Toen was Nederland al haantje de voorste.
Wiking voor ze . Met de groeten van SS Bernard en Videla Maximaquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nederland mag zich op 4 mei schamen. In Nederland werden de meeste Joden gedeporteerd van heel Europa. Toen was Nederland al haantje de voorste.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wiking voor ze . Met de groeten van SS Bernard en Videla Maxima
Na afloop kreeg Canada al die viezeriken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overwinnaars he . En joden waren al niet geliefd bij iedereen in Europa
Amerikanen de raketgeleerdenquote:Op dinsdag 26 april 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na afloop kreeg Canada al die viezeriken.
De Joodse Raad regelt het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Amerikanen de raketgeleerden
Eerlijk wel
quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik denk dat ik lekker ga slapen
Liever niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Kan deze vrouw van het beeld geweerd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |