Zo klinkt ze altijd.quote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze klinkt als een ontzettend kut wijf
Nogal ja.quote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze is niet voor niets opgepaktquote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 25 april 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is die vrijgevochten Turkse spirit.quote:Op maandag 25 april 2016 23:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik pik dit even mee.
Wat bijdehand is ze zeg. Geef gewoon normaal antwoord.
ze maakte toen blijkbaar al geen indrukquote:Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kenden jullie Umar hiervoor niet of zo? Heeft nog wel eens bij onze goden Knevel en vd Brink gezeten
Ze was het neukertje van van Gogh geloof ik, iets met prikkeldraad om zn lul.quote:Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kenden jullie Umar hiervoor niet of zo? Heeft nog wel eens bij onze goden Knevel en vd Brink gezeten
Ze is columinst voor de Metro, opvolgen van Theo van Gogh.quote:Op maandag 25 april 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat weet ik, bedankt.quote:Op maandag 25 april 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze is columinst voor de Metro, opvolgen van Theo van Gogh.
Dat komt omdat KvdB altijd zoveel indruk maakten, dat de rest van de mensen totaal niet opvielenquote:Op maandag 25 april 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ze maakte toen blijkbaar al geen indruk
Daar probeerde ze hem na te doen en toen ging het mis.quote:Op maandag 25 april 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze is columinst voor de Metro, opvolgen van Theo van Gogh.
Wij missen ze ookquote:Op maandag 25 april 2016 23:23 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat komt omdat KvdB altijd zoveel indruk maakten, dat de rest van de mensen totaal niet opvielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |