Radio49: Hét Station voor de Second Comingquote:
Mindfucked?quote:
Zal ik doen als de psycholoog vindt dat ik weer onbegeleid naar buiten kan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Zit je hier onder een pseudoniem op een forum, neem je daar ook weer een pseudoniem voor.
Moet je eens uitleggen bij een integratie cursus...
BadTripBob, ben jij dat?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:13 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Zal ik doen als de psycholoog vindt dat ik weer onbegeleid naar buiten kan.
Nu als GoodTripBobquote:
just mequote:Op dinsdag 26 april 2016 21:14 schreef just me het volgende:
Zo verwarrend allemaal, even mezelf zijn
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
Gewoon mijn 78.000e post gemist
Nou, op naar de 79.000 dan maar
Vreselijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:14 schreef just me het volgende:
Jij hebt je kloons gewoon als ondertitel. Zo wordt het wel heel makkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:14 schreef just me het volgende:
Nog maar 1000 joh, 3 dagen even flink doorstampenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
3?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog maar 1000 joh, 3 dagen even flink doorstampen
Welterusten, Melt!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Melting het volgende:
Vinyl... bedankt voor de deuntjes.
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken.
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Jij moet morgen werken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
"No Pacman, drugs are bad" - Bloodhound Gang - Mope
Tip: vaak bevindt het zich in je slaapkamerquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Slaap lekker Meltingquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Welterusten Melt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:17 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Ah, meer? minder?quote:
Nee. Maar ben wel moe van vandaag werken.quote:
Dank voor de tip. Begin ik daar met zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tip: vaak bevindt het zich in je slaapkamer
Beetje achter een bureau hangenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee. Maar ben wel moe van vandaag werken.
Nee man je bent met mij in de warquote:
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Begin ik daar met zoeken.
Niet helemaal nieuw hoor, deze heb ik ook al een tijdjequote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:23 schreef just me het volgende:
* just me moet voortaan beter kijken wat ze koopt...
heb nu een solarlampje in de tuin en dat wordt groen, blauw, rood
Ik zal hem maar in de achtertuin houden en niet in de voortuin zetten
![]()
Truste Meltquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef FatherJohn het volgende:
Ik ga mijn bed ook opzoeken. Welterusten.
Vergeet u niet te bidden voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef FatherJohn het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hebben jullie trouwens al gelezen dat Kink FM serieus aan een terugkeer werkt?
MUZ / Het einde van kinkfm
Yo vader! Trusten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef FatherJohn het volgende:
Als je een account hebt, kun je ook gewoon via je browser naar Spotify luisteren: https://play.spotify.com/browsequote:Op dinsdag 26 april 2016 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice
Ow, geen spotify meer op deze laptop. Ik wou de kink fm lijst bekijken.
Dat zal me niet gebeuren. Eerst douchen, dan bidden en mijn bed in.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:26 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Vergeet u niet te bidden voor het slapen gaan?
Originalquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit trouwens de originele versie van Paper Gods of een remix?
#dtv
Yep heb een premium account. Spotify gedownload. De webinterface vind ik niet zo prettig met zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je een account hebt, kun je ook gewoon via je browser naar Spotify luisteren: https://play.spotify.com/browse
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Hebben jullie trouwens al gelezen dat Kink FM serieus aan een terugkeer werkt?
MUZ / Het einde van kinkfm
Mafze Eerwaarde.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:25 schreef FatherJohn het volgende:
Als je niet betaalt, bepaald Spotify hoe jij je muziek luistert...quote:
Het is net radio...quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt, bepaald Spotify hoe jij je muziek luistert...
Daarnaast, er is genoeg mis mee. Vraag maar aan de artiesten.
Ik vind Spotify een geweldige aanwinst en heb ik sinds kort een premium abonnement. Ik heb enorm veel goede, nieuwe muziek leren kennen dankzij Spotify. Muziek die ik anders nooit had gekend.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt, bepaald Spotify hoe jij je muziek luistert...
Daarnaast, er is genoeg mis mee. Vraag maar aan de artiesten.
Het zit iets ingewikkelder in elkaar dan hoe jij het schetst.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net radio...
Als artiest hoef je niet mee te doen bij Spotify trouwens.
Verkoop je toch lekker die 3 CD's per avond na je optreden...
Dit dusquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Spotify een geweldige aanwinst en heb ik sinds kort een premium abonnement. Ik heb enorm veel goede, nieuwe muziek leren kennen dankzij Spotify. Muziek die ik anders nooit had gekend.
Ik zeg ook nergens dat ALLES mis is met Spotify.. maar wel enorm veel. Vooral op financieel vlak.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind Spotify een geweldige aanwinst en heb ik sinds kort een premium abonnement. Ik heb enorm veel goede, nieuwe muziek leren kennen dankzij Spotify. Muziek die ik anders nooit had gekend.
Radio49 niet kennenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iets ingewikkelder, maar ook weer niet zo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zit iets ingewikkelder in elkaar dan hoe jij het schetst.
Oh en de best verkochte albums van 2015 waren Adele en Taylor Swift. Beiden niet op Spotify
Spotify ken ik langerquote:
Spotify en andere streaming-diensten zijn de nieuwe realiteit; wen er maar aan. Overigens laten de cijfers zijn dat de groei van streaming NIET ten koste gaat van fysieke verkoop, maar van betaalde downloads. Die ontwikkeling juich ik van harte toe. Geld betalen voor mp3'squote:Op dinsdag 26 april 2016 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ALLES mis is met Spotify.. maar wel enorm veel. Vooral op financieel vlak.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ALLES mis is met Spotify.. maar wel enorm veel. Vooral op financieel vlak.
Juist.. ik heb geen zin om deze discussie weer te hebben. Laatst al met tailfox die dacht te weten hoe goed Spotify voor artiesten is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets ingewikkelder, maar ook weer niet zo ingewikkeld.
Goede zet van de dames, die wisten de weg ook te vinden om er niet op te hoeven.
Maar over hen had ik het niet...
Het één sluit het ander niet uit hè. Vooral één of andere "vago" uit Den Helder draait vaak leuke liedjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, dequote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Juist.. ik heb geen zin om deze discussie weer te hebben. Laatst al met tailfox die dacht te weten hoe goed Spotify voor artiesten is.
klopt. omdat ik het vanuit de financiele kant bekijk. En die is voor artiesten gewoon ruk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]en
is anders behoorlijk uitgesproken.
Laat niet veel onduidelijkheid over...
Yummie, lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:38 schreef knokkels het volgende:
* knokkels deelt pepertjes met roomkaas rond
Ja, omdat ik moe wordt van mensen die denken te weten hoe goed Spotify voor artiesten isquote:
Dan moet je tegenmaatregelen nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
klopt. omdat ik het vanuit de financiele kant bekijk. En die is voor artiesten gewoon ruk.
quote:
Je mag als artiest blij zijn dat mensen naar jouw muziek willen luisteren. Dat is gewoon de realiteit, of je dat nu leuk vindt of niet. Het wekelijkse aanbod aan nieuwe muziek - ik houd het actief bij - is enorm.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Juist.. ik heb geen zin om deze discussie weer te hebben. Laatst al met tailfox die dacht te weten hoe goed Spotify voor artiesten is.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:38 schreef knokkels het volgende:
* knokkels deelt pepertjes met roomkaas rond
Ik heb nog verse in de koelkast staanquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Oeh.. dat heeft toch zeker wel 3 minuten geduurd![]()
is op
Dat heb ik niet gezegd, ik ben consument en vind het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik moe wordt van mensen die denken te weten hoe goed Spotify voor artiesten is
Mensen die denken dat je voor de MP3 betaaldquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spotify en andere streaming-diensten zijn de nieuwe realiteit; wen er maar aan. Overigens laten de cijfers zijn dat de groei van streaming NIET ten koste gaat van fysieke verkoop, maar van betaalde downloads. Die ontwikkeling juich ik van harte toe. Geld betalen voor mp3's
zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog verse in de koelkast staan
Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je tegenmaatregelen nemen.
Zoals dat met alle zakelijke/financiële zaken gaat als je van mening bent dat er misbruik van je gemaakt wordt.
Kaasboer heeft ze gemaaktquote:
En daar ligt een groot deel van het probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik ben consument en vind het prima.
Ik betaal voor mijn abonnement en krijg wat ik verwacht...
Tsja, als je je eigen broek niet kan ophouden, moet je misschien toch iets anders gaan doen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je voor de MP3 betaald________!!!
Er even makkelijk aan voorbij gaan dat het een artiest duizenden euro's aan gear kost.. studio ruimte moeten huren... uren bezig zijn met opnemen, oefenen,...
Nee, maar we betalen 5 euro voor Starbucks koffie_______!!!!
Ow, ik dacht dat het mijn hart was dat ik hoorde kloppenquote:
Ik ben muzikant, ik weet dat het geld kost. En naast mijn Spotify-abonnement koop ik, zoals ik altijd al deed, nog regelmatig cd's.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je voor de MP3 betaald________!!!
Er even makkelijk aan voorbij gaan dat het een artiest duizenden euro's aan gear kost.. studio ruimte moeten huren... uren bezig zijn met opnemen, oefenen,...
Nee, maar we betalen 5 euro voor Starbucks koffie_______!!!!
Ja, ik dacht, ik laat even de consequentie horen van wat er gebeurt als men artiesten niets of weinig betaald.quote:
Oh puh-lease kerel......quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik laat even de consequentie horen van wat er gebeurt als men artiesten niets of weinig betaald.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik laat even de consequentie horen van wat er gebeurt als men artiesten niets of weinig betaald.
quote:
Ik ook, en ik kan zelfs rustig stellen dat, doordat ik via een betaald Spotify abonnnement nieuwe artiesten en muziek heb leren kennen, ik méér fysieke CD's en betaalde MP3s heb gekocht dan ik anders gedaan zou hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben muzikant, ik weet dat het geld kost. En naast mijn Spotify-abonnement koop ik, zoals ik altijd al deed, nog regelmatig cd's.
Zal ik je anders de demo van mijn band even doorsturen? Hebben we zelf bekostigd; we hebben er niks voor gekregen....quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat probleem ligt dus grotendeels bij mensen die te beroerd zijn een artiest te betalen. Zij het de consument of platenmaatschappij.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, als je je eigen broek niet kan ophouden, moet je misschien toch iets anders gaan doen.
Ook dat geldt voor elke bedrijfstak...
Ons hier een les leren? Spotify boeit me geen ene neuk. Het gaat hier om de muziek die wij hier draaien, klaar.quote:
Hoezo, ik betaal toch voor de diensten van Spotify?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En daar ligt een groot deel van het probleem.
Denk erom, niet spotten met mijn baas hè!quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:42 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Start nou maar weer een nummer in, paus
Dit bedoel ik. Spotify, ik heb het niet eens.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons hier een les leren? Spotify boeit me geen ene neuk. Het gaat hier om de muziek die wij hier draaien, klaar.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:44 schreef KardinaalTeken het volgende:
[..]
Denk erom, niet spotten met mijn baas hè!
Als ik als bakker geen brood verkoop, moet ik er ook mee stoppen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat probleem ligt dus grotendeels bij mensen die te beroerd zijn een artiest te betalen. Zij het de consument of platenmaatschappij.
Inclusief alle grootverdieners komt het gemiddelde inkomen van alle muzikanten uit op minder dan 17.000 dollar per jaar. VOOR belasting.
Dat is INCLUSIEF zij die miljoenen verdienen.
Ik ook. Zo zou ik Charlie Winston bijvoorbeeld niet hebben gekend. (Ik moet nog beginnen met Charlie Winston-nummers spammen, realiseer ik me).quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook, en ik kan zelfs rustig stellen dat, doordat ik via een betaald Spotify abonnnement nieuwe artiesten en muziek heb leren kennen, ik méér fysieke CD's en betaalde MP3s heb gekocht dan ik anders gedaan zou hebben.
Dank je.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Zo zou ik Charlie Winston bijvoorbeeld niet hebben gekend. (Ik moet nog beginnen met Charlie Winston-nummers spammen, realiseer ik me).
Volgens mij moet je als muzikant af van het idee dat je met muziek maken je brood kunt verdienen. Dat is slechts voor een beperkte groep weggelegd. En "artiest" is een lastig "beroep". Je kunt jezelf nog zo geniaal vinden, je kunt nog zo veel ziel en zaligheid in je werk steken, maar als de luisteraar het niet snapt of niet slikt, verkoop je weinig en heb je geen inkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik als bakker geen brood verkoop, moet ik er ook mee stoppen.
Wat Elfletterig zegt, het aanbod is enorm en niet iedereen kan uit de trog meeëten...
Helaas zijn z'n 1e en 2e album van Spotify verwijderd. Maar het 3e album, vorig jaar uitgebracht, staat er nog wel op. Een goede bekende van me heeft er trouwens ook een MUZ-topic aan gewijd: MUZ / Charlie Winston #1: Curio Cityquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je.
Die heb ik even op Follow gezet. Als ik straks weer meer werk heb ik weer alle tijd om nieuwe muziek te leren kennen.
wat voor band is het ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik je anders de demo van mijn band even doorsturen? Hebben we zelf bekostigd; we hebben er niks voor gekregen....
TVP gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas zijn z'n 1e en 2e album van Spotify verwijderd. Maar het 3e album, vorig jaar uitgebracht, staat er nog wel op. Een goede bekende van me heeft er trouwens ook een MUZ-topic aan gewijd: MUZ / Charlie Winston #1: Curio City
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als muzikant af van het idee dat je met muziek maken je brood kunt verdienen. Dat is slechts voor een beperkte groep weggelegd. En "artiest" is een lastig "beroep". Je kunt jezelf nog zo geniaal vinden, je kunt nog zo veel ziel en zaligheid in je werk steken, maar als de luisteraar het niet snapt of niet slikt, verkoop je weinig en heb je geen inkomen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als muzikant af van het idee dat je met muziek maken je brood kunt verdienen. Dat is slechts voor een beperkte groep weggelegd. En "artiest" is een lastig "beroep". Je kunt jezelf nog zo geniaal vinden, je kunt nog zo veel ziel en zaligheid in je werk steken, maar als de luisteraar het niet snapt of niet slikt, verkoop je weinig en heb je geen inkomen.
Pop-rock, eigen werk. Ik ben de op één na jongste. We weten dat niet meer wereldberoemd gaan worden. Daardoor hebben we gewoon ontzettend veel lol en omdat het onderling klikt, is de spirit heel goed en loopt het prima.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Daardoor hebben we gewoon ontzettend veel lol en omdat het onderling klikt, is de spirit heel goed en loopt het prima.
Niet dit...quote:
Daar ben ik het ook mee eens, reden genoeg om dat dus niet te kopen...quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de bagger die bij top of flop voorbij komt
Gaafquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop-rock, eigen werk. Ik ben de op één na jongste. We weten dat niet meer wereldberoemd gaan worden. Daardoor hebben we gewoon ontzettend veel lol en omdat het onderling klikt, is de spirit heel goed en loopt het prima.
Overigens heb ik nog een tweede band, maar die zit meer in de opstartfase.
Mijn mening verschilt dus met die van jou. Dat kan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet dit...
Je kunt het vervelend vinden of een heel moralistisch betoog afsteken, maar de realiteit wordt er niet anders van.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens.
En dat dat vervelend/jammer is voor personen die het daardoor niet redden, ja.
Maar dat gebeurt overal...
Jullie hebben alvast een station waar jullie geplugd kunnen wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop-rock, eigen werk. Ik ben de op één na jongste. We weten dat niet meer wereldberoemd gaan worden. Daardoor hebben we gewoon ontzettend veel lol en omdat het onderling klikt, is de spirit heel goed en loopt het prima.
Overigens heb ik nog een tweede band, maar die zit meer in de opstartfase.
Ik heb 2 neefjes die in 'n band spelen, moet nog steeds eens kijken als ze in de buurt spelenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zou het niet willen missen.
Ik heb twee nichtjes die heel veel trekkerbanden zien dagelijks.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 2 neefjes die in 'n band spelen, moet nog steeds eens kijken als ze in de buurt spelen
Mag ik al een verzoekje indienenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vinyl, dank voor alle nummers!Ik begin zo eerst even rustig. Sterker nog, er zit een fluitje in.
dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Als we daar maar overheen kunnen stappen, is dat prima...
Juist door op Spotify rond te neuzen kun je leuke muziek ontdekken die door de mainstream niet wordt opgepikt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |