wat voor band is het ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal ik je anders de demo van mijn band even doorsturen? Hebben we zelf bekostigd; we hebben er niks voor gekregen....
TVP gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas zijn z'n 1e en 2e album van Spotify verwijderd. Maar het 3e album, vorig jaar uitgebracht, staat er nog wel op. Een goede bekende van me heeft er trouwens ook een MUZ-topic aan gewijd: MUZ / Charlie Winston #1: Curio City
Daar ben ik het volledig mee eens.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als muzikant af van het idee dat je met muziek maken je brood kunt verdienen. Dat is slechts voor een beperkte groep weggelegd. En "artiest" is een lastig "beroep". Je kunt jezelf nog zo geniaal vinden, je kunt nog zo veel ziel en zaligheid in je werk steken, maar als de luisteraar het niet snapt of niet slikt, verkoop je weinig en heb je geen inkomen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als muzikant af van het idee dat je met muziek maken je brood kunt verdienen. Dat is slechts voor een beperkte groep weggelegd. En "artiest" is een lastig "beroep". Je kunt jezelf nog zo geniaal vinden, je kunt nog zo veel ziel en zaligheid in je werk steken, maar als de luisteraar het niet snapt of niet slikt, verkoop je weinig en heb je geen inkomen.
Pop-rock, eigen werk. Ik ben de op één na jongste. We weten dat niet meer wereldberoemd gaan worden. Daardoor hebben we gewoon ontzettend veel lol en omdat het onderling klikt, is de spirit heel goed en loopt het prima.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Daardoor hebben we gewoon ontzettend veel lol en omdat het onderling klikt, is de spirit heel goed en loopt het prima.
Niet dit...quote:
Daar ben ik het ook mee eens, reden genoeg om dat dus niet te kopen...quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijk maar naar de bagger die bij top of flop voorbij komt
Gaafquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop-rock, eigen werk. Ik ben de op één na jongste. We weten dat niet meer wereldberoemd gaan worden. Daardoor hebben we gewoon ontzettend veel lol en omdat het onderling klikt, is de spirit heel goed en loopt het prima.
Overigens heb ik nog een tweede band, maar die zit meer in de opstartfase.
Mijn mening verschilt dus met die van jou. Dat kan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet dit...
Kijk maar naar de bagger die bij top of flop voorbij komt
Je kunt het vervelend vinden of een heel moralistisch betoog afsteken, maar de realiteit wordt er niet anders van.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens.
En dat dat vervelend/jammer is voor personen die het daardoor niet redden, ja.
Maar dat gebeurt overal...
Jullie hebben alvast een station waar jullie geplugd kunnen wordenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop-rock, eigen werk. Ik ben de op één na jongste. We weten dat niet meer wereldberoemd gaan worden. Daardoor hebben we gewoon ontzettend veel lol en omdat het onderling klikt, is de spirit heel goed en loopt het prima.
Overigens heb ik nog een tweede band, maar die zit meer in de opstartfase.
Ik heb 2 neefjes die in 'n band spelen, moet nog steeds eens kijken als ze in de buurt spelenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. Ik zou het niet willen missen.
Ik heb twee nichtjes die heel veel trekkerbanden zien dagelijks.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb 2 neefjes die in 'n band spelen, moet nog steeds eens kijken als ze in de buurt spelen
Mag ik al een verzoekje indienenquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vinyl, dank voor alle nummers!Ik begin zo eerst even rustig. Sterker nog, er zit een fluitje in.
dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Als we daar maar overheen kunnen stappen, is dat prima...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |