Iets ingewikkelder, maar ook weer niet zo ingewikkeld.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zit iets ingewikkelder in elkaar dan hoe jij het schetst.
Oh en de best verkochte albums van 2015 waren Adele en Taylor Swift. Beiden niet op Spotify
Spotify ken ik langerquote:
Spotify en andere streaming-diensten zijn de nieuwe realiteit; wen er maar aan. Overigens laten de cijfers zijn dat de groei van streaming NIET ten koste gaat van fysieke verkoop, maar van betaalde downloads. Die ontwikkeling juich ik van harte toe. Geld betalen voor mp3'squote:Op dinsdag 26 april 2016 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ALLES mis is met Spotify.. maar wel enorm veel. Vooral op financieel vlak.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ALLES mis is met Spotify.. maar wel enorm veel. Vooral op financieel vlak.
Juist.. ik heb geen zin om deze discussie weer te hebben. Laatst al met tailfox die dacht te weten hoe goed Spotify voor artiesten is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets ingewikkelder, maar ook weer niet zo ingewikkeld.
Goede zet van de dames, die wisten de weg ook te vinden om er niet op te hoeven.
Maar over hen had ik het niet...
Het één sluit het ander niet uit hè. Vooral één of andere "vago" uit Den Helder draait vaak leuke liedjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja, dequote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Juist.. ik heb geen zin om deze discussie weer te hebben. Laatst al met tailfox die dacht te weten hoe goed Spotify voor artiesten is.
klopt. omdat ik het vanuit de financiele kant bekijk. En die is voor artiesten gewoon ruk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]en
is anders behoorlijk uitgesproken.
Laat niet veel onduidelijkheid over...
Yummie, lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:38 schreef knokkels het volgende:
* knokkels deelt pepertjes met roomkaas rond
Ja, omdat ik moe wordt van mensen die denken te weten hoe goed Spotify voor artiesten isquote:
Dan moet je tegenmaatregelen nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
klopt. omdat ik het vanuit de financiele kant bekijk. En die is voor artiesten gewoon ruk.
quote:
Je mag als artiest blij zijn dat mensen naar jouw muziek willen luisteren. Dat is gewoon de realiteit, of je dat nu leuk vindt of niet. Het wekelijkse aanbod aan nieuwe muziek - ik houd het actief bij - is enorm.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Juist.. ik heb geen zin om deze discussie weer te hebben. Laatst al met tailfox die dacht te weten hoe goed Spotify voor artiesten is.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:38 schreef knokkels het volgende:
* knokkels deelt pepertjes met roomkaas rond
Ik heb nog verse in de koelkast staanquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Oeh.. dat heeft toch zeker wel 3 minuten geduurd![]()
is op
Dat heb ik niet gezegd, ik ben consument en vind het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik moe wordt van mensen die denken te weten hoe goed Spotify voor artiesten is
Mensen die denken dat je voor de MP3 betaaldquote:Op dinsdag 26 april 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spotify en andere streaming-diensten zijn de nieuwe realiteit; wen er maar aan. Overigens laten de cijfers zijn dat de groei van streaming NIET ten koste gaat van fysieke verkoop, maar van betaalde downloads. Die ontwikkeling juich ik van harte toe. Geld betalen voor mp3's
zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog verse in de koelkast staan
Was het maar zo simpel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je tegenmaatregelen nemen.
Zoals dat met alle zakelijke/financiële zaken gaat als je van mening bent dat er misbruik van je gemaakt wordt.
Kaasboer heeft ze gemaaktquote:
En daar ligt een groot deel van het probleem.quote:Op dinsdag 26 april 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik ben consument en vind het prima.
Ik betaal voor mijn abonnement en krijg wat ik verwacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |