Een realistisch alternatief voor Rutte III (al zal de samenstelling anders zijn) lijkt me ook niet voor handen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik denk dat Rutte zichzelf best wel opnieuw kan uitvinden en Rutte III niet eens zo onwaarschijnlijk is.
Ik weet vrijwel zeker dat Rutte een derde termijn als MP krijgt. Op dit forum wordt wellicht beweerd dat zo'n reactie op het referendum hem de kop gaat kosten, maar dergelijke verwachtingen worden uitgesproken door users met 0,0 politiek inzicht, en zijn vooral gedreven door wensdenken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik denk dat Rutte zichzelf best wel opnieuw kan uitvinden en Rutte III niet eens zo onwaarschijnlijk is.
Van mij mag ie ook, maar ik denk toch niet dat ie dat doet. Meer succes halen dan met Rutte II, waarschijnlijk het eerste kabinet in 20 jaar dat de rit gaat uitzitten zal bijna onmogelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat Rutte een derde termijn als MP krijgt. Op dit forum wordt wellicht beweerd dat zo'n reactie op het referendum hem de kop gaat kosten, maar dergelijke verwachtingen worden uitgesproken door users met 0,0 politiek inzicht, en zijn vooral gedreven door wensdenken.
Het lijkt me een mooie taak voor Halbe Zijlstra om zo'n rechts faalkabinet te leiden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is ook wel weer tijd voor een rechts ruzie-kabinet van anderhalf jaar. Blijkbaar moeten de kiezers er af en toe eraan herinnerd worden hoe de populisten steeds maar weer falen.
Heb wel een en ander gezien, best boeiend inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.vpro.nl/buiten(...)frankrijk/alles.html
Kijken jullie dit wel eens? Vond het wel interessant dat Front National eigenlijk nog best extreem is, en dan vooral qua intimidatie en bereidheid tot geweld.Dacht ergens dat die een beetje milder waren geworden, maar dat was wellicht wat naief gedacht van mij.
Maar ook dat Sarkozy in zijn regering een ex-FN'er had die fysiek geweld had gebruikt tegen politieke tegenstanders.
Ik kan niet wachten tot Dion Waus eindelijk minister is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is ook wel weer tijd voor een rechts ruzie-kabinet van anderhalf jaar. Blijkbaar moeten de kiezers er af en toe eraan herinnerd worden hoe de populisten steeds maar weer falen.
Daar heb je wel een punt. Zoiets kijkt men weer likkebaardend naar uit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Weer even lekker verontwaardigd zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:46 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.vpro.nl/buiten(...)frankrijk/alles.html
Kijken jullie dit wel eens? Vond het wel interessant dat Front National eigenlijk nog best extreem is, en dan vooral qua intimidatie en bereidheid tot geweld.Dacht ergens dat die een beetje milder waren geworden, maar dat was wellicht wat naief gedacht van mij.
Maar ook dat Sarkozy in zijn regering een ex-FN'er had die fysiek geweld had gebruikt tegen politieke tegenstanders.
Het is nu ook wel saai met zo weinig interne ruzies.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Zoiets kijkt men weer likkebaardend naar uit.
Ja, maar hij is meerdere malen ook door FN-kiezers geintimeerd om zijn geaardheid. Nja, met docu's weet je nooit of iets in scene is gezet, maar toch.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb wel een en ander gezien, best boeiend inderdaad.
FN heeft volgens mij twee stromingen een wat gematigder groep die zich ook meer richt op de islam onder dochter Le Pen en een meer ouderwets antisemitische groep onder pa en nichtje Le Pen.
oh die intimidatie geloof ik wel. Was in het noorden toch? Dat is een gebied van de traditionele aanhang van Pa en nichtje Le Penquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, maar hij is meerdere malen ook door FN-kiezers geintimeerd om zijn geaardheid. Nja, met docu's weet je nooit of iets in scene is gezet, maar toch.
Daar heeft dit weinig mee te maken. Hier gaat het om verarmde arbeiders, juist ook in oude industriële en dus stedelijke streken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:06 schreef Gutmensch het volgende:
Op het platteland is men altijd extremer in het nationalisme dan in de grote steden, dat zie je overal.
Heb je het nu over Meppel e.o.?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar heeft dit weinig mee te maken. Hier gaat het om verarmde arbeiders, juist ook in oude industriële en dus stedelijke streken.
NS zal niet onder de indruk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ga nu bij elke vertraging van de IC-direct (dat is toch 80keer per week) geld terug claimen bij de NS. Beetje klaar ermee en het kan blijkbaar vanaf 15 minuten vertraging.
Dat het nog steeds zo vaak uitvalt is een beetje absurd.
Eerder het zuidoosten. Het noorden was tot voor kort een bolwerk van de PS.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
oh die intimidatie geloof ik wel. Was in het noorden toch? Dat is een gebied van de traditionele aanhang van Pa en nichtje Le Pen
Op Rotterdam Centraal kun je wel naar de avondwinkel op de Provinierszijde, dan kun je een daad stellen tegenover NS.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klopt, nu kan ik een extra kopje koffie kopen bij de Kiosk met het bespaarde bedrag.
Nee over Noord-Frankrijk. De PVV is hier juist maar matig populair, het is hier goddank geen Brabant.quote:
Veel PVV en veel misdaad in Brabant. Zou dat samenhangen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee over Noord-Frankrijk. De PVV is hier juist maar matig populair, het is hier goddank geen Brabant.
Ja, zie Sint Willebrord.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel PVV en veel misdaad in Brabant. Zou dat samenhangen?
Kennelijk wel. Of er een verband is, is een tweede.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Of er een verband is, is een tweede.
Ik wist gewoon dat jij zoiets zou zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toch krijgt extreemrechts in grote agglomeraties overal minder stemmen dan in kleine leefgemeenschappen. Dat zie je zelfs in de VS en Rusland.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar heeft dit weinig mee te maken. Hier gaat het om verarmde arbeiders, juist ook in oude industriële en dus stedelijke streken.
Ik heb bepaalde trigger-woordjes inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij zoiets zou zeggen.
Ho ho wacht even. Misdadigers zijn geen lieverdjes, maar ze in verband brengen met de PVV gaat me wat ver.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Is wel echt zo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde trigger-woordjes inderdaad.
Lezen dus.quote:In Brabantse dorpen zijn regelmatig liquidaties, politie-invallen, en geweld door drugshandel en criminaliteit. Waarom Brabant, en waarom zo vaak rond recreatieparken?
Dat is nou juist de vraag. Net zoals veel PVV en witte boordencriminaliteit in Limburg. Dat kan geen toeval zijn, denk ik dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan dat statistisch gezien wel?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde trigger-woordjes inderdaad.
En toch hebben wij hier minder misdaad en minder PVV. Verklaar dat maar eens.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ho ho wacht even. Misdadigers zijn geen lieverdjes, maar ze in verband brengen met de PVV gaat me wat ver.
Leuk stukkie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:29 schreef Kowloon het volgende:
Maar NRC had er een artikel over vorige week:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-criminelen-1609174
[..]
Lezen dus.
Woonwagenparken en recreatieparken. Het lijkt me wel een redelijke verklaring.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:29 schreef Kowloon het volgende:
Maar NRC had er een artikel over vorige week:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-criminelen-1609174
[..]
Lezen dus.
Eens. Moet ze wel eerst eens wat doen aan die gigantische wallen die ze altijd onder haar ogen heeft hangen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Liever Ebru's kont likken dan die van Erdogan.
Liever wallen dan tarrels.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eens. Moet ze wel eerst eens wat doen aan die gigantische wallen die ze altijd onder haar ogen heeft hangen.
Ik ging er voor het gemak maar van uit dat ze geen konthaar heeft.quote:
Ze is toch Turks? Dat lijkt me onderdeel van de standaarduitrusting.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ging er voor het gemak maar van uit dat ze geen konthaar heeft.
Dat zal ze toch wel meewaxen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ging er voor het gemak maar van uit dat ze geen konthaar heeft.
Ben benieuwd hoeveel mensen die auto's daadwerkelijk aan het stopcontact hangen.quote:Het aantal plug-in hybrideauto’s in Nederland is in een jaar tijd verdubbeld. Op 1 januari 2015 reden er nog 36.750 plug-in hybrides rond, precies een jaar later waren dat er 76.250.
De stekkerplaatsen in de buurt van mijn huis worden prima gebruikt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen die auto's daadwerkelijk aan het stopcontact hangen.
Ach, stekkerauto's worden in veel gebieden gekoesterd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen die auto's daadwerkelijk aan het stopcontact hangen.
je ziet toch veel meer volledig elektrische auto's aan zulke palen dan de plug-in variant.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De stekkerplaatsen in de buurt van mijn huis worden prima gebruikt.
Op mijn werk staat de hele parkeerplaats vol met auto's aan de laadpalen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar zijn dat hybrides of volledig elektrische auto's?quote:Op dinsdag 26 april 2016 11:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De stekkerplaatsen in de buurt van mijn huis worden prima gebruikt.
Goed idee wel, naast een invalidenkaart ook een fopstekker meenemen dus.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, stekkerauto's worden in veel gebieden gekoesterd.
Het schijnt zelfs dat je "stekkers" kan kopen, die in je brandstofpunt passen, zodat het lijkt alsof je een stekkerauto hebt en daarmee op aantrekkelijke parkeerplaatsen mag staan.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Goed idee wel, naast een invalidenkaart ook een fopstekker meenemen dus.
Dat klopt, Tesla's enzo. Maar elektrische auto's moet je ook inpluggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
je ziet toch veel meer volledig elektrische auto's aan zulke palen dan de plug-in variant.
Meegereden wel, m'n baas heeft er één.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:09 schreef Kowloon het volgende:
Iemand hier al eens in een Tesla gereden of meegereden?
Ja, best gaaf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:09 schreef Kowloon het volgende:
Nee, zou er best wel eens in willen rijden. Maar de kwaliteit schijnt nogal tegen te vallen, heel veel plastic aan de binnenkant zoals in alle Amerikaanse auto's.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:09 schreef Kowloon het volgende:
Ja. Beide.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:09 schreef Kowloon het volgende:
Ach ja, vanuit een Ford Ka is alles een vooruitgang.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, zou er best wel eens in willen rijden. Maar de kwaliteit schijnt nogal tegen te vallen, heel veel plastic aan de binnenkant zoals in alle Amerikaanse auto's.
Tesla niet, wel een aantal keer in een elektrische VW Golf. Rijdt prima. Mits je niet te ver moetquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:09 schreef Kowloon het volgende:
Taxichauffeurs vinden de Tesla's een flinke achteruitgang vergeleken met een Mercedes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach ja, vanuit een Ford Ka is alles een vooruitgang.
Snap ik best. Zo'n Mercedes rijdt wel lekker als je de hele dag in de auto zit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Taxichauffeurs vinden de Tesla's een flinke achteruitgang vergeleken met een Mercedes.
Duitsers maken gewoon veel degelijker auto's dan Amerikanen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Snap ik best. Zo'n Mercedes rijdt wel lekker als je de hele dag in de auto zit.
Tja en puur elektrisch is voor verreweg de meesten geen volwaardig alternatief.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:09 schreef Gutmensch het volgende:
Die hybride gevallen moeten zo snel mogelijk uitgefaseerd worden. Zal ook wel gebeuren nu het belastingvoordeel grotendeels vervallen is voor die dingen.
Och. Zo groot zijn die verschillen niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Duitsers maken gewoon veel degelijker auto's dan Amerikanen.
De accu's worden steeds beter, geef het nog een paar jaar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja en puur elektrisch is voor verreweg de meesten geen volwaardig alternatief.
Wát een dom wijf zeg.quote:Op dinsdag 26 april 2016 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hulde. Die weet de rol als martelaar van het vrije woord briljant uit te venten. Ze schept de beker helemaal leeg.
Amerikanen zijn verzot op plastic. Er is geen bijna metaal te vinden in het interieur van de meeste Amerikaanse auto's. En dat ziet er alleen al cheap-ass uit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och. Zo groot zijn die verschillen niet meer.
Er was een tijd dat je Fiat of Alfa ook bij de eerste regenbui begon te roesten, tegenwoordig zijn de onderlinge verschillen een stuk kleiner.
Maar waarom kocht je dan geen Polo?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Amerikanen zijn verzot op plastic. Er is geen bijna metaal te vinden in het interieur van de meeste Amerikaanse auto's. En dat ziet er alleen al cheap-ass uit.
paar decennia eerderquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De accu's worden steeds beter, geef het nog een paar jaar.
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Is veel te complex en duur.quote:Dat in combinatie met oplaadrijvlakken op de snelwegen en over 10 jaar is het merendeel van de auto's volledig elektrisch aangedreven.
De gebouwde omgeving is een stuk duurder om te vervangen dan de IT-realiteit.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
paar decennia eerder
[..]
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Is veel te complex en duur.
Dat besef zal wel nooit doordringen gok ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gebouwde omgeving is een stuk duurder om te vervangen dan de IT-realiteit.
De Ka is geen Amerikaans ontwerp en wordt daar ook niet geproduceerd.quote:
Dat een ambtenaar de snelheid van technologische vooruitgang totaal niet kan inschatten is niet echt verbazend natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
paar decennia eerder
[..]
Dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Is veel te complex en duur.
Ja, Uber gebruikt ze in Rotterdam als taxi.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:09 schreef Kowloon het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat een ambtenaar de snelheid van technologische vooruitgang totaal niet kan inschatten is niet echt verbazend natuurlijk.
Meer inzicht hebben dan remlof, daar is natuurlijk ook weer niet bijster veel voor vereist.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:57 schreef 99.999 het volgende:
[..], ik heb stukken meer kennis van civieltechnische ontwikkelingen en mogelijkheden dan de gemiddelde IT'er gok ik zo
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 april 2016 12:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Meer inzicht hebben dan remlof, daar is natuurlijk ook weer niet bijster veel voor vereist.
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was, maar ik heb je er hier nog nooit op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:57 schreef 99.999 het volgende:
[..], ik heb stukken meer kennis van civieltechnische ontwikkelingen en mogelijkheden dan de gemiddelde IT'er gok ik zo
Ja, heb er zelf eentje.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:09 schreef Kowloon het volgende:
Klep dicht, manke.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Meer inzicht hebben dan remlof, daar is natuurlijk ook weer niet bijster veel voor vereist.
Dan had je even naar mijn korte en bondige analyse over jouw voorstel voor opladen via snelwegen moeten kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was, maar ik heb je er hier nog nooit op kunnen betrappen.
"Veel te complex en te duur".quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan had je even naar mijn korte en bondige analyse over jouw voorstel voor opladen via snelwegen moeten kijken.
En nog veel meer dingen die nooit in huishoudens terecht zijn gekomen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
"Veel te complex en te duur".
Ja, geweldig. Zo zijn vele dingen genoemd die nu in elk huishouden te vinden zijn.
Gelukkig zijn de investeringen van particuliere huishoudens hetzelfde als investeringen in het wegennet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
"Veel te complex en te duur".
Ja, geweldig. Zo zijn vele dingen genoemd die nu in elk huishouden te vinden zijn.
Nonsens, ondertussen in Arnhem:quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En nog veel meer dingen die nooit in huishoudens terecht zijn gekomen.
Welke veel betere accu's?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:16 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat elektrische auto's eerder zullen profiteren van veel betere accu's dan opladen via de weg. Dat is volgens mij echt onrealistisch.
Jij bent duidelijk geen alwetende IT'er.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:16 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat elektrische auto's eerder zullen profiteren van veel betere accu's dan opladen via de weg. Dat is volgens mij echt onrealistisch.
Die zijn er nog niet, uiteraard. Maar er wordt gewerkt aan solid state batteries die blijkbaar véél efficiënter en duurzamer kunnen worden dan de huidige generatie lithium-ion's.quote:
Nadeel bij accu's is dat duurzaam/efficient niet vaak samengaat met snel opladen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn er nog niet, uiteraard. Maar er wordt gewerkt aan solid state batteries die blijkbaar véél efficiënter en duurzamer kunnen worden dan de huidige generatie lithium-ion's.
Toyota belooft een complete laadcyclus in 7 minuten. Uiteraard toekomstspraak, maar het is realistischer dan een substantieel percentage van de wegen te bedekken met oplaadvlakken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nadeel bij accu's is dat duurzaam/efficient niet vaak samengaat met snel opladen.
Vrijwel alles is realistischer dan dat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toyota belooft een complete laadcyclus in 7 minuten. Uiteraard toekomstspraak, maar het is realistischer dan een substantieel percentage van de wegen te bedekken met oplaadvlakken.
Zie bijv: http://arstechnica.com/sc(...)upercapacitor-rates/
Vandaar dat ik me ook aan die uitspraak durfde te wagen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrijwel alles is realistischer dan dat.
Waarom denk je dat onze verzekeringspremie zo hoog is?quote:
quote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nadeel bij accu's is dat duurzaam/efficient niet vaak samengaat met snel opladen.
Nog niet, nee.quote:
Mietjequote:Op dinsdag 26 april 2016 13:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik weigerde mijn winterjas aan te doen maar nu ben ik verkouden.
Zo zie je maar weer, tegen de elementen moet je niet stoer doen.
Ik zag louter complimenten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:40 schreef Reya het volgende:
Keiharde crewbash. Tegenvallend dat GS niet optreedt.
Hij kan niet eens een Vespa besturen; hoe kan u dat nu als compliment zien?quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag louter complimenten.
Koos is van mening dat je de slimste mens op aarde bent.
Als iedereen een Vespa kon besturen, was er geen droog brood meer te verdienen in de makelaardij.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een Vespa besturen; hoe kan u dat nu als compliment zien?
Ik zag er laatst een promofilmpje van en het leek wel een pretpark met al die avonturenattracties.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:01 schreef Leandra het volgende:
Jammer dit hoor, dierenpark Emmen was
Wildlands lijkt ontworpen te zijn door een marketingbureau, een 10 voor de verpakking, een 3 voor de inhoud.
Zulke dingen moet je ook in het echt zien en niet in een dierentuinquote:Op dinsdag 26 april 2016 14:01 schreef Leandra het volgende:
Jammer dit hoor, dierenpark Emmen was
Wildlands lijkt ontworpen te zijn door een marketingbureau, een 10 voor de verpakking, een 3 voor de inhoud.
Niet iedereen is zo'n rijke tata, pompom.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook in het echt zien en niet in een dierentuin
Mensen uit Drenthe?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Pompom is zo'n figuur die op bbq's in achterstandswijken ineens een verhaal afsteekt met "ja weet je, als je nooit een maand door Nepal getrokken hebt dan heb je gewoon niet geleefd en snap je niet zoveel van de wereld".quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:11 schreef Tchock het volgende:
Ja, waarom gaan al die mensen olifanten en kangaroos niet gewoon in het echt bekijken. Prutsers
Empathie kost niets en is derhalve voor paupers.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pompom is zo'n figuur die op bbq's in achterstandswijken ineens een verhaal afsteekt met "ja weet je, als je nooit een maand door Nepal getrokken hebt dan heb je gewoon niet geleefd en snap je niet zoveel van de wereld".
Aldus de man die binnenkort alleen nog in het nieuws komt als Arnold K.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)evolutie-uit-1573894
Mochten jullie het zijn vergeten, binnen 5-36 dagen breekt de revolutie uit.
Die mensen zijn gewoon intens gelukkig met niets, weet je?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pompom is zo'n figuur die op bbq's in achterstandswijken ineens een verhaal afsteekt met "ja weet je, als je nooit een maand door Nepal getrokken hebt dan heb je gewoon niet geleefd en snap je niet zoveel van de wereld".
Hij krijgt vandaag weer eens podium, dus moest eraan denken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:15 schreef Gutmensch het volgende:
Aldus de man die binnenkort alleen nog in het nieuws komt als Arnold K.
Daarna ook nog even vertellen over arme Afrikaanse zwerfkinderen met lepra.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die gozer is echt compleet de weg kwijt. lijkt wel of ie hoopt op oorlog hier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij krijgt vandaag weer eens podium, dus moest eraan denken.
http://www.volkskrant.nl/(...)journalist~a4289282/
U heeft stap 2 van Hoe word ik een D66'er? succesvol afgerond. Binnenkort ontvangt u instructies voor stap 3.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef GSbrder het volgende:
Mensen die stemmen op extreemlinks of extreemrechts zijn gewoon dom.
Open er een KLB-topique over.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:22 schreef GSbrder het volgende:
Mensen die stemmen op extreemlinks of extreemrechts zijn gewoon dom.
De vierde stap was uiteindelijk wel het lastigst, die laatste erna viel uiteindelijk wel mee.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
U heeft stap 2 van Hoe word ik een D66'er? succesvol afgerond. Binnenkort ontvangt u instructies voor stap 3.
Stap 4 is de homo-inauguratie?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De vierde stap was uiteindelijk wel het lastigst, die laatste erna viel uiteindelijk wel mee.
Hoezo? Weinig moeite toch om online even het lidmaatschapsformulier van Natuurmonumenten in te vullen?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De vierde stap was uiteindelijk wel het lastigst, die laatste erna viel uiteindelijk wel mee.
Ik vind het heel griezelige wishful thinking.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die gozer is echt compleet de weg kwijt. lijkt wel of ie hoopt op oorlog hier.
Maar het is complete bullshit, we hebben het hier veel te goed en zijn veel te vrij om massaal in opstand te komen. De verstgaande vorm van protest van 30% van de bevolking is een stem op extreemrechts.
Er is nog een verborgen bonuslevel. Enkel Wassila heeft dit ontdekt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Laatste stap is uiteraard het bevredigen van Pechtold tijdens z'n congresspeech.
Nadat je in de kleedkamer coke uit z'n anus hebt gesnoven waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Laatste stap is uiteraard het bevredigen van Pechtold tijdens z'n congresspeech.
Ik vind het ronduit bizar. Het is eigenlijk alleen te verklaren als degene die dat zegt zelf totaal niets te verliezen heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het heel griezelige wishful thinking.
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nadat je in de kleedkamer coke uit z'n anus hebt gesnoven waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Micheal Jackson²![]()
Het getuigt ook van een totaal gebrek aan relativeringsvermogen om Noord-Afrika vóór de revoluties te vergelijken met Europa nu.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit bizar. Het is eigenlijk alleen te verklaren als degene die dat zegt zelf totaal niets te verliezen heeft.
Dat is alleen voor de intimi. Als nieuw lid heb je daar nog niets te zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nadat je in de kleedkamer coke uit z'n anus hebt gesnoven waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Lil' Kim, een 41-jarige Amerikaanse zangeres.
Dezelfde vrouw in 2010:Misschien komt het door m'n kleine telefoonscherm waardoor ik het niet goed zie, maar ik zweer dat ik dacht naar een 15-jarig meisje te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Micheal Jackson²![]()
Ik heb m'n broer een week op bezoek, vandaar opeens een overvol sociaal leven.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Alles kits trouwens remlof? Weinig gezien volgens mij.
Nou ja, 20 had ook nog gekund, maar het is bizar inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien komt het door m'n kleine telefoonscherm waardoor ik het niet goed zie, maar ik zweer dat ik dacht naar een 15-jarig meisje te kijken.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:40 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Lil' Kim, een 41-jarige Amerikaanse zangeres.
Dezelfde vrouw in 2010:Doe mij die uit 2010 maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Micheal Jackson²
Fijn dat ik nu ook eindelijk weet wie Lil Kim is.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Jullie aanbidden toch allen het lid van Pechtold?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Dat is alleen voor de intimi. Als nieuw lid heb je daar nog niets te zoeken.
Ah, wat tof. Ik vier Koningsdag ook met m'n broer in prutsweer, als het uberhaupt doorgaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb m'n broer een week op bezoek, vandaar opeens een overvol sociaal leven.
En morgen de hele dag Koningsdag vieren in prutweer
Ja, die hadden nogal andere grotere problemen dan "oh jee, er komen wel een beetje veel vluchtelingen naar onze welvaartssstaat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het getuigt ook van een totaal gebrek aan relativeringsvermogen om Noord-Afrika vóór de revoluties te vergelijken met Europa nu.
De echte durfal mag misschien ook wel op Lousewies klimmen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jullie aanbidden toch allen het lid van Pechtold?
Ik zou niet weten wat precies. Lees hier op Fok! regelmatig dat het prima toeven was in Libië onder Ghaddafi.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, die hadden nogal andere grotere problemen dan "oh jee, er komen wel een beetje veel vluchtelingen naar onze welvaartssstaat.
Dat zijn de dapperen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De echte durfal mag misschien ook wel op Lousewies klimmen.
Wat een jankballen dan.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat precies. Lees hier op Fok! regelmatig dat het prima toeven was in Libië onder Ghaddafi.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De echte durfal mag misschien ook wel op Lousewies klimmen.
Ik kon deze Boris altijd wel waarderen:quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:57 schreef GSbrder het volgende:
Die Boris ook, in z'n driedelig krijtstreep-beveiligingspak. Toen kon dat nog.
[ afbeelding ]
Friek_, in zijn vorige leven.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon deze Boris altijd wel waarderen:
[ afbeelding ]
Kwam ik laatst tegen op station Haarlem.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kon deze Boris altijd wel waarderen:
[ afbeelding ]
Vond het één van de weinige echte liberalen bij D66.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwam ik laatst tegen op station Haarlem.
Weet niet zo goed wat ik van 'm moet vinden.
Zijn blanken niet welkom godverodmme?!!!11quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
BAR is wel een leuke plek in Rotterdam , maar dit is wel echt random,
[ afbeelding ]
Die zijn decennia terug al succesvol verjaagd uit Rotterdamquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn blanken niet welkom godverodmme?!!!11
Waar staat dat 'halal' voor, geen alcohol?quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nee. De muziek.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waar staat dat 'halal' voor, geen alcohol?
Nou...quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gewoon midden-oosterse muziek man. Net of feestnamen ooit iets serieus inhouden.
Net alsof mensen uit het Midden-Oosten een gevoel voor humor hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gewoon midden-oosterse muziek man. Net of feestnamen ooit iets serieus inhouden.
Kom je dan in het post-sociaalliberalisme terecht?quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is nog een verborgen bonuslevel. Enkel Wassila heeft dit ontdekt.
Veel plezier vanavond he.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft hem niet in Nederland door te brengen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je lekker weer voor uitgekozen.
Als het kan moet je inderdaad maken dat je wegkomt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet in Nederland door te brengen natuurlijk.
Ik ben nog wel even het land uit, maar niet heel ver. Met de auto in ieder geval, dus ik moet nog even kijken waar het redelijk weer wordt op een bereikbare afstand.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het kan moet je inderdaad maken dat je wegkomt.
Ik hoop dat je nog ergens een droger plekje kunt vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even het land uit, maar niet heel ver. Met de auto in ieder geval, dus ik moet nog even kijken waar het redelijk weer wordt op een bereikbare afstand.
Guido en Tem staan al te trappelen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:40 schreef Kowloon het volgende:
Er wordt hier in de buurt een nieuwe supermarkt geopend, om 16:30. Stonden net om 16 uur al hordes mensen voor deur. Zullen wel dezelfde lui zijn die ook achter de V&D taferelen zaten.
Om dezelfde merken en producten te kopen die je ook elders kan krijgen. Ze zullen we voor het gratis appeltaartje gaan.quote:
Nou zeg, al die prachtige buienluchten die voorbij trekken...quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het kan moet je inderdaad maken dat je wegkomt.
Dat is een logisch gevolg van elkaar.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:45 schreef Kaas- het volgende:
Ik kom echt weer te veel op fok. Moet studeren.
Wederzijdse causaliteit, derhalve niet geschikt voor regressie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is een logisch gevolg van elkaar.
Moet je studeren omdat je op FOK! zit? Die volg ik niet. Of heb je zoveel op FOK! gezeten dat je anders al klaar was met studeren?quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wederzijdse causaliteit, derhalve niet geschikt voor regressie.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:40 schreef Kowloon het volgende:
Er wordt hier in de buurt een nieuwe supermarkt geopend, om 16:30. Stonden net om 16 uur al hordes mensen voor deur. Zullen wel dezelfde lui zijn die ook achter de V&D taferelen zaten.
Hoe meer je op fok zit, hoe minder je gestudeerd hebt. Tenzij je dat volledig gecompenseerd hebt door op andere activiteiten te korten uiteraard. Dat laatste doe ik overigens dan weer wel redelijk. Kan beter andersom eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet je studeren omdat je op FOK! zit? Die volg ik niet. Of heb je zoveel op FOK! gezeten dat je anders al klaar was met studeren?
Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:54 schreef xpompompomx het volgende:
Toe maar, de vader van een maat van mij is zelfs Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw geworden vandaag.
We zijn allemaal verslaafden hier.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe meer je op fok zit, hoe minder je gestudeerd hebt. Tenzij je dat volledig gecompenseerd hebt door op andere activiteiten te korten uiteraard. Dat laatste doe ik overigens dan weer wel redelijk. Kan beter andersom eigenlijk.
40 jaar ambtenaar? Onze du_ke zit ook goed op koers wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:54 schreef xpompompomx het volgende:
Toe maar, de vader van een maat van mij is zelfs Ridder in de Orde van de Nederlandse Leeuw geworden vandaag.
Lol, ik doe m'n boodschappen meestal aan de overkant.quote:
Apenheul is anders best gaaf.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, het is een prof. dr. ir. die van alles heeft gedaan in Afrika. Waarschijnlijk krijgt hij deze titel om de boze mensch te kutten.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
40 jaar ambtenaar? Onze du_ke zit ook goed op koers wat dat betreft.
Kafka zou trots op je geweest zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
Niet geheel toevallig ben ik de man achter het stappenpakket. Ook wel de Poortwachter genoemd.
Zijn daar plateaus waardoor je op een beetje hoogte tussen de bomen door kunt lopen. En dan allemaal exotische aapjes op een meter afstand die je met interesse gadeslaan.quote:
Heb je regelmatig om 4 uur 's nachts geluidsoverlast door muzikale herrie?quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:02 schreef Leandra het volgende:
Zometeen is Kowloon m'n achterbuurman ofzo
Die Albert Heijn is anders ook niks in vergelijking met de AH XL waar ik in Rotterdam nog wel eens kwam. Krappe zaak.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, ik doe m'n boodschappen meestal aan de overkant.
Ik kwam ook wel bij Kippersluis, maar ik vind de Jumbo een vreselijke supermarkt, dus daar zal ik niet komen.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:02 schreef Leandra het volgende:
Zometeen is Kowloon m'n achterbuurman ofzo
Ze heeft al verschillende malen met andere buren gesproken over die Omzigt-lookalike bij hen in de buurt. Nu krijgt hij een identiteitquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je regelmatig om 4 uur 's nachts geluidsoverlast door muzikale herrie?
Koptelefoon.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je regelmatig om 4 uur 's nachts geluidsoverlast door muzikale herrie?
Hehe dat haal ik denk ik nietquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
40 jaar ambtenaar? Onze du_ke zit ook goed op koers wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe dat haal ik denk ik niet.
Vandaag wel gebak gehad van een collega die wel veertig jaar ambtenaar was maar de burgemeester melde dat een lintje daarvoor er niet meer in zit
U bent econoom, dan kan alles.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wederzijdse causaliteit, derhalve niet geschikt voor regressie.
Bedoel je niet dat het weer kut is? Want dan is het "kutweer". Wat er nu staat betekent dat het "opnieuw kut" is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:31 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Lekker verzopen op weg naar de trein. Kut weer.
Kaas is niet echt van het kut accepteren.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Is kut niet een algemeen geaccepteerd bijvoeglijk naamwoord dan?
Hahaha. Wat een ontzettende niet ter zake doende mafkees.quote:Stijn de Vreede (VVD-jongeren Delft): We zijn dan ook geschokt dat in de reeds aanwezige stilteruimte van de faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica, islamitische uitingen aanwezig zijn.” De JOVD doelt hiermee op een klok in de vorm van een Arabisch raam. „Die moet zo snel mogelijk weg”.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaha. Wat een ontzettende niet ter zake doende mafkees.
Hilarisch. Je kunt maar ergens aan storen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh noes, er hangt een klok op onze universiteit die islamitisch lijkt!! WEG ERMEE!!111!!quote:
Jaja, kijk maar weer weg. Godse gutmensch.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is gewoon een goed gevalletje schoenmaker fietsenmaker blijf bij je leest.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Jaja, kijk maar weer weg. Godse gutmensch.
Gutmensch.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Jaja, kijk maar weer weg. Godse gutmensch.
De studievereniging van mijn faculteit heeft Ibn Battuta als naam. Dat zullen ze in Delft ook wel niet trekkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh noes, er hangt een klok op onze universiteit die islamitisch lijkt!! WEG ERMEE!!111!!
Het is weer duidelijk waar de autisten studeren.
Zag een foto voorbij komen van een jongetje dat bij hobby's had opgeschreven dat hij hield van gaymen. Ik moet lachen.quote:
Dat is wel weer aandoenlijk. En tevens levensgevaarlijk als types zoals Kaas- hier lucht van krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zag een foto voorbij komen van een jongetje dat bij hobby's had opgeschreven dat hij hield van gaymen. Ik moet lachen.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wel weer aandoenlijk. En tevens levensgevaarlijk als types zoals Kaas- hier lucht van krijgen.
Ja, al is dat alweer eeuwen geledenquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, weet ik ook waar jij rondgelopen hebt. Was je lid?
Volgens mij maakt trouwens geen enkele student daar zich er ook maar een klein beetje druk om. Gewoon toevallig 1 of 2 van die vervelende autistische Delftse snuiters die namens de VVD de politiek in willen en dan ineens in de media gaan roepen dat heel Delft in rep en roer is omdat er een exotische klok in de stilteruimte hangt.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De studievereniging van mijn faculteit heeft Ibn Battuta als naam. Dat zullen ze in Delft ook wel niet trekken
Duke was een Batutti?quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, weet ik ook waar jij rondgelopen hebt. Was je lid?
Alsof er iemand op die universiteit ook maar een islamitisch symbool herkent. Wanneer ze daar een Arabische tekst zien denken ze hoogstens dat het een cryptische wiskundeformule is.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij maakt trouwens geen enkele student daar zich er ook maar een klein beetje druk om. Gewoon toevallig 1 of 2 van die vervelende autistische Delftse snuiters die namens de VVD de politiek in willen en dan ineens in de media gaan roepen dat heel Delft in rep en roer is omdat er een exotische klok in de stilteruimte hangt.
Puur gelul, die fietsenmakers hebben heus wel genoeg aan hun World of Warcraft.
Heden ten dage zou het je eerder verwachten dat men een cryptische wiskundeformule voor een Allahu Akbar aanziet.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alsof er iemand op die universiteit ook maar een islamitisch symbool herkent. Wanneer ze daar een Arabische tekst zien denken ze hoogstens dat het een cryptische wiskundeformule is.
Touché.quote:Ongezond verstand
PETER MIDDENDORP
Thierry Baudet beproefde zijn geluk aanvankelijk bij D66, de universiteit en NRC Handelsblad. Martin Bosma probeerde het eerst bij Trouw en de Wereldomroep, Joost Niemöller in de literaire grachtengordel, Pritt van GeenStijl bij 'de linkse media', en ook Filip Dewinter en Pim Fortuyn zijn ooit gezien met baard en ribfluweel.
Allemaal hebben ze geprobeerd een positie te verwerven aan de kant van het gezonde verstand, allemaal moesten ze constateren dat het niet ging lukken, allemaal kozen ze vervolgens voor de kant van het ongezonde verstand. Nu met meer succes.
Als je de erkenning wordt onthouden waarop je recht denkt te hebben, zeker als dat gebeurt door mensen die je bewondert, kun je wrokkig worden, en naar - dat kun je aan onze voorbeelden wel zien. Voor je het weet moet wat jou betreft die hele bewonderde wereld zo snel mogelijk kapot en dood.
Een moslimextremist kan ook zo redeneren - als je niet met me wilt trouwen, gooi ik zuur in je gezicht.
De keuze voor de kant van het ongezond verstand biedt veel voordelen. Er is geen concurrentie, dus je hoeft geen talent mee te brengen. Het publiek is dom en ongeïnformeerd - je wordt al snel geadoreerd. Hoe dommer je opmerkingen, hoe meer kritiek je krijgt en des te sneller de status van martelaar wordt bereikt.
Bij de media staan ze altijd te springen om 'het andere geluid'. Ze willen graag debat, twee mensen die tegenover elkaar het tegenovergestelde beweren. Onderwerpen zijn er genoeg, de stoel voor het gezonde verstand is ook gemakkelijk gevuld, maar aan de andere kant is de spoeling dun, erg dun. Uiteindelijk is men allang blij als er iemand is gevonden die een stropdas kan omhouden en niet de hele tijd in zijn broek poept.
Van Martin Bosma is de stelling dat Zuid-Afrika door zwarten is gekoloniseerd op de oorspronkelijke, witte bevolking. Volgens Baudet leidt niet het nationalisme tot oorlog maar juist het streven naar samenwerking en eenwording van landen, omdat nationalisten in tijden van samenwerking nu eenmaal beginnen te schieten.
Dat is de logica van het ongezonde verstand. Zo kun je een Jood jouw antisemitisme verwijten. Als jij geen neger was, hoefde ik geen racist te zijn.
Het heeft geen zin meer om met het ongezonde verstand in debat te gaan, het gezonde verstand zit altijd in de verdediging. Verdedigers winnen geen debatten, dat kon je aan het referendum zien, en vermoedelijk aan de referenda die zullen volgen.
Een gemiddelde opmerking van Baudet bevat zoveel onjuistheden en denkfouten dat je aan het zweten en stotteren raakt als je probeert die te ontzenuwen. Intussen heeft het snoetje allang weer nieuwe waanzin tegen je rode hoofd gegooid.
Het debat met het ongezonde verstand is niet te winnen met feiten en geldige argumenten, dus misschien moet je het dan ook niet meer proberen.
Soms denk ik dat je het ongezond verstand beter op zijn bedrog aan kan spreken, de oplichterij. Als Bosma en Baudet niet in opinies hadden gedaan, maar in verzekeringen, zaten ze al even in de gevangenis.
Als je de erkenning wordt onthouden waarop je recht denkt te hebben, zeker als dat gebeurt door mensen die je bewondert, kun je wrokkig worden, en naar - dat kun je aan onze voorbeelden wel zien. Voor je het weet moet wat jou betreft die hele bewonderde wereld zo snel mogelijk kapot en dood.quote:
Whehe.quote:Uiteindelijk is men allang blij als er iemand is gevonden die een stropdas kan omhouden en niet de hele tijd in zijn broek poept.
Eerder iemand die geen geaffecteerd taalgebruik gebruikt. #hipquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo noemt alleen iemand die nooit een das draagt een das.
En daar zijn er een hoop van.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
IJskast of koelkast?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerder iemand die geen geaffecteerd taalgebruik gebruikt. #hip
Plee of toilet?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
IJskast of koelkast?
Taartje of gebakje?
Je hebt non-stop op spacedicks gezeten?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben er weer![]()
Geleerd dat /r/spacedicks niet geschikt is voor FOK!
Van de genoemde namen heb ik alleen wat met Fortuyn. Van de rest ken ik hun opvattingen niet eens.quote:
Nee, een punitieve sanctie ondergaan voor het "verrijken" van deze SC.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je hebt non-stop op spacedicks gezeten?
Als er gewoon das had gestaan dan waren er weer mensen geweest die gedacht hadden dat het om een sjaal ging....quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Denk dat de pointer aangepast dient te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, een punitieve sanctie ondergaan voor het "verrijken" van deze SC.
Vroeger kon je nog gewoon rustig linken naar 2G1C, dat is nu blijkbaar veranderd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, een punitieve sanctie ondergaan voor het "verrijken" van deze SC.
Of om rechtsbijstandsverzekeringen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er gewoon das had gestaan dan waren er weer mensen geweest die gedacht hadden dat het om een sjaal ging....
Uiteraard mag dat wel. Je kwam alleen nogal gepikeerd overquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Van de genoemde namen heb ik alleen wat met Fortuyn. Van de rest ken ik hun opvattingen niet eens.Ik vind het gewoon geen indrukwekkend stukje. Of mag dat niet?
Je hebt in elk geval geleerd.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben er weer![]()
Geleerd dat /r/spacedicks niet geschikt is voor FOK!
Het is al een wonder van egalitarisme dat zulke mensen kunnen lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er gewoon das had gestaan dan waren er weer mensen geweest die gedacht hadden dat het om een sjaal ging....
Nouja, linken=/=embedden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vroeger kon je nog gewoon rustig linken naar 2G1C, dat is nu blijkbaar veranderd.
Nepbaard.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:49 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb ook problemen, mensen.
Straks een hipsterfeestje, maar ik heb geen outfit.
Ongeschoren, dun zwart dasje en gaanquote:Op dinsdag 26 april 2016 20:49 schreef GSbrder het volgende:
Dasje, jasje en gekke schoentjes.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:49 schreef GSbrder het volgende:
Hipster als in het thema is "hipster"?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:49 schreef GSbrder het volgende:
Trui met vogeltjes er op. Oversized sjaal. Skinny jeans. Zwarte boots.quote:
Ik ben er bang voor. Nou ja, toch al weer 14 uur geleden sinds ik mij heb geschoren, dus er staat wat.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het is zeker te laat om je baard te laten staan?
Dasje? Die hipsters krijgen een hartaanval.quote:
Ruud Lubbers, ben jij het?quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Nou ja, toch al weer 14 uur geleden sinds ik mij heb geschoren, dus er staat wat.
Bob heeft nog wel een trui met vogeltjes. De hipster.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trui met vogeltjes er op. Oversized sjaal. Skinny jeans. Zwarte boots.
Geen van deze kledingstukken heb ik in mijn garderobe.
Nee, er is geen thema.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hipster als in het thema is "hipster"?
Zo'n hipsterdas. Bij voorkeur van leer.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dasje? Die hipsters krijgen een hartaanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |