Gewoon bij citaten toch?quote:Op maandag 25 april 2016 01:31 schreef Tchock het volgende:
Hoe doe je een voetnoot in Word?Ik heb echt een blackout. Heb er al twintig gemaakt vandaag maar nu kan ik er niet opkomen.
Dat is niet hoe vrouwen werken.quote:Op maandag 25 april 2016 01:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Net een dom wijf dat de hele tijd poep lult en als je haar daar dan op wijst antwoordt met "haha nee grapje"
Heb de afgelopen tijd veel met notarissen te maken gehad. Die lui zijn echt vrij waardeloos als het om degelijk financieel advies gaat.quote:Op maandag 25 april 2016 01:28 schreef Tchock het volgende: [..] Volgens mij heb jij niet het flauwste idee wat een notaris is of doet.
CTRL + ALT + Fquote:
Een vriend van mij gaat naar de hardstyle pillenfeestquote:Op maandag 25 april 2016 01:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
De evenementen tijdens Koningsdag hier zijn ook weer interessant. Matig dance feest op het plein, en op de campus één of ander betaald hardstyle pillen feest. Het zal wel weer op de inheemse bevolking van Enschede gericht zijn.
Geen leuke flatfeesten op de Calslaan?quote:Op maandag 25 april 2016 01:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
De evenementen tijdens Koningsdag hier zijn ook weer interessant. Matig dance feest op het plein, en op de campus één of ander betaald hardstyle pillen feest. Het zal wel weer op de inheemse bevolking van Enschede gericht zijn.
Zal vast leuk zijn als je er van houdt.quote:Op maandag 25 april 2016 01:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat naar de hardstyle pillenfeest
Zal eens even kijken.quote:Op maandag 25 april 2016 01:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Geen leuke flatfeesten op de Calslaan?
Volgens mij is het vooral dat de bezoekers het op synthetische wijze leuk voor zichzelf máken.quote:Op maandag 25 april 2016 01:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zal vast leuk zijn als je er van houdt.
Hoe noemt men dit genre?quote:
Dat is ook een beetje de trend tegenwoordig. De happening met al die mensen is waar het om draait, die muziek kunnen ze zelf ook thuis opzetten.quote:Op maandag 25 april 2016 01:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral dat de bezoekers het op synthetische wijze leuk voor zichzelf máken.
Dat was vroeger wel anders, natuurlijk. Toen had je thuis geen muziek.quote:Op maandag 25 april 2016 01:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de trend tegenwoordig. De happening met al die mensen is waar het om draait, die muziek kunnen ze zelf ook thuis opzetten.
Vroeger had je een band die kwam spelen, en daarvoor ging je er dan naar toe. Nu ga je naar een dj met voorgeprogrammeerde platen.quote:Op maandag 25 april 2016 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel anders, natuurlijk. Toen had je thuis geen muziek.
DJ's bestaan al decennia, en clubs net zo goed.quote:Op maandag 25 april 2016 01:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vroeger had je een band die kwam spelen, en daarvoor ging je er dan naar toe. Nu ga je naar een dj met voorgeprogrammeerde platen.
Wat kennelijk vooral heel vet is aan dergelijke feesten is het feit dat ze lampen hebben, vuurwerk de lucht in wordt geschoten, en delen van het podium bewegen.quote:Op maandag 25 april 2016 01:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de trend tegenwoordig. De happening met al die mensen is waar het om draait, die muziek kunnen ze zelf ook thuis opzetten.
Kan nu nog steeds hoor, maar dan ben je niet ''cool''.quote:Op maandag 25 april 2016 01:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vroeger had je een band die kwam spelen, en daarvoor ging je er dan naar toe. Nu ga je naar een dj met voorgeprogrammeerde platen.
Clubs vind ik toch wat anders dan die grote feesten. In clubs kom je om te dansen, staat de DJ een beetje in een hoekje z'n plaatjes te draaien en als het soepel in elkaar overloopt is het prima.quote:Op maandag 25 april 2016 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
DJ's bestaan al decennia, en clubs net zo goed.
Punt is meer dat vroeger het hele optreden in stond of viel met de prestaties van de band. Als de band kut speelde had je gewoon kutmuziek. Tegenwoordig is er veel meer playback en is alles ook voorgeprogrammeerd.quote:Op maandag 25 april 2016 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
DJ's bestaan al decennia, en clubs net zo goed.
Wat een onwetendheidquote:Op maandag 25 april 2016 01:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sowieso is die hele hype met DJ's een beetje langs mij heen gegaan. Dan hoor ik vrienden spreken over iemand "die echt heel lekker draaide". Dat is met de moderne technologie ongeveer net zoiets als iemand aanbidden omdat hij een mooie playlist heeft samengesteld.
Dan ga je wel naar erg matige DJ's hoor.quote:Op maandag 25 april 2016 01:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij XTC voel je je heel vrolijk en heb je veel energie. In principe is elke soort muziek toereikend, maar hoe sneller de beat, hoe meer energie je kwijt kan. Neemt niet weg dat hardstyle kut is.quote:Op maandag 25 april 2016 01:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hardstyle lijkt mij wel moeilijke muziek om te waarderen. Ik ben zelf niet persoonlijk bekend met de effecten van XTC, maar dat lijkt mij niet helemaal bij de stijl passen of heb ik het verkeerd? Is het niet meer een Speed dingetje?
Kygoquote:Op maandag 25 april 2016 01:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ga je wel naar erg matige DJ's hoor.
Ik heb het over de massa, Kow.quote:Op maandag 25 april 2016 01:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan ga je wel naar erg matige DJ's hoor.
Is toevallig wel mijn muzieksmaak. Bovendien draait deze kerel met vinyl waar mijn tirade zich vooral richtte op de mensen die digitaal draaien.quote:Op maandag 25 april 2016 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onwetendheidHet is zonde dat je iets afkraakt wat je overduidelijk niet begrijpt.
Er zijn écht hele goede DJ's. Neem Andy C bijvoorbeeld. Draait vooral dubstep en drum and bass. Die man kan met drie draaitafels tegelijk draaien waarin hij verschillende nummers zo vloeiend in elkaar laat overgaan dat het professioneel gemixt lijkt in een studio. Echt een genot om naar te luisteren - buiten dat het misschien je muzieksmaak niet is - en bovendien fascinerend om naar te kijken.
DJ'en is een kunst, en draaitafels zijn een instrument. Dan heb ik het uiteraard niet over de vele producers die op het podium liedjes instarten zonder verder iets uit te voeren.
Ik vind een live-act ook altijd beter dan een DJ-set. Maar als de DJ goede muziek draait heb je gewoon een tof feest, ondanks dat er geen live muziek op het podium wordt gemaakt. Producers die niets staan uit te voeren hoeven wat mij betreft niet zo op een sokkel geplaatst te worden.quote:Op maandag 25 april 2016 01:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is toevallig wel mijn muzieksmaak. Bovendien draait deze kerel met vinyl waar mijn tirade zich vooral richtte op de mensen die digitaal draaien.
Moet wel bekennen dat ik er geen zak aan vind om naar te kijken, zo'n DJ. Ik zie niet hoe de muziek wordt gemaakt, terwijl dat voor mij juist de reden is om naar concerten te gaan.
Een DJ draait op een feestje plaatjes, bij een concert wordt muziek gemaakt.
Op die grote shows zitten DJ's ook erg beperkt in de platenkeus omdat dat allemaal afgestemd moet zijn met de vuurwerkshow, video/licht effecten. Daar kies je voor als je naar grote feesten gaat.quote:Op maandag 25 april 2016 01:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat kennelijk vooral heel vet is aan dergelijke feesten is het feit dat ze lampen hebben, vuurwerk de lucht in wordt geschoten, en delen van het podium bewegen.
Wat het verder allemaal met muziek te maken heeft ontgaat mij een beetje.
Sowieso is die hele hype met DJ's een beetje langs mij heen gegaan. Dan hoor ik vrienden spreken over iemand "die echt heel lekker draaide". Dat is met de moderne technologie ongeveer net zoiets als iemand aanbidden omdat hij een mooie playlist heeft samengesteld.
Dat zijn geen DJ's, maar producers. Een DJ draait met draaitafels (vinyl/CD/digitaal) en mixt de muziek ter plekke in elkaar.quote:Op maandag 25 april 2016 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Bovendien acht ik het veelzeggend dat elke afgedankte realityster met een dip in zijn inkomensstroom na een weekendcursusje voor een paar honderd ballen komt DJ'en op je dorpsfeestje om te illustreren hoe met hoe weinig "werk" sommige "DJ's" weg kunnen komen. Nog weinig realitysterren gezien die na een weekendcursusje een piano in de arm nemen en concertpianist worden.
Baasquote:Op maandag 25 april 2016 01:54 schreef Kowloon het volgende:
Dave Clarke en Jeff Mills draaiden in het vinyltijdperk zelfs soms met 4 draaitafels. Nog een TB303 en andere leuke apparaatjes er bij.
DJ's wat mij betreft ook niet. Die staan daar gewoon plaatjes te draaien. Natuurlijk is het belangrijk, maar het maakt hem net zo veel een artiest als de barman die biertjes tapt. Dat bier heeft hij ook niet zelf gemaakt, maar hij doet er wel wat leuks mee.quote:Op maandag 25 april 2016 01:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind een live-act ook altijd beter dan een DJ-set. Maar als de DJ goede muziek draait heb je gewoon een tof feest, ondanks dat er geen live muziek op het podium wordt gemaakt. Producers die niets staan uit te voeren hoeven wat mij betreft niet zo op een sokkel geplaatst te worden.
Nee, die mensen worden DJ, geen producer. Om producer te zijn moet je verstand van muziekproductie, sounddesign, en mastering hebben. Dat leer je niet in een weekend.quote:Op maandag 25 april 2016 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn geen DJ's, maar producers. Een DJ draait met draaitafels (vinyl/CD/digitaal) en mixt de muziek ter plekke in elkaar.
Ga jij naar een feest voor die barman, of speciaal voor het bier dat hij tapt? Natuurlijk niet. Je vergelijking gaat mank, want ik ga wel graag naar mijn favoriete DJ's.quote:Op maandag 25 april 2016 01:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
DJ's wat mij betreft ook niet. Die staan daar gewoon plaatjes te draaien. Natuurlijk is het belangrijk, maar het maakt hem net zo veel een artiest als de barman die biertjes tapt. Dat bier heeft hij ook niet zelf gemaakt, maar hij doet er wel wat leuks mee.
Ja, wederom: vinyl met bijbehorend turntablism staat niet ter discussie.quote:Op maandag 25 april 2016 01:55 schreef Tchock het volgende:
Dit zijn DJs. En als je ze geen muzikanten wil noemen gaan we het nooit eens worden.
Dan verschillen wij van mening over wat een DJ is.quote:Op maandag 25 april 2016 01:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, die mensen worden DJ, geen producer. Om producer te zijn moet je verstand van muziekproductie, sounddesign, en mastering hebben. Dat leer je niet in een weekend.
Of je dit nou met vinyl of CD doet is irrelevant - al is het met vinyl wel knapper en toffer.quote:Op maandag 25 april 2016 01:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, wederom: vinyl met bijbehorend turntablism staat niet ter discussie.
Nouja, mijn vergelijking zou dus uit moeten komen op het punt dat het feit dat mensen graag naar DJ's gaan net zo onzinnig is als dat je naar feestjes zou gaan vanwege de barman die er is.quote:Op maandag 25 april 2016 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga jij naar een feest voor die barman, of speciaal voor het bier dat hij tapt? Natuurlijk niet. Je vergelijking gaat mank, want ik ga wel graag naar mijn favoriete DJ's.
Dacht dat Jeff Mills in deze set wel de nodige apparatuur gebruikt (dit is overigens ook een goed voorbeeld dat het anders kan dan die laffe minimal techno van de laatste jaren):quote:
Dat zijn DJ's. Producers zijn nerds in een hokje achter een mengpaneel, keyboard er naast. Daar komt echt geen draaiend plaatje bij te pas.quote:Op maandag 25 april 2016 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zijn geen DJ's, maar producers. Een DJ draait met draaitafels (vinyl/CD/digitaal) en mixt de muziek ter plekke in elkaar.
Wat jij wil.quote:Op maandag 25 april 2016 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, mijn vergelijking zou dus uit moeten komen op het punt dat het feit dat mensen graag naar DJ's gaan net zo onzinnig is als dat je naar feestjes zou gaan vanwege de barman die er is.
quote:Op maandag 25 april 2016 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening over wat een DJ is.
Ik heb ook wel eens plaatjes in elkaar gedraaid maar dat maakt me geen DJ.
Dat laatste is dus mijn punt! Er zijn zoveel "DJ's" die dat doen. Een weekendcursusje beatmatching, en dan wat voorgemixte zooi achter elkaar in een playlist tiefen, en cashen.quote:Op maandag 25 april 2016 01:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je dit nou met vinyl of CD doet is irrelevant - al is het met vinyl wel knapper en toffer.
Nogmaals, Paris Hilton die drie tracks inlaadt op haar laptop noem ik geen DJ.
Veel moderne "DJ's" (die ik dus geen DJ noem, maar jij wel) doen dat helemaal niet. Ze zetten gewoon een afspeellijst aan. Inderdaad vaak om het bij de lichtshow te laten passen. Vaak met een automatch er bij.quote:Op maandag 25 april 2016 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste is dus mijn punt! Er zijn zoveel "DJ's" die dat doen. Een weekendcursusje beatmatching, en dan wat voorgemixte zooi achter elkaar in een playlist tiefen, en cashen.
En dan achteraf geprezen worden voor het "lekkere draaien" terwijl ik mij dan afvraag wat zo iemand daadwerkelijk heeft staan doen.
Bij vinyl (en CD)) is het beatmatchen nog een kunst op zich, waarbij je bovendien buitensporig veel moet afweten van het materiaal dat je wil draaien.
Bij die moderne DJ's is het allemaal visueel weergegeven waar welke track wanneer begint en in welke snelheid. Dan is het simpel om die twee "over elkaar" te slepen, flikker je de crossfader van de ene naar de andere kant, en hoppa, je bent een DJ.
Vandaar ook alle pyrotechnische meuk, dat gespring, en die lichtshow om het nog een beetje interessant te houden.quote:Op maandag 25 april 2016 02:01 schreef Tchock het volgende:
Deze man DJ't niet. Wat ook verklaart dat hij allerlei andere shit kan doen terwijl de muziek speelt.
Laten we het onderscheid tussen DJ's (die vinyl draaien en nog daadwerkelijk artistieke waarde toevoegen aan de producties) en "DJ's" (die op play drukken) dan aanhouden om misvattingen te voorkomen.quote:Op maandag 25 april 2016 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel moderne "DJ's" (die ik dus geen DJ noem, maar jij wel) doen dat helemaal niet. Ze zetten gewoon een afspeellijst aan. Inderdaad vaak om het bij de lichtshow te laten passen. Vaak met een automatch er bij.
Met dat soort lui heb ik ook helemaal niks. Maar het verkoopt goed en hij houdt er zelf ook flink wat aan over. Prima. Alleen mensen moeten niet gaan denken dat dit is wat elektronische muziek en DJ'en tof maakt.quote:Op maandag 25 april 2016 02:01 schreef Tchock het volgende:
Deze man DJ't niet. Wat ook verklaart dat hij allerlei andere shit kan doen terwijl de muziek speelt.
Vinyl, CD of digitaal, maakt naar mijn idee allemaal weinig uit. Dat is louter de geluidsbron.quote:Op maandag 25 april 2016 02:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laten we het onderscheid tussen DJ's (die vinyl draaien en nog daadwerkelijk artistieke waarde toevoegen aan de producties) en "DJ's" (die op play drukken) dan aanhouden om misvattingen te voorkomen.
Ik kan nog niet slapen dus kom terug om te melden dat het wel uit maakt.quote:Op maandag 25 april 2016 02:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vinyl, CD of digitaal, maakt naar mijn idee allemaal weinig uit. Dat is louter de geluidsbron.
Ik zag jou in het vorige deel iedereen nog welterusten wensen Kaas!!quote:Op maandag 25 april 2016 02:40 schreef Kaas- het volgende:
Lekker boeiend allemaal. Ik kijk op feesten en in clubs niet eens naar de dj's. Ben gewoon lekker op het dansen, de muziek en de mensen om me heen aan het focussen. Verder merk je niks van die dj, behalve dat de ene betere muziek afspeelt dan de andere.
Ik was weer even wakker.quote:Op maandag 25 april 2016 02:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik zag jou in het vorige deel iedereen nog welterusten wensen Kaas!!
Wanneer de ander on komt die direct opzoeken om lekker om en om denigrerend tegen elkaar te doen, beiden tussendoor de schijn ophoudend daar boven te staan.quote:Op maandag 25 april 2016 02:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Vind die discussies tussen Euribob en onze nieuwe pubers wel een beetje vermoeiend hoor.
quote:Verdachte heeft opzettelijk na kalm beraad en rustig overleg het voornemen opgevat en het besluit genomen P van het leven te beroven; vervolgens heeft hij om beide grote tenen van P een ontblote stroomdraad gewikkeld en het andere eind van die stroomdraad met een stekker in een wandkontaktdoos gestoken, waarna die P stroomstoten of een stroomstoot door het lichaam kreeg, zijnde de verdere uitvoering van zijn, verdachtes voornemen en het misdrijf niet voltooid alleen tengevolge van de van zijn wil onafhankelijke omstandigheid dat P niet dodelijk werd getroffen.
HR: 1. Met ‘de omstandigheid, dat P niet dodelijk werd getroffen’, is klaarblijkelijk bedoeld, dat haar gestel en haar uithoudingsvermogen van dien aard waren, dat de dood bij haar niet is ingetreden.
Dit is nog wel het mooiste inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2016 02:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
beiden tussendoor de schijn ophoudend daar boven te staan.
Ja ik kan niet slapen. Heb ik bijna nooit gelukkig.quote:Op maandag 25 april 2016 02:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was weer even wakker.Vind dit ook niet echt een tijdstip voor jou hoor.
Staat je wekker niet vroeg dan?quote:Op maandag 25 april 2016 02:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja ik kan niet slapen. Heb ik bijna nooit gelukkig.
Nee morgen geen verplichtingen.quote:Op maandag 25 april 2016 02:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Staat je wekker niet vroeg dan?Mijne is met 8 uur gelukkig wel goed te doen.
Nice.quote:Op maandag 25 april 2016 02:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee morgen geen verplichtingen.
8 uur is best oke ja, maar je moet wel nu slapen dan.
Ik moet er ook zo uit, en trek mijn winterjas dan maar weer aan.quote:Op maandag 25 april 2016 08:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier toch wel weer wat zon. Was wel erg fris buiten.
Dat is wel verstandig denk ikquote:Op maandag 25 april 2016 08:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet er ook zo uit, en trek mijn winterjas dan maar weer aan.
Dat heb ik in december al gedaan toen het maar niet wou winterenquote:Op maandag 25 april 2016 08:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is wel jammer, want ik had net een voorjaarsjas gekocht.
Zitten we dus maar mooi met die jassenquote:Op maandag 25 april 2016 08:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat heb ik in december al gedaan toen het maar niet wou winteren
Ik heb het niet zo snel koud dus dit werkte nogquote:Op maandag 25 april 2016 08:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zitten we dus maar mooi met die jassen
Ja dat is waar.quote:Op maandag 25 april 2016 08:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo snel koud dus dit werkte nog.
En zodra de zo'n schijnt heeft die ook wel redelijk wat kracht.
Lekker nakijken, Janneke.quote:Op maandag 25 april 2016 08:55 schreef Janneke141 het volgende:
Goedemorgen.
Overmorgen vakantie. Balen.
Haar marktwaarde is omhoog geschoten inderdaad. Was toch aardig uit beeld geraakt.quote:Op maandag 25 april 2016 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik Umar was, dan zat ik nu handenwrijvend in m'n Turkse huisje. Dat wordt de komende tijd goed geld binnen harken.
Hier is het vandaag een graad of 23 geloof ik.quote:
Niet eens. Maar half mei zijn de examens, daarna mag ik aan de bak. Dat gaan we in ieder geval niet redden in kantooruren, zeker omdat het computersysteem zo instabiel is als het maar zijn kan. Het informele advies is "om op incourante tijden na te kijken".quote:
De computer heeft de rode pen vervangen?quote:Op maandag 25 april 2016 09:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet eens. Maar half mei zijn de examens, daarna mag ik aan de bak. Dat gaan we in ieder geval niet redden in kantooruren, zeker omdat het computersysteem zo instabiel is als het maar zijn kan. Het informele advies is "om op incourante tijden na te kijken".
Vmbo-scholen kunnen kiezen voor digitale examens, en dat hebben wij gedaan. Dit gaat in dezelfde IT-omgeving als de fameuze rekenexamens, en bij de inzage van die dingen heeft het al bewezen totaal onbetrouwbaar te zijn. Je zit meer naar een wit scherm te kijken dan iets anders.quote:Op maandag 25 april 2016 09:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De computer heeft de rode pen vervangen?
Ik heb nog nooit een column van haar gelezen. En ik ben toch wel iemand die een hoop van die ellende leest.quote:Op maandag 25 april 2016 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haar marktwaarde is omhoog geschoten inderdaad. Was toch aardig uit beeld geraakt.
Onmiddellijk invoeren. En dan wil ik met terugwerkende kracht mijn duizend euro.quote:Op maandag 25 april 2016 09:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een idee: dat het illegaal is voor politici om zich niet aan verkiezingsbeloften of partijprogramma houden.
Wat denken jullie van mijn idee?
Ik denk dat jij vooral iets langer op je debiele hersenscheten moet broeden.quote:Op maandag 25 april 2016 09:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een idee: dat het illegaal is voor politici om zich niet aan verkiezingsbeloften of partijprogramma houden.
Goed idee. Boete van 1000 euro voor elke belofte die ze breken.quote:Op maandag 25 april 2016 09:53 schreef Dagoduck het volgende:
Politicus gespot.quote:Op maandag 25 april 2016 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vooral iets langer op je debiele hersenscheten moet broeden.
Stommerd, dat was mijn grapje.quote:Op maandag 25 april 2016 09:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Onmiddellijk invoeren. En dan wil ik met terugwerkende kracht mijn duizend euro.
Ah, en hoe gaat dat werken dan?quote:Op maandag 25 april 2016 09:53 schreef Dagoduck het volgende:
Dit dus. Mensen die verkiezingsbeloften serieus nemen het stemrecht ontnemen en direct castreren.quote:Op maandag 25 april 2016 09:55 schreef 99.999 het volgende:
Ik pleit voor een boete voor mensen die blind in verkiezingsbeloften van politici trappen en daar jaren later nog onterecht over mieren.
POL heeft een andere doelgroep, al dan niet ongeschreven, en hier blijkt dat uit. NWS is voor oneliners, POL voor users die de moeite doen om het hele topic te lezen. Wel mooi om te zien eigenlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 10:00 schreef 99.999 het volgende:
We mogen het niet zeggen maar toch viel dit me vanochtend op.
Twee topic van gelijke strekking met beide een beroerde TS met een beroerde OP.
NWS / Waarom ik na 35 jaar, als socialist, niet meer op de PvdA stem....
POL / Hoe de PvdA zelfmoord pleegde
Toch zie je in het ene topic best een interessante en inhoudelijke discussie ontstaan en is het andere topic niets anders dan kortzichtig oneliners plaatsen. Dat zie je ook mooi aan de view-post ratio. Waar in NWS pakweg 1 reactie op 10 views scoort is dat hier 1 reactie op 20 views. Blijkbaar wordt er in POL toch net iets langer nagedacht voor er wat wordt geplaatst.
Heb je al afstand genomen van de aanhouding van Umar?quote:Op maandag 25 april 2016 10:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Toch leuk hoe jullie happen op Dagoduck allemaal.
Ja, dat is natuurlijk heel erg anders allemaal...quote:Op maandag 25 april 2016 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat er ook zoveel aandacht werd besteed aan dat andere Nederlandse mokkel dat vorig jaar op werd gepakt in Turkije. Sterker, de meeste mensen vonden dat wel terecht, omdat die 'linke naïeve kut' daar niets had te zoeken.
Dit is iemand die werkt voor TMG. TMG is een sekte met veel hersenloze volgelingen.quote:Op maandag 25 april 2016 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat er ook zoveel aandacht werd besteed aan dat andere Nederlandse mokkel dat vorig jaar op werd gepakt in Turkije. Sterker, de meeste mensen vonden dat wel terecht, omdat die 'linke naïeve kut' daar niets had te zoeken.
En ook gewoon de grootste dus die weten meer aandacht te trekken.quote:Op maandag 25 april 2016 10:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is iemand die werkt voor TMG. TMG is een sekte met veel hersenloze volgelingen.
Gelukkig draait het bedrijf al jaren verlies.quote:Op maandag 25 april 2016 10:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is iemand die werkt voor TMG. TMG is een sekte met veel hersenloze volgelingen.
Moeten nu alles aangrijpen.quote:Op maandag 25 april 2016 10:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig draait het bedrijf al jaren verlies.
Ik heb het nog steeds niet gezien. Ernstig, dit.quote:Op maandag 25 april 2016 10:06 schreef 99.999 het volgende:
Zou Kosmo al afstand hebben genomen van de uitspraken van Umar?
Deze mevrouw schrijft voor de libelle. Daar blijft men vanaf.quote:Op maandag 25 april 2016 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Je hebt hierbij het Tong effect niet meegenomen. De eerste 50 reacties kan je dan sowieso weggooien. Niveautje "bedankt Hans".quote:Op maandag 25 april 2016 10:00 schreef 99.999 het volgende:
We mogen het niet zeggen maar toch viel dit me vanochtend op.
Twee topic van gelijke strekking met beide een beroerde TS met een beroerde OP.
NWS / Waarom ik na 35 jaar, als socialist, niet meer op de PvdA stem....
POL / Hoe de PvdA zelfmoord pleegde
Toch zie je in het ene topic best een interessante en inhoudelijke discussie ontstaan en is het andere topic niets anders dan kortzichtig oneliners plaatsen. Dat zie je ook mooi aan de view-post ratio. Waar in NWS pakweg 1 reactie op 10 views scoort is dat hier 1 reactie op 20 views. Blijkbaar wordt er in POL toch net iets langer nagedacht voor er wat wordt geplaatst.
Ebru Umar, Recep Tayyip Erdoğan, Zihni Özdil. Vandaag nog, gaarne.quote:Op maandag 25 april 2016 10:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waar moet ik allemaal afstand van nemen?
Vraag ik me ook altijd af over 99.999.quote:Op maandag 25 april 2016 10:26 schreef Ryon het volgende:
Hoe die knakker het doet is mij en eigenlijk heel Fok! een groot raadsel.
Vooral die laatste. Een soort allochtone Ilja Leonard Pfeijffer.quote:Op maandag 25 april 2016 10:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ebru Umar, Recep Tayyip Erdoğan, Zihni Özdil. Vandaag nog, gaarne.
Dit idd.quote:Op maandag 25 april 2016 10:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je hebt hierbij het Tong effect niet meegenomen. De eerste 50 reacties kan je dan sowieso weggooien. Niveautje "bedankt Hans".
Hoe die knakker het doet is mij en eigenlijk heel Fok! een groot raadsel.
Ach ja, tong is tong. Als je je daar verder niet druk om maakt, is er eigenlijk geen enkel probleem.quote:Op maandag 25 april 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idd.
En dat is soms jammer, want hij wil zo af en toe best eens iets interessants posten.
Ik laat even buiten beschouwing dat hij regelmatig nieuwstopics post waarmee hij idd de eerste is die het post maar wat hij zelf al om zeep helpt door er een of andere vage titel boven te zetten.
Deze zelfde Umar Ebru had er weinig moeite mee dat Fréderike Geerdink opgepakt was....quote:Op maandag 25 april 2016 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ligt ook wel aan de aard van de fora. Het ene is meer om te reageren op nieuws wat direct binnenkomt, het andere meer om ook discussie en debat te ontwikkelen.quote:Op maandag 25 april 2016 10:35 schreef 99.999 het volgende:
Ik maak er verder ook geen probleem van, het viel me gewoon op. Twee topics met een vergelijkbaar beroerde start waarbij de ene zich prima ontwikkelt en de ander niet.
Een soort hypocrisie die je wel vaker ziet in die hoek.quote:Op maandag 25 april 2016 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze zelfde Umar Ebru had er weinig moeite mee dat Fréderike Geerdink opgepakt was....
Had die ook gekregen een paar maanden terug. Dacht ook even dat ik doodging.quote:Op maandag 25 april 2016 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
Dvd's zaaien angst bij Turkse gemeenschap in Harderwijk
Wie opent er even een topic?
En, heb je je al bekeerd?quote:Op maandag 25 april 2016 10:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Had die ook gekregen een paar maanden terug. Dacht ook even dat ik doodging.
Ik zit ook absoluut niet in de Tongisevil hoek.quote:Op maandag 25 april 2016 10:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ach ja, tong is tong. Als je je daar verder niet druk om maakt, is er eigenlijk geen enkel probleem.
Als je toch al de islam de rug toekeert kun je net zo goed iets leuks kiezen. Een partyreligie bijvoorbeeld. Dus nee.quote:
Ik weet nog wel dat daar ook veel ophef over was. Kan me een interview bij Pauw herinneren de dag dat ze thuis kwam.quote:Op maandag 25 april 2016 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Bij deze keur ik ze allemaal af.quote:Op maandag 25 april 2016 10:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ebru Umar, Recep Tayyip Erdoğan, Zihni Özdil. Vandaag nog, gaarne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komen de geruchten dat het giftig zou zijn toch iedere keer vandaan, of is dat typisch weer zoiets waar de een de media op de DVD giftig noemt en het 5 personen verder een DVD is waar gif op zit?quote:Op maandag 25 april 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik kreeg deze: http://dutchturks.nl/gift(...)-op-maar-wat-is-het/
Ik weet het niet maar het klinkt wel spannend natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komen de geruchten dat het giftig zou zijn toch iedere keer vandaan, of is dat typisch weer zoiets waar de een de media op de DVD giftig noemt en het 5 personen verder een DVD is waar gif op zit?
Van TPO.quote:Op maandag 25 april 2016 10:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waar moet ik allemaal afstand van nemen?
Dat hele Oekraïne-referendum was ook gewoon een order van boven. Alsof Jan Roos en Jerry Baudet zoiets zelf zouden kunnen bedenken.quote:
Nog nooit bij stilgestaan.quote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
Even iets compleet anders, want ik kijk er nu toevallig naar.... maar bij een klok waarbij de secondewijzer tikt (stapjes maakt, niet per se het geluid) voel ik me veel prettiger dan bij een secondewijzer die geen stapjes maakt maar door blijft draaien (zoals bij een stopwatch).
En terwijl ik dat laatste typ realiseer ik me ineens waar dat gevoel van gehaast worden vandaan komt bij zo'n draaiende secondewijzer
Hebben meer mensen dat of is dat weer zo'n tikvan mij?
quote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
Even iets compleet anders, want ik kijk er nu toevallig naar.... maar bij een klok waarbij de secondewijzer tikt (stapjes maakt, niet per se het geluid) voel ik me veel prettiger dan bij een secondewijzer die geen stapjes maakt maar door blijft draaien (zoals bij een stopwatch).
En terwijl ik dat laatste typ realiseer ik me ineens waar dat gevoel van gehaast worden vandaan komt bij zo'n draaiende secondewijzer
quote:Op maandag 25 april 2016 10:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat hele Oekraïne-referendum was ook gewoon een order van boven. Alsof Jan Roos en Jerry Baudet zoiets zelf zouden kunnen bedenken.
Ik heb eigenlijk alleen maar digitale klokken, zou het niet weten.quote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
"Ja jongens, als jullie nou even zo'n kloterig referendum gaan organiseren hoef ik jullie site de komende paar jaar nog niet te schrappen."quote:
Ik eigenlijk ook niet tot we voor in het vakantiehuisje een klokje kochten bij de Action, en die bleek dus zo'n draaiende secondewijzer te hebben, en daar ben ik helemaal niet lekker vanquote:
Hier ging het al mis.quote:Op maandag 25 april 2016 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet tot we voor in het vakantiehuisje een klokje kochten bij de Action,
quote:Op maandag 25 april 2016 10:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar digitale klokken, zou het niet weten.
Ik kan niet zeggen dat ik hele sterke opvattingen heb over de discreet versus continu kwestie.quote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
Tsja, ik wil met mijn kleuter kunnen afspreken dat als de grote wijzer op de 10 staat en de kleine wijzer op de 9, dat hij dan even een broodje komt eten ofzo.quote:
De dame heeft het zwaar oké. Ze koopt haar klokken (meerdere malen) bij de Action. Dan ga je je ook gewoon focussen op de kleine dingen des levens, het grote plaatje is dan namelijk te pijnlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
Toestandje wel Leandra. Ik zal je steunen in gedachten.
Discreet vergt meestal wel minder aannames aangaande de populatieverdeling.quote:Op maandag 25 april 2016 10:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik hele sterke opvattingen heb over de discreet versus continu kwestie.
Goed dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 25 april 2016 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het kan ook de leeftijd zijn natuurlijk
Nou nee.... niet voor thuis natuurlijk, thuis hebben we een echte klok (die stilstaat, want kapot, dus als iemand nog een echte klokkenmaker in de regio Amersfoort weet.... ) en verder nog een ehm... geen idee waar die andere klok vandaan komt, die heb ik iig al zo lang dat er nog geen Action in NL was.quote:Op maandag 25 april 2016 11:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
De dame heeft het zwaar oké. Ze koopt haar klokken (meerdere malen) bij de Action. Dan ga je je ook gewoon focussen op de kleine dingen des levens, het grote plaatje is dan gewoon te pijnlijk.
Nee ik snap het wel. De tik heeft iets fijns. De tijd tikt door, maar vriendelijk en vaderlijk. Het is goed zo. Het moet nou eenmaal zo zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
Even wachten op de reactie van Friek_.quote:Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel. De tik heeft iets fijne. De tijd tikt door, maar vriendelijks en vaderlijks. Het is goed zo. Het moet nou eenmaal zo zijn.
Die doorlopende echter, geeft je het idee dat je in een stroomversnelling naar het einde wordt gezogen, als in een draaikolk.
quote:Op maandag 25 april 2016 11:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel. De tik heeft iets fijns. De tijd tikt door, maar vriendelijk en vaderlijk. Het is goed zo. Het moet nou eenmaal zo zijn.
Die doorlopende echter, geeft je het idee dat je in een stroomversnelling naar het einde wordt gezogen, als in een draaikolk.
Dat betekent dat ze je verkering niet over je activiteiten met hen zullen vertellen, en ook verwachten dat jij hun relatie met rust laat....quote:Op maandag 25 april 2016 11:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sommige mensen op Grindr zijn discreet.
Jup.quote:Op maandag 25 april 2016 11:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze je verkering niet over je activiteiten met hen zullen vertellen, en ook verwachten dat jij hun relatie met rust laat....
Ach, ik ben ook niet volledig zonder zonden wat dat betreft. Weleens een tosti-ijzer van de Action gebruikt voor mijn broodje kaas. Vanaf het moment dat ie aanstaat kan je niks anders aanraken dan het handvat omdat je anders je fikken brandt maar it does the trick.quote:Op maandag 25 april 2016 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... niet voor thuis natuurlijk, thuis hebben we een echte klok (die stilstaat, want kapot, dus als iemand nog een echte klokkenmaker in de regio Amersfoort weet.... ) en verder nog een ehm... geen idee waar die andere klok vandaan komt, die heb ik iig al zo lang dat er nog geen Action in NL was.
Dat was precies waar ik aan moest denken toen ik even niet op het juiste woord kon komen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:09 schreef Kaas- het volgende:
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Toetsen nakijken.quote:Op maandag 25 april 2016 11:10 schreef Friek_ het volgende:
Wat zullen we eens gaan doen op deze maandag in mijn verkansie?
Kom je weer op de kwaliteitsmedia?quote:Op maandag 25 april 2016 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nieuw dieet schokt Nederland
Moeder van Amsterdam ontdekt geheime truc om snel gewicht te verliezen voor 39 ¤. Lees artikel nu
meer
Ok
De primeur van Koos is dan eindelijk ontdekt.quote:Op maandag 25 april 2016 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nieuw dieet schokt Nederland
Moeder van Amsterdam ontdekt geheime truc om snel gewicht te verliezen voor 39 ¤. Lees artikel nu
meer
Ok
Hm, nooit last van.quote:Op maandag 25 april 2016 11:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee, gewoon mobiele ads op Fok.
quote:Op maandag 25 april 2016 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
De primeur van Koos is dan eindelijk ontdekt.
Ik ga voor twee weken in een vakantiehuisje nou eenmaal geen klok van tig euro bij de.... (waar koop je anders een klok eigenlijk? Hema? Blokker? Juwelier?) kopen, dan is zo'n ding van ¤ 2,49 bij de Action prima.quote:Op maandag 25 april 2016 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet volledig zonder zonden wat dat betreft. Weleens een tosti-ijzer van de Action gebruikt voor mijn broodje kaas. Vanaf het moment dat ie aanstaat kan je niks anders aanraken dan het handvat omdat je anders je fikken brandt maar it does the trick.
Eigenlijk wel grappig dat Action volledig Nederlandse wortels heeft, dat zou je echt niet zeggen als je daar binnenkomt.
quote:Ebru Umar zit nog vast in Turkije en in de tussentijd is er ingebroken in haar woning in West.
Dat zegt Thomas Schlijper op Twitter. 'Er gebeurt zoveel, maar ik zit hier vast', zegt de columniste tegenover Metro. 'Ik mag niet naar Nederland. Veel dingen gaan langs me heen. Mijn buurman belde me dat hij slecht nieuws voor me had. Mijn huis is opengebroken. De voordeur is geforceerd en alles is overhoop gehaald. Mijn oude laptop is gestolen. Gelukkig heb ik mijn nieuwe meegenomen naar Turkije.'
Echt slecht deze. Maar ik moest wel lachen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:15 schreef Kaas- het volgende:
Ach, wat moet je met een klok op vakantie. Gezelligheid kent geen tijd mensen!
Niet in je tas doen, als mensen dat horen bellen ze misschien de politie.quote:Op maandag 25 april 2016 11:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik heb een (tikkend) klokje van de IKEA van ¤1,50 of zoiets.
M'n volgende is nog slechter en doet je waarschijnlijk niet eens grinniken.quote:Op maandag 25 april 2016 11:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Echt slecht deze. Maar ik moest wel lachen.
Moet je maar niet op Twitter verkondigen dat je vastzit in het buitenland.quote:Op maandag 25 april 2016 11:16 schreef Ryon het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)is-ebru-umar-in-west
[..]
Inderdaad. Geen medelijden mee, sorry.quote:Op maandag 25 april 2016 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je maar niet op Twitter verkondigen dat je vastzit in het buitenland.
4.3/10 wegens verwijzing naar actuele kwestie.quote:Op maandag 25 april 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet in je tas doen, als mensen dat horen bellen ze misschien de politie.
Eerste waar ik ook aan dacht ja.quote:Op maandag 25 april 2016 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je maar niet op Twitter verkondigen dat je vastzit in het buitenland.
Ik vond de situatie met die apneukit in je tas tijdens de laatste aanslag in Parijs eigenlijk leuker.quote:Op maandag 25 april 2016 11:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
4.3/10 wegens verwijzing naar actuele kwestie.
Haha ja daar dacht ik ook aan. Man, dat zou op dat moment gewoon serieus een nieuwsbericht a la STATION ONTRUIMD, BLEEK NIETS AAN DE HAND kunnen opleveren als de ritsen van die tas even niet helemaal dichtzaten en iemand erin kon kijken.quote:Op maandag 25 april 2016 11:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vond de situatie met die apneukit in je tas tijdens de laatste aanslag in Parijs eigenlijk leuker.
Statistisch gezien was het een allochtoon.quote:
We hebben De Stentor (onderdeel van De Persgroep) toch bedacht om dat verschijnsel te ondervangen?quote:Op maandag 25 april 2016 11:21 schreef Friek_ het volgende:
Wanneer een journalist niet in Amstedam woont, telt hij eigenlijk niet mee.
Kunnen die journalisten namelijk ook zeggen dat ze bij een Amsterdams concern werken.quote:Op maandag 25 april 2016 11:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
We hebben De Stentor (onderdeel van De Persgroep) toch bedacht om dat verschijnsel te ondervangen?
Ja maar dat was ook echt heel kut. Ik was even bang dat ze al in het ziekenhuis al die draadjes op me ging plakken. Dat ding had ook zo'n dikke band met een apparaatje dat om je middel moest.quote:Op maandag 25 april 2016 11:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vond de situatie met die apneukit in je tas tijdens de laatste aanslag in Parijs eigenlijk leuker.
Wat een BS. Gewoon een tennisbal op je rug van je pyjama laten naaien. Geen rugligging en geen (of veel minder) snurken en snakken naar adam.quote:Op maandag 25 april 2016 11:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heb blijkbaar wel apneu trouwens, dacht ik al. Nu moet de zorgverzekeraar de behandeling vergoeden. Waarschijnlijk een snurkbeugel en daarna heerlijk slapen en uitgerust wakker worden.
Naja, je had geen haatbaard in ieder geval. Dus dan zal het wel meevallen toch?quote:Op maandag 25 april 2016 11:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook echt heel kut. Ik was even bang dat ze al in het ziekenhuis al die draadjes op me ging plakken. Dat ding had ook zo'n dikke band met een apparaatje dat om je middel moest.![]()
Ging ook maar bewust met de bus.
En als je ze dan een keer een klap op hun muil geeft heb jij het weer gedaan.quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto. Lekker de hele dag boze burgers en kiezers in je mik hebben.
Hopelijk helpt het. Heb een collega die grotendeels is afgekeurd na neurologische problemen ivm apneuquote:Op maandag 25 april 2016 11:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heb blijkbaar wel apneu trouwens, dacht ik al. Nu moet de zorgverzekeraar de behandeling vergoeden. Waarschijnlijk een snurkbeugel en daarna heerlijk slapen en uitgerust wakker worden.
Geluidsman.... kan wel een paar DB minder. check check.quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Man man man.quote:Op maandag 25 april 2016 11:37 schreef Monolith het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Theo Maassen doet ook een duit in het zakje.
Goeie rechtse erop en klaar ben je.quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
En als je ze dan een keer een klap op hun muil geeft heb jij het weer gedaan.
Lol, mijn jongste denkt dat Samson z'n broer isquote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nu al politiek betrokken in ieder geval. We zien hem over een paar jaar wel hier verschijnen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, mijn jongste denkt dat Samson z'n broer is
Ik kan hem er bijna niet van overtuigen dat hij het niet is... en die mevrouw is boos op hem omdat hij uit de stad weg moet
Hoezo ben je je nu al als werkloze aan het gedragen? Je aanstelling is nog niet afgelopen toch?quote:Op maandag 25 april 2016 12:07 schreef Friek_ het volgende:
Onno Hoes en Albert Verlinde zijn weer samen. Wie opent het topic op NWS?
Kom nou, als echte Rotterdammert heb je al weken van tevoren vrijgevraagd.quote:Op maandag 25 april 2016 12:20 schreef Ryon het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt Feyenoord nu gehuldigd? Ze gaan er echt vanuit dat niemand in Rotterdam een baan heeft. Typisch.
Als in een WGR-topic het 'juiste' antwoord niet op pagina 1 is gegeven, dan komt het ook niet meer. Verder moet je een beetje weten wiens reacties je stelselmatig moet negeren omdat ze bewust foutieve informatie verspreiden of gewoon niet weten waar ze over praten.quote:Op maandag 25 april 2016 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is zo jammer aan die WGR topics dat er zoveel niets-bijdragende reacties worden gepost.
Ik lees dan vaak zo'n OP, wil antwoord geven op de vragen, maar heb dan geen zin om vier pagina's door te moeten spitten, waarvan 80% je reinste topicvervuiling is, om te kijken of het goede antwoord eventueel al ergens is gegeven.
Abo nemen en de topicvervuilers negeren. Klaar.quote:Op maandag 25 april 2016 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Het is zo jammer aan die WGR topics dat er zoveel niets-bijdragende reacties worden gepost.
Ik lees dan vaak zo'n OP, wil antwoord geven op de vragen, maar heb dan geen zin om vier pagina's door te moeten spitten, waarvan 80% je reinste topicvervuiling is, om te kijken of het goede antwoord eventueel al ergens is gegeven.
Wat een beroep ook.quote:Op maandag 25 april 2016 11:33 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Theo Maassen is al heel lang niet grappig meer. Sinds hij 24 uur met zo slecht doet en sinds hij Patricia Paay zo lomp beledigde heb ik er ook echt helemaal niets meer mee.quote:Op maandag 25 april 2016 11:37 schreef Monolith het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Theo Maassen doet ook een duit in het zakje.
Ik lees vaak enkel een OP en reageer dan, om vervolgens ook niet te kijken of er nog op mij gereageerd is.quote:Op maandag 25 april 2016 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Meer bij de bron:quote:De Friese Bas van der Meer (25) krijgt een schadevergoeding van ruim 1.500 euro van de tuinbouwgroothandel die hem vorig jaar afwees voor een stage omdat hij een vriend heeft. Dat besloot de kantonrechter in Leeuwarden maandag. De 42-jarige eigenaar van A. Th. De Boer in Drachten moet daarnaast een boete betalen van 1.600 euro, waarvan de helft voorwaardelijk.
Een man die opkomt voor zijn principes en overtuigingen wordt weer keihard aangepakt door een D66 rechter. Typisch.quote:Op maandag 25 april 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meer bij de bron:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-om-geaardheid.dhtml
Lekker.
Je principes moeten ons natuurlijk wel aanstaan, anders heb je een probleem.quote:Op maandag 25 april 2016 13:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een man die opkomt voor zijn principes en overtuigingen wordt weer keihard aangepakt door een D66 rechter. Typisch.
In combinatie met mensenmens?quote:Op maandag 25 april 2016 13:11 schreef Ryon het volgende:
Ik heb in een topic het woord "menskracht" kunnen gebruiken. Mijn dag is compleet.
O ja, de linkse gedachtepolitie hanteert natuurlijk haar eigen wetboek.quote:Op maandag 25 april 2016 13:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je principes moeten ons natuurlijk wel aanstaan, anders heb je een probleem.
Ach, je moet ze gewoon als speeltjes zien waarbij je mooie Pavlovreacties uit kan lokken.quote:Op maandag 25 april 2016 13:03 schreef Kaas- het volgende:
Zinloze discussies heb ik ook nooit trek meer in. Tegen jongens als Piet, PT, Braindead etc. houd ik er gewoon halverwege ineens mee op en reageer ik niet meer.
Voordat je reageertquote:Op maandag 25 april 2016 13:03 schreef Kaas- het volgende:
Zinloze discussies heb ik ook nooit trek meer in. Tegen jongens als Piet, PT, Braindead etc. houd ik er gewoon halverwege ineens mee op en reageer ik niet meer.
Het juiste wetboek.quote:Op maandag 25 april 2016 13:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
O ja, de linkse gedachtepolitie hanteert natuurlijk haar eigen wetboek.
Fijn voor Bas.quote:Op maandag 25 april 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meer bij de bron:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-om-geaardheid.dhtml
Lekker.
Hier bij ons worden de adressen van die types gewoon genoteerd, krijgen ze bericht dat er een kandidaat is gevonden die beter bij het profiel past, en gaan we een paar dagen later langs om de boel kort en klein te slaan.quote:Op maandag 25 april 2016 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fijn voor Bas.
Verder gebeurt dit natuurlijk tien keer per dag alleen geeft geen enkele werkgever de werkelijke reden van afwijzing op. Deze deed dat wel, en daar heb ik dan ook wel weer waardering voor.
Ik ook. Ik zou hem die waardering graag tonen met een paar flinke stompen op z'n smoel.quote:Op maandag 25 april 2016 13:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fijn voor Bas.
Verder gebeurt dit natuurlijk tien keer per dag alleen geeft geen enkele werkgever de werkelijke reden van afwijzing op. Deze deed dat wel, en daar heb ik dan ook wel weer waardering voor.
Leef je uit, hij staat vast wel in de Gouden Gids.quote:Op maandag 25 april 2016 13:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou hem die waardering graag tonen met een paar flinke stompen op z'n smoel.
Dat ik er van zou genieten betekent niet dat ik het ga doen, iets wat die ondernemer zelf niet helemaal had begrepen.quote:Op maandag 25 april 2016 13:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Leef je uit, hij staat vast wel in de Gouden Gids.
Oh heftig. Nee ik heb de meest lichte vorm. Pa heeft een zwaardere vorm en die werkt fulltime, had ook geen zin in snurkbeugels en dergelijke dus denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op maandag 25 april 2016 11:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het. Heb een collega die grotendeels is afgekeurd na neurologische problemen ivm apneu
Ik had overal sensoren op mijn lichaam en ook bij de zijligging had ik nog (nog net wel) een lichte vorm van apneu. Geloof dat ik bij de zijligging gemiddeld zeven ademstops van langer dan 5 seconden had in een uur en vanaf 5 stops is het OSAS. Bij de rugligging waren het er 8-9.quote:Op maandag 25 april 2016 11:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat een BS. Gewoon een tennisbal op je rug van je pyjama laten naaien. Geen rugligging en geen (of veel minder) snurken en snakken naar adam.
Die hele ernstige gevallen zijn gelukkig erg zeldzaam. Hopelijk kunnen wat hulpmiddelen je van deze kwaal afhelpen.quote:Op maandag 25 april 2016 13:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oh heftig. Nee ik heb de meest lichte vorm. Pa heeft een zwaardere vorm en die werkt fulltime, had ook geen zin in snurkbeugels en dergelijke dus denk dat het wel mee zal vallen.
Grootste probleem is het harde gesnurk (voor de eega) en het vermoeid wakker worden.
De Turkse intelligentsia roert zich ook weer. Het maatschappelijk debat gaat een nieuwe glorietijd tegemoet.twitter:AVLDC_ twitterde op woensdag 04-11-2015 om 20:18:16Ebru Umar ik wens je 't allersmerigste einde toe met die kanker lelijke kikkerhoofd van je gore kanker slet hoop dat je snel dood gaat. reageer retweet
Vast een Grijze Wolf.quote:Op maandag 25 april 2016 13:59 schreef Ryon het volgende:
De Turkse intelligentsia roert zich ook weer. Het maatschappelijk debat gaat een nieuwe glorietijd tegemoet.twitter:AVLDC_ twitterde op woensdag 04-11-2015 om 20:18:16Ebru Umar ik wens je 't allersmerigste einde toe met die kanker lelijke kikkerhoofd van je gore kanker slet hoop dat je snel dood gaat. reageer retweet
Pas op Ryon.quote:Op maandag 25 april 2016 13:59 schreef Ryon het volgende:
twitter:AVLDC_ twitterde op zaterdag 16-04-2016 om 00:49:14Tering dit beschrijft mij 90000000% https://t.co/1xZvNE5VjV reageer retweet
Ja, die zag ik ook. Ik ben fooled. Die gozer is slimmer dan hij er uitziet.quote:Op maandag 25 april 2016 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pas op Ryon.twitter:AVLDC_ twitterde op zaterdag 16-04-2016 om 00:49:14Tering dit beschrijft mij 90000000% https://t.co/1xZvNE5VjV reageer retweet
Dat is gewoon damage control.quote:Op maandag 25 april 2016 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pas op Ryon.twitter:AVLDC_ twitterde op zaterdag 16-04-2016 om 00:49:14Tering dit beschrijft mij 90000000% https://t.co/1xZvNE5VjV reageer retweet
Vooral jammer dat sommige mensen consequent verkeerde info blijven verspreiden en je ondanks alles tegenspreken.quote:Op maandag 25 april 2016 12:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha wat een megole.quote:Op maandag 25 april 2016 13:59 schreef Ryon het volgende:
Yes, dank.quote:Op maandag 25 april 2016 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die hele ernstige gevallen zijn gelukkig erg zeldzaam. Hopelijk kunnen wat hulpmiddelen je van deze kwaal afhelpen.
Gvd godse flikkersquote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Tchock het volgende:
Tering, webshop levert tot twee keer toe niet omdat het pakketje nooit aankomt, zeggen ze nu doodleuk dat ik maar express mail moet dokken.
Edit: en dat kost $53fuck.
Niet meer bij vage internationale webshops bestellen dus.quote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Tchock het volgende:
Tering, webshop levert tot twee keer toe niet omdat het pakketje nooit aankomt, zeggen ze nu doodleuk dat ik maar express mail moet dokken.
Als je geluk hebt komen er ook nog invoerrechten bij trouwensquote:Op maandag 25 april 2016 14:26 schreef Tchock het volgende:
Altijd bij bol.com, nooit problemen daar.quote:Op maandag 25 april 2016 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet meer bij vage internationale webshops bestellen dus.
Gewoon een gerespecteerde muziekwinkel waar ik al eerder dingen heb gekocht. Fuckers.quote:Op maandag 25 april 2016 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet meer bij vage internationale webshops bestellen dus.
Wat een pareltje. Multiculturele verrijking van ons land. Graag nog meer van dat soort mensen importeren.quote:Op maandag 25 april 2016 13:59 schreef Ryon het volgende:
Daar is geen woord Turks aan.quote:Op maandag 25 april 2016 13:59 schreef Ryon het volgende:
Als zijn eigen achterban het maar leest en er iets mee doet. Verder toffe uitspraken.quote:Op maandag 25 april 2016 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
In onze krant staat vandaag een interview met de meest sympathieke Turk van Nederland. Hij is voorzitter van het moskeebestuur en roept dat het prima is als islamitische vrouwen geen hoofddoeken dragen ("dat is hun eigen keuze"), en meer van dat soort shit.
Maar ja, aangezien niemand zit te wachten op een dergelijk positief verhaal, zal het stuk wel niet worden opgepikt door andere media.
Origineel, gevat, deze reactie heeft alles.quote:Op maandag 25 april 2016 15:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een pareltje. Multiculturele verrijking van ons land. Graag nog meer van dat soort mensen importeren.
Typische praat weer van de kolonialistische blanke man. Alleen de Turken die verkaasd zijn en de Hollandse verdorven denkbeelden hebben overgenomen zijn sympathiek en normaal. Terwijl de Turken die trots zijn op hun geloof, hun land en hun familie weer uitgekotst wordenquote:Op maandag 25 april 2016 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
In onze krant staat vandaag een interview met de meest sympathieke Turk van Nederland. Hij is voorzitter van het moskeebestuur en roept dat het prima is als islamitische vrouwen geen hoofddoeken dragen ("dat is hun eigen keuze"), en meer van dat soort shit.
Maar ja, aangezien niemand zit te wachten op een dergelijk positief verhaal, zal het stuk wel niet worden opgepikt door andere media.
Alleen "kansenparel" ontbreekt nog.quote:Op maandag 25 april 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Origineel, gevat, deze reactie heeft alles.
Klopt.quote:Op maandag 25 april 2016 15:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Typische praat weer van de kolonialistische blanke man. Alleen de Turken die verkaasd zijn en de Hollandse verdorven denkbeelden hebben overgenomen zijn sympathiek en normaal. Terwijl de Turken die trots zijn op hun geloof, hun land en hun familie weer uitgekotst worden
Voor dit soort vuilspuiterij hoef je geen allochtoon te zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 15:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat een pareltje. Multiculturele verrijking van ons land. Graag nog meer van dat soort mensen importeren.
Paper_Tokkie de man die absolute vrijheid wil voor iedereen die het met hem eens is.quote:Op maandag 25 april 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Origineel, gevat, deze reactie heeft alles.
Schelden met kanker lijkt me een teken van verregaande integratie zelfs.quote:Op maandag 25 april 2016 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor dit soort vuilspuiterij hoef je geen allochtoon te zijn.
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 25 april 2016 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schelden met kanker lijkt me een teken van verregaande integratie zelfs.
Alleen in Nederland.quote:Op maandag 25 april 2016 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schelden met kanker lijkt me een teken van verregaande integratie zelfs.
Dit soort berichten vind je inderdaad niet op Twitter of Facebook onder blanke autochtoontjes.quote:Op maandag 25 april 2016 15:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik snap de kritiek ook niet, volgens mij ziet Paper_Tiger juist gráág een arme onopgeleide onderklasse. Die droom kan alleen maar tijdens zijn leven gerealiseerd worden als we voor dergelijke figuren de deuren (en van onze dochters en vrouwen de benen) wagenwijd openzetten.quote:Op maandag 25 april 2016 15:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit soort berichten vind je inderdaad niet op Twitter of Facebook onder blanke autochtoontjes.
1 = laat, 10 = hoog?quote:Op maandag 25 april 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Tevens dit: POL / Wie profiteert er nou echt van de staat?
Snap nu niet wat de strekking van je post is. Volgende keer beter.quote:Op maandag 25 april 2016 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kut, dat is een screenshot uit Excel en kan ik niet aanpassen.
Ach jaaaaa.
[insert grapje over statistiek n.a.v. dat tentamen dat we recent maakten]quote:Op maandag 25 april 2016 15:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Snap nu niet wat de strekking van je post is. Volgende keer beter.
Kijken hoe ik het ervan afbreng over zes jaar.quote:Op maandag 25 april 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[insert grapje over statistiek n.a.v. dat tentamen dat we recent maakten]
Blij dat ik niks met Twitter doe dan.quote:Op maandag 25 april 2016 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor dit soort vuilspuiterij hoef je geen allochtoon te zijn.
Tegen die tijd kunnen we alle vakken samen volgen.quote:Op maandag 25 april 2016 15:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kijken hoe ik het ervan afbreng over zes jaar.
Promoot je je broodjes niet dagelijks in 140 tekens dan?quote:Op maandag 25 april 2016 15:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Blij dat ik niks met Twitter doe dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |