Zoals u kunt zien is de verdeling over de clubs binnen ronde 1 nog niet bekend. Deze is pas na de laatste speelronde op 29 april bekend. Excuses hiervoor.quote:Het bracket
Ronde 1
10. MVV Maastricht - 6. FC Volendam
8. Almere City FC - 7. FC Emmen
Ronde 2
MVV/FC Volendam - 17. De Graafschap
5. Go Ahead Eagles - 2. VVV Venlo
---------------------------------------------------
FC Emmen/Almere City FC - 16. Excelsior / Willem II
4. FC Eindhoven - 3. NAC Breda
quote:Order of Play
Ronde 1
maandag 2 mei 2016
MVV Maastricht - FC Volendam
Almere CIty FC - FC Emmen
vrijdag 6 mei 2016
FC Volendam - MVV Maastricht
FC Emmen - Almere City FC
Ronde 2
vrijdag 13 mei 2016
- wedstrijd C winnaar wedstrijden A – nr.17 Eredivisie
- wedstrijd D ......... – .........
- wedstrijd E ......... – .........
- wedstrijd F winnaar wedstrijden B – nr.16 Eredivisie
maandag 16 mei 2016
- return wedstrijd C nr.17 Eredivisie – winnaar wedstrijden A
- return wedstrijd D ......... – .........
- return wedstrijd E ......... – .........
- return wedstrijd F nr.16 Eredivisie – winnaar wedstrijden B
De ronde des doodsch
donderdag 19 mei 2016
- 1e wedstrijd G winnaar C– winnaar D (of andersom)
- 1e wedstrijd H winnaar E – winnaar F (of andersom)
zondag 22 mei 2016
- return wedstrijd G winnaar D – winnaar C (of andersom)
- return wedstrijd H winnaar F – winnaar E (of andersom)
De definitieve vaststelling van de wedstrijden volgt vanuit de KNVB.
als je eigen club er niet aan mee doet wel ja.quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:14 schreef hafcfan het volgende:
Dit zijn de tofste wedstrijden van het seizoen
Ik heb ons nog nooit er aan mee zien doen gelukkig .quote:Op zaterdag 23 april 2016 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je eigen club er niet aan mee doet wel ja.
Ja, maar het zit zo in elkaarquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:35 schreef JanCees het volgende:
Volendam was toch al geplaatst door winnen periodetitel?
Dus periodetitel is niet bindend voor een plek in de play offs? Ik begrijp je uitleg nietquote:Op vrijdag 29 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar het zit zo in elkaar
2 -- Play offs
3 -- Play offs
4 -- Play offs
5 -- Play offs
In theorie zijn de 6-9 voor ploegen die een periodetitel winnen, maar utopie dat ze dat alle vier zijn, zo ook dit jaar.
Met een periodetitel ben je alleen zeker van deelname aan de play-offs. Of het nou in ronde 1 of ronde 2 is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus periodetitel is niet bindend voor een plek in de play offs? Ik begrijp je uitleg niet
Nummer 16 gaat eruit, De Graafschap blijft erinquote:Ronde 1
10. MVV Maastricht - 6. FC Volendam
8. Almere City FC - 7. FC Emmen
Ronde 2
FC Volendam - 17. De Graafschap
5. Go Ahead Eagles - 2. VVV Venlo
---------------------------------------------------
Almere City - 16. Excelsior/ Willem II
4. FC Eindhoven - 3. NAC Breda
Ronde 3
De Graafschap - VVV Venlo
Excelsior/ Willem II - NAC
Nac? Hahaha die lui bakken er geen reet van johquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nummer 16 gaat eruit, De Graafschap blijft erin
Denk dat de thuiswedstrijd in Breda de doorslag geeft, en Willem II / Excelsior kan er ook geen reet van.quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nac? Hahaha die lui bakken er geen reet van joh
Almere wint van Willem2quote:Op vrijdag 29 april 2016 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Denk dat de thuiswedstrijd in Breda de doorslag geeft, en Willem II / Excelsior kan er ook geen reet van.
Daar zat ik ook nog over te twijfelen, tegen Excelsior geef ik Almere meer kansquote:
Wel jammer dat de echt goeie clubs in vorm allemaal aan de andere kant zitten. VVV/GAE en Graafschapquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Daar zat ik ook nog over te twijfelen, tegen Excelsior geef ik Almere meer kans
Dat is enkel een rookgordijn. Emmen wint 2x van almere met 8-0 en stoomt dan zo door de eredivisie in. Al was het maar om een lange neus naar Marcel Keizer te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
Emmen eerst naar Almere dus. Emmen was weer tenenkrommend slecht vandaag. Ik zou mijn geld op Almere zettengeen enkel vertrouwen in...helaas.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 29 april 2016 23:15 schreef emil23 het volgende:
[..]
Dat is enkel een rookgordijn. Emmen wint 2x van almere met 8-0 en stoomt dan zo door de eredivisie in. Al was het maar om een lange neus naar Marcel Keizer te maken.
Dan krijg je wel weer geklooi met periodekampioenen, al ben ik ook geen fan van periodekampioenschappenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef Idisrom het volgende:
Ik vind de voorronde 6 t/m 9 eigenlijk overbodig, omdat er maar 16 clubs uit de Jupiler League zijn die voor play-offs in aanmerking kunnen komen.
Beter kun je de competitie een week lanfer uitscchuiven (in plaats van een extra midweekse ronde zoals met Pasen dit jaar).
Dus gelijk de nummers 6 en 7 van de ranglijst het laten opnemen tegen de nummers 16 en 17 van de Eredivisie.
Streppel gedraagt zich ook bijzonder vreemd voor de camera de laatste tijd. Beetje zuur naar de media toe á la Louis van Gaal.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk ook wel dat De Graafschap overleeft. Willem II, als die play offs gaan spelen, krijgen wel grote problemen. Kan niet anders met dat anti voetbal van ze.
Snap ik ook niet. Sc Heerenveen moet daar toch ook niet blij van worden nu?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Streppel gedraagt zich ook bijzonder vreemd voor de camera de laatste tijd. Beetje zuur naar de media toe á la Louis van Gaal.
Ik ben benieuwd hoe Willem II er mee om gaat als ze het spel moeten maken tegen NAC en consorten. Dit seizoen ging dat ze niet goed af.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Sc Heerenveen moet daar toch ook niet blij van worden nu?
Almere City gaat het wel redden tegen Emmenquote:Op maandag 2 mei 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag beide wedstrijden om 20:00
MVV Maastricht - FC Volendam
Almere City FC - FC Emmen
Vrijdag
18:30 FC Emmen - Almere City FC
20:45 FC Volendam - MVV Maastricht
Die nemen gewoon jaarlijks de verkeerde trainerquote:Op maandag 2 mei 2016 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Sc Heerenveen moet daar toch ook niet blij van worden nu?
je bent zelf mooiquote:Op maandag 2 mei 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
Het mooiste deel van het JL-seizoen staat op het punt aan te breken
Je begint zoals gebruikelijk weer met een kwaliteitspostquote:
Ik ben gelukkig vrolijker dan gisteren. Geen mad post vnvquote:Op maandag 2 mei 2016 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je begint zoals gebruikelijk weer met een kwaliteitspost
De winnaar van hun tweeluik speelt tege De Graafschap.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Maar serieus Volendam moet eruit. Hebben jaren eredivisie gespeeld en er kwamen nooit meer dan 6000 man
Aardig tafeltje welquote:Op maandag 2 mei 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is alles om 20:00 puur omdat we straks braaf naar Natafelen met Kees moeten kijken.
Vi. Was vrijdag zo goedquote:Op maandag 2 mei 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is alles om 20:00 puur omdat we straks braaf naar Natafelen met Kees moeten kijken.
zou leuk zijnquote:Op maandag 2 mei 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Almere echt promoveren. Spelen verzorgd voetbal
Mwa, ze zitten wel in het ranzig moeilijke deel. Ze pieken wel (alweer) op het perfecte momentquote:Op maandag 2 mei 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
En Almere is toch de zesde plaats van Nederland.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Almere en Emmen hebben allebei mijn sympathie wel
W2/Excelsior moet lukken. Nac 50-50quote:Op maandag 2 mei 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa, ze zitten wel in het ranzig moeilijke deel. Ze pieken wel (alweer) op het perfecte moment
Ze konden ook prima partij bieden tegen Sparta in eigen huis, ook al zaten die in een mindere periode. Tegen NAC laatst werden ze volledig uiteengereten en kregen ze met een buitenspelgoal de 1-1 in de schoot geworpenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Zal ongetwijfeld wel wat potentie zitten daar, aan de andere kant zit er in de rest van Flevoland dan weer zeer weinigquote:Op maandag 2 mei 2016 20:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En Almere is toch de zesde plaats van Nederland.
Ze hebben best kans hoor inderdaadquote:
het is wel een kutstadquote:
Lelystad is bijna net zo groot als Leeuwarden en Dronten bijna net zo groot als Heerenveen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld wel wat potentie zitten daar, aan de andere kant zit er in de rest van Flevoland dan weer zeer weinig
w2 verdiend het om eruit te gaan. Die leveren een wanprestatie zeg. Wanbeleid ook nogquote:Op maandag 2 mei 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Almere is toch inferieur voor Excelsior. Willem II is momenteel meer een koffieclubje voor huurlingen en weeskinderen.
Heb je trouwens gelezen dat die Van der Vegt niet opstapt en niet trapt in het grote complot? Ik vrees voor Cambuurs promotiekansen.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
w2 verdiend het om eruit te gaan. Die leveren een wanprestatie zeg. Wanbeleid ook nog
Van der Vegtquote:Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat die Van der Vegt niet opstapt en niet trapt in het grote complot? Ik vrees voor Cambuurs promotiekansen.
Rip cambuur, was dat toevallig op die persconferentie? Hoorde dat er vandaag een was. Jack de Gier moet een geweldige coach zijngquote:Op maandag 2 mei 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat die Van der Vegt niet opstapt en niet trapt in het grote complot? Ik vrees voor Cambuurs promotiekansen.
Die deed er alles aan om ons te laten degraderen vorig jaar. Gelukkige zette Stegemangod Castro erin. Slechtste keeper ooit bij hafcquote:Op maandag 2 mei 2016 20:25 schreef Tagliano het volgende:
Telgenkamp in beeld, hafcfan krijgt direct een zweetaanval
"Dat is wat mij betreft niet aan de orde. Ik werk graag bij deze club en dat wil ik doorzetten", reageert Van der Vegt. "Iedereen die deze positie bekleedt, wil succes hebben. Niemand wil de kop van Jut zijn. De schuld in de schoenen van één persoon schuiven, lijkt me ook niet goed. Zo werkt het in de voetbalwereld, maar zo zou het niet moeten werken."quote:Op maandag 2 mei 2016 20:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rip cambuur, was dat toevallig op die persconferentie? Hoorde dat er vandaag een was. Jack de Gier moet een geweldige coach zijng
Hier staan letterlijk 10 clichésquote:Op maandag 2 mei 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
"Dat is wat mij betreft niet aan de orde. Ik werk graag bij deze club en dat wil ik doorzetten", reageert Van der Vegt. "Iedereen die deze positie bekleedt, wil succes hebben. Niemand wil de kop van Jut zijn. De schuld in de schoenen van één persoon schuiven, lijkt me ook niet goed. Zo werkt het in de voetbalwereld, maar zo zou het niet moeten werken."
"Van buiten weet niemand wat er intern precies allemaal speelt. De nuance is weg", vervolgt hij. "Als ik kritiek zou krijgen van mensen binnen Cambuur, zou ik mezelf dat veel meer aantrekken. De raad van commissarissen beslist over mijn positie en ik heb geen signalen gekregen die erop wijzen dat ik zou moeten vertrekken."
WEG MET DIE MANquote:Op maandag 2 mei 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
"Dat is wat mij betreft niet aan de orde. Ik werk graag bij deze club en dat wil ik doorzetten", reageert Van der Vegt. "Iedereen die deze positie bekleedt, wil succes hebben. Niemand wil de kop van Jut zijn. De schuld in de schoenen van één persoon schuiven, lijkt me ook niet goed. Zo werkt het in de voetbalwereld, maar zo zou het niet moeten werken."
"Van buiten weet niemand wat er intern precies allemaal speelt. De nuance is weg", vervolgt hij. "Als ik kritiek zou krijgen van mensen binnen Cambuur, zou ik mezelf dat veel meer aantrekken. De raad van commissarissen beslist over mijn positie en ik heb geen signalen gekregen die erop wijzen dat ik zou moeten vertrekken."
Dit.quote:Op maandag 2 mei 2016 20:13 schreef hafcfan het volgende:
ach dat dacht iedereen 12 jaar geleden ookquote:
Nu hebben ze vdvquote:Op maandag 2 mei 2016 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach dat dacht iedereen 12 jaar geleden ook
Nu wel benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan doen. Vooralsnog is NEC de enige degradant geweest die in het seizoen daarna echt imponeerde. Roda JC promoveerde met zielsveel geluk terwijl ze in de slechtste vorm ooit zaten.quote:
Dit kan toch nietquote:Op maandag 2 mei 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
op de politie kun je altijd vertrouwen
Dan heb je Koert het afgelopen seizoen nog niet gehoordquote:
Ik niet hoor, nu blijven alleen de eckte eckte over. Valt alleen wel een beetje tegen jaquote:Op maandag 2 mei 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen gezapt naar Chelsea - Tottenham zeker?
Het is wel een beetje tegenvallend de 2e helften zo
En dan missen ze Almere - Emmen, zondequote:Op maandag 2 mei 2016 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Haha al die gekkies die de JL laten lopen terwijl je de PL hier ook ziet
Onbegrijpelijk, werkelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan missen ze Almere - Emmen, zonde
Omdat Volendam achter staatquote:
Nou misschien scoort Emmen nog wel 3x thuisquote:Op maandag 2 mei 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Volendam - MVV wordt dus nog spannend.
Manchester City FC?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik geniet van Almere
City FC, voor de duidelijkheid
Gert Heerkes.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou misschien scoort Emmen nog wel 3x thuis
Strijden tot het laatstequote:Op maandag 2 mei 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen Volendam - MVV wordt dus nog spannend.
Nee, beste JanCees.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Strijden tot het laatste
Zou het dan toch?!?? #heenenweer #afstoffen
Even in herinnering brengen, vorig jaar was De Graafschap de nummer 6 van de competitie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Telgenkamp, Siekman, Rozema, Olijve, Mannes, Kolder, Danso, Overtoom, Seip, Deul, Van Deelen
Etemadi, Van Buuren, Ramsteijn, Nieuwpoort, Quasten, Kip, Ahannach, Vet, Rosario, Boldewijn, Van Amersfoort.
18:30 Emmen - Almere
Wie o wie mag er tegen De Graafschap spelen.
Ook even in herinnering: vorig jaar speelde De Graafschap tegen Almere in de eerste PO-ronde. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar De Graafschap mocht van alle geluk spreken dat ze die ronde overleefden (wat scheidsrechterlijke blunders, grote kansen Almere, noem maar op)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Even in herinnering brengen, vorig jaar was De Graafschap de nummer 6 van de competitie.
Net als ADO toen die laatste keer promoveerde.
Laat ik het heel hoog inschatten en zeggen dat 20% van het stadion gevuld isquote:
Ha ha, en ik maar denken dat FC Emmen nog wat oude aanhang van SC Veendam ging overnemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:40 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/ChyYEmXWsAExBjj.jpg:large
Need I say more?
Toch nog wel het nodige spektakel geboden dit seizoenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Missen duidelijk Marcel Keizer en Joop Gallgod.
Wij nemen Gert Heerkes niet serieus.
Ik kwam er pas maandag achter dat Gert Heerkes daar coach was.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch nog wel het nodige spektakel geboden dit seizoen
Toen je het op dat moment zei had ik ook even een aha-momentje jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam er pas maandag achter dat Gert Heerkes daar coach was.
Coach van niets bij Heracles en Willem II.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen je het op dat moment zei had ik ook even een aha-momentje ja
Beetje grijze muis wel
Ziek van Ramos zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
in tegenstelling tot eerdere berichten speelt @keeskwakman14 vanavond niet mee bij FC Volendam. De middenvelder is ziek.
twitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:17:54Ah heerlijk, Ramos vraagt weer om kaarten en slaat weer iemand in z'n smoel. Mooi om te zien weer #kutkerel reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziek van Ramos zekertwitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:17:54Ah heerlijk, Ramos vraagt weer om kaarten en slaat weer iemand in z'n smoel. Mooi om te zien weer #kutkerel reageer retweet
Sterker nog, eerder deed hij bij 1-0 nog een verdedigende wissel na de rode kaartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
In de 72e minuut maar een aanvallende wissel doen terwijl je met 10 man drie goals moet maken.
DEZE. MAN.
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker nog, eerder deed hij bij 1-0 nog een verdedigende wissel na de rode kaart
Kwakgodquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziek van Ramos zekertwitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:17:54Ah heerlijk, Ramos vraagt weer om kaarten en slaat weer iemand in z'n smoel. Mooi om te zien weer #kutkerel reageer retweet
Rode kaart en daarna Deul eraf voor Kweequote:
Geen idee want ze spelen pas volgende week weerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:03 schreef Anoonumos het volgende:
Jongons gaan Ars en R Seuntjens veel kolen scoren deze week?
Ah, gelukkig. Hij is interim-trainer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rode kaart en daarna Deul eraf voor Kwee
Kwee was daarna directe tegenstander van Boldwijn, twee voorzetten van zijn kant dus
Gelukkig, dan kunnen we volgend seizoen weer écht genietenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Hij is interim-trainer.
SC Cambuur heeft met Keizer nog wel een redelijke coach voor in de Jupiler League.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we volgend seizoen weer écht genieten
Maar ze hebben ook Van der Vegt, tel uit je winstquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SC Cambuur heeft met Keizer nog wel een redelijke coach voor in de Jupiler League.
Die mag ook gewoon aanblijven van het bestuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook Van der Vegt, tel uit je winst
Ga gewoon lekker naar VI kijken om 20:30. Voor jou is dit niets.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:07 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, deze onzin is bezig.
Nou vooruit, ik ga kijken.
Dat bepaal ik zelf wel goed?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker naar VI kijken om 20:30. Voor jou is dit niets.
Is er een club waar hij niet heeft aangetoond er nog minder van te kunnen dan de gemiddelde FM'er?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mag ook gewoon aanblijven van het bestuur.
Genot.gif. Laat Keizertje dan technisch manager zijn tegelijk.
Zie dit als een plek waar nog inhoudelijk over Nederlands voetbal gesproken kan wordenquote:
Mooi zo, dan zit ik hier goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zie dit als een plek waar nog inhoudelijk over Nederlands voetbal gesproken kan worden
Zelfs de kuttrolls durven zich hier niet te vertonen (in before en wat doe jij hier dan)
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is er een club waar hij niet heeft aangetoond er nog minder van te kunnen dan de gemiddelde FM'er?
Ook dat nog. Net zoals Almere De Graafschap eruit moest donderenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:11 schreef Zipportal het volgende:
Emmen had Roda er vorig jaar uit moeten knikkeren.
Ik geef je op een briefje dat die niet binnen een jaar terug zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Zonder contractverlengingen is dit hun groepje tot nu toe.
Nienhuis, Zeinstra
Peersman, Anderson
Bakker, Monteiro (kan er geen kut van), Masek, Van de Streek
Houtkoop
Cambuur heeft ook niet veel geld dus ze moeten nu nog meer huren dan normaal denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geef je op een briefje dat die niet binnen een jaar terug zijn
Dat wordt trouwens nog wat na volgend jaar, als de meeste beloftenteams gewoon in de competitie gaan spelen. Gaat het voor dit soort clubs wel lastiger worden om aan spelers te komenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur heeft ook niet veel geld dus ze moeten nu nog meer huren dan normaal denk ik
Clint Leemans is een uitstekende middenvelder. Ik zou hem meteen ophalen bij de Herdgang, gratis en voor nop op te pikken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens nog wat na volgend jaar, als de meeste beloftenteams gewoon in de competitie gaan spelen. Gaat het voor dit soort clubs wel lastiger worden om aan spelers te komen
Waarom moet die daar weg eigenlijk? Wat ik van hem zag was helemaal niet verkeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clint Leemans is een uitstekende middenvelder. Ik zou hem meteen ophalen bij de Herdgang, gratis en voor nop op te pikken.
Geen idee, denk omdat hij al twintig jaar is en het middenveld van PSV overbevolkt is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom moet die daar weg eigenlijk? Wat ik van hem zag was helemaal niet verkeerd
leuk feitjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Overigens is Jason Oost de eerste Nederlander met een hattrick in de degradatie-playoffs sinds Paul de Lange (RBC) in 2007
Geen dank voor dit feitje
Tja, valt ergens wel wat voor te zeggen. Aan de andere kant, als Van Ginkel gaat en Maher kan geloosd worden, wordt het nog enigszins krap ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, denk omdat hij al twintig jaar is en het middenveld van PSV overbevolkt is.
Die zullen we volgend jaar wel in de Eredivisie zienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ricardo Kip heeft ook een aflopend contract i see.
Prima speler voor de middenmoot, ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zullen we volgend jaar wel in de Eredivisie zien
Die gaan natuurlijk vol op het orgel om Van Ginkel te houden. Verder heb je ook nog Kenneth Paal en talenten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, valt ergens wel wat voor te zeggen. Aan de andere kant, als Van Ginkel gaat en Maher kan geloosd worden, wordt het nog enigszins krap ook
Niks mis mee, sympathiek clubje, leuk voetbalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Ik vrees echt voor Almere in de Eredivisie
Als je het vergelijkt met Excelsior of Willem II moet dat geen fuck uitmaken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:21 schreef Brammess het volgende:
Ik vrees echt voor Almere in de Eredivisie
Dan is mijn sympathie jegens Willem II ook meteen wegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso, of Excelsior of Willem II met Erwin van de Looi. Drek.
Klopt, jij hebt veel meer verstand van voetbal dan Jan van Halst.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan van Halst snapt denk ik niet wat voor voetbal er doorgaans in deze play-offs gespeeld wordt.
Ik vind dat je overdreven kritisch bent als je gaat klagen over gallery play terwijl Emmen zeven goals moet maken om überhaupt door te kunnen. Dan hoor ik nog liever een interview met Jetro Willems.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt veel meer verstand van voetbal dan Jan van Halst.
Overigens, vreselijke dooddoener dit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt veel meer verstand van voetbal dan Jan van Halst.
Jan in de rust ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je overdreven kritisch bent als je gaat klagen over gallery play terwijl Emmen zeven goals moet maken om überhaupt door te kunnen. Dan hoor ik nog liever een interview met Jetro Willems.
Mentaliteit hoeven ze pas weer te tonen als ze tegen het kleutervoetbal van Willem II moeten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jan in de rust ook
"Ik word helemaal gek als teams geen mentaliteit tonen"
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Ook hier weer een fantastische opkomst, werkelijk
Wel jammer op zich. Maar goed, straks speelt een van deze teams tegen de nr. 16, dan komt er vast genoeg volk op afquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
Go Ahead's zegetoer begon ook maar in de ronde 1 bij Dordrecht uit. De rest is geschiedenis.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:48 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Vorige week bij MVV ook al. Almere leek vol, maar dat stadion is ook klein, natuurlijk.
Conclusie: het leeft gewoon niet, de eerste voorronde. Mensen geloven er misschien niet in. Wel apart, aangezien De Graafschap vorig jaar het bewijs heeft gegeven dat het wel degelijk kan.
Alvast excuses voor het off-topic zijn, maar jij bent denk ik een van de weinigen die het weet: sinds wanneer zit Richard Ashdown bij de PDC?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead's zegetoer begon ook maar in de ronde 1 bij Dordrecht uit. De rest is geschiedenis.
Weet ik niets van.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alvast excuses voor het off-topic zijn, maar jij bent denk ik een van de weinigen die het weet: sinds wanneer zit Richard Ashdown bij de PDC?
Ook goed, jammerquote:
MVV prikt er nog wel eentje inquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volendam is allerminst overtuigend. Ik zie MVV dit volhouden.
Wij ook van jou Stijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Je smeert wat brood en je komt terug: 0-1.
Ik hou van mezelf.
Waarom Fok je nog steeds zoveel. Ik dacht dat het een periode was, maar blijkbaar is het chronisch.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Je smeert wat brood en je komt terug: 0-1.
Ik hou van mezelf.
Eens, zo matig dat ze die molenaar bijgetekend hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volendam speelt matig.
#BringBackHansDeKoning
Dat vind ik een interessante transferquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Gaag wordt na dit seizoen vervangen door Ricardo Moniz.
Nee dit gaat Volendam niet meer rechtbreienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus
MVV Maastricht v De Graafschap
VVV Venlo v Go Ahead Eagles
FC Eindhoven v NAC Breda
Almere City FC v Willem II // Excelsior
Dit zou ik graag eens proefondervindelijk willen onderzoekenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat je nog meer beleving voelt bij het staren naar een dode potvis dan bij het kijken naar FC Volendam
Ze begonnen ook meer dan prima, maar wat er nu nog van over is, is wel heel beperktquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had voor het seizoen wel meer verwacht van Volendam met de komst van Kwakman en zo.
MVV heeft vrijwel geen kans, Eindhoven geef ik nog wel een klein kansjequote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Go Ahead - VVV en Almere - Willem II/Excelsior.
NAC en De Graafschap winnen denk ik wel.
In ieder geval leuke ploegjes overquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Go Ahead - VVV en Almere - Willem II/Excelsior.
NAC en De Graafschap winnen denk ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |