Laat ik het heel hoog inschatten en zeggen dat 20% van het stadion gevuld isquote:
Ha ha, en ik maar denken dat FC Emmen nog wat oude aanhang van SC Veendam ging overnemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:40 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/ChyYEmXWsAExBjj.jpg:large
Need I say more?
Toch nog wel het nodige spektakel geboden dit seizoenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Missen duidelijk Marcel Keizer en Joop Gallgod.
Wij nemen Gert Heerkes niet serieus.
Ik kwam er pas maandag achter dat Gert Heerkes daar coach was.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch nog wel het nodige spektakel geboden dit seizoen
Toen je het op dat moment zei had ik ook even een aha-momentje jaquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kwam er pas maandag achter dat Gert Heerkes daar coach was.
Coach van niets bij Heracles en Willem II.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen je het op dat moment zei had ik ook even een aha-momentje ja
Beetje grijze muis wel
Ziek van Ramos zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
in tegenstelling tot eerdere berichten speelt @keeskwakman14 vanavond niet mee bij FC Volendam. De middenvelder is ziek.
twitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:17:54Ah heerlijk, Ramos vraagt weer om kaarten en slaat weer iemand in z'n smoel. Mooi om te zien weer #kutkerel reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziek van Ramos zekertwitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:17:54Ah heerlijk, Ramos vraagt weer om kaarten en slaat weer iemand in z'n smoel. Mooi om te zien weer #kutkerel reageer retweet
Sterker nog, eerder deed hij bij 1-0 nog een verdedigende wissel na de rode kaartquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
In de 72e minuut maar een aanvallende wissel doen terwijl je met 10 man drie goals moet maken.
DEZE. MAN.
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker nog, eerder deed hij bij 1-0 nog een verdedigende wissel na de rode kaart
Kwakgodquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziek van Ramos zekertwitter:keeskwakman14 twitterde op woensdag 04-05-2016 om 21:17:54Ah heerlijk, Ramos vraagt weer om kaarten en slaat weer iemand in z'n smoel. Mooi om te zien weer #kutkerel reageer retweet
Rode kaart en daarna Deul eraf voor Kweequote:
Geen idee want ze spelen pas volgende week weerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:03 schreef Anoonumos het volgende:
Jongons gaan Ars en R Seuntjens veel kolen scoren deze week?
Ah, gelukkig. Hij is interim-trainer.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rode kaart en daarna Deul eraf voor Kwee
Kwee was daarna directe tegenstander van Boldwijn, twee voorzetten van zijn kant dus
Gelukkig, dan kunnen we volgend seizoen weer écht genietenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Hij is interim-trainer.
SC Cambuur heeft met Keizer nog wel een redelijke coach voor in de Jupiler League.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we volgend seizoen weer écht genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |