Even in herinnering brengen, vorig jaar was De Graafschap de nummer 6 van de competitie.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Telgenkamp, Siekman, Rozema, Olijve, Mannes, Kolder, Danso, Overtoom, Seip, Deul, Van Deelen
Etemadi, Van Buuren, Ramsteijn, Nieuwpoort, Quasten, Kip, Ahannach, Vet, Rosario, Boldewijn, Van Amersfoort.
18:30 Emmen - Almere
Wie o wie mag er tegen De Graafschap spelen.
Ook even in herinnering: vorig jaar speelde De Graafschap tegen Almere in de eerste PO-ronde. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar De Graafschap mocht van alle geluk spreken dat ze die ronde overleefden (wat scheidsrechterlijke blunders, grote kansen Almere, noem maar op)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Even in herinnering brengen, vorig jaar was De Graafschap de nummer 6 van de competitie.
Net als ADO toen die laatste keer promoveerde.
Laat ik het heel hoog inschatten en zeggen dat 20% van het stadion gevuld isquote:
Ha ha, en ik maar denken dat FC Emmen nog wat oude aanhang van SC Veendam ging overnemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:40 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/ChyYEmXWsAExBjj.jpg:large
Need I say more?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |